Навіщо потрібна CRM-система і що вона дає бізнесу? Всі CRM-системи пропонують схожий функціонал. Водночас кожна CRM-система має свої переваги, які відрізняють її від конкурентів. У цій статті розповімо, які фішки приготував NetHunt CRM для ведення бізнесу.

1. Гнучка структура CRM-системи

CRM-система повинна підлаштовуватися під потреби бізнесу. Одне з перших питань, яке виникає при виборі CRM: «Чи зможу я налаштувати CRM під свої задачі?».

Одна з характерних переваг CRM-системи NetHunt — виняткова гнучкість налаштувань, завдяки чому компанія може створити індивідуальну структуру CRM, яка буде найповніше відображати бізнес-процеси.

Користувач може задавати будь-яку структуру папок з різними полями. Для всіх тарифних планів передбачено необмежену кількість папок, полів і записів. Папки можна зв'язувати між собою. Після зв'язування папок «Угоди» і «Клієнти» для кожної угоди можна буде бачити відповідний запис з папки «Клієнти» (тобто, хто з клієнтів здійснив операцію) і навпаки.

Для зручності роботи є можливість фільтрувати записи по одному або декільком параметрам полів папки. Наприклад, можна відобразити всі угоди зі статусом «Купив», закріплені за одним менеджером, всі угоди з новими клієнтами і так далі. Вибірки, які часто використовуються, можна зберегти.

Крім індивідуальної внутрішньої структури, великий плюс CRM NetHunt — це можливість інтегрувати CRM-систему з більш ніж 2000 сервісами через Zapier без залучення програміста.

Створюючи структуру CRM, неначе з деталей конструктора, де редагується і змінюється практично все, ви досягнете найбільш повної відповідності бізнес-процесам компанії. Технічна підтримка NetHunt допоможе з налаштуванням, якщо це буде потрібно.

2. Інтеграція CRM з поштою

Навіщо потрібна CRM тим компаніям, які регулярно користуються електронною поштою? Інтеграція Gmail і CRM відкриває доступ до нових можливостей:

  • Перегляд інформації та управління CRM прямо в інтерфейсі пошти.
  • Створення контактів з пошти в один клік і збереження листування в CRM з прив'язкою до клієнта та угоди.
  • Необмежені масові безкоштовні розсилки з Gmail.
  • Використання шаблонів листів.
  • Розширені функції міток листів.
  • Email-трекінг.
  • Постановка задач з пошти.

Важлива перевага CRM NetHunt в тому, що після інтеграції з'являється не тільки доступ в пошту з CRM. Сама CRM-система вбудовується в інтерфейс Gmail, так що ви можете працювати в CRM, не виходячи з пошти.

Більше про можливості інтеграції NetHunt і Gmail ми розповідали в цій статті.

Ці особливості роблять NetHunt однією з кращих CRM-систем для розсилок.

3. Безкоштовні email-розсилки

Серед переліку плюсів CRM-системи не можна не згадати про безкоштовні масові розсилки.

Необмежені безкоштовні розсилки листів через Gmail — це унікальна функція NetHunt, доступна в будь-якому тарифі.

Відмова від сторонніх сервісів і можливість робити розсилки з CRM заощаджує бюджет і час, оскільки більше не потрібно експортувати та імпортувати списки адрес і статистику розсилки.

Для масових розсилок з Gmail в NetHunt передбачені всі стандартні функції: миттєва сегментація клієнтів, розгорнута статистика, персоналізовані шаблони листів, планування часу відправлення та інше. Існує можливість вибирати сервер, через який буде зроблена розсилка: Gmail, NetHunt SMTP або сторонній сервер з боку компанії-користувача.

4. Додавання лідів у CRM одним кліком

За різними підрахунками, виконання рутинних операцій, які самі по собі не ведуть до продажу, займає до 60% робочого часу. Найбільш активні “вбивці часу” — це заповнення таблиць, створення звітів, перевірка пошти, а також збереження інформації в клієнтській базі. Якщо компанія обробляє багато замовлень, не складно передбачити, що основний час витрачається на перенесення даних з різних джерел в CRM-систему.

Відмінна перевага CRM-систем — це максимальна автоматизація рутини. У NetHunt ліди можуть зберігатися в CRM-системі повністю самостійно (наприклад, коли приходить заявка з сайту або при синхронізації з Google Контактами). В іншому випадку, зберегти потрібний контакт можна всього в один клік. Щоб заповнити картку клієнта, не потрібно багато разів копіювати і вставляти контактну інформацію. Плюси CRM-системи в тому, що вона сама знайде і підтягне всі відкриті дані в потрібні поля, а також додасть історію листування.

Автоматичне збереження контактів в NetHunt можливо з Gmail, Google Contacts, LinkedIn, чатів Facebook і Intercom, сайту та інших джерел після інтеграції з цими сервісами.

5. Воронка продаж

Воронка продаж — незамінний інструмент у маркетингу і роботі сейлз-відділу. Вона дозволяє удосконалювати процес продажу, складати точні прогнози на майбутнє, аналізувати різні стратегії продажу. Візуалізація етапів продажу допомагає сейлз-менеджерам легше орієнтуватися в своїй роботі, керувати задачами за пріоритетністю та підвищувати ефективність.

Навіщо потрібна CRM для роботи з воронкою? NetHunt пропонує візуалізовану воронку продажу з розширеними можливостями використання. Як і інші функції NetHunt, налаштування воронки дозволяють відобразити бізнес-процес досить детально і врахувати всі необхідні дані.

Вся потрібна інформація доступна в будь-який час, включаючи кількість і вартість угод на кожному етапі воронки, якість лідів і відсоток відмов на кожному з етапів, обсяг задач кожного менеджера і показники ефективності, а також багато іншого. Великим плюсом NetHunt CRM є те, що в ній реалізовані функції фільтрації та сортування для перегляду даних у різних зрізах. Так, користувач може сформувати вибірку по будь-яким критеріям, які були внесені в CRM. Наприклад, можна відобразити операції за певний час, на певну суму тільки з новими клієнтами по потрібному типу товару і так далі. При роботі з воронкою можна додати будь-які поля, які необхідні.

Так само зручно і швидко створювати звіти на основі вибірки, не витрачаючи ні хвилини часу на заповнення таблиць. Важливі звіти можна винести на дашборд, щоб бути в курсі справ компанії в будь-який момент часу.

6. Автоматизація продажу

Плюси CRM-системи для автоматизації бізнесу можна перераховувати довго. Детально про це ми розповідали у статті про автоматизацію продажу за допомогою CRM-системи.

Головна перевага NetHunt CRM — щоб автоматизувати продаж, не потрібно знань програмування. З автоматизацією в NetHunt CRM впорається кожен.

Навіщо потрібна CRM для автоматизації та що можна автоматизувати за допомогою CRM?

  • Експорт даних в CRM, в тому числі збереження нових лідів з потрібних джерел, про що ми розповідали вище.
  • Розсилки: задавши умови, можна налаштувати автоматичну розсилку листів, коли користувач виконує певну дію (наприклад, перехід на наступний етап у воронці продаж).
  • Ведення історії комунікації: CRM-система автоматично зберігає листування з клієнтами, а при інтеграції з IP-телефонією — історію дзвінків.
  • Перехід ліда на наступний етап воронки: для цього досить задати подію, яка повинна відбутися (наприклад, відповідь на розсилку), щоб система автоматично привласнила ліду новий статус.
  • Постановка задач: стандартні задачі можуть призначатися без участі співробітників. Наприклад, система може ставити задачу зателефонувати клієнту кожен раз, коли приходить нова заявка.

7. Звіти в режимі реального часу

Часи, коли ми чекали, поки колега підготує звіт у таблиці, давно минули. Тепер співробітники можуть нарешті зайнятися своєю безпосередньою роботою, а звіти будуть створюватися самостійно. Автоматичні звіти — невже тільки цієї переваги CRM недостатньо, щоб впровадити цю програму в свій бізнес?

NetHunt підтримує автоматичне створення звітів за шаблонами. Для щоденної роботи компанія може виводити на дашборд мінімальну ключову інформацію. Для просунутої аналітики існує інтеграція з Google Data Studio.

Використовуючи NetHunt, команда може стежити в реальному часі за будь-якими параметрами: наприклад, кількість виконаних і призначених задач по кожному співробітнику, дані по поточним угодам або час на кожному етапі воронки. Задавайте які завгодно критерії за допомогою гнучких налаштувань, робіть порівняльні звіти по часу або іншим даним.

Більше про плюси CRM-системи NetHunt для автоматизованих звітів у цьому огляді.


NetHunt — це CRM-система, яка створена, щоб допомагати бізнесу в щоденній роботі. Серед головних переваг цієї CRM — гнучкі налаштування, інтеграція з безліччю сервісів і широкі можливості автоматизації. Така здатність «підлаштовуватися» під бізнес дозволяє максимально повно відобразити специфіку роботи практично будь-якої компанії.

З NetHunt CRM можна легко досягти того, що раніше здавалося неможливим: співробітники майже не приділяють уваги веденню клієнтської бази, а порядок у ній тільки збільшується.

Якщо набридло втрачати ліди, щодня перевіряти помилки в номерах телефонів, платити співробітникам за копіювання листувань з месенджерів в таблиці замість продажу, прийшов час переходити на CRM!

Підпишіться на безкоштовний тестовий період NetHunt!
Спробуйте CRM у роботі протягом 14 днів

Поділитися дописом з друзями та колегами!