Що нового у NetHunt CRM: Інтеграція з Telegram
Імейли — це, звісно, добре, та і дзвінки — дуже непогано, але ні для кого не секрет, що у 2022 році переважна більшість українських бізнес-комунікацій відбувається у мессенджерах. На вітчизняному ринку, Телеграм — це вже давно не просто спосіб залишатися на зв’язку з рідними та друзями й моніторити останні новини, але й топ-інструмент для продажу.
Тож, без зайвих слів, пропонуємо вашій увазі одну з найдовгоочікуваніших інтеграцій NetHunt CRM, інтеграцію з Telegram.
Наша команда плідно працювала над тим, щоб зробити цю інтеграцію якомога більш багатофункціональною та корисною. Давайте подивимось, які важливі можливості дана інтеграція відкриває для користувачів нашої CRM системи.
Основний функціонал інтеграції NetHunt CRM з Telegram
Завдяки інтеграції NetHunt CRM з Telegram…
🔗 Під’єднайте вашого Telegram бота до NetHunt CRM та отримувати всі повідомлення, що надходять до нього прямо у CRM систему.
Для цього вам потрібно зайти на вкладку “Чати” в боковій панелі NetHunt CRM, натиснути на кнопку “Під’єднати чат” та ввести API-токен вашого Телеграм боту у відповідне поле.
Якщо ви використовуєте декілька ботів, або ж ваш бот має складновпізнаване/маркетингове ім’я, рекомендуємо змінити відображення імені бота у системі на інше, щоб у майбутньому було легше визначити джерело контакту у базі даних. (Усі контакти, які ви створюєте з чатів Telegram у NetHunt CRM, матимуть тег з цим ім’ям.)
Як тільки ви під’єднали Telegram бота до NetHunt CRM, ви одразу матимете доступ до всіх бесід, у яких бере участь ваш бот, з інтерфейсу NetHunt CRM.
📩 Не пропускайте жодного вхідного чату чи повідомлення завдяки лічильнику повідомлень.
Щойно ви отримаєте нове повідомлення від ліда або клієнта (нового або того, з яким ви вже спілкувалися через Telegram), значення лічильника зміниться, сповіщаючи про те, що у вас є нове повідомлення без відповіді. Це допоможе вам завжди бути в курсі всього потоку повідомлень, і ви не пропустите жодної потенційної угоди:
Клацнувши на вкладку «Чати», ви побачите журнал усіх повідомлень Telegram, які отримав ваш підключений до системи бот.
💪🏻 Майте більше контролю над журналом чатів завдяки видам, сортуванню та фільтрам.
NetHunt CRM пропонує 5 налаштованих видів, щоб вам було легше орієнтуватися у потоці повідомлень та чатів:
- Всі повідомлення
- Призначено мені
- Не призначено
- Є відповідь
- Немає відповіді
Окрім того, ви також можете сортувати чати за Датою останнього повідомлення та Датою створення; фільтрувати за користувачем.
💬 Спілкуйтеся з лідами та клієнтами у Telegram, не виходячи з NetHunt CRM.
Щойно ви натиснете на один з чатів у списку, система відкриє вам вікно діалогу з цим контактом, де ви зможете переглянути повне повідомлення, що прийшло на бот, та відповісти на нього. У вас є можливість форматувати повідомлення. Як тільки ви відправите відповідь, чат буде призначено вам.
️⚙️ Прив’язуйте чати до існуючих контактів у системі та створюйте нові контакти у NetHunt CRM із вхідних повідомлень у Telegram бот.
Натиснувши на іконку NetHunt біля чату, ви можете прив’язати чат до наявного контакту або створити новий. Але будьте обережні, Telegram не пропонує багато інформації про контакти, тому існує більший ризик створення дублікатів контактів у CRM. Радимо переконатися, що контакт ще не існує в системі, перш ніж створювати новий.
📖 Майте доступ до повної історії переписки із контактом через Telegram бот у картці контакту в NetHunt CRM.
Після того як ви зв’яжете чат із контактом, історія ваших повідомлень з’явиться на таймлайні в картці контакту в NetHunt CRM. Щоразу, коли ви отримуєте нове повідомлення, воно переміщуватиметься вгору.
Якщо ви хочете дізнатися більше про інтеграцію NetHunt CRM із Telegram, перегляньте статтю в нашій Базі знань або заплануйте дзвінок із представником нашої чудової команди підтримки клієнтів. Вони будуть раді допомогти вам із будь-якими питаннями!