Запис

Можливості NetHunt CRM із
інтеграцією Ringostat

Автоматизуйте відділ продажу, зменшуйте кількість пропущених дзвінків та закривайте більше угод!

Спікер <b>Юлія Музичка</b>, Менеджер відділу підтримки клієнтів

Спікер Юлія Музичка, Менеджер відділу підтримки клієнтів

Спікер <b>Юлія Ярошевська</b>, Менеджер по роботі з партнерами Ringostat

Спікер Юлія Ярошевська, Менеджер по роботі з партнерами Ringostat

Хочете підвищити об’єм продажу, додавши новий канал залучення лідів та підвищити якість обслуговування існуючих клієнтів? Інтеграція NetHunt CRM та Ringostat робить таке завдання не лише реальним, але ще й доволі нескладним! Покращуйте рівень клієнтського сервісу завдяки аналізу дзвінків, контролю співробітників та автоматизації. Приєднуйтесь!

Подивившись наш вебінар, ви дізнаєтесь:

  • checkmarkНавіщо поєднувати CRM та телефонію: переваги такого тандему та задачі, які він вирішує.
  • checkmarkЯк інтегрувати NetHunt CRM з Ringostat. Спойлер: легко! …та швидко!
  • checkmarkОсновний функціонал інтеграції NetHunt CRM з Ringostat.
  • checkmarkЯк ефективно аналізувати дзвінки: колтрекінг, метрики та звіти.

Заповніть форму, щоб переглянути запис вебінару

Ми використовуємо цю інформацію, щоб надавати вам новий вміст та оновлення. Ви можете скасувати підписку в будь-який час. Перевірте нашу Політику конфіденційності.

Користуючись цим веб-сайтом, ви погоджуєтесь на використання нами файлів cookie. Про політику конфіденційності.

Зв'яжіться з нами

Дякуємо!

Ми отримали ваш запит і скоро зв’яжемося з вами.