Звіти, які варто налаштувати керівникам в NetHunt CRM
Успіх компанії залежить від рішень, які ухвалює керівник. Але навіть досвід і інтуїція не замінять даних. Без аналітики управління перетворюється на здогадки, а помилки у прогнозах чи розподілі ресурсів коштують бізнесу дорого.
У статті розглянемо, які звіти в NetHunt CRM найважливіші для керівників відділів продажу і маркетингу, розповімо для чого вони та як їх налаштувати.
Інструкція для керівника з налаштування звітів у NetHunt CRM
У NetHunt CRM звіти структуровані у три стандартні категорії: від оцінки активності команди до аналізу угод. Розгляньмо основні з них.
Активність менеджерів
У звіті NetHunt CRM зібрані ключові метрики ефективності менеджерів, а саме:
- Відправлені листи: показує кількість листів, які менеджер надіслав клієнтам, а також динаміку у відсотках порівняно з попереднім періодом (зростання чи падіння).
- Вхідні листи: скільки листів менеджер отримав від клієнтів за певний період.
- Імейл-кампанії: кількість запущених розсилок або кампаній. Зустрічі та події: скільки зустрічей або подій менеджер створив у календарі, з відображенням % динаміки порівняно з минулим періодом.
- Коментарі у CRM: кількість коментарів, залишених менеджером у картках угод або контактів, що допомагає відстежувати залученість у робочі процеси.
- Зафіксовані дзвінки: кількість вхідних та вихідних дзвінків із відображенням динаміки (наприклад, +74% чи -73%).
І що зручно — можна фільтрувати за ролями і залишати, наприклад, тільки менеджерів із продажу, щоб бачити їхні результати без зайвих даних.
Що дає керівникам:
- Можливість порівняти продуктивність команди за різний період: сьогодні, вчора, цього тижня / місяця / року / кварталу тощо.
- Виявлення дисбалансів: наприклад, один менеджер залишає 1000 коментарів, інший — лише 85. Це сигнал для аналізу: чи працюють вони з різним підходом, чи один із них недооцінює інструмент.
- Підставу для подальших управлінських рішень — додаткового навчання, наставництва або перегляду навантаження.
🔧 Як налаштувати в NetHunt CRM:
- Перейдіть до розділу Звіти в головному меню NetHunt CRM.
- Натисніть на знак (плюс) поруч із заголовком «Активність».
- Оберіть теку (наприклад, «Контакти», «Угоди» тощо), статистику за якою ви хочете проаналізувати.
- Виберіть конкретних користувачів, чию активність потрібно відстежити, або оберіть опцію «Всі користувачі».
- Вкажіть часовий період, з яким ви хочете порівняти активність команди
- У звіті ви побачите два числові значення для кожного користувача за обраними типами активності. Перше число відображає активність за перший обраний період, а друге - за другий період.
- Поряд з цими значеннями ви побачите відсоток, що відображає динаміку активності користувача (зростання чи спадання).
- Після завершення налаштувань обов'язково збережіть звіт. Він залишиться у системі для швидкого доступу.
Воронка продажів
Формується на основі обраної теки й показує ключові дані по угодах: кількість виграних і втрачених, їхню суму та відповідальних менеджерів.
Що дає керівникам:
- Показує загальну кількість створених угод за певний період (наприклад, 105 угод за місяць).
- Дає змогу оцінити суму виграних і програних угод та внесок окремих менеджерів.
- Забезпечує можливість швидко зрозуміти загальний стан воронки продажів без додаткових розрахунків.
🔧 Як налаштувати в NetHunt CRM:
- Перейдіть до розділу «Звіти» в головному меню NetHunt CRM.
- Натисніть на знак (плюс) поруч із заголовком «Воронка».
- Оберіть потрібну вам папку (наприклад, «Угоди»), дані з якої ви хочете включити до звіту.
- Оберіть поле, яке відображає поточний статус угоди (наприклад, «Етап угоди»).
- Вкажіть поля, значення яких свідчать про успішне або невдале завершення угоди (наприклад, «Етап угоди» зі значеннями «Виграно» та «Програно»).
- Оберіть поле, що містить вартість угоди. Це може бути поле типу «Валюта», «Число» або навіть поле-формула, якщо вам потрібно врахувати, наприклад, чистий прибуток після застосування знижки.
- Оберіть поле, яке відповідає за закріпленого менеджера (наприклад, «Відповідальний»).
Тривалість етапів угоди у воронці
Відображає, скільки днів угода перебуває на кожному з етапів. Особливо корисно для великих воронок з декількома етапами, наприклад, коли від реєстрації на сайті до завершення угоди проходить 10 етапів.
Що дає керівникам:
- Підстави для оптимізації процесів: перевірки якості комерційних пропозицій, корекції внутрішніх процедур або покращення комунікації з клієнтом.
- Показує динаміку руху угод по етапах та допомагає виявити проблемні місця у процесі продажів (наприклад, довге узгодження комерційної пропозиції).
🔧 Як налаштувати в NetHunt CRM:
- Перейдіть до розділу Звіти в головному меню NetHunt CRM.
- Натисніть на знак (плюс) поруч із заголовком «Час на етапі».
- Оберіть папку, яка містить етапи воронки продажів (наприклад, «Угоди»).
- Виберіть поле, яке відображає поточний етап або статус запису (наприклад, «Етап»).
- Оберіть одиницю виміру часу, яка найкраще підходить для вашого аналізу (хвилини, години, дні, тижні). Для аналізу тривалості циклу продажів зазвичай використовуються дні або тижні.
- Після налаштування параметрів звіт буде автоматично створено та відображено в розділі звіти.
Базовий набір стандартних звітів обмежений і не охоплює кастомних метрик. Розглянемо, які додаткові звіти можна налаштувати під конкретні бізнес-завдання.
Канали залучення
Дає змогу побачити, з яких джерел надходять ліди та угоди, наскільки ефективно працюють різні канали трафіку. Це допомагає не лише відслідковувати кількість угод, а й розуміти, які джерела реально приносять гроші.
Що дає керівнику маркетингу:
- Інструмент для тестування нових підходів: зміна CTA, креативів або таргетингу.
- Показує кількість успішних угод за кожним джерелом (наприклад, Facebook, Google Ads, органіка).
- Дає змогу визначати проблемні місця: бачити, де є багато реєстрацій, але відсутні продажі — і припиняти витрачати туди бюджет
- Додає фінансовий вимір: можна побачити, скільки грошей принесло кожне джерело.
- Дає змогу працювати з фільтрами (за період, статусом угоди тощо) та аналізувати результати за будь-який проміжок часу — наприклад, найуспішніші джерела за минулий місяць.
🔧 Як налаштувати в NetHunt CRM:
- Коли ви отримуєте доступ до папки, ви можете бачити всі записи у вигляді списку.
- За замовчуванням записи сортуються за датою створення.
- Щоб відсортувати їх за іншими параметрами, скористайтеся кнопкою «Сортувати за на панелі інструментів і виберіть параметр поле «Джерело».
- У фільтрі виберіть Етап = Успішна угода. Ви отримаєте дані тільки по тих угодах, які реально принесли гроші.
- Перегляньте результати.
Практичну цінність таких звітів підтверджує досвід Parkovy. Як зазначає Дарʼя Жаковська, Digital Marketing Manager компанії:
«До недавнього часу ми просто бачили, що лід прийшов із сайту. Тепер, завдяки UTM-міткам і NetHunt, ми бачимо точне джерело — це органіка, PPC, Instagram чи партнерський ресурс. Це якісно допомагає нам оцінювати, які канали дійсно працюють і приносять результат».
Географія звернень
Допомагає визначити, з яких регіонів чи міст надходить найбільше звернень від клієнтів. Особливо важливо для компаній із кількома філіалами або точками продажу, щоб оцінювати ефективність їхньої роботи.
- Сприяє оптимізації ресурсів: можна зрозуміти, чи варто утримувати представництво в певному місті або передати клієнтів до іншого регіону
- Дає змогу швидко підготувати дані для презентацій або нарад
- Формує аналітику для стратегічних рішень щодо розвитку бізнесу на нових або існуючих ринках
🔧 Як налаштувати в NetHunt CRM:
- Відкрийте теку з угодами.
- Переконайтеся, що у вас є поле «Місто» або «Регіон».
- Налаштуйте фільтри для відбору потрібних записів. Наприклад, можна залишити лише ті міста чи регіони, які хочете проаналізувати.
- Побудуйте звіт за вибраними параметрами та збережіть його.
Суми контрактів по місяцях
- Фіксація дати закриття угоди: система автоматично зберігає дату, коли угода стала успішною.
- Відображення угод у відповідному місяці: угоди потрапляють у місяць закриття. Наприклад, 80 успішних угод цього місяця будуть зараховані саме до цього місяця, а в наступному місяці ці угоди не дублюються.
- Перегляд минулого місяця: можна створити окремий фільтр “Минулий місяць”, щоб бачити угоди, які закрилися раніше, і відстежувати платежі.
🔧 Як налаштувати в NetHunt CRM:
- Виберіть папку з угодами.
- Вкажіть поле з датою закриття угоди.
- Оберіть поле дата закриття.
- Налаштуйте періодичність.
- Додайте умову фільтра. Етап = Успішна угода, щоб рахувались тільки ті контракти, які принесли гроші.
- Збережіть звіт.
Причини програшу угод
Щоб аналізувати, чому угоди стають неуспішними, і визначати проблемні моменти в процесі продажу.
Що дає керівнику:
Показує кількість програних угод за різними причинами — від найбільш поширених до менш значущих.
Залежно від причини програшу проводиться детальний аналіз бізнесу:
- Якщо причина в ціні — можна робити аналіз ринку та конкурентів, щоб оцінити оптимальні ціни або розробити спеціальні пропозиції.
- Якщо причина в недостатньому функціоналі продукту — переглядаються плани розвитку.
- Якщо причина в тому, що клієнт не відповідає — аналізуються канали комунікації, частотність зв'язку.
🔧 Як налаштувати в NetHunt CRM:
- Виберіть папку з угодами
- Оберіть поле, у якому менеджери фіксують причину невдалої угоди (наприклад, «Причина програшу»)
- Налаштуйте фільтр. У полі «Етап угоди» виберіть значення «Програна угода». У звіт потраплять тільки ті угоди, які завершилися невдало.
- Сформуйте звіт.
Нові звернення та угоди
Дає змогу відстежувати загальну динаміки попиту на послуги чи продукт: скільки нових контактів і угод надходить до команди, а також як швидко вони просуваються воронкою продажів.
Що дає керівнику:
- Дає змогу вибирати будь-який проміжок часу — день, тиждень, місяць або квартал — і аналізувати, скільки звернень надійшло.
- Формує розуміння пікових періодів активності клієнтів та сезонних коливань попиту.
- Сприяє плануванню навантаження команди — можна бачити, коли потрібно залучати більше менеджерів для опрацювання лідів.
Як налаштувати в NetHunt:
- Виберіть потрібну папку
- Для звернень — оберіть папку «Ліди» або «Контакти»
- Для угод — оберіть папку «Угоди».
- Оберіть поле «Дата створення». Воно автоматично фіксує момент, коли звернення або угода з’явилася в CRM.
- Задайте періодичність.
- Налаштуйте групування за часом:
- день,
- тиждень,
- місяць,
- квартал (залежно від цілей аналізу).
- Налаштуйте фільтри (за потреби)
- відображати тільки певні канали залучення (наприклад, Facebook Ads або сайт),
- показати звернення лише певного менеджера,
- проаналізувати конкретний відрізок часу (наприклад, останні 30 днів).
Висновок
Звіти в NetHunt CRM — це база для зважених управлінських рішень. Вони допомагають бачити цілісну картину, контролювати ключові показники та вчасно реагувати на зміни.
Щоб отримати цей контроль, не потрібно одразу занурюватися в складну аналітику. Почніть із налаштування хоча б базових звітів — і ви вже зробите важливий крок до прозорого та передбачуваного управління бізнесом.