Під час дзвінка наш експерт ретельно розгляне ваші бізнес-задачі та підкаже, як NetHunt CRM допоможе оптимізувати процеси, збільшити обсяги продажів і кількість повторних угод.
Легко обробляйте заявки з будь-яких джерел: форм на сайті, телефонії, месенджерів, соціальних мереж тощо.
Ви будете в курсі актуального статусу угод, зможете реалістично оцінювати потенційні обсяги продажів, щоби підвищити відсоток закритих угод.
Ви зможете автоматично розподіляти угоди між менеджерами, ставити задачі, відправляти листи та сповіщення. Фахівці в цей час зосередяться на головному — закритті угод.
Сегментуйте базу контактів і дізнавайтеся, які канали залучення клієнтів працюють краще, підігрівайте лідів та передавайте їх у відділ продажів, коли вони будуть готові до купівлі.
Керуйте роботою команди, делегуйте завдання, налаштовуйте нагадування та взаємодійте з колегами всередині CRM-системи.
Встановлюйте цілі та аналізуйте досягнення команди. Спостерігайте за обсягами продажу, переглядайте звіти з угод за менеджерами, товарами тощо.
NetHunt CRM легко підключити до сервісів, якими ви користуєтесь.
Та ще 10 доступних інтеграцій
Сервіс дуже допомагає структурувати роботу в В2С та В2В відділах. Завдяки гнучким налаштуванням системи можна створити майже все - від повної картки клієнта та воронок продажів та звітів в Looker Studio.
Завдяки гнучкості системи ми змогли налаштувати повний цикл. Є окремі процеси лідогенерації, продажів, супроводу клієнтів. Дуже допомагають автоматизації CRM, які нагадують про певні речі, створюють нові записи при виконанні умов.
Завдяки партнерству з CRM NetHunt, нам вдалося автоматизувати взаємодію між різними підрозділами та налаштувати воронку продажів. Це дає змогу знати, що роблять колеги з інших департаментів та планувати задачі наперед.
Найбільший плюс — це можливість налаштовувати поля та процеси під конкретні потреби компанії. Що приємно здивувало, це інтеграція з Gmail та чатами із сайту, що значно підвищує ефективність комунікації.
Головними перевагами для команди стали інтеграція із сайтом і телефонією, без додаткових витрат на навчання та сторонніх компаній інтеграторів. Також перевагою було те, що NetHunt — це конструктор, який можна підлаштувати та запрограмувати під себе.
Щиро вважаю, що з моменту впровадження NetHunt CRM почався якісно новий етап розвитку компанії, адже нарешті вдалося систематизувати робочі процеси, вибудувати логічні ланцюжки й перестати губити клієнтів.