Що нового у NetHunt CRM: Інтеграція із Stream Telecom

Якщо ми щось і відкрили для себе, працюючи на українському ринку, то це те, що холодні дзвінки — це супер-сила українців!

Але й найпотужнішому супергерою не обійтись без помічника: навіть у Бетмена був Робін, а у Шерлока — Ватсон.

Найкращий помічник українських менеджерів з продажу — NetHunt CRM, особливо після новенької інтеграції зi Stream Telecom.

Ось як вона розширює і без того широкі можливості нашої CRM-системи.

👀 Перегляд дзвінків — інформація про те, хто зі співробітників прийняв або здійснив дзвінок і на який номер, тривалість та дату дзвінка, а також його статус — прийнятий чи пропущений.

У журналі дзвінків ви можете бачити інформацію про всі дзвінки в компанії:

  • хто зі співробітників прийняв або здійснив дзвінок і на який номер
  • тривалість та дату дзвінка
  • статус — прийнятий чи пропущений

Ви можете сортувати дзвінки за такими параметрами як:

  • тривалість дзвінка
  • дата створення
  • дата останнього оновлення
Журнал дзвінків

Створення картки клієнта із дзвінка — якщо потенційний клієнт телефонує вам вперше (його ще немає у вашій CRM), система це покаже і надасть можливість створити новий запис клієнта. Ви також можете створити новий контакт вже після того, як дзвінок пройшов і номер співрозмовника з'явився у журналі дзвінків.

👂🏻 Прослуховування запису дзвінка — ви можете прослухати запис як із картки клієнта, так і зі списку всіх дзвінків.

📞 Здійснення дзвінка із CRM — знову ж таки, ви можете зателефонувати клієнту в один клік або ж із картки клієнта або із журналу всіх дзвінків.

Для більш детальної інформації щодо того як налаштувати інтеграцію NetHunt CRM зі Stream Telecom, прочитайте цю статтю в нашій базі знань або зарезервуйте дзвінок із представниками нашої Customer Success команди.

Поділитися дописом з друзями та колегами!