speaker

Вебінар:  Як автоматизувати роботу відділу продажів із CRM-системою

28 березня, 16:00

Зареєструватись

Обирайте найкращий план та розвивайте свій бізнес разом з нами

Почніть 14-денну безкоштовну пробну версію вже сьогодні.
Кредитна картка не потрібна.

- 20%Щорічно
Щомісячно

Basic

Коли не потрібно багато функцій і хочеться мати найкраще для бізнесу.
€8 €10
за користувача / місяць, оплачується щороку за користувача / місяць
Розпочати

Що входить:

  • Основний функціонал CRM
  • Інтеграція з Gmail and Google Workspace
  • Зручний імпорт даних
  • Шаблони листів, відстеження відкриття
  • 1 месенджер
  • Базова підтримка

Basic Plus

Все ще майже без зобов'язань, але із додатковим функціоналом.
€12 €14
за користувача / місяць, оплачується щороку за користувача / місяць
Розпочати

Все що у Basic plan, та:

  • Масові розсилки листів
  • Номерні месенджери
  • Більше папок
  • Більша кількість ролей
  • Більше шаблонів листів
  • 2 додаткових месенджери
  • Інтеграція з WhatsApp

Business Plus

Коли лідів та клієнтів стає більше, і ви хочете більше контролю над процесами.
€23 €28
за користувача / місяць, оплачується щороку за користувача / місяць
Розпочати

Все що у Business, та:

  • Більше дій та ланцюжків автоматизації
  • Більше API викликів
  • Більше імейл-розсилок
  • Більше папок
  • Більша кількість ролей
  • Веб-форми без брендування NetHunt CRM
  • Підтримка по телефону та особистий менеджер

Advanced

Весь функціонал NetHunt CRM необмежено в одному тарифі.
€32 €40
за користувача / місяць, оплачується щороку за користувача / місяць
Розпочати

Все що у Business Plus, та:

  • Повний доступ до всіх функцій
  • Необмежені можливості налаштування сутностей
  • Необмежена кількість API викликів
  • Необмежена кількість месенджерів
  • Додаткові години підтримки

*Оплата здійснюється у гривневому еквіваленті за курсом обміну готівкових валют в КБ Приватбанк на дату виставлення рахунку.

Переглянути весь функціонал,  щоб вибрати підходящий тариф

Порівняти плани

Basic
Basic+
Business
Business+
Advanced
Основний функціонал CRM
Контакти

Контакти (особи), пов’язані з компаніями та угодами, які ви намагаєтеся конвертувати.

Ліди

Потенційні клієнти, які висловили інтерес до продуктів або послуг вашої компанії, але ще не зробили покупку.

Угоди

Запит на надання послуги або покупку товару від потенційного клієнту.

Мульти-воронки

Будуйте необмежену кількість воронок продажу та налаштовуйте їх у вигляді канбан-дошки.

Збережені фільтри та види

Фільтруйте, групуйте та сортуйте дані так, як вам це потрібно. Зберігайте фільтри для швидкого доступу та діліться ними зі своєю командою.

Збереження історії дзвінків і зустрічей

Зберігайте кожен дзвінок із клієнтом із коротким підсумком розмови.

Управління завданнями і нагадуваннями

Створюйте список своїх задач і отримуйте нагадування, коли наближається кінцевий термін виконання кожного з них.

Документи / файли

Зберігайте та прикріплюйте файли до карток клієнтів або угод.

Продуктивність
@Згадки та коментарі

Співпрацюйте з колегами — @тегайте їх у картках клієнтах чи угодах та додавйте коментарі, які буде бачити вся команда.

Масове редагування записів

Оновлюйте значення полів одразу декількох записів: статус угоди, пріоритет, менеджер, тощо.

Управління дублікатами

Позбудьтеся дублікатів, об’єднуючи повторювані контакти, компанії або угоди.

Мобільні додатки

Використовуйте мобільні додатки для iOS та Android.

Gmail add-on

Отримуйте доступ до даних CRM, вікриваючи листи у додатку Gmail.

Історія активності

Автоматичне збереження всіх змін та взаємодій, що відбуваються у картці клієнта чи угоди.

Командна співпраця

Тегайте колег в записах клієнтів або угодах, коли вам потрібна їхня допомога.

Нагадування

Ніколи не пропустіть крайній термін виконання завдання завдяки нагадуванням.

Автоматизація
Дії та листи

Автоматизація складається з тригерів і дій. Тригер — це подія, яка запускає робочий процес, тоді як дія — це те, що відбувається після запуску робочого процесу. Дії включають створення або оновлення запису, створення завдання, надсилання електронного листа, повідомлення Slack або Google Chat.

Ви маєте можливість докупити більше Дій у будь-який час

  • 5,000 - €8/місяць
  • 10,000 - €12/місяць
  • 20,000 - €18/місяць
  • 50,000 - €34/місяць
  • 100,000 - €52/місяць
  • 500,000 - €192/місяць
  • 1M - €288/місяць

* Дії доступні для придбання у вашому робочому просторі NetHunt CRM

Ви маєте можливість докупити більше Дій у будь-який час

  • 5,000 - €8/місяць
  • 10,000 - €12/місяць
  • 20,000 - €18/місяць
  • 50,000 - €34/місяць
  • 100,000 - €52/місяць
  • 500,000 - €192/місяць
  • 1M - €288/місяць

* Дії доступні для придбання у вашому робочому просторі NetHunt CRM

2,000 дій/місяць

Ви маєте можливість докупити більше Дій у будь-який час

  • 5,000 - €8/місяць
  • 10,000 - €12/місяць
  • 20,000 - €18/місяць
  • 50,000 - €34/місяць
  • 100,000 - €52/місяць
  • 500,000 - €192/місяць
  • 1M - €288/місяць

* Дії доступні для придбання у вашому робочому просторі NetHunt CRM

5,000 дій/місяць

Ви маєте можливість докупити більше Дій у будь-який час

  • 5,000 - €8/місяць
  • 10,000 - €12/місяць
  • 20,000 - €18/місяць
  • 50,000 - €34/місяць
  • 100,000 - €52/місяць
  • 500,000 - €192/місяць
  • 1M - €288/місяць

* Дії доступні для придбання у вашому робочому просторі NetHunt CRM

10,000 дій/місяць

Ви маєте можливість докупити більше Дій у будь-який час

  • 5,000 - €8/місяць
  • 10,000 - €12/місяць
  • 20,000 - €18/місяць
  • 50,000 - €34/місяць
  • 100,000 - €52/місяць
  • 500,000 - €192/місяць
  • 1M - €288/місяць

* Дії доступні для придбання у вашому робочому просторі NetHunt CRM

Ланцюжки автоматизації

Кількість налаштованих та активних автоматизованих ланцюжків у робочому просторі.

50
80
120
Автоматизація продажу
Автоматичне збереження історії листування

Автоматично прив’язуйте листи до відповідних контактів, компаній та угод.

Створення нових контактів з листів в один клік

Створюйте сутності з вхідних або вихідних листів в один клік.

Вебхуки

Автоматично надсилайте дані до та з NetHunt CRM за допомогою веб-хуків для обміну даними між вашими улюбленими інструментами.

Форми зворотнього зв'язку

Розміщуйте веб-форми NetHunt на своєму сайті, щоб збирати потенційних клієнтів. Автоматично створюйте сутності в CRM, уже збагачені даними з веб-форми.

Видалення логотипу NetHunt CRM (веб-форми)

Приберіть логотип NetHunt із форм на сайті, щоб забезпечити належний брендинг вашого бізнесу.

Розподіл лідів між менеджерами

Створюйте правила для автоматичного призначення відповідального менеджера потенційним клієнтам.

Оновлення сутностей

Автоматично змінюйте значення полів сутностей.

Автоматизація воронки

Створюйте правила для автоматичного оновлення/зміни статусу угоди.

Створення завдань

Автоматично створюйте завдання для ваших колег.

Створення PDF-файлів

Створюйте та надсилайте PDF-файли з унікальною інформацією із сутностей клієнтів та угод.

Сповіщення електронною поштою

Надсилайте важливі сповіщення про клієнтів або угоди менеджерам або всій команді електронною поштою.

Сповіщення у Slack

Надсилайте важливі сповіщення про клієнтів або угоди менеджерам або всій команді у Slack.

Сповіщення у Google Chat

Надсилайте важливі сповіщення про клієнтів або угоди менеджерам або всій команді у Google Чати.

Автоматизація електронних листів
Сегментація контактів

Сегментуйте базу контактів на основі їх поведінки та інтересів, щоб ваші листи та пропозиції залишалися актуальними.

Особисті шаблони листів

Економте час, використовуючи збережені шаблони листів.

Спільні шаблони листів

Діліться шаблонами листів зі своєю командою для запитань або запитів, які найчастіше повторюються.

10 шаблонів
15 шаблонів
25 шаблонів
75 шаблонів
150 шаблонів
Імпорт HTML-шаблонів

Надсилайте задизайнені листи, щоб підвищувати впізнаваність бренду та результати імейл-розсилок.

Відмова від розсилки по електронній пошті

Додайте посилання, щоб отримувачі могли відписатися від ваших розсилок та тим самим збережіть вашу репутацію як відправника.

Відстеження відкриттів електронних листів

Відстежуйте чи відкривають ваші одержувачі листи та скільки разів, щоб кваліфікувати потенційних клієнтів і покращити ефективність імейл-кампаній.

Відстеження переходів по посиланнях в електронних листах

Відстежуйте, коли та на які посилання у листі натискають одержувачі.

Підключення власного домену для відстеження електронних листів

Покращіть доставлення листів, додавши власний кастомний домен для трекінгу листів.

Імейл-розсилки

Надсилайте масові та персоналізовані імейл-розсилки.

Аналітика імейл-розсилок

Аналізуйте успіх кампанії для вдосконалення всіх наступних розсилок.

Автоматичні ланцюжки листів

Налаштовуйте автоматичні ланцюжки дій, щоб підігрівати потенційних клієнтів і збільшувати відсоток конверсії.

Персоналізація шаблону листа (макроси)

Автоматично додавайте змінні дані із записів CRM у листи для максимальної персоналізації.

Відправка тестового листа

Надсилайте тестові листи, щоб переконатись, що вони добре виглядають на різних пристроях.

Підключення свого SMTP

Налаштуйте власний SMTP для відправлення розсилок на більшу кількість одержувачів.

Звіти
Аналіз активності команди

Будьте в курсі того, чим займається ваша команда кожного дня (кількість відправлених листів, кількість проведених зустрічей тощо).

Аналіз продажів

Відстежуйте, скільки угод укладає вся ваша команда та окремі члени команди та який прибуток вони приносять.

Цілі компанії та користувачів

Відстежуйте, наскільки вся ваша команда та окремі члени команди близькі до досягнення поставлених цілей.

Інтеграція з Looker Studio (ex Data Studio)

Використовуйте нашу інтеграцію з Looker Studio, щоб створювати розширені звіти та об’єднувати дані з кількох джерел на одному дашборді.

Інтеграції
Чат Intercom
LinkedIn
Інтеграція із Slack
Zapier
Інтеграція з Make (Integromat)
API доступ (API виклики)
1,000
10,000
необмежено
Месенджери
Кількість підключених месенджерів в робочому просторі
1
3
7
15
необмежено
Facebook Messenger
Instagram
Viber-бот
Telegram-бот
Telegram особисті чати (номерний)
WhatsApp особисті чати (номерний)
Телефонія
Ringostat
Stream Telecom
Binotel
UniTalk
Інтеграція Google Workspace
Gmail

Отримайте доступ до функціоналу CRM безпосередньо із скриньки Gmail за допомогою розширення для браузера. Також є розширення, доступне для користувачів Safari та Firefox.

Google Календар
Google Drive / Shared Drives
Google Chat
Синхронізація Google Контактів
щоденно
щоденно
щоденно
щогодини
щогодини
Адміністрування: Налаштування та Кастомізація
Необмежені кастомні поля

Додавайте унікальні для вашого бізнесу поля до записів потенційних клієнтів, угод і контактів.

Папки

Організовуйте угоди, компанії або контакти, з якими ви працюєте, в окремі папки. Налаштовуйте папки так, як потрібно саме вам.

4
7
10
20
необмежено
Особисті збережені фільтри (види)

Фільтруйте, сортуйте та зберігайте дані для швидкого доступу.

Спільні збережені фільтри (види) у папці

Зберігайте відфільтровані контакти та угоди для швидкого доступу до даних і діліться ними з колегами по команді.

Розширені фільтри

Розділіть дані та відобразіть їх так, як вам потрібно, за допомогою розширених фільтрів.

Кастомні ролі

Призначайте команді різні ролі, щоб керувати їхнім рівнем доступу до даних та функціоналу CRM.

1
2
7
10
20
Імпорт/експорт даних

Імпортуйте базу контактів чи угод з електронних таблиць або іншої CRM-системи.

Приховані поля

Обмежте видимість конфіденційних полів сутності для певних ролей.

Поле з формулою

Мінімізуйте можливість людських помилок та дозвольте системі обчислювати різні типи формул, включаючи числові значення, текстові значення тощо.

Статистичні поля

Автоматично отримуйте статистичні дані про ваші угоди або контакти. Наприклад, загальна кількість електронних листів, кількість днів на етапі, дата останньої взаємодії тощо.

Обов'язкові поля

Визначте поля, які ваша команда має заповнювати обов'язково при певних діях.

Конфіденційність та Безпека
2-факторна аутентифікація

Підвищте безпеку свого облікового запису за допомогою двофакторної перевірки електронної пошти.

Світовий рівень якості зберігання даних

Ваші дані захищаються і зберігаються із використанням Google інфраструктури.

Google Security Assessment

NetHunt CRM щороку успішно проходить програму оцінки безпеки від Google.

Налаштування прав доступу і видимості

Надайте кожній ролі у вашій команді належний рівень доступу до даних CRM.

Підтримка
Інструкції та відео

Отримайте доступ до статей у Базі Знань, щоб дізнатися більше про систему та знайти відповіді на найпоширеніші запитання.

Онлайн чат

Отримайте допомогу від нашої команди через онлайн-чат.

Спільнота користувачів NetHunt CRM

Ставте запитання, діліться своїм досвідом та ідеями щодо продукту з іншими користувачами NetHunt CRM та нашою командою.

Підтримка електронною поштою

Отримайте допомогу від нашої команди електронною поштою.

протягом 24 годин
протягом 24 годин
протягом 24 годин
протягом 12 годин
протягом 12 годин
Підтримка телефоном

Отримайте допомогу від нашої команди під час онлайн дзвінка.

1 дзвінок/місяць
3 дзвінки/місяць
Допомога при налаштуванні
Менеджер по роботі з клієнтами

Співпрацюйте з нашим менеджером, щоб проаналізувати ваші поточні бізнес-процеси та налаштувати робочий простір NetHunt CRM максимально ефективно.

Наші нагороди

Наша головна нагорода — наші любі клієнти! Ну, і ще десятки нагород від незалежних авторитетних платформ ;)

Capterra review Chrome Store Featured
achievement NetHunt CRM

Ще більше
причин любити
NetHunt CRM

Високий рівень безпеки даних

Високий рівень безпеки даних

Змінюйте тариф будь-коли

Змінюйте тариф будь-коли

Оплата за кожного члена команди

Оплата за кожного члена команди

Мобільні додатки для iOS та Android

Мобільні додатки для iOS та Android

Відкритий API

Відкритий API

Перші 14 днів безкоштовно

Перші 14 днів безкоштовно

Поширені запитання

Що відбувається, коли закінчується пробна версія?

Після закінчення терміну дії пробної версії ваші дані зберігатимуться в безпеці, однак ваш робочий простір буде заблокований, поки ви не виберете один із наявних тарифних планів ( Basic, Business або Advanced).

Чи можемо ми спробувати NetHunt з кількома користувачами?

Звичайно! 14-денний безкоштовний пробний період не обмежує кількість користувачів: ви можете запросити стільки колег у свій робочий простір, скільки вам необхідно.

Чи є безкоштовна версія NetHunt CRM?

На жаль, наразі безкоштовної версії NetHunt CRM немає.

Чи можливе повернення коштів?

На жаль, NetHunt не повертає кошти за користування сервісом. Ви можете скасувати вашу підписку в будь-який час, але ви не отримаєте відшкодування за невикористану частину підписки.

Залишились питання щодо NetHunt CRM?

Запишіться на безоплатну консультацію, де розберемо ваші запити і як їх вирішити за допомогою NetHunt CRM.

Записатись
Залишились питання щодо NetHunt CRM? screen NetHunt Objectives screen NetHunt Green Line

Користуючись цим веб-сайтом, ви погоджуєтесь на використання нами файлів cookie. Про політику конфіденційності.

Зв'яжіться з нами

Дякуємо!

Ми отримали ваш запит і скоро зв’яжемося з вами.