Як 100systems вдосконалили свої бізнес-процеси з NetHunt CRM
У цьому кейсі розповімо, як впровадження NetHunt CRM допомогло 100systems не лише підвищити ефективність роботи, а й краще контролювати процеси продажу, посилити лідогенерацію, зручно вести базу клієнтів і комунікувати з ними у Google Workspace і Gmail.
Хто такі 100systems?
100systems — концерн із п’яти компаній, які спеціалізуються на проєктуванні, будівництві та виробництві власної продукції, зокрема, утеплювальних матеріалів для будинків.
«Період із квітня по жовтень — сезон для 100systems. Саме в цей час ми помічаємо найвищий попит на послуги та продукцію компанії в обох напрямках — B2C і B2B. Щоби ефективно обробляти великий обсяг замовлень, нам доводиться залучати додаткових фахівців. Загалом, офісний колектив налічує 20 осіб. Це наш основний штат, якщо не враховувати тимчасово найманих працівників.
З настанням морозів зовнішні роботи призупиняються. Тому менеджери, які брали участь у сезонних проєктах, тимчасово залишають колектив і нас стає менше — 14.
Ми приділяємо час не менш важливому завданню — продажу матеріалів. Адже наша мета — не лише відповідати очікуванням клієнтів, а й перевершувати їх. Пропонувати замовникам енергоефективні рішення для будівництва та утеплення домівок».
Марина Соболь, керівник відділу продажів
За 14 років роботи на ринку, 100systems зарекомендувала себе як успішний бізнес і виробник. Але компанія не зупиняється на досягнутому. Вона утримує стабільну позицію не лише в Київській області, а й розширює присутність по території України.
Що спонукало 100systems розпочати пошуки CRM-системи та чому компанія обрала NetNunt CRM?
Компанія була в пошуку автоматизованого CRM-рішення для відстеження каналів, із яких надходять ліди, а також для контролю процесів продажу, ведення звітності, бази клієнтів і безперервної комунікації з ними у Google Workspace і Gmail.
«100systems, як і більшість бізнесів, користувалася Бітрікс24. З початком повномасштабного вторгнення, ми відмовилися від російського софту. Так і розпочався наш шлях у пошуку гідної альтернативи, яка б відповідала нашим потребам».
Марина Соболь, керівник відділу продажів
Компанія спробувала безліч сервісів: Zoho CRM, KeepinCRM, але NetNunt CRM вразила фахівців найбільше, й ось чому:
- Індивідуальний і персоналізований підхід до кожного клієнта
«Андрій Петрик — CEO компанії NetHunt CRM, приєднався на зустріч до керівника 100systems і з великим захопленням розповів про переваги програмного забезпечення. Нас вразила гнучкість NetHunt CRM і, звісно ж, інтеграція з Google Workspace і Gmail. Для нашої компанії це була справжня знахідка, оскільки ми комунікуємо з клієнтами безпосередньо через пошту».
Марина Соболь, керівник відділу продажів
- Гнучкість програмного забезпечення, яка дає змогу враховувати всі особливості робочих процесів, вимог і запитів бізнесу
- Здатність відстежувати перебіг угод воронкою продажів
- Винятковий функціонал, яка охоплює розподіл угод між менеджерами, просування лідів вниз воронкою продажів, спрощене ведення звітності та аналітики тощо
- Інтеграція з Google Workspace і Gmail
«У нас не було завищених вимог до CRM-системи. Але ми мали перелік критеріїв, які були важливими для нас, як для команди».
Марина Соболь, керівник відділу продажів
Серед таких критеріїв 100systems зауважили:
- Інтуїтивно зрозумілий і лаконічний інтерфейс
- Доступна ціна
- Наявність автоматичних розсилок і нагадувань
- Можливість налаштування папок і полів, вибору тегів
«Відверто кажучи, ми до останнього коливалися із вибором CRM-системи. У нас були сумніви, що нам вдасться пройти безоплатний тестовий період і впровадити нове програмне забезпечення.
Однак служба підтримки клієнтів вразила нас своєю відданістю до справи й зацікавленістю в тому, щоб ми, як потенційні споживачі продукту залишилися задоволеними. Кожен наш запит не просто уважно слухали, а й чули й допомагали з вирішенням тих кейсів, які були надважливими для нас».
Марина Соболь, керівник відділу продажів
100systems стали активними користувачами NetHunt CRM в серпні 2022 року, і за три місяці повністю налаштували систему під власні потреби. Такий стрімкий процес адаптації свідчить про гнучкість та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс NetHunt CRM.
Перелік команд, які користуються NetHunt CRM у 100systems
«Ми вирішили поступово впроваджувати NetHunt CRM у робочі процеси окремих відділів. Усе це для того, щоби у фахівців було достатньо часу на ознайомлення з новим програмним забезпеченням».
Марина Соболь, керівник відділу продажів
Далі — докладніше про те, як і з якою метою окремі відділи компанії використовують CRM систему.
Відділ продажів
Фахівці з відділу продажу виступили в ролі першопрохідців у процесі освоєння NetHunt CRM. Спочатку вони намагалися налаштувати канбан-дошки, активно досліджували можливості системи та вивчали їх вплив на організацію робочих процесів. Потім — перейшли до налаштування папок і полів, відстеження просування угод воронкою продажів.
Адаптація відділу продажу до NetHunt CRM пройшла з дивовижною швидкістю. Особливо, якщо взяти до уваги, що для фахівців це був перший досвід роботи з NetHunt CRM. Їм не знадобилося багато часу, щоб зрозуміти інтерфейс програмного забезпечення, розібратися, куди саме натискати, щоб відбулася та чи інша дія.
Відділ логістики
Ось тут фахівцям було дещо важче, оскільки потрібно було створювати маршрути для водіїв та опрацьовувати транспортні накладні. Виникла потреба в створенні структурованих папок для зручного управління відомостями.
Щоби правильно налаштувати робочий процес, 100systems зверталися за експертною допомогою до відділу підтримки клієнтів. Вони не лише допомагали зі створенням папок, а й радили, які з них краще пов’язати між собою. Завдяки цьому, відділу логістики вдалося належним чином організовувати роботу в NetHunt CRM.
Відділ виробництва
У відділі продакшну 100systems існує специфічний вид заявок, відомий як «Заявка на виробництво», які супроводжуються окремими угодами для виробничих процесів. Контакти з відділом логістики і продакшну спільні. Але вони мають свої власні угоди, зокрема, з клієнтами, які придбали продукцію.
Як усе це працює? Менеджер із відділу продакшну створює у CRM-системі заявку на виробництво продукції. Виробник компанії обробляє інформацію, перетягує її на відповідну канбан-дошку і змінює статус виконання завдання. Завдяки потужному функціоналу автоматизації у NetHunt CRM, команда отримує сповіщення, яке інформує їх про поточний статус заявки, наприклад, «У роботі» або «Виконано».
Після завершення виробництва фахівці створюють заявку на доставлення в продакшн. Увесь процес автоматично передається відділу логістики. Таким чином, усі відділи взаємопов’язані. Це значно спрощує роботу 100systems, дає змогу швидко та якісно виконувати завдання і гарантує доступ до необхідної інформації для всіх членів команди.
«Сьогодні NetHunt CRM не використовують водії та персонал складу. Раніше, у сезон, ми надавали доступ до програмного забезпечення і найманим працівникам — маркетологам, розробникам. Але минулого року, у зв’язку з відключеннями світла, нам довелося затягнути паски й перейти в режим тотальної економії. Ми залишили в штаті лише тих, хто працює в офісі. Чекаємо весни та сподіваємося збільшити кількість користувачів системи».
Марина Соболь, керівник відділу продажів
Зараз 100systems вдалося значно поліпшити роботу компанії завдяки NetHunt CRM. Раніше менеджерам B2B-відділу треба було здійснювати багато телефонних дзвінків, ходити на особисті зустрічі та брати участь у тендерах. Однак за останні півтора рокуз’ясувалося, що великі клієнти, наприклад, державні підприємства, приходять із B2C-сектору. Фахівці залучають їх через вебсайт, а потім — передають у надійні руки B2B-відділу для подальшого обслуговування.
«У сезон ми обслуговуємо приблизно 800 клієнтів на місяць, 60 % із яких відвантажуємо. У позасезонний період ця кількість зменшується вдвічі — до 400».
Марина Соболь, керівник відділу продажів
Яким функціоналом NetHunt CRM 100systems користуються найчастіше?
Однією з головних причин, яка спонукала 100systems обрати NetHunt CRM, були її потужні функції автоматизації. Програмне забезпечення дало змогу автоматизувати відстеження просування угод воронкою продажу. Завдяки чому, команді стало легше керувати процесом ведення угод, швидко вживати необхідних заходів для задоволення потреб клієнтів.
«Тепер, коли нам не вдається підписати угоду з клієнтом, мені, як керівнику відділу продажів легше дізнатися про це. Я отримую відповідного листа на електронну пошту. Це дає змогу оперативно реагувати на ситуацію, швидко аналізувати причини відмови».
Марина Соболь, керівник відділу продажів
Що ще важливо — 100system використовують NetHunt CRM для лідогенерації через електронну пошту та автоматичного заповнення карток клієнтів і товарів у Google-формах на сайті.
Окрім того, з NetHunt СRM легко сегментувати базу даних, робити масову імейл-розсилку, відстежувати ефективність своїх email-кампаній (відкриття, кліки, відповіді, недоставлені листи тощо), щоб зрозуміти, який контент резонує з аудиторією. Водночас наповнення листів залишається персоналізованим, а всі необхідні деталі про клієнтів зберігаються в одному централізованому місці.
Інтеграція NetHunt CRM із месенджерами значно спрощує процес комунікації між 100systems та клієнтами. Щоб відповісти на вхідне повідомлення з будь-якого каналу, менеджеру з продажу не треба залишати інтерфейс NetHunt CRM — усе листування доступне в єдиному вікні. Вагомий плюс цієї інтеграції також у тому, що вона усуває необхідність ручного введення даних при створенні карток клієнта в базі даних та нотування розмов.
«У NetHunt, крім основних інтеграцій, таких як LinkedIn, Gmail і сервісів телефонії, є ще один зручний інструмент — Zapier, про який ми дізналися від команди підтримки NetHunt CRM. Ми почали використовувати його, коли були перебої зі світлом і зв’язком».
Марина Соболь, керівник відділу продажів
Якими звітами користується 100systems?
100systems систематично використовує різноманітні звіти для відстеження різних аспектів своєї діяльності. Команда наголошує на відстеженні таких ключових показників, як:
- Загальна кількість замовлень на сайті. Важливий показник для вимірювання обсягу продажів через вебсайт.
- Основні канали, з яких приходять клієнти та як вони взаємодіють із компанією. Аналіз допомагає вирішити, де слід зосередити зусилля для примноження конверсії споживачів продукції.
- Актуальні етапи угоди у воронці продажу. Цей показник допомагає визначити, наскільки швидко угоди просуваються різними етапами, і з’ясувати, чи є якісь перепони в процесі продажу.
- Кількість угод і клієнтів, які вдалося закрити окремому менеджеру. Це допомагає оцінити ефективність роботи окремих співробітників і визначити можливість підвищення продуктивності фахівців.
Яких результатів 100systems досягли з допомогою NetHunt CRM?
З моменту впровадження NetHunt CRM, компанія змогла:
- Збільшити обсяг продажів на 30 %
- Зекономити приблизно 29 годин часу за місяць на відправлення платіжок клієнтам
- Ефективніше відстежувати перебіг угод
- Структурувати дані про кожного клієнта
- Покращити комунікацію між різними командами завдяки спільній базі даних
Спробуйте NetHunt CRM — перші 14 днів безплатні! Або забронюйте дзвінок із представником нашої команди, щоб докладніше дізнатися про те, як NetHunt CRM може допомогти вашому бізнесу.
Зміст
Підпишіться на CRM Lab
Отримуйте інформацію про останні тренди та стратегії для вашого бізнесу!