Нове у NetHunt CRM: Автоматизація стає ще зручнішою
Ні для кого не секрет, що Автоматизація — одна з найяскравіших функцій NetHunt CRM, яка вирізняє нашу CRM-систему серед іншого програмного забезпечення на ринку. На відміну від інших CRM вендорів, ми дозволяємо нашим користувачам автоматизувати процес продажу, не виходячи з поштової скриньки Gmail!
Велика кількість бізнесів, які довіряють свої клієнтські дані нашій CRM системі, обирають нас саме через потужний функціонал автоматизації, який ми пропонуємо. Може, і вас також підкорила саме Автоматизація від NetHunt CRM?
Якщо це так, готуйтеся закохатися у цю функцію ще більше! Уся наша команда — адепти постійного вдосконалення, які не вірять у те, що існує межа ідеалу. Саме тому наші розробники у поті чола трудяться над тим, щоб покращувати NetHunt CRM та реалізовувати навіть найнемовірніші ваші запити. Все для того, щоб вам було зручно працювати із системою та у системі!
Саме на це — ваш комфорт при користуванні системою — і націлена найновіша ітерація Автоматизації, яка, між іншим, вже доступна для всіх користувачів NetHunt CRM!
Тож розташовуйтеся зручніше, заходьте у NetHunt CRM та гайда разом дивитися, які горизонти для вашого бізнесу відкриває оновлена Автоматизація!
Основні оновлення функціоналу Автоматизації
- Додано можливість перезапуску невдалих операцій з бічної панелі. Тепер якщо стався тимчасовий технічний збій (наприклад, сервери вашого SMTP провайдера не працювали певний час) або дані вашого клієнта були неправильними чи неповними, ви можете повторити запуск одразу після усунення проблеми. Таке нововведення дає вам ще більше контролю над вашими автоматизованими робочими процесами: ви в режимі реального часу спостерігаєте за всім, що відбувається в Автоматизації, і можете оперативно вирішити, що робити з її невдалими частинами (повторити чи скасувати).
- Більше не треба хвилюватися за те, що ви перевищите місячний ліміт Дій та зламаєте весь ланцюжок Автоматизації. Тепер система автоматично переводитиме ці понадлімітні запуски операцій в новий стан під назвою «Очікується». Щойно обмеження прибереться (чи то бо почнуться новий місяць, чи то бо ви вирішите розширити ліміт), ви зможете негайно продовжити ці запуски. Таким чином, ні біту ваших вхідних даних (наприклад, надсилання веб-форм) не буде втрачено, а Автоматизація продовжуватиметься так, ніби її щойно було запущено.
- Нова бічна панель тепер розділена на дві вкладки: “Огляд” та “Історія”.
- На вкладці “Огляд” відображається інформація про загальну статистику поточної Автоматизації, тобто скільки разів ця Автоматизація була запущена, завершена, та скільки Дій було на неї витрачено загалом.
- Секція “Операції за статусом” стисло розповідає про деталі активних на поточний момент операцій. Вони розділені на три категорії — В процесі, Очікується, Скасовано, — і ви можете керувати ними прямо з цієї секції. Операції в процесі, або такі, що очікуються, можна скасувати, а скасовані — повторити.
- На вкладці «Історія» ви можете натиснути на будь-яку операцію, щоб переглянути її повну історію та деталі. Наприклад, ви можете відкрити вікно Деталі операції, щоб побачити, який крок не вдався і чому, з можливістю повторити виключно невдалу операцію (а не запускати всю Автоматизацію заново).
- Ви можете натиснути на “Перейти до деталей кроку”, щоб щоб побачити зведену історію операцій за цим кроком. Це можна зробити також і клацнувши на потрібний крок на полотні Автоматизації.
- У вікні «Деталі кроку» ви можете повторити всі операції, які не вдалося виконати власне на цьому кроці, без повторного запуску усіх операцій або необхідності повторювати окремі операції одна за іншою. Крім того, ви також можете скасувати операції “В процесі” з цього вікна.
- Ви можете змінити порядок сортування в Деталях кроку/Деталях операції.
- Тепер майже кожна деталь кроку має посилання на запис, який використовується на цьому кроці. Наприклад, Деталі кроку «Надіслати електронний лист» тепер показують запис одержувача для довідки та швидкого доступу.
На сьогодні все, а ми побігли працювати далі та розробляти ще більше корисного функціоналу для вас.
Якщо у вас виникли додаткові запитання щодо оновленого функціоналу Автоматизації, ви можете забронювати дзвінок з представниками команди Customer Success — вони вам наглядно продемонструють як саме працює оновлена Автоматизація та допоможуть налаштувати все у вашому воркспейсі NetHunt CRM.