Blog NetHunt CRM
Як налаштувати ефективну воронку продажу у NetHunt CRM
Практичне керівництво з налаштування воронки під ваш відділ продажів
8 основних каналів для отримання лідів у 2025 році
Розповідаємо про соц. мережі, контекстну рекламу, SEO, автодзвінки, месенджери, SMS, розсилки у контексті ефективності для залучення лідів.
Чи потрібна CRM-система для стартапу?
Як вибрати CRM для стартапу і не помилитися з вибором. Чи варто впроваджувати CRM-систему в стартап. Огляд функцій CRM для стартапу.
Безпека даних у CRM-системі NetHunt
Докладний розбір, як CRM захищає файли і документи від копіювання, злому і збоїв.
Підпишіться на CRM Lab
Отримуйте інформацію про останні тренди та стратегії для вашого бізнесу!
Приєднуйтесь до Telegram-каналу
NetHunt CRM
Все про CRM та B2B-продажі.
Дистанційний відділ продажу: практичне керівництво та складнощі
Порівнюємо продажі на аутсорсингу і дистанційний відділ продажу з власним штатом. Які складнощі та підводні камені існують у таких продажів?
Конверсія продажів: як обчислити й збільшити показники з NetHunt CRM
Читайте про конверсію продажів: як використовувати дані й NetHunt CRM для максимального прибутку
Коробкова або хмарна CRM: що краще?
Детальне порівняння CRM в хмарі і коробці. Огляд відмінностей хмарної і коробкової CRM. Переваги і недоліки та що обрати.
7 причин обрати CRM для Gmail
CRM-система для Gmail — розширюємо функціонал пошти. Розповідаємо про управління поштою та розсилками в Gmail за допомогою CRM.
Як збільшити продажі за допомогою онлайн-чату для сайту
Чи потрібен онлайн-чат на сайті та як підвищити продаж за допомогою чат-ботів, розкажемо у цій статті.
Автоматизація продажу за допомогою CRM-системи
Що таке автоматизація продажу. Можливості автоматизації. Автоматизація продажу за допомогою CRM: основні функції та переваги.
Як створити форму заявки для сайту: поради та помилки
Розповідаємо про види веб-форм та поширені помилки при їх створенні. А також простий спосіб, як створити форму для сайту всього за 5 хвилин.
Кращі конструктори html листів у 2025 році
Що таке конструктор email листів та як його вибрати? Пʼять класних і недорогих конструкторів шаблонів листів з повним функціоналом для імейл розсилок.
Холодні листи: 9 помилок follow up розсилки
У цій статті ми розповімо, як написати холодний лист і не допустити 9 популярних помилок при створенні емейл розсилки.
База даних клієнтів: як перевести з Excel в CRM
Особливості використання CRM порівняно з Excel. Чому CRM - краще рішення?
5 корисних інтеграцій CRM для малого бізнесу
Розповідаємо, як інтеграція CRM з сервісами, що використовуються, наведе порядок у справах і звільнить час для дійсно важливих завдань.
Як перевести команду на дистанційну роботу
Як підготувати компанію до переходу на дистанційну роботу та принципи організації роботи колективу при роботі дистанційно.
Як почати роботу в NetHunt CRM
Розповідаємо, як почати працювати в NetHunt CRM!
Ланцюжок листів на мільйон: як закрити угоду за допомогою follow-up розсилки
Розповідаємо, що таке follow-up стратегія, та як її впровадити у вашому відділі продажів.
Лайфхаки найму співробітників у відділ продажів
Знайти співробітника — тільки частина найму. Наскільки довго затримається він у компанії, залежить і від того, наскільки налагоджена система продажів.
Чи потрібна вашому бізнесу CRM?
Як зрозуміти, чи варто встановлювати CRM для бізнесу: актуальна статистика, факти, корисні фічі та приклади використання CRM для підприємців.
6 технік роботи із запереченнями клієнтів на прикладах
Прийоми та приклади відпрацювання заперечень у продажах. Як працювати із запереченнями: етапи та техніки.
Клієнтський сервіс: як поліпшити обслуговування споживачів з NetHunt CRM
Читайте, як надавати першокласне обслуговування з NetHunt CRM