Спробувати безплатно

Blog NetHunt CRM

Продажі
  7 хв на прочитання

Як скоротити цикл угоди: дев’ять дієвих тригерів

Дізнайтеся, як правильно вести ліда до закриття угоди без зайвих затримок

   
Робота з клієнтами
  5 хв на прочитання

Як активне слухання допомагає швидше закривати угоди

Розглядаємо принципи активного слухання, його переваги й недоліки, а також техніки, як ефективно застосовувати цей підхід у роботі з клієнтами.

   
Продажі
  9 хв на прочитання

Холодні дзвінки чи імейли: що краще конвертує ліди

Дізнайтеся, що таке холодні дзвінки та імейли і який канал залучення клієнтів краще працює в B2B-продажах

   
Робота з клієнтами
  5 хв на прочитання

Десять фраз, які варто прибрати з лексикону менеджера

Дізнайтеся, як не зіпсувати діалог однією фразою і як говорити правильно.

   
Новини
  5 хв на прочитання

Головне з 18-го Українського маркетинг-форуму: інсайти команди NetHunt

Враження NetHunt із форуму: сенси, ідеї та висновки, які варто знати кожному

   
Maркетинг
  8 хв на прочитання

Синдром FOMO в маркетингу: чому страх втратити стимулює покупки

Дізнайтеся, що таке ефект FOMO, як він впливає на поведінку покупців і які прийоми підвищують конверсію

   
Новини
  3 хв на прочитання

Що нового в NetHunt CRM: Квітень 2025

У квітні ми вдосконалювали систему, взяли участь в Українському маркетинг-форумі та оновили наші соцмережі. Зібрали головне, щоб ви нічого не пропустили.

   
Продажі
  10 хв на прочитання

Відділ продажів: як створити ефективну команду та автоматизувати процеси за допомогою CRM

Відділ продажів відіграє важливу роль у бізнесі. У цій статті ми розповідаємо, як створити відділ продажів із нуля, використовувати CRM для автоматизації та оптимізації процесів для максимального зростання продажів.

   
Робота з клієнтами
  7 хв на прочитання

Комерційна пропозиція: як створити її переконливою та ефективною

Комерційна пропозиція — стратегічний інструмент продажів, який презентує продукт чи послугу у вигідному світлі. У статті знайдете ключові елементи успішної пропозиції, приклад оформлення й поради для холодних, теплих і гарячих контактів.

   
CRM
  6 хв на прочитання

Яка система керує взаємодією з клієнтами та продажами: усе про функції CRM

Пояснюємо, як вибрати систему з урахуванням специфіки компанії.

   
Email-маркетинг
  7 хв на прочитання

Імейл-розсилка, яка працює: секрети ефективної комунікації

Дізнайтеся, як писати імейли, які не губляться серед спаму, а зацікавлюють з перших секунд

   
Продажі
  6 хв на прочитання

Головні поради для продавців-початківців: як не втрачати угод у 2025 році

Продажі у 2025 році — це стратегічне мислення, аналітика й персоналізація. Дмитро Тянулін, директор регіону NetHunt CRM, розповідає, як новачкам будувати довіру, уникати поширених помилок і не втрачати позицій у конкурентному середовищі.

   
Продажі
  6 хв на прочитання

Аудит відділу продажів: що це, як його проводити й навіщо

Дізнайтеся, що таке аудит відділу продажів, коли його проводити, що перевіряти і як використовувати результати

   
Maркетинг
  8 хв на прочитання

Словник маркетолога: терміни, які продають

Маркетинг сповнений специфічних термінів, без яких важко вести ефективну комунікацію. У цьому словнику подаємо ключові слова, які варто знати кожному маркетологу.

   
Maркетинг
  9 хв на прочитання

Маркетингове планування: що це таке, для чого потрібне та як його реалізувати

Дізнайтеся, що таке маркетингове планування, як у цьому допомагає NetHunt CRM і чому маркетинговий план може не працювати

   
Продажі
  6 хв на прочитання

Аналітика продажів: як допомагає CRM, які її ключові показники й інструменти

Розповідаємо, як аналітика продажів і CRM-система ефективно відстежують ключові показники, оптимізують стратегії та прогнозують результати.

   
Продажі
  5 хв на прочитання

Більше, швидше, краще: як мотивувати відділ продажів працювати на максимум

Дізнайтеся про ефективні практики мотивації, з якими команда продажів працюватиме продуктивніше й закриватиме більше угод

   
Продажі
  8 хв на прочитання

План продажів: що це таке і як його створити

У статті розглянемо ключові етапи створення плану продажів, роль CRM у його реалізації та способи досягнення фінансових цілей і прогнозування прибутку.

   
Продажі
  8 хв на прочитання

Маркетингова воронка: що це, як її побудувати та як у цьому допоможе CRM

Дізнайтеся, що таке маркетингова воронка, як аналізувати її показники та як CRM покращує її ефективність

   
Продажі
  8 хв на прочитання

Продажі не ростуть: у чому річ

Читайте, як виявити слабкі ланки в продажах і підвищити конверсію

   
Продажі
  8 хв на прочитання

Що таке тріпваєр і як автоматизувати ​​tripwire-пропозиції з NetHunt CRM

Дізнайтеся, що таке тріпваєр, яка його мета і як автоматизувати створення ​​tripwire-пропозицій з NetHunt CRM

   

Дякуємо!

Ви підписані.