Що нового в NetHunt CRM: Лютий 2024
Додали можливість відкрити номер у WhatsApp, покращили призначення менеджерів у автоматизаціях, і більше
🌱 Весна прийшла, оновлення в NetHunt CRM із собою принесла! Розповідаємо, над якими покращеннями системи попрацювала наша команда в лютому.
Ось над чим працювали фахівці:
⚡Додали можливість відкрити номер телефону у WhatsApp за допомогою спеціального меню
Просто наведіть курсор мишки на номер телефону, і побачите всі доступні опції для зв’язку з клієнтом: ви можете зателефонувати, написати йому WhatsApp (або в будь-який інший месенджер, який доступний у списку).
⚡ Вдосконалили порядок призначення менеджерів у автоматизації
Раніше автоматизація працювала так: у разі видалення менеджера, розподіл угод починався наново. Тепер, щойно хтось із фахівців перейде в іншу команду, звільниться або ви самостійно видалите його з розподілу угод, то наступна заявка автоматично перейде до наступного менеджера по колу.
Щоби налаштувати цю автоматизацію виберіть команду «Оновити запис» — «Призначений менеджер» і натисніть «Замінити одним із». І вуаля — менеджери з продажу по колу будуть отримувати нові заявки для обробки.
Також наші фахівці поліпшили:
⚡ Фільтрацію даних за типом поля URL
Завдяки фільтру «Містить» у типі поля URL тепер можна аналізувати не лише основну адресу сайту, а й інші складові посилання, наприклад UTM-мітки. Ви можете відфільтрувати всі заявки, де в посиланні сторінки, з якої залишили заявку, є такі складові, як utm_source=fb&utm_medium=cpc. Це допоможе отримувати більш точні дані про ефективність різних маркетингових каналів.
⚡Відображення історії активності користувачів на iOS
Ви можете легко надсилати будь-які електронні листи, і всі вони будуть відображатися в історії активності в картці клієнта.
Не оновленнями єдиними можемо похвалитися в лютому ;) Дмитро Тянулін, керівник регіону в NetHunt CRM провів вебінар на тему: «Як побудувати ефективну воронку продажів». Якщо у вас не вийшло приєднатися до зустрічі, запис доступний за посиланням!