Спробувати безплатно

Blog NetHunt CRM

  8 хв на прочитання

План продажів: що це таке і як його створити

У статті розглянемо ключові етапи створення плану продажів, роль CRM у його реалізації та способи досягнення фінансових цілей і прогнозування прибутку.

   
Продажі
  8 хв на прочитання

Маркетингова воронка: що це, як її побудувати та як у цьому допоможе CRM

Дізнайтеся, що таке маркетингова воронка, як аналізувати її показники та як CRM покращує її ефективність

   
Продажі
  8 хв на прочитання

Продажі не ростуть: у чому річ

Читайте, як виявити слабкі ланки в продажах і підвищити конверсію

   
Продажі
  8 хв на прочитання

Що таке тріпваєр і як автоматизувати ​​tripwire-пропозиції з NetHunt CRM

Дізнайтеся, що таке тріпваєр, яка його мета і як автоматизувати створення ​​tripwire-пропозицій з NetHunt CRM

   
Продажі
  6 хв на прочитання

СПІН продажі: як використовувати методику для збільшення угод з NetHunt CRM

Розповідаємо, що таке SPIN-продажі, як вони працюють, у чому їхні переваги та як застосовувати цей метод на практиці.

   
Продажі
  7 хв на прочитання

Скрипти продажів: переваги в сучасному бізнесі

Розповідаємо, що таке скрипти продажів, їхні основні переваги й правила створення, а також надаємо приклад скрипту продажів.

   
Робота з клієнтами
  8 хв на прочитання

Комунікаційна стратегія: як налагодити взаємодію з клієнтами з NetHunt CRM

Дізнайтеся, що таке комунікаційна стратегія, навіщо вона потрібна і як використовувати NetHunt CRM для ефективної взаємодії з клієнтами

   
Робота з клієнтами
  5 хв на прочитання

NPS і NetHunt CRM: як виміряти й підвищити лояльність клієнтів

Читайте, як правильно збирати результати NPS для зростання бізнесу з NetHunt CRM

   
Продажі
  5 хв на прочитання

Що таке cross sell і як реалізувати перехресні продажі з NetHunt CRM

Дізнайтеся, як надавати персоналізовані пропозиції, сегментувати клієнтів та автоматизувати cross sellз NetHunt CRM.

   
Maркетинг
  6 хв на прочитання

CPL (Cost Per Lead): як знизити вартість ліда з NetHunt CRM

Висока вартість ліда (CPL) може стати перешкодою для бізнесу. У статті ви знайдете практичні рекомендації, як знизити цей показник з NetHunt CRM, автоматизувати роботу й ефективніше використовувати ресурси.

   
Maркетинг
  6 хв на прочитання

Омніканальність (omnichannel): як керувати взаємодією з клієнтами з NetHunt CRM

NetHunt CRM робить омніканальність доступною для бізнесу: інтегрує пошту, дзвінки, чати тощо в єдину систему, автоматизує рутинні завдання та покращує враження клієнтів. Дізнайтеся, як це працює, і відкрийте нові можливості для вашої компанії.

   
Maркетинг
  6 хв на прочитання

Маркетингова стратегія з NetHunt CRM: як побудувати ефективний бізнес-процес

Читайте, як NetHunt CRM автоматизує маркетинг, допомагає покращити маркетинговий план, сприяє розробленню ефективної стратегії та досягненню бізнес-цілей.

   
CRM
  9 хв на прочитання

Клієнтська база: як вести у щоденнику, Excel та CRM

Порівнюємо еволюцію обліку клієнтів: від щоденників та Excel до сучасних CRM-систем. Що обрати для ефективної роботи — минуле чи майбутнє?

   
Продажі
  7 хв на прочитання

Аутрич із NetHunt CRM — козир бізнесу в продажах

Читайте про найкращі практики аутричу з NetHunt CRM, щоб вивести продажі на новий рівень

   
Продажі
  9 хв на прочитання

Як збільшити продажі: десять обов’язкових умов і чекліст

Ефективність продажів — основа фінансового успіху компанії. Розповідаємо, як її виміряти, чому вона важлива, і наводимо десять способів покращити результати, як-от SMART-цілі, програми стимулювання й аналітика продажів.

   
Maркетинг
  6 хв на прочитання

Прямий маркетинг із NetHunt CRM: ключ до успішної комунікації з клієнтами

Прямий маркетинг — спосіб комунікації, спрямований безпосередньо на клієнтів через електронні листи, СМС або соцмережі. Дізнайтеся, як NetHunt CRM спрощує впровадження цієї стратегії та підвищує ефективність бізнесу.

   
Продажі
  6 хв на прочитання

Прямі продажі (D2C) з NetHunt CRM: максимум ефективності, мінімум зусиль

Читайте про прямі продажі, їхні переваги й недоліки і як NetHunt CRM автоматизує кожен етап продажу — від першого контакту до завершення угоди

   
Продажі
  8 хв на прочитання

Рентабельність продажів: як NetHunt CRM підвищує ефективність бізнесу

Розповідаємо, як NetHunt CRM сприяє підвищенню рентабельності продажів і надаємо успішні кейси використання CRM від компаній, які значно підвищили ефективність і контроль бізнес-процесів.

   
Продажі
  9 хв на прочитання

Churn Rate на мінімумі: як бізнесам не втрачати клієнтів та до чого тут CRM

Розповідаємо, що таке churn rate, як його обчислити, які інструменти NetHunt CRM мінімізують відтік і що робити, щоб було багато клієнтів.

   
Продажі
  5 хв на прочитання

Від лід магніту до клієнта: роль CRM у цьому процесі

Читайте, як NetHunt CRM за допомогою лід-магнітів залучає лідів і перетворює їх на клієнтів

   
Maркетинг
  6 хв на прочитання

Функції маркетингу: як NetHunt CRM полегшує роботу маркетологів

Читайте, щоб дізнатися, чому NetHunt CRM — невіддільна частина маркетингової стратегії компанії

   

Дякуємо!

Ви підписані.