Що нового в NetHunt CRM: Квітень 2025

У квітні ми вдосконалювали систему, взяли участь в Українському маркетинг-форумі та оновили наші соцмережі. Зібрали головне, щоб ви нічого не пропустили.

Квітень був для нашої команди насиченим і плідним: ми вдосконалювали продукт, брали участь у подіях та запустили новий формат комунікації з вами в соцмережах. Зібрали для вас головні оновлення, щоб ви не пропустили нічого важливого.

Нові функції, які спростять вашу роботу

Ми невтомно вдосконалюємо NetHunt CRM, щоб ваша щоденна робота ставала ще ефективнішою, зручнішою та стабільнішою. Ось що ми зробили у квітні.

Покращили автоматизації

Тепер ваші сценарії працюють стабільніше, навіть якщо мають кілька гілок або залежних кроків. Раніше бували випадки, коли видалення завдання в одній гілці призводило до помилки в іншій гілці — навіть якщо ці кроки не були напряму пов’язані.

Тепер таких ситуацій вдасться уникнути.

Удосконалили тригер «Чат»

Автоматизації з тригером «Нове повідомлення в чаті» тепер спрацьовують, коли клієнт першим пише вам у Telegram, а не на ваші відповіді клієнтам, як могло траплятися раніше. Налаштовувати сценарії стало простіше та зрозуміліше завдяки оновленому опису кроку.

Виправили помилку з редагуванням під час прив’язки листа

Раніше могла виникнути помилка, через яку іноді не вдавалося редагувати коментар, нотатку або лог дзвінка, якщо в цей момент відбувалося прикріплення імейлу до запису.

Тепер ви можете без проблем редагувати навіть під час синхронізації.

Додали більше гнучкості в налаштування доступу до дзвінків

Новий рівень доступу: користувачі можуть бачити історію дзвінків лише в межах записів, до яких мають доступ.

Контроль деталей викликів: можна відключити перегляд інформації про дзвінки інших користувачів.

Анонімізація номерів: якщо приховано поле номера телефону, воно більше не відображатиметься навіть у журналах дзвінків.

Налаштування доступу до дзвінків 

Український маркетинг-форум

29 та 30 квітня ми відвідали Український маркетинг-форум — один із найцікавіших івентів цієї весни! Це були два дні живого спілкування, натхнення та обміну ідеями. Гості нашого стенду знайомились із можливостями NetHunt CRM, спілкувалися з командою, а також отримали відповіді на всі запитання та багато корисних інсайтів про автоматизацію бізнесу.

Дякуємо всім, хто завітав до нас!

NetHunt CRM на Українському маркетинг-форумі

Слідкуйте за нами в соцмережах — там тепер найцікавіше!

Соцмережі NetHunt ожили! Тепер там ще більше корисного, натхненного та актуального — підписуйтесь, щоб не пропустити головне.

Відтепер в Instagram, Facebook та Telegram ви знайдете:

  • свіжі оновлення NetHunt CRM;
  • поради з автоматизації бізнес-процесів;
  • корисні статті з нашого блогу;
  • кейси клієнтів;
  • знайомство з нашою командою
  • лайфхаки для маркетологів і продавців.

Ми прагнемо, щоб наші сторінки були не тільки місцем для новин про продукт, але й справжнім джерелом натхнення та корисних ідей для вашої роботи щодня.

Підписуйтеся, щоб завжди залишатися з нами!

Найкращі статті з блогу NetHunt за квітень

У квітні ми зосередилися на темах, які актуальні як для новачків, так і для досвідчених професіоналів: грамотне складання комерційних пропозицій, побудова ефективних імейл-розсилок, поради для нових продавців і правильна організація роботи відділу продажів.

Зібрали для вас найцікавіші публікації минулого місяця.

Комерційна пропозиція: як зробити її переконливою

Розбираємо структуру КП, пояснюємо, як оформити її правильно, і показуємо, як вона може продавати замість вас.

Читати статтю

Імейл-розсилка, яка працює

Поради, що допоможуть вашим листам виділятись у скриньці клієнта, не потрапляти в спам і приносити результати.

Читати статтю

Поради для продавців-початківців

Дмитро Тянулін ділиться рекомендаціями для новачків: як будувати довіру, уникати помилок і залишатися конкурентним у 2025 році.

Читати статтю

Аудит відділу продажів

Пояснюємо, як провести аудит команди, оптимізувати процеси та підвищити ефективність із допомогою NetHunt CRM.

Читати статтю

Словник маркетолога

Зібрали терміни, які має знати кожен, хто працює в продажах чи маркетингу.

Читати статтю

Маркетингове планування: з чого почати

Покрокова інструкція з планування маркетингу для тих, хто хоче працювати системно й результативно.

Читати статтю

Квітень був для нашої команди насиченим і продуктивним — ми зустрічалися з вами на івентах, випустили корисні оновлення, активно писали в блог і соцмережі. Усе це для того, щоб ваш досвід роботи з NetHunt CRM був ще зручнішим.

Підписуйтеся на нас у соцмережах, читайте наш блог, тестуйте нові функції. Попереду ще багато цікавого!


Поділитися дописом з друзями та колегами!