CRM система: повний гід по вибору CRM для початківців
У статі розглянемо, що таке CRM, надамо основні поради щодо вибору CRM-системи, чинники, які впливають на її вартість, а також ключові можливості інструменту.
Інструменти маркетингу для малого й середнього бізнесу
У статті розглядають основні види маркетингу, маркетингові інструменти й способи залучати клієнтів і підвищувати лояльність за допомогою маркетингу.
Українські CRM системи — гідна альтернатива amoCRM та Bitrix24
Читайте, чому українські CRM системи перевершують російські рішення amoCRM та Bitrix24 за рівнем безпеки та конфіденційності даних
Підпишіться на CRM Lab
Отримуйте інформацію про останні тренди та стратегії для вашого бізнесу!
Приєднуйтесь до Telegram-каналу
NetHunt CRM
Все про CRM та B2B-продажі.
Які є етапи продажу і як найкраще їх відобразити в CRM-системі
У цій статті розглядають 5 етапів продажів: знайомство з клієнтом, визначення його потреб, презентація продукту, робота із запереченнями й укладання угоди.
КРІ для відділу продажів: як оцінити ефективність команди
Дізнайтеся, що таке KPI та як CRM-система допоможе візуалізувати цей показник
OKR: як система допомагає досягати цілей і як її впровадити
Розглянемо методологію OKR, її типи, приклади цілей, покрокову інструкцію впровадження й поширені помилки компаній.
Відгуки клієнтів: що з ними робити, де знайти і як із цим допоможе CRM-система
Розглянемо, чому бізнесам важливо збирати відгуки, які є їх види, як їх збирати й використовувати і як CRM-система може допомогти в цьому процесі.
Що таке цільова аудиторія та як визначити її із CRM-системою
Як точно визначити цільову аудиторію та взаємодіяти з нею? Відповіді на ці запитання — у нашій статті
Сегментація клієнтів: ваш путівник до успішних продажів і влучних маркетингових кампаній
Чому вашому бізнесу потрібна сегментація клієнтів, а також як використовувати CRM-систему для сегментації.
CRM для страхового сервісу Karpatia
Дізнайтеся, як сервіс Karpatia перестав губити угоди й почав детальніше опрацьовувати потенційних клієнтів
Що таке сфера B2B й чим вона відрізняється від B2C
Розглянемо сферу B2B, її відмінності від інших моделей бізнесу, специфіку B2B-продажів, їхні особливості й стратегії.
CRM для WebPromoExperts — Академії інтернет-маркетингу
Дізнайтеся, як WebPromoExperts вдалося зберігати дані клієнтів в одній системі й надавати їм більш персоналізоване обслуговування
CRM-маркетинг у дії: як підвищити KPI за допомогою CRM-системи
Що таке CRM-маркетинг і як NetHunt CRM допомагає підтримувати довгострокові відносини з клієнтами
Проблеми бізнесу, які розв’язує СRM-cистема
Дізнайтеся, чому CRM-система — найліпший друг вашого бізнесу
Як Eltrino перестала втрачати лідів завдяки впровадженню NetHunt CRM
Дізнайтеся, як Eltrino вдалося ефективніше відстежувати динаміку продажів, перестати втрачати потенційних клієнтів і покращити комунікацію всередині команди
CRM для HR: можливості та функції
Як використовувати CRM-систему для наймання персоналу? Робимо огляд можливостей NetHunt CRM в автоматизації роботи HR-відділу.
За якими критеріями обирати CRM-систему для малого бізнесу: тенденції купівлі ПЗ
Розповідаємо про найбільші упередження щодо впровадження CRM-систем і як обрати ту, що підійде для вашого малого бізнесу.
CRM для онлайн-школи свідомого харчування Mindful Eating School
Як Mindful Eating School вдалося автоматично отримувати сповіщення про успішні й неуспішні транзакції та підвищити конверсію продажу на 4 %.
Як Web-Systems Solutions утричі скоротила час обробки лідів за допомогою NetHunt CRM
Як компанії вдалося ефективніше відстежувати потік потенційних клієнтів з різних каналів У цьому кей…
Що нового в NetHunt CRM: Лютий 2024
Додали можливість відкрити номер у WhatsApp, покращили призначення менеджерів у автоматизаціях, і більше
Інтеграція NetHunt CRM з Ringostat
Як інтеграція NetHunt CRM з Ringostat заощадить час менеджерів із продажів та пришвидшить робочі процеси