CRM для онлайн-школи свідомого харчування Mindful Eating School
Як Mindful Eating School вдалося автоматично отримувати сповіщення про успішні й неуспішні транзакції та підвищити конверсію продажу на 4 %
У цьому кейсі розповімо, як упровадження NetHunt CRM допомогло Mindful Eating School автоматизувати відстеження оплат у реальному часі й перебіг угод лійкою продажу і своєчасно відповідати на запити клієнтів.
Хто така Mindful Eating School
Mindful Eating School — це онлайн-школа свідомого харчування, яку заснувала нутриціологиня Катерина Крупкіна.
«Раніше нутриціологія зводилася до підрахунку калорій і складання меню, але наш підхід до справи кардинально інший. Ми віримо й знаємо, що свідоме харчування — це не лише цифри, а й гармонія зі своїм тілом і думками».
Малютін Євген, операційний директор Mindful Eating School
Стратегія Mindful Eating School ґрунтується на тому, що нутриціологи допомагають змінити харчову поведінку та звички людей. Учасники навчальних програм досягають бажаного результату — худнуть чи набирають вагу — без підрахунку калорій і чіткого меню.
Mindful Eating School почала працювати в жовтні 2023 року й уже за короткий час здобула визнання й довіру клієнтів.
«Ми вже випередили компанії, які на ринку по 5–10 років. Команда розвивається щодня! Саме завдяки NetHunt CRM наша база даних стрімко зростає».
Малютін Євген, операційний директор Mindful Eating School
Що спонукало Mindful Eating School шукати CRM-систему й чому компанія обрала NetNunt CRM
Перш ніж обрати NetHunt CRM, Mindful Eating School розглядала й інші варіанти CRM-систем. Кожна платформа мала свої переваги й недоліки, але не задовольняла потреби компанії повністю.
Щодня фахівці школи стикаються з великою кількістю автооплат і запитів від зацікавлених клієнтів, які здебільшого надходять з різних маркетингових каналів, переважно із соціальних мереж. Їм потрібен інструмент, який дасть змогу об’єднати всі канали комунікації в одному місці, автоматизувати оплати, відстежувати перебіг угод лійкою продажу і своєчасно відповідати на запити клієнтів.
Mindful Eating School також висунула додаткові вимоги до CRM-системи, зокрема:
- гнучкі налаштування автоматизації;
- можливість створювати ефективні маркетингові кампанії з детальною аналітикою;
- підтримка месенджерів, а саме інстаграм і телеграм;
- інтеграція з платіжними системами.
NetHunt CRM ідеально відповідала всім вимогам. Тому вибір компанії був очевидним!
Перелік команд, які користуються NetHunt CRM у Mindful Eating School
Mindful Eating School — сучасна команда, яка не боїться перекладати відповідальність за деякі бізнес-процеси на підрядників. Наприклад, юридичні послуги й бухгалтерський облік фахівці делегують спеціалістам на аутсорсі.
«У колективі понад 20 осіб, якщо не враховувати власників. Це відділ турботи і виробництва, до якого входять спеціалісти-нутриціологи. Вони відповідають за реалізацію продукту, навчання людей. У нас є відділ маркетингу, який спеціалізується на рекламних ініціативах.
Ми також створили окремий бізнес-процес для управління клієнтським сервісом. Його мета — переконатися, що ми надаємо послуги на високому рівні і відповідаємо очікуванням клієнтів».
Малютін Євген, операційний директор Mindful Eating School
Далі — докладніше про те, як і з для чого окремі відділи компанії використовують CRM-систему.
Відділ продажу
У NetHunt CRM менеджери відстежують перебіг угод лійкою продажу. Ретельно налаштовані канбан-дошки допомагають чітко розуміти, на якому етапі перебуває кожен клієнт і що треба зробити для підписання угоди.
«Усі операції, пов’язані з автоматичною оплатою, зберігаються у відповідних теках, недоступних менеджерам з продажу. Я, як адміністратор, можу переглядати ці теки й відстежувати, як клієнти оплачують послуги школи».
Малютін Євген, операційний директор Mindful Eating School
Mindful Eating School планує залучати нутриціологів до NetHunt CRM. Їхня команда згодом буде зростати, і їм також знадобиться інструмент для ефективного керування базою даних. Крім того, фахівці краще розумітимуть потреби й вимоги клієнтів, надаватимуть більш персоналізовані консультації та обслуговування.
«Замість того щоб відстежувати навантаженість фахівців у Google-календарі й табличках, ми отримаємо централізовану систему, яка дасть змогу контролювати робочі процеси. З таким підходом відділ продажу ефективніше розподілятиме завдання й координуватиме дії з відділом виробництва — нутриціологами».
Малютін Євген, операційний директор Mindful Eating School
Mindful Eating School створила відділ клієнтського сервісу і підключила його до NetHunt CRM. Фахівці створили окрему папку, куди клієнти потрапляють після оплати. У теці менеджер з клієнтського сервісу проводить клієнтів через всі необхідні етапи — від підготовки до супроводу і консультацій до надання послуг (з вимірюванням рівня задоволеності) і до завершення послуги. Після цього клієнти можуть продовжити супровід або залишити відгук.
«NetHunt CRM відкриває безліч можливостей. Ви можете реалізувати будь-які ідеї та плани завдяки гнучкості програмного забезпечення. Ми використовуємо інтеграцію NetHunt CRM з такими програмами:
📌 Google Workspace — для організованої комунікації з клієнтами й призначення завдань прямо в інтерфейсі пошти;
📌 Ringostat — для ретельного аналізу дзвінків і поліпшення якості обслуговування;
📌 Месенджерами, а саме інстаграм і телеграм — для збереження історії спілкування з клієнтами в єдиному вікні.
«Найближчим часом хочемо інтегрувати навчальну платформу Softbook або Westadi».
Малютін Євген, операційний директор Mindful Eating School
Яким функціоналом NetHunt CRM Mindful Eating School користується найчастіше
Однією з головних причин, яка спонукала Mindful Eating School обрати NetHunt CRM, були її потужні функції автоматизації. Програма дала змогу автоматично відстежувати оплати в реальному часі, отримувати сповіщення про успішні й неуспішні транзакції.
«Робота з автооплатами просто дивовижна. Усе починається з нашого сайту, де люди залишають контактні дані для оплати. Ця інформація автоматично потрапляє до NetHunt CRM, де створюється нова заявка. Якщо платіж пройшов успішно, ми отримуємо сповіщення в нашому боті в телеграм-каналі із сумою оплати. Разом із цим оновлюються й дані клієнта в NetHunt CRM.
Якщо клієнт не оплатив курс, ми використовуємо автоматичну систему нагадувань і відправляємо лист про неоплачений рахунок. Якщо лист ігнорують, то через добу угода перетворюється на нереалізовану і потрапляє в окрему імейл-кампанію. Наша задача — продовжувати взаємодію, відправляти більше корисної інформації та підігрівати інтерес клієнта».
Малютін Євген, операційний директор Mindful Eating School
Також залежно від формату супроводу, NetHunt CRM автоматично розраховує потрібну суму під час контролю оплати. Менеджеру залишається лише ввести цю цифру.
Автоматизація розподілу заявок з різних лендингів між менеджерами — ще одна корисна функція. Вона допомагає рівномірно розподілити завдання між членами команди та уникнути перевантаження.
«Ми також використовуємо запобіжники на автоматичних оплатах і реєстраціях, які налаштував менеджер підтримки. Якщо потенційний клієнт приходить з конкретної UTM-мітки, а його інформація не потрапляє в NetHunt CRM з будь-якої причини, то команда одразу отримує сповіщення на електронну пошту.
Отже, фахівці все одно можуть продовжити роботу із цим контактом та опрацювати його пізніше».
Малютін Євген, операційний директор Mindful Eating School
Яких результатів Mindful Eating School досягла за допомогою NetHunt CRM
З моменту впровадження NetHunt CRM компанія змогла:
- підвищити конверсію продажу на 4 % і внаслідок цього суттєво збільшити прибуток компанії;
- покращити комунікацію між різними командами завдяки спільній базі даних;
- чітко сегментувати базу даних;
- ефективніше відстежувати перебіг угод лійкою продажу;
- автоматизувати відстеження щоденної статистики дзвінків, оплат і відмов. Для цих даних є окрема тека в NetHunt CRM і вони автоматично передаються в Looker Studio. Фахівці обирають потрібний період, переглядають звіти й графіки в реальному часі на інформаційній панелі (дашборді).
За 8 років роботи NetHunt CRM допомогла тисячам бізнесів забути про плутанину в базі даних, автоматизувати процеси продажу, маркетингу й підтримки клієнтів, підвищити рівень контролю над ефективністю команди, об’єднати замовлення з різних каналів у єдиному вікні, спростити ведення звітності та збільшити відсоток закритих угод.
Усе це завдяки високому рівню гнучкості — систему легко налаштувати під конкретні процеси й потреби компанії, а розробники NetHunt CRM прислухаються до запитів клієнтів і потреб ринку.
Вам не доведеться вивчати тонну інструкцій і переглядати сотню навчальних відео на ютубі, щоб почати роботу з програмою. Ми впевнені, що ви швидко зорієнтуєтеся в усіх функціях і можливостях системи.
Спробуйте NetHunt CRM — перші 14 днів безплатні! Або забронюйте дзвінок з представником нашої команди, щоб докладніше дізнатися, як NetHunt CRM може допомогти вашому бізнесу.