Українські CRM системи — гідна альтернатива amoCRM та Bitrix24

Читайте, чому українські CRM системи перевершують російські рішення amoCRM та Bitrix24 за рівнем безпеки та конфіденційності даних

Донедавна російські CRM-системи, як-от amoCRM та Bitrix24, мали попит серед українських компаній. Сьогодні підприємці свідомо відмовилися від продуктів країни-агресора й перейшли на українські CRM системи. Вони не просто поступаються російським аналогам, а й перевершують їх за функціоналом і пропонують вищий рівень безпеки.

У цій статті ми зібрали найкращі українські CRM системи, розглянемо їхні переваги та недоліки, порівняємо ціни й основні функції. Це допоможе вам обрати найкраще рішення для вашого бізнесу.

NetHunt CRM — гнучка українська СRM система, яку легше налаштувати «під себе»

Надійна CRM-система для всієї команди, яку обрали понад 10 000 користувачів із 93 країн. ЇЇ зручність і гнучкість підкорили сотні українських бізнесів: Rozetka Pay (фінтех), Monobank (фінтех), iPlan (професійні послуги), Haski (логістичні послуги) та Hurma (IT SaaS).

Офіційний сайт NetHunt CRM

NetHunt CRM — українська CRM-cистема, яка орієнтована переважно на B2B-продажі. Вона допомагає централізовано збирати й зберігати заявки з різних каналів, упорядковувати й сегментувати базу даних, відстежувати перебіг угод воронкою продажів, автоматизувати бізнес-процеси, спрощувати ведення звітності, контролювати навантаження команди.

«Ми заснували NetHunt CRM у 2016 році та за цей час зарекомендували себе як один із провідних гравців на ринку CRM-систем. Для нас було важливо створити CRM-систему, яка легко адаптується під процеси та особливості кожної компанії. Завдяки плідній праці команди, постійному аналізу потреб клієнтів і вдосконаленню функціоналу нам вдалося створити український продукт, який відповідає найвищим стандартам якості та гнучкості. І я дуже пишаюся тим, що зараз NetHunt CRM може похвалитися високою оцінкою клієнтів на незалежних сайтах агрегаторах відгуків — Capterra, Chrome Store Featured, яка становить 4,8 з 5 балів»
Андрій Петрик, CEO & Co-founder в NetHunt CRM

Із NetHunt CRM бізнеси можуть:

  • Збирати заявки з усіх каналів — пошти, дзвінків, месенджерів, сайту й сегментувати аудиторію за потрібними вам параметрами
  • Розуміти в якому стані знаходиться бізнес та збільшувати прибутки
  • Швидко обробляти заявки та звернення
  • Збирати всю інформацію про клієнтів та взаємодію із ними в одній системі
  • Відстежувати перебіг угод та контролювати процес продажу
  • Будувати прогнози продажу
  • Автоматизувати процеси
  • Оцінювати найбільш ефективні канали залучення лідів
  • Контролювати ефективність команд
Автоматизація процесів у NetHunt CRM

Функціонал NetHunt CRM включає прямі інтеграції з такими сервісами:

  • Gmail і Google Workspace
  • Сервіси телефонії: Ringostat, UniTalk, Binotel, Stream Telecom
  • Популярні месенджери: Telegram, Viber, Instagram, Facebook Messenger, WhatsApp
  • LinkedIn
  • Intercom та Slack
  • Looker Studio
Інтеграція з месенджерами в NetHunt CRM

Для просунутих користувачів доступне API, а також підтримується налаштування інтеграцій з іншими сервісами за допомогою Zapier.

Кому підійде NetHunt CRM

Незалежно від того, в якій сфері працює ваш бізнес, айті, будівництво, логістика, маркетинг або консалтинг, NetHunt CRM швидко адаптується під бізнес-процеси кожної з них. Усе це можливо завдяки гнучкості системи.

Переваги та недоліки NetHunt CRM — української CRM системи

Як і будь-яка система, NetHunt CRM має свої переваги та недоліки, які слід враховувати при виборі системи. Розгляньмо їх детальніше.

Переваги:

  • Легка і зручна в налаштуванні
  • Гнучкість та можливість налаштувати структуру CRM під свої бізнес-процеси
  • Необмежена кількість воронок продажів
  • Обов’язкові поля
  • Ролі та права доступу
  • Збереження історії активності в картці клієнта (листування, повідомлення з месенджерів, документи, коментарі менеджерів)
  • Управління завданнями і нагадуваннями
  • Необмежена кількість воронок продажів
  • Масові імейл-кампанії
  • Автоматизація бізнес-процесів (підігрів лідів, оновлення статусів угод, постановка завдань, нагадування тощо)
  • Інтеграція з популярними месенеджерами: Іnstagram, Telegram, Viber, WhatsApp
  • Інтеграція з популярними сервісами телефонії Ringostat, UniTalk, Binotel, Stream Telecom
  • Наявність безплатного тестового періоду
  • Відкритий API
  • Відповідність GDPR
  • Застосунок для iOS і Android

Недоліки:

  • Відсутній модуль для управління складом (немає можливості відстежувати надходження та залишки товарів)
  • В CRM-системі та застосунку для iOS і Android немає внутрішніх сповіщень
  • Авторизація доступна лише через Google акаунт
NetHunt CRM — надійна українська CRM для всієї команди

Тарифні плани

Вартість NetHunt CRM залежить від обраного тарифу та періоду оплати, і розраховується за кожного користувача.

Доступні тарифи від Basic до Advanced. Їхня ціна стартує від 8 до 23 євро на місяць при щорічній оплаті.

Sales Creatio — українська CRM система для управління та автоматизації продажів будь-якої складності

Офіційний сайт Sales Creatio

Sales Creatio — це українська CRM-система для автоматизації та прискорення всього циклу продажів: від першого контакту з лідами до повторних замовлень.

Із Sales Creatio бізнеси можуть:

  • Створювати картки клієнтів, зберігати всю інформацію про них та попередню історію комунікації
  • Консолідувати дані про клієнтів та партнерів із різних каналів
  • Сегментувати базу даних
  • Централізовано керувати комерційними документами — замовленнями, договорами, рахунками
  • Автоматизувати роботу з лідами та управління воронкою продажів
  • Працювати з прямими та польовими продажами
  • Прогнозувати, планувати та аналізувати продажі
  • Відстежувати продуктивність команди, управляти робочим часом і комунікаціями

Кому підійде Sales Creatio

Sales Creatio підійде великим компаніям, де CRM-системою користуються різні відділи. Понад те, й тим організаціям, які готові до довгострокового співробітництва.

Переваги та недоліки Sales Creatio

Розгляньмо ключові переваги та можливі обмеження платформи.

Переваги:

  • Наявність у портфоліо інших програм для ведення бізнесу, як-от Studio Creatio
  • Зручний і зрозумілий інтерфейс
  • Гнучкі налаштування полів та екранів, можливість створювати робочі процеси, що відповідають бізнес-цілям компанії

Недоліки:

  • Висока вартість упровадження та використання
  • Деякі функції доступні для окремих тарифів платформи за додаткову оплату

Тарифні плани

Вартість Sales Creatio залежить від обраного тарифу платформи, кількості користувачів, їхніх типів, продуктів і сервісів, які потрібні вам для роботи. Ба більше, й від того, чи знадобиться вам технічна підтримка. Вартість платформ від 750 до 2550 гривень. Вартість продуктів (Sales, Marketing, Service) — 450 гривень.

KeepinCRM — українська CRM система для малого та середнього бізнесу

Офіційний сайт KeepinCRM

Платформа об'єднує в собі безліч функцій: організація лідів і клієнтів, моніторинг та управління угодами, постановка та контроль завдань, управління складом і фінансами, а також інтеграція з логістичними службами для зручного контролю доставки.

Із KeepinCRM бізнеси можуть:

  • Створювати картку клієнта / ліда за одне натискання
  • Сегментувати базу даних
  • Переглядати всю історію взаємодії з клієнтами в одному інтерфейсі
  • Відстежувати перебіг угод воронкою продажів
  • Автоматизувати бізнес-процеси
  • Об'єднувати онлайн- та офлайн- продажі у одній системі
  • Контролювати фінансові показники компанії
  • Управляти складом, контролювати залишки товарів, накладні, аналізувати обіг компанії тощо
  • Генерувати рахунки, договори, акти виконанних робіт
  • Призначати завдання колегам, контролювати дотримання дедлайнів

Кому підійде KeepinCRM

KeepinCRM стане в нагоді бізнесам, які займаються роздрібною торгівлею. Система має всі потрібні функції для роботи з клієнтами та підрядниками. Інтеграції з маркетплейсами, транспортними компаніями та складом спрощують бізнес-процеси.

Переваги та недоліки KeepinCRM

Розгляньмо ключові переваги та можливі обмеження платформи.

Переваги:

  • Гнучкість системи
  • Зрозумілий інтерфейс
  • Інтеграція з Viber, Telegram-ботом. Також через e-chat можна приєднати особисті номери цих месенджерів (у розширеному тарифному плані)
  • Можливість створювати декілька воронок продажів (у розширеному тарифному плані)
  • Відкритий API

Недоліки:

  • Обмежений функціонал для безплатного тарифного плану

Тарифні плани

Оплата доступна на 3, 6, 9 або 12 місяців. Знижка -10 % при оплаті на рік.

Є безплатний план для 1 користувача з мінімально необхідним функціоналом, а розширений від 299 грн на місяць.

Порівняння українських CRM систем: NetHunt CRM, Sales Creatio та KeepinCRM

Кожне з цих CRM-рішень пропонує основний функціонал, як-от сутноcті, воронки продажів і базові автоматизації процесів продажу. Порівняймо функції, які відрізняють NetHunt CRM на тлі конкурентів.

NetHunt CRM

Sales Creatio

Keepin CRM

Інтеграція з поштою

✅Нативна інтеграція із Gmail

Лише у розширеному тарифному плані

Необмежена кількість воронок продажів

Лише у розширеному тарифному плані

Інтеграція з українськими провайдерами телефонії

У тарифних планах Business, Business+, Advanced

✅ Частково через сторонні коннектори

Лише у розширеному тарифному плані

Інтеграція з соціальними мережами

✅ Частково через сторонні коннектори

Лише у розширеному тарифному плані

Вбудовані імейл-розсилки (шаблони листів, масові розсилки, аналіз ефективності кампаній)

Функціонал в додатковому модулі Marketing

Через інтеграцію із Sendpulse

Пряма інтеграція із LinkedIn (створення контактів, відправка повідомлень із CRM, автоматизація дій)

Форми зворотнього зв’язку (вебформи)

Є власні форми для сайту або підтримка webhooks

Форми WordPress і Weblium через webhooks

Консультації з налаштування системи

Технічна підтримка доступна на всіх етапах роботи з системою і у будь-якому тарифі

В пакеті підтримки «Basic» сумарна кількість консультацій щодо бізнес-процесів, налаштування інтерфейсу та аналітики — не більше 5 протягом року

Лише у розширеному тарифному плані

Ціна

Від 8 до 40 євро / місяць за користувача

Вартість платформ від 750 до 2550 гривень. Вартість продуктів (Sales, Marketing, Service) — 450 гривень.

Безплатний план для 1 користувача з мінімально необхідним функціоналом. Розширений від 299 грн на місяць.

Як безболісно перенести дані з amoCRM до NetHunt CRM

Ми підготували детальну покрокову інструкцію, щоби перенесення даних із amoCRM до NetHunt CRM було максимально простим, швидким і без втрати важливої інформації.

NetHunt CRM — гнучкий інструмент для управління бізнес-процесами

1.Експортуйте дані з amoCRM у CSV-форматі. Завантажте такі теки, як «Контакти», «Компанії», «Ліди» (експортуйте окремо кожну воронку). Завдання, товари, імейли та чати не переносяться.

Експорт даних із amoCRM

2. Вигрузіть дані до Excel або Google Spreadsheet, щоб привести їх до належного вигляду, видалити непотрібні поля (наприклад, ID, хто і коли створив картку ліда).

Непотрібні дані при експорті з amoCRM

3. Врахуйте відмінності в назві та відображенні полів у amoCRM та NetHunt CRM. Наприклад:

4. Імпортуйте дані до NetHunt CRM:

  • Почніть із контактів, потім компаній, і наостанок угод
  • Збережіть Google Spreadsheet у CSV-форматі
Імпорт даних до NetHunt CRM

5. Перевірте відповідність типів полів під час імпорту

Співставлення даних у NetHunt CRM 

6. Переконайтеся, що не додаєте дублікати при перенесенні контактів

Перевірка даних у NetHunt CRM

7. Створіть окремі теки для кожної воронки продажів

Якщо в amoCRM є декілька воронок продажів, зробіть окремі копії теки угоди для кожної з них.

8. Прив’яжіть угоди до відповідних записів у теках контакти та компанії

Так угоди будуть пов’язані з компаніями та особами, з якими ви ведете комунікацію по ним.

Прив'язка даних угод, компаній і контактів у NetHunt CRM

Більше деталей про імпорт даних з amoCRM у NetHunt CRM, читайте в базі знань.

Міграція даних із Bitrix24 у NetHunt CRM: покрокова інструкція

Перенесення даних між системами може здатися складним завданням, але з правильною підготовкою і покроковим підходом цей процес стане значно простішим. Розглянемо основні кроки для безболісного експорту даних із Bitrix24 та їх подальшого імпорту до NetHunt CRM.

  1. Підготуйте дані до перенесення. Експортуйте їх у форматі CSV, потім — імпортуйте до NetHunt CRM. Розпочніть із основних тек: «Контакти», «Компанії», «Угоди».
  2. З кожної теки окремо завантажте кожну воронку. Такі теки, як: «Ліди», «Задачі», «Товари», «Рахунки», «Пропозиції» можна експортувати з Bitrix24, але їхній імпорт у NetHunt CRM буде залежати від бізнес-кейсу. Плануєте імпортувати інші теки? Зверніться до команди підтримки. Фахівці допоможуть вам.
  3. Перейдіть до кнопки «Список». Натисніть на значок шестерні. Налаштуйте поля, які потрібні вам для експорту.
Експорт даних із Bitrix24

4.  Оберіть основні дані.

Вибір основних даних для переносу з Bitrix24 до NetHunt CRM

5. Щойно зробили вибір, переходьте до експорту даних.

Експорт даних із Bitrix24

Більше про те, як підготувати CSV-файл з Bitrix24, читайте в Базі знань.

Поділитися дописом з друзями та колегами!