CRM для страхового сервісу Karpatia
У цьому кейсі розповімо, як упровадження NetHunt CRM допомогло Karpatia скоротити час опрацювання кейсів у 2,5–3 рази, налаштувати 220 автоматизацій і покращити структуру воронки продажів.
Як сервіс Karpatia поліпшив контроль над бізнес-процесами та автоматизував рутинні завдання.
Хто такі Karpatia
Karpatia — це сервіс, що надає всебічну підтримку компаніям у сфері страхування.
«Ми працюємо в середовищі страхових брокерів, але називаємо себе страховим сервісом. Для нас головне — допомогти клієнтам застрахуватися швидко, легко та вигідно й знайти партнера, який задовольнить їхні потреби, врахує цілі. Вони мають асоціювати страхування з простотою, зручністю й позитивним досвідом, а не чимось складним і заплутаним».
Аліна Голубєва, засновниця й CEO Karpatia
Karpatia пропонує широкий спектр послуг:
- запускає з нуля і керує програмами добровільного медичного страхування (ДМС);
- захищає команди від ризиків і непередбачених обставин;
- пропонує страхові рішення для захисту активів, відповідальності клієнтів, життя й цінного майна.
Наразі Karpatia працює тільки на українському ринку. Фахівці розуміють його специфіку, потреби клієнтів, а значить, можуть пропонувати найкращі страхові рішення. Але в команди амбітні плани на майбутнє. Вони планують виходити на міжнародний ринок у наступні роки.
Що спонукало Karpatia розпочати пошуки CRM-системи й чому вибрали NetHunt CRM
Сервіс Karpatia використовував CRM-систему з початку заснування бізнесу.
«Ми з колегами навіть не розглядали ведення справ в Excel. Я завжди працювала із CRM і розуміла, як важливо впровадити її в бізнес-процеси компанії. Вона організовує роботу з даними, дає змогу зберігати їх в одному місці й правильно ними оперувати. І, найголовніше, приймати рішення на основі даних, вчасно змінювати тактику та стратегію».
Аліна Голубєва, засновниця й CEO Karpatia
Спершу фахівці обрали Airtable, де створили свою CRM-систему й налаштували її для лідогенерації. Згодом кількість бізнес-процесів збільшувалася. Вони охопили акаунт-менеджмент, тендерні процеси, аналітику. Стало зрозуміло, що потрібна функціональніша CRM-система. Команда постала перед обмеженнями, особливо в питаннях інтеграції Airtable з LinkedIn.
«Ми застрахували NetHunt і через рік мали продовжити договір про співпрацю. Мені написав Дмитро (керівник регіону) і запитав, як справи із CRM-системою. Я відповіла, що ми якраз шукаємо рішення і це неймовірне співпадіння. Ми організували дзвінок, я познайомилася з інтерфейсом системи й зрозуміла, що NetHunt СRM — це вона на 200%!
Перехід був важким, але не через NetHunt СRM. Попередня система застаріла. Процес експорту й імпорту даних потребував зосередженості, тому ми залучили команду з десяти людей. Вони перенесли дані за декілька днів і ретельно почистили все неактуальне».
Аліна Голубєва, засновниця й CEO Karpatia
Систему впроваджували поетапно. Щойно одна команда ознайомилася з можливостями NetHunt СRM, через три місяці додавали іншу.
«Останні 8 місяців ми присвятили тому, щоб інтегрувати NetHunt CRM у 95% операційних бізнес-процесів. Два місяці тому завершили розроблення останнього модуля. Тепер усі команди працюють у NetHunt CRM».
Аліна Голубєва, засновниця й CEO Karpatia
Команди, які користуються NetHunt CRM у Karpatia
У нас є кілька команд, кожна з яких виконує свої завдання.
- Команда лідогенераторів і BD здійснює пошук клієнтів та веде перемовини з ними;
- Команда аналітиків збирає дані, аналізує та комунікує зі страховими компаніями щодо найкращих пропозиції для клієнтів;
- Аккаунт-менеджери підтримують тісні відносини з компаніями та вирішують будь-які питання корпоративних клієнтів під час дії договорів
- Команда турботи допомагає усім клієнтам, які користуються послугами страхування та мають будь-які питання.
Для яких процесів Karpatia найчастіше використовує NetHunt CRM
Лідогенератори починають працювати з потенційним клієнтом. Щойно він переходить на певний етап, його передають до команди Business Solutions. Вони рухають клієнта лійкою продажів. У середині лійки до процесу доєднується аналітик. Він аналізує дані, створює нову сутність тендера й рухає її спеціалізованою воронкою.
Коли тендер переходить на етап контракту, його передають акаунт-менеджеру, який його обслуговує.
«У нас максимальна кількість сутностей, які прив’язані одна до одної. Це допомагає отримувати кросаналітику. Ми можемо легко відстежувати й аналізувати всі взаємодії з клієнтами на різних етапах продажів і подальшого обслуговування».
Аліна Голубєва, засновниця й CEO Karpatia
«Наприклад, коли контракт переходить на стадію обслуговування, виникає багато додаткових критеріїв, які ми організовуємо в окремі поля. Тому легкість використання полів у NetHunt CRM була одним з ключових критеріїв у виборі системи».
Аліна Голубєва, засновниця й CEO Karpatia
Що Karpatia автоматизує за допомогою NetHunt CRM
У Karpatia приблизно 220 автоматизацій, які допомагають управляти бізнес-процесами, як-от:
- призначення нагадувань;
- надсилання електронних листів або повідомлень;
- розподіл завдань;
- змінення статусу ліда і контракту залежно від дати;
- збір статистики.
«Круто, що в NetHunt CRM можна додатково купувати автоматизації. Це економить час команди, зменшує кількість помилок.
Понад те, NetHunt зручно адаптувати до потреб бізнесу. Ви можете створювати теги та зберігати в них всю потрібну інформацію. Наприклад, ми створили окремий тег, який дає змогу отримувати більше статистики, ніж це можливо за початковими налаштуваннями».
Аліна Голубєва, засновниця й CEO Karpatia
Якими звітами користується Karpatia
Серед важливих показників, за якими пильнує команда в NetHunt CRM, є такі:
- ефективність і наповненість воронки продажів за менеджерами, місяцями, етапами продажів;
- час на закриття кейсів та оцінки від наших клієнтів;
- завантаженість кожної з команд, їхні KPIs;
«У нашій команді акаунт-менеджерів є дві підкоманди. Одна з них спілкується з людьми, інша виконує адміністративні завдання, як-от документообіг та оброблення запитів.
Якщо до нас звертається новий клієнт, ми чітко знаємо, який менеджер із ним працюватиме. Це можливо завдяки детальній аналітиці кожного фахівця та клієнта».
Аліна Голубєва, засновниця й CEO Karpatia
«Раніше ми не вели детальної статистики, тому що команда акаунт-менеджерів відносно нещодавно почала працювати в NetHunt CRM. Тепер усе змінилося. Ми збираємо, аналізуємо дані, навіть якщо не використовуємо їх щотижня чи щомісяця. Після автоматизації показники зміняться, але згодом допоможуть зрозуміти, як адаптувати систему KPI, мотивацію та цілі».
Аліна Голубєва, засновниця й CEO Karpatia
Яких результатів сервіс Karpatia досяг за допомогою NetHunt CRM
- підвищив конверсію;
- перестав губити угоди й почав детальніше опрацьовувати потенційних клієнтів;
- автоматизував рутинні завдання;
- змінив структуру воронки продажів, щоб краще відображати реальні процеси продажу;
- поліпшив контроль над бізнес-процесами;
- налаштував надсилання опитувань клієнтам у чатах щодо задоволеності роботою Karpatia;
- скоротив час опрацювання кейсів приблизно у 2,5–3 рази завдяки картці клієнта.
Що Karpatia каже про NetHunt CRM
«Якщо порівняти NetHunt CRM з іншими CRM-системами, різниця в зручності просто величезна. У NetHunt усе так інтуїтивно зрозуміло, що навіть дитина розбереться, як усе працює».
Аліна Голубєва, засновниця й CEO Karpatia
«Команда підтримки — це окрема любов. Справжні душки й комунікація просто топ! Вони завжди готові допомогти. Якщо зараз це неможливо, то (самі!) тестують різні варіанти, щоб знайти найкраще рішення і запропонувати його. Це дуже цінно, і ми вдячні за такий клієнтоорієнтований підхід. На 100% збіг із нашими цінностями та ми раді, що знайшли один одного».
Олена Стороженко, проєктна менеджерка Karpatia
Дізнайтеся більше про NetHunt CRM або спробуйте прямо зараз. Перші 14 днів — безплатні!