CRM система: повний гід по вибору CRM для початківців
У статі розглянемо, що таке CRM, надамо основні поради щодо вибору CRM-системи, чинники, які впливають на її вартість, а також ключові можливості інструменту.
Що таке лідогенерація та ліди й чому вони важливі для бізнесу
Розглянемо лідогенерацію, її переваги для бізнесу й особливості в різних галузях, а також типи лідів і методи їх кваліфікування.
Імейл-маркетинг: як NetHunt CRM підвищує ефективність імейл-кампаній
Дізнайтеся, як NetHunt CRM автоматизує та оптимізує імейл-маркетинг, покращує сегментацію, персоналізацію та аналітику для успішних імейл-кампаній.
Воронка продажів у CRM: як створити й використовувати
Воронка продажів у CRM — інструмент, який систематизує процеси: від першого контакту до укладення угоди. Розповідаємо, як створити й використовувати воронку продажів для підвищення ефективності й рентабельності бізнесу.
Підпишіться на CRM Lab
Отримуйте інформацію про останні тренди та стратегії для вашого бізнесу!
Приєднуйтесь до Telegram-каналу
NetHunt CRM
Все про CRM та B2B-продажі.
Процеси продажу, які можна автоматизувати у NetHunt CRM
Дізнайтеся, як NetHunt CRM спрощує процеси продажів, автоматизуючи рутинні завдання, щоб менеджери могли зосередитися на важливих аспектах, як-от будування відносин з клієнтами й укладення угод
CRM для малого бізнесу: чому NetHunt CRM — надійний компаньйон для управління продажами, проєктами й командою
Читайте, як потужне українське CRM-рішення допомагає малому бізнесу масштабуватися
Сегментація ринку: що це таке і як CRM-система допомагає знайти цільову аудиторію
Читайте, що таке сегментація ринку, яку роль вона відіграє в маркетингових стратегіях і як NetHunt CRM сегментує ринок за різними критеріями
Таргетинг — стратегія, яку автоматизує CRM
У статті розглядають таргетинг, його види й способи автоматизації таргетингових кампаній за допомогою CRM-систем, як-от NetHunt CRM.
Інтернет-маркетинг від А до Я: що це і як використовувати його інструменти
Читайте про основні інструменти інтернет-маркетингу, які допоможуть бізнесу розвиватися в онлайн-середовищі
Автоматизація маркетингу: чому бізнесу не обійтися без CRM-системи
Від практичних порад до прикладів — читайте, як інтеграція CRM-системи змінить ваш підхід до маркетингу й продажів
Інструменти маркетингу для малого й середнього бізнесу
У статті розглядають основні види маркетингу, маркетингові інструменти й способи залучати клієнтів і підвищувати лояльність за допомогою маркетингу.
Українські CRM системи — гідна альтернатива amoCRM та Bitrix24
Читайте, чому українські CRM системи перевершують російські рішення amoCRM та Bitrix24 за рівнем безпеки та конфіденційності даних
Які є етапи продажу і як найкраще їх відобразити в CRM-системі
У цій статті розглядають 5 етапів продажів: знайомство з клієнтом, визначення його потреб, презентація продукту, робота із запереченнями й укладання угоди.
КРІ для відділу продажів: як оцінити ефективність команди
Дізнайтеся, що таке KPI та як CRM-система допоможе візуалізувати цей показник
OKR: як система допомагає досягати цілей і як її впровадити
Розглянемо методологію OKR, її типи, приклади цілей, покрокову інструкцію впровадження й поширені помилки компаній.
Відгуки клієнтів: що з ними робити, де знайти і як із цим допоможе CRM-система
Розглянемо, чому бізнесам важливо збирати відгуки, які є їх види, як їх збирати й використовувати і як CRM-система може допомогти в цьому процесі.
Цільова аудиторія : що це та як визначити її із CRM-системою
Як точно визначити цільову аудиторію та взаємодіяти з нею? Відповіді на ці запитання — у нашій статті
Сегментація клієнтів: ваш путівник до успішних продажів і влучних маркетингових кампаній
Чому вашому бізнесу потрібна сегментація клієнтів, а також як використовувати CRM-систему для сегментації.
CRM для страхового сервісу Karpatia
Дізнайтеся, як сервіс Karpatia перестав губити угоди й почав детальніше опрацьовувати потенційних клієнтів
Що таке сфера B2B й чим вона відрізняється від B2C
Розглянемо сферу B2B, її відмінності від інших моделей бізнесу, специфіку B2B-продажів, їхні особливості й стратегії.
CRM для WebPromoExperts — Академії інтернет-маркетингу
Дізнайтеся, як WebPromoExperts вдалося зберігати дані клієнтів в одній системі й надавати їм більш персоналізоване обслуговування