Спробувати безплатно
Продажі
  5 хв на прочитання

Від лід магніту до клієнта: роль CRM у цьому процесі

Читайте, як NetHunt CRM за допомогою лід-магнітів залучає лідів і перетворює їх на клієнтів

   
Maркетинг
  6 хв на прочитання

Функції маркетингу: як NetHunt CRM полегшує роботу маркетологів

Читайте, щоб дізнатися, чому NetHunt CRM — невіддільна частина маркетингової стратегії компанії

   
Maркетинг
  8 хв на прочитання

Вхідний маркетинг (inbound marketing): як Nethunt CRM залучає клієнтів

Інбаунд-маркетинг органічно привертає клієнтів завдяки контенту, SEO та соцмережам. Розповідаємо про основні переваги й недоліки інбаунд-маркетингу.

   
Новини
  3 хв на прочитання

Команда NetHunt відвідала конференцію СТАРТ від AIN та KAMA

Команда NetHunt долучилася до конференції СТАРТ, де презентувала продукт компанії — надійну CRM-систему для бізнесів

   
Продажі
  12 хв на прочитання

Що таке лідогенерація та ліди й чому вони важливі для бізнесу

Розглянемо лідогенерацію, її переваги для бізнесу й особливості в різних галузях, а також типи лідів і методи їх кваліфікування.

   
Email-маркетинг
  12 хв на прочитання

Імейл-маркетинг: як NetHunt CRM підвищує ефективність імейл-кампаній

Дізнайтеся, як NetHunt CRM автоматизує та оптимізує імейл-маркетинг, покращує сегментацію, персоналізацію та аналітику для успішних імейл-кампаній.

   
Продажі
  8 хв на прочитання

Воронка продажів: як створити й використовувати у CRM

Воронка продажів у CRM — інструмент, який систематизує процеси: від першого контакту до укладення угоди. Розповідаємо, як створити й використовувати воронку продажів для підвищення ефективності й рентабельності бізнесу.

   
CRM
  9 хв на прочитання

Процеси продажу, які можна автоматизувати у NetHunt CRM

Дізнайтеся, як NetHunt CRM спрощує процеси продажів, автоматизуючи рутинні завдання, щоб менеджери могли зосередитися на важливих аспектах, як-от будування відносин з клієнтами й укладення угод

   
Бізнес
  7 хв на прочитання

CRM для малого бізнесу: чому NetHunt CRM — надійний компаньйон для управління продажами, проєктами й командою

Читайте, як потужне українське CRM-рішення допомагає малому бізнесу масштабуватися

   
CRM
  10 хв на прочитання

Сегментація ринку: що це таке і як CRM-система допомагає знайти цільову аудиторію

Читайте, що таке сегментація ринку, яку роль вона відіграє в маркетингових стратегіях і як NetHunt CRM сегментує ринок за різними критеріями

   
Maркетинг
  7 хв на прочитання

Таргетинг — стратегія, яку автоматизує CRM

У статті розглядають таргетинг, його види й способи автоматизації таргетингових кампаній за допомогою CRM-систем, як-от NetHunt CRM.

   
Maркетинг
  9 хв на прочитання

Що таке інтернет маркетинг і чому CRM – його найліпший помічник

Читайте про основні інструменти інтернет-маркетингу, які допоможуть бізнесу розвиватися в онлайн-середовищі

   
Maркетинг
  7 хв на прочитання

Автоматизація маркетингу: чому бізнесу не обійтися без CRM-системи

Від практичних порад до прикладів — читайте, як інтеграція CRM-системи змінить ваш підхід до маркетингу й продажів

   
Email-маркетинг
  6 хв на прочитання

Інструменти маркетингу для малого й середнього бізнесу

У статті розглядають основні види маркетингу, маркетингові інструменти й способи залучати клієнтів і підвищувати лояльність за допомогою маркетингу.

   
CRM
  8 хв на прочитання

Українські CRM системи — гідна альтернатива amoCRM та Bitrix24

Читайте, чому українські CRM системи перевершують російські рішення amoCRM та Bitrix24 за рівнем безпеки та конфіденційності даних

   
Продажі
  9 хв на прочитання

Етапи продажу і як найкраще їх відобразити в CRM-системі

У цій статті розглядають 5 етапів продажів: знайомство з клієнтом, визначення його потреб, презентація продукту, робота із запереченнями й укладання угоди.

   
Продажі
  8 хв на прочитання

КРІ для відділу продажів: як оцінити ефективність команди

Дізнайтеся, що таке KPI та як CRM-система допоможе візуалізувати цей показник

   
Бізнес
  9 хв на прочитання

OKR: як система допомагає досягати цілей і як її впровадити

Розглянемо методологію OKR, її типи, приклади цілей, покрокову інструкцію впровадження й поширені помилки компаній.

   
Робота з клієнтами
  11 хв на прочитання

Відгуки клієнтів: що з ними робити, де знайти і як із цим допоможе CRM-система

Розглянемо, чому бізнесам важливо збирати відгуки, які є їх види, як їх збирати й використовувати і як CRM-система може допомогти в цьому процесі.

   
Maркетинг
  10 хв на прочитання

Цільова аудиторія : що це та як визначити її із CRM-системою

Як точно визначити цільову аудиторію та взаємодіяти з нею? Відповіді на ці запитання — у нашій статті

   

Дякуємо!

Ви підписані.