Автоматизуйте ваші продажі за допомогою NetHunt CRM

Автоматизація позбавляє вас нудного введення даних і виконання завдань, що повторюються, допомагає уникнути прикрих помилок і підвищує вашу продуктивність.

Почати безкоштовно

smiling girl

Отже, що саме ви можете автоматизувати?

| Збір лідів |

1. Збирайте лідів через веб-форми та додавайте їх в NetHunt

Коли потенційний клієнт приходить на ваш сайт і заповнює веб-форму, NetHunt відразу ж збирає ці дані і створює новий запис в CRM. Все що вам необхідно знати про лідів - ім'я, прізвище, адресу електронної пошти, назву компанії, номер телефону, посадкову сторінку, статус підписки і багато іншого - відразу ж додається в NetHunt і готове для роботи вашої команди.

Як налаштувати
input name input name input name input name input name

| Підігрів лідів |

2. Налаштуйте дріп кампанії для підігріву і конвертації ваших лідів

Використовуйте NetHunt CRM для створення автоматичних імейл кампаній і конвертації лідів в клієнтів. Надсилайте тисячі персоналізованих листів в ідеальний час без особливих зусиль.

Як налаштувати
Thanks for subscribing icon plus We have a new offer icon plus Check out our catalog

| Введення даних |

3. Автоматично зв'язуйте листування по електронній пошті з профілем клієнта в CRM

NetHunt CRM автоматично зберігає ваші листування з клієнтами та лідами кожен раз, коли ви з ними спілкуєтеся. Оновлюйте дані своїх контактів навіть під час листування і використовуйте актуальну інформацію про стан ліда і його положення в воронці продажів в своїх цілях.

Як налаштувати
records screen

| Автоматизація продажів |

4. Використовуйте алгоритм для автоматичного перенесення ліда на наступний етап воронки після отримання відповіді

NetHunt CRM може автоматично змінювати стадію ліда у воронці, наприклад з «Нові» на «Переговори», коли потенційний клієнт відповідає на вашу дріп кампанію. Також NetHunt CRM може відразу ж призначити менеджером цього ліда одного з ваших менеджерів по продажах і навіть дати йому підготовлений список задач для такого випадку.

Як налаштувати
Stage: presentation icon plus Update 1 field icon plus Stop

| Повідомлення |

5. Налаштуйте повідомлення, щоб бути в курсі того, що відбувається

Ви можете налаштувати отримання повідомлень кожен раз, коли відбувається щось важливе: укладена велика угода, контакт нарешті відповів, лід перейшов в нову стадію і готовий до продажу. Повідомлення можуть бути відправлені вам на електронну пошту, в Slack або в Google Chat.

Як налаштувати
second Slack screen Slack screen

| Автоматизація процесів |

6. Повністю контролюйте ваш процес продажів

Є певні завдання, які відділ продажів повинен виконувати на кожному окремому етапі воронки. У NetHunt CRM ви можете налаштувати автоматичне створення і повторне призначення цих завдань кожного разу, коли угода переходить від одного етапу до іншого. Уявіть, що до вашої воронки продажів додана нова угода. NetHunt автоматично створює заздалегідь визначений набір завдань для цієї угоди: кваліфікувати цього ліда, запланувати з ним дзвінок або виконати будь-яку іншу задачу, яка підходить вашому процесу продажів.

Send email via Estimated delivery time Schedule campaign

| Введення даних |

7. Автоматизуйте введення даних

NetHunt CRM економить багато часу для вашого відділу продажів, автоматизуючи введення даних. Автоматично додавайте релевантні дані в профіль контакту при його створенні з повідомлень електронної пошти, LinkedIn, чатів Intercom або Facebook.

icons arrows + create new lead arrow nethunt icon

Залишились питання?

Ми з задоволенням відповідаємо на ваші запитання в чаті, під час дзвінків, а також в базі знань на нашому сайті.

Користуючись цим веб-сайтом, ви погоджуєтесь на використання нами файлів cookie. Про політику конфіденційності.

Вебінар

30 квітня

Як збирати чати та заявки з усіх месенджерів у єдиній системі

Зареєструватись

Зв'яжіться з нами

Дякуємо!

Ми отримали ваш запит і скоро зв’яжемося з вами.