Звіти, які варто налаштувати керівникам в NetHunt CRM

Успіх компанії залежить від рішень, які ухвалює керівник. Але навіть досвід і інтуїція не замінять даних. Без аналітики управління перетворюється на здогадки, а помилки у прогнозах чи розподілі ресурсів коштують бізнесу дорого.  

У статті розглянемо, які звіти в NetHunt CRM найважливіші для керівників відділів продажу і маркетингу, розповімо для чого вони та як їх налаштувати. 

Інструкція для керівника з налаштування звітів у NetHunt CRM

У NetHunt CRM звіти структуровані у три стандартні категорії: від оцінки активності команди до аналізу угод. Розгляньмо основні з них.

Активність менеджерів

У звіті NetHunt CRM зібрані ключові метрики ефективності менеджерів, а саме: 

  • Відправлені листи: показує кількість листів, які менеджер надіслав клієнтам, а також динаміку у відсотках порівняно з попереднім періодом (зростання чи падіння).
  • Вхідні листи: скільки листів менеджер отримав від клієнтів за певний період.
  • Імейл-кампанії: кількість запущених розсилок або кампаній. Зустрічі та події: скільки зустрічей або подій менеджер створив у календарі, з відображенням % динаміки порівняно з минулим періодом.
  • Коментарі у CRM: кількість коментарів, залишених менеджером у картках угод або контактів, що допомагає відстежувати залученість у робочі процеси.
  • Зафіксовані дзвінки: кількість вхідних та вихідних дзвінків із відображенням динаміки (наприклад, +74% чи -73%).

І що зручно — можна фільтрувати за ролями і залишати, наприклад, тільки менеджерів із продажу, щоб бачити їхні результати без зайвих даних.

Звіт по активності менеджерів у NetHunt CRM

Що дає керівникам:

  • Можливість порівняти продуктивність команди за різний період: сьогодні, вчора, цього тижня / місяця / року / кварталу тощо.
  • Виявлення дисбалансів: наприклад, один менеджер залишає 1000 коментарів, інший — лише 85. Це сигнал для аналізу: чи працюють вони з різним підходом, чи один із них недооцінює інструмент.
  • Підставу для подальших управлінських рішень — додаткового навчання, наставництва або перегляду навантаження.

🔧 Як налаштувати в NetHunt CRM:

  1. Перейдіть до розділу Звіти в головному меню NetHunt CRM.
  2. Натисніть на знак (плюс) поруч із заголовком «Активність».
  3. Оберіть теку (наприклад,  «Контакти», «Угоди» тощо), статистику за якою ви хочете проаналізувати.
  4. Виберіть конкретних користувачів, чию активність потрібно відстежити, або оберіть опцію «Всі користувачі».
  5. Вкажіть часовий період, з яким ви хочете порівняти активність команди
  6. У звіті ви побачите два числові значення для кожного користувача за обраними типами активності. Перше число відображає активність за перший обраний період, а друге - за другий період.
  7. Поряд з цими значеннями ви побачите відсоток, що відображає динаміку активності користувача (зростання чи спадання).
  8. Після завершення налаштувань обов'язково збережіть звіт. Він залишиться у системі для швидкого доступу. 

Воронка продажів 

Формується на основі обраної теки й показує ключові дані по угодах: кількість виграних і втрачених, їхню суму та відповідальних менеджерів.

Що дає керівникам:

  • Показує загальну кількість створених угод за певний період (наприклад, 105 угод за місяць).
  • Дає змогу оцінити суму виграних і програних угод та внесок окремих менеджерів.
  • Забезпечує можливість швидко зрозуміти загальний стан воронки продажів без додаткових розрахунків.
Звіт по воронці продажів у NetHunt CRM

🔧 Як налаштувати в NetHunt CRM:

  1. Перейдіть до розділу «Звіти» в головному меню NetHunt CRM.
  2. Натисніть на знак (плюс) поруч із заголовком «Воронка».
  3. Оберіть потрібну вам папку (наприклад, «Угоди»), дані з якої ви хочете включити до звіту.
  4. Оберіть поле, яке відображає поточний статус угоди (наприклад, «Етап угоди»).
  5. Вкажіть поля, значення яких свідчать про успішне або невдале завершення угоди (наприклад, «Етап угоди» зі значеннями «Виграно» та «Програно»).
  6. Оберіть поле, що містить вартість угоди. Це може бути поле типу «Валюта», «Число» або навіть поле-формула, якщо вам потрібно врахувати, наприклад, чистий прибуток після застосування знижки.
  7. Оберіть поле, яке відповідає за закріпленого менеджера (наприклад, «Відповідальний»). 

Тривалість етапів угоди у воронці

Відображає, скільки днів угода перебуває на кожному з етапів. Особливо корисно для великих воронок з декількома етапами, наприклад, коли від реєстрації на сайті до завершення угоди проходить 10 етапів.

Що дає керівникам: 

  • Підстави для оптимізації процесів: перевірки якості комерційних пропозицій, корекції внутрішніх процедур або покращення комунікації з клієнтом.
  • Показує динаміку руху угод по етапах та допомагає виявити проблемні місця у процесі продажів (наприклад, довге узгодження комерційної пропозиції).
Звіт по тривалості етапів угод у воронці в NetHunt CRM

🔧 Як налаштувати в NetHunt CRM:

  1. Перейдіть до розділу Звіти в головному меню NetHunt CRM.
  2. Натисніть на знак (плюс) поруч із заголовком  «Час на етапі».  
  3. Оберіть папку, яка містить етапи воронки продажів (наприклад, «Угоди»).
  4. Виберіть поле, яке відображає поточний етап або статус запису (наприклад, «Етап»).
  5. Оберіть одиницю виміру часу, яка найкраще підходить для вашого аналізу (хвилини, години, дні, тижні). Для аналізу тривалості циклу продажів зазвичай використовуються дні або тижні.
  6. Після налаштування параметрів звіт буде автоматично створено та відображено в розділі звіти. 

Базовий набір стандартних звітів обмежений і не охоплює кастомних метрик. Розглянемо, які додаткові звіти можна налаштувати під конкретні бізнес-завдання.

Канали залучення

Дає змогу побачити, з яких джерел надходять ліди та угоди, наскільки ефективно працюють різні канали трафіку. Це допомагає не лише відслідковувати кількість угод, а й розуміти, які джерела реально приносять гроші.

Що дає керівнику маркетингу:

  • Інструмент для тестування нових підходів: зміна CTA, креативів або таргетингу.
  • Показує кількість успішних угод за кожним джерелом (наприклад, Facebook, Google Ads, органіка).
  • Дає змогу визначати проблемні місця: бачити, де є багато реєстрацій, але відсутні продажі — і припиняти витрачати туди бюджет
  • Додає фінансовий вимір: можна побачити, скільки грошей принесло кожне джерело.
  • Дає змогу працювати з фільтрами (за період, статусом угоди тощо) та аналізувати результати за будь-який проміжок часу — наприклад, найуспішніші джерела за минулий місяць.
Звіт по каналам залучення в NetHunt CRM

🔧 Як налаштувати в NetHunt CRM:

  1. Коли ви отримуєте доступ до папки, ви можете бачити всі записи у вигляді списку.
  2. За замовчуванням записи сортуються за датою створення. 
  3. Щоб відсортувати їх за іншими параметрами, скористайтеся кнопкою  «Сортувати за на панелі інструментів і виберіть параметр поле «Джерело». 
  4. У фільтрі виберіть Етап = Успішна угода. Ви отримаєте дані тільки по тих угодах, які реально принесли гроші. 
  5. Перегляньте результати.

Практичну цінність таких звітів підтверджує досвід Parkovy. Як зазначає Дарʼя Жаковська, Digital Marketing Manager компанії:

«До недавнього часу ми просто бачили, що лід прийшов із сайту. Тепер, завдяки UTM-міткам і NetHunt, ми бачимо точне джерело — це органіка, PPC, Instagram чи партнерський ресурс. Це якісно допомагає нам оцінювати, які канали дійсно працюють і приносять результат».

Географія звернень

Допомагає визначити, з яких регіонів чи міст надходить найбільше звернень від клієнтів. Особливо важливо для компаній із кількома філіалами або точками продажу, щоб оцінювати ефективність їхньої роботи. 

  • Сприяє оптимізації ресурсів: можна зрозуміти, чи варто утримувати представництво в певному місті або передати клієнтів до іншого регіону
  • Дає змогу швидко підготувати дані для презентацій або нарад
  • Формує аналітику для стратегічних рішень щодо розвитку бізнесу на нових або існуючих ринках
Звіт по географії звернень у NetHunt CRM

🔧 Як налаштувати в NetHunt CRM:

  1. Відкрийте теку з угодами. 
  2. Переконайтеся, що у вас є поле «Місто» або «Регіон».
  3. Налаштуйте фільтри для відбору потрібних записів. Наприклад, можна залишити лише ті міста чи регіони, які хочете проаналізувати.
  4. Побудуйте звіт за вибраними параметрами та збережіть його. 

Суми контрактів по місяцях

  • Фіксація дати закриття угоди: система автоматично зберігає дату, коли угода стала успішною.
  • Відображення угод у відповідному місяці: угоди потрапляють у місяць закриття. Наприклад, 80 успішних угод цього місяця будуть зараховані саме до цього місяця, а в наступному місяці ці угоди не дублюються.
  • Перегляд минулого місяця: можна створити окремий фільтр “Минулий місяць”, щоб бачити угоди, які закрилися раніше, і відстежувати платежі.
Звіт по сумі контрактів по місяцях

🔧 Як налаштувати в NetHunt CRM:

  1. Виберіть папку з угодами.
  2. Вкажіть поле з датою закриття угоди.
  3. Оберіть поле дата закриття.
  4. Налаштуйте періодичність.
  5. Додайте умову фільтра. Етап = Успішна угода, щоб рахувались тільки ті контракти, які принесли гроші.
  6. Збережіть звіт. 

Причини програшу угод

Щоб аналізувати, чому угоди стають неуспішними, і визначати проблемні моменти в процесі продажу.

Що дає керівнику:
Показує кількість програних угод за різними причинами — від найбільш поширених до менш значущих. 

Звіт за причинами програшу угод у NetHunt CRM

Залежно від причини програшу проводиться детальний аналіз бізнесу:

  • Якщо причина в ціні — можна робити аналіз ринку та конкурентів, щоб оцінити оптимальні ціни або розробити спеціальні пропозиції.
  • Якщо причина в недостатньому функціоналі продукту — переглядаються плани розвитку.
  • Якщо причина в тому, що клієнт не відповідає — аналізуються канали комунікації, частотність зв'язку.

🔧 Як налаштувати в NetHunt CRM:

  1. Виберіть папку з угодами
  2. Оберіть поле, у якому менеджери фіксують причину невдалої угоди (наприклад, «Причина програшу»)
  3. Налаштуйте фільтр. У полі «Етап угоди» виберіть значення «Програна угода». У звіт потраплять тільки ті угоди, які завершилися невдало.
  4. Сформуйте звіт.

Нові звернення та угоди

Дає змогу відстежувати  загальну динаміки попиту на послуги чи продукт: скільки нових контактів і угод надходить до команди, а також як швидко вони просуваються воронкою продажів. 

Звіт по новим угодам і зверненням у NetHunt CRM

Що дає керівнику:

  • Дає змогу вибирати будь-який проміжок часу — день, тиждень, місяць або квартал — і аналізувати, скільки звернень надійшло.
  • Формує розуміння пікових періодів активності клієнтів та сезонних коливань попиту.
  • Сприяє плануванню навантаження команди — можна бачити, коли потрібно залучати більше менеджерів для опрацювання лідів.

Як налаштувати в NetHunt:

  1. Виберіть потрібну папку
    1. Для звернень — оберіть папку «Ліди» або «Контакти»
    2. Для угод — оберіть папку «Угоди».
  2. Оберіть поле «Дата створення». Воно автоматично фіксує момент, коли звернення або угода з’явилася в CRM.
  3. Задайте періодичність.
  4. Налаштуйте групування за часом:
    1. день,
    2. тиждень,
    3. місяць,
    4. квартал (залежно від цілей аналізу).
  5. Налаштуйте фільтри (за потреби)
    1. відображати тільки певні канали залучення (наприклад, Facebook Ads або сайт),
    2. показати звернення лише певного менеджера,
    3. проаналізувати конкретний відрізок часу (наприклад, останні 30 днів).

Висновок 

Звіти в NetHunt CRM — це база для зважених управлінських рішень. Вони допомагають бачити цілісну картину, контролювати ключові показники та вчасно реагувати на зміни.

Щоб отримати цей контроль, не потрібно одразу занурюватися в складну аналітику. Почніть із налаштування хоча б базових звітів — і ви вже зробите важливий крок до прозорого та передбачуваного управління бізнесом.

Поділитися дописом з друзями та колегами!