NetHunt CRM запускає автоматизацію процесів продажу усередині Gmail
NetHunt розширює можливості CRM і запускає автоматизацію бізнес-процесів, в тому числі продажу і маркетингу, всередині Gmail. Користувачі NetHunt тепер можуть більш ефективно розвивати свої відносини з клієнтами, збільшувати взаємодію і закривати більше угод, автоматизуючи процес продажу безпосередньо зі своєї поштової скриньки Gmail.
NetHunt CRM виросла із CRM-системи до спеціалізованої платформи для росту продажу. Функціонал "Автоматизації" використовує триггерную логіку на основі правил встановлених користувачем. Користувач встановлює правила, за якими NetHunt робить все далі за користувача - від автоматичного створення угоди до відправки повідомлення в чат про те, що ви отримали по ній оплату. Немає необхідності перемикатися між безліччю вкладок і інструментів щоб автоматизувати всі ці процеси - налаштовуйте і відстежуйте результати зі свого Gmail.
Дана розробка скорочує час на трудомісткі рутинні процеси, дозволяючи команді сфокусуватися на стратегічних завданнях і активностях, які приносять більші повернення від інвестицій (ROI). Також функціонал підвищує якість даних, виключає ймовірність помилок і збільшує продуктивність команд.
CEO та співзасновник NetHunt CRM, Андрій Петрик, розповів про останню розробку: «Концепція автоматизації часто асоціюється зі складними рішеннями і довгими процесами налаштування. При розробці цього функціоналу нашою метою було розвіяти цей міф і створити зручну, візуально просту і ефективну для користувача платформу - я вважаю, що ми досягли цієї мети. Ніяких складних інтеграцій; не потрібно бути програмістом. Наш функціонал автоматизації - це простий конструктор з інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом. Фактично, все, що вам потрібно, - це хороше розуміння своїх бізнес-процесів і трохи творчого підходу».
Останній реліз NetHunt включає в себе ...
- Веб-форми, які допомагають отримувати нових лидів з сайту, автоматично створити новий контакт в CRM і наповнюють його даними. Наприклад, ім'я ліда, email, його компанія і будь-які інші дані з веб-форми.
- Автоматичні ланцюжки персоналізованих листів і розсилок для залучення, росту і конвертації лідів у клієнтів;
- Автоматизація робочих процесів, які запускаються за різних умов: оновлення даних CRM, певні дії клієнтів і менеджерів.
- Автоматична прив'язка листів, повідомлень з чатів та соціальних мереж до профілів клієнтів.
- Алгоритми для переміщення потенційних клієнтів до наступного етапу воронки продажів.
- Автоматичне створення певного набору задач для менеджера в залежності від стадії, на яку просувається клієнт.
- Автоматичні оповіщення, коли з угодою або лідом відбувається щось важливе: укладена велика угода, отримана відповідь від контакту, лід перейшов в нову стадію і т.д.