Розглянемо, як CRM-системи сприяють досягненню конкурентної переваги та стабільному зростанню бізнесу

Успіх у галузі Software-as-a-Service (SaaS) залежить не лише від якості продукту, але й від ефективного управління клієнтськими відносинами.

Саме тому CRM-системи виявляються незамінним інструментом, який допомагає бізнесам управляти продажами, підтримувати взаємодію з клієнтами, аналізувати попит на продукти, послуги та забезпечувати ефективне виконання проєктів.

У цій статті ми розглянемо вагомість CRM-систем для технологічних компаній, особливо для сегмента SaaS, і з'ясуємо, як вони сприяють досягненню конкурентної переваги та стабільному зростанню бізнесу.

Що таке CRM для технологічних компаній?

SaaS CRM — це інструмент управління взаємовідносинами з клієнтами, який призначений для компаній, що продають програмне забезпечення як послугу (технологію). CRM-система для SaaS, програмного забезпечення та технологічного бізнесу — ключовий інструмент для досягнення успіху в сучасному висококонкурентному середовищі.

Вона не лише допомагає SaaS-бізнесу залучати все більше потенційних клієнтів, будувати кращі відносини з ними, а й впорядкувати базу даних, отримувати нові ідеї для продажів. Іншими словами, SaaS CRM сприяє оптимізації бізнес-процесів, дозволяє компаніям краще орієнтуватися у вимогах своїх клієнтів і, в кінцевому результаті, забезпечувати їх потреби.

Навіщо технологічним компаніям потрібна CRM-система?

Ось які ще переваги отримає технологічна компанія від впровадження CRM-системи.

Ви покращите привернення клієнтів

Генерація лідів — життєво важливий компонент успішного ведення SaaS-бізнесу. Бо саме кількість зацікавлених у продукті осіб, безсумнівно призводить до розширення клієнтської бази, їх подальшої конвертації у активних і платоспроможних споживачів у майбутньому.

Уявімо SaaS-компанію, яка спеціалізується на розробці програмного забезпечення для управління проєктами. Потенційні клієнти можуть виявити інтерес до вашого продукту чотирма найрозповсюдженішими способами:

  • детально ознайомитися з веб-сайтом компанії;
  • зателефонувати менеджерам напряму і поставити хвилюючі питання;
  • надіслати електронний лист із необхідним запитом / проблемою;
  • написати повідомлення через будь-яку соціальну мережу.

Важливо збирати і централізувати всі ці запити в одному місці, зберігаючи повний облік кожної точки дотику. Зосередження інформації в єдиній системі демонструє чітку картину всіх взаємодій із клієнтами, допомагає уникнути дублювання і втрати цінних даних.

Більше того, такий підхід дозволяє ефективно керувати комунікацією з потенційними та існуючими клієнтами, визначати ефективність кожного каналу продажу та створювати персоналізовані пропозиції.

Ви отримаєте чітке уявлення про воронку продажів

SaaS-компанії не зможуть ефективно розвивати свою команду та масштабувати бізнес- процеси без розуміння прогнозованого доходу. У випадку, коли дані про кожну угоду розсіяно по різних платформах, менеджери з продажу можуть ненавмисно пропустити  важливі кроки, необхідні для подальшого просування угоди.

Воронка продажу — це миттєве відображення всіх можливостей продажу та очікуваного обсягу прибутку за певний період часу. Проведення регулярних зустрічей для аналізу показників воронки — ключовий елемент для збільшення поточного доходу. Проте це можливо лише за наявності добре організованої воронки продажів у CRM-системі.  

За допомогою CRM-системи у вас вийде спрямувати увагу своєї команди туди, де вона найбільш необхідна. Незалежно від того, чи це виявлення низького рівня конверсії на етапі від презентації до пропозиції, чи угод, які тривають довше, ніж зазвичай. CRM-система надає цінну інформацію, яка допомагає визначити ті сфери, що потребують поліпшення.

Ви зможете зменшити відтік клієнтів

У вас є підписник на SaaS-продукт. Використовуючи CRМ-систему, ви можете стежити за активністю цього клієнта, його взаємодією з продуктом, відгуками та запитами підтримки. За допомогою цієї інформації ви побачите, які функції продукту клієнт не використовує на повну і має питання стосовно налаштування певного функціоналу системи.

Скористайтеся SaaS СRM, щоб надіслати персоналізоване повідомлення цьому клієнту. Запропонуйте йому індивідуальну демонстрацію нових функцій і допомогу в налаштуванні продукту. Це зайвий раз доведе, що ви не тільки знаєте про потреби клієнта і стежите за його запитами, а й прагнете вирішити проблему.

Таким чином, ви будете підтримувати активну комунікацію з клієнтом, забезпечите йому відповідну підтримку і позитивний досвід використання продукту. Це збільшить ймовірність того, що клієнт залишиться з вами на тривалий термін і не буде шукати альтернативних рішень.

Ви зможете скоротити цикл продажів за допомогою автоматизації

В умовах зростаючої конкуренції у SaaS-індустрії, автоматизація продажів відкриває широкі можливості для розширення та збільшення обсягів діяльності. Вона дозволяє компаніям ефективно працювати з великою кількістю лідів, керувати складними процесами продажів і оперативно адаптуватися до мінливих потреб клієнтів.

Втім, важливо зазначити, що деякі завдання є рутинними та не потребують особистої участі фахівців. Завдяки можливостям автоматизації, які надає SaaS CRM, задачі можна делегувати автоматизованому робочому процесу. У цей самий час, команда зможе працювати над побудовою міцних і довірливих відносин із клієнтами.

Із SaaS CRM ймовірність людської помилки різко знижується, оскільки такі процеси, як призначення завдань, розподіл лідів і збір даних стають автоматизованими.

Ви матимете централізоване зберігання інформації про клієнтів

SaaS CRM зберігає інформацію про клієнтів в окремих файлах, які можна доповнювати “свіжими” даними з кожною подальшою взаємодією з людиною. Всі телефонні дзвінки, електронні листи, договори зберігаються в одному зручному місці. Значний плюс у тому, що вся ваша команда матиме доступ до цих даних, зможе оновлювати їх, щоб усі залишалися в курсі подій. Це заощадить вашим колегам час і зусилля, оскільки їм не доведеться шукати доступ до файлу клієнта.

Крім того, централізація та оцифрування конфіденційної інформації про клієнтів більш безпечна, ніж зберігання паперових файлів. Зберігання даних у хмарі означає, що вони будуть доступні вашій команді з будь-якого місця в режимі реального часу, якщо у них є підключення до інтернету.

Більшість постачальників SaaS CRM передбачають регулярне резервне копіювання ваших даних, таким чином діючи на випередження у випадку аварійного відновлення. Крім того, ваші файли з меншою ймовірністю будуть втрачені, загублені або випадково знищені, якщо вони оцифровані: хмарне сховище набагато безпечніше, ніж ви собі уявляєте.

Нарешті, ваше SaaS CRM-рішення може бути інтегроване з іншим програмним забезпеченням, яке ви використовуєте щодня. Це дозволяє вашій технологічній команді ефективно спілкуватися та координувати свої подальші кроки. Наприклад, менеджери з продажу можуть швидко переглянути історію спілкування з клієнтом перед зустріччю або дзвінком, що допоможе їм завчасно підготуватися до обговорення.

Крім того, важлива інформація про клієнтів може бути легко обміняна між членами команди через CRM. Наприклад, менеджер продажу може залишити коментар про клієнта і тегнути(@) колегу в системі. Це дозволяє всій команді бути в курсі останніх подій і спілкуватися ефективно.

Ви зможете відстежувати вплив маркетингових кампаній на SaaS-бізнес

Використовуючи різні системи для запуску та відстеження маркетингових кампаній, бізнес ризикує отримати недостовірну інформацію. Це може призвести до того, що маркетингова команда не матиме чіткого уявлення про результати своїх кампаній.

Крім того, вони не зможуть точно оцінити вплив кожної кампанії на воронку продажів і процес перетворення потенційних клієнтів у фактичних покупців. Відсутність такого розуміння перешкоджає можливості коригувати стратегії з метою підвищення конверсії та вигідності витрат.

Саме з цієї причини SaaS CRM повинна бути доступною не лише для відділу продажів, а й для маркетингової команди. Це дозволить їм мати доступ до тих самих даних про клієнтів та працювати з однаковими сегментами для спільного досягнення глобальних цілей.

Ви зможете збільшувати свій середній чек

Це особливо актуально, коли говоримо про можливості допродажів та перехресних продажів на SaaS-ринку.

Використовуючи SaaS CRM, компанії мають змогу аналізувати попередні покупки та поведінку своїх клієнтів з більшою точністю. Це відкриває перед ними широкий спектр можливостей для вдосконалення стратегій продажів та взаємодії зі споживачами.

На основі цього аналізу можуть ідентифікувати, які продукти найбільше цікавлять конкретних клієнтів і створювати персоналізовані пропозиції для них. Крім того, аналіз поведінки клієнтів допомагає визначити моменти, коли споживачі найбільш схильні до додаткових покупок або оновлень у продукті.

Ви почнете виявляти та виправляти прогалини в процесі продажів

Менеджерам із продажу та особам, які приймають рішення, важливо відстежувати прогрес і робочий процес своєї команди. Аналіз ефективності, кастомізовані звіти та візуалізована продажів допомагають визначити, де ви виграєте, а де втрачаєте. Наприклад, якщо багато клієнтів “відпадає” на етапі переговорів, можливо, необхідно покращити навички комунікацій у команді продажу або внести зміни у пропозицію, щоб бути більш привабливим для клієнтів.

Замість того, щоб перебирати тонни даних, які можуть не мати сенсу, ви можете використовувати CRM, яка надає інструменти, що допоможуть вам відстежувати прогалини у воронці продажів, конверсії та загальній активності клієнтів.

Ви покращите управління часом компанії

Окрім тонни ручної роботи, яку ви можете перекласти на плечі CRM, ви можете покластися на неї у вирішенні проблеми багатозадачності. Наприклад:

  • За допомогою вбудованого або інтегрованого командного календаря ви можете забезпечити синхронізацію розкладу всіх членів команди. Щоразу, коли хтось призначатиме, переноситиме або скасовуватиме зустріч, ці зміни автоматично відображатимуться в календарі іншого члена команди.
  • За допомогою звіту про завдання ви завжди будете в курсі свого порядку денного, зможете розставляти пріоритети та відстежувати завдання колег.
  • Щоденний звіт дозволить відстежувати нещодавню активність клієнтів і визначати найбільш активні контакти. Це допоможе вирішити, з якими контактами варто зв'язатися в першу чергу.

Усвідомлення необхідності CRM-системи для технологічних компаній стає все більш очевидним. Шляхом оптимізації бізнес-процесів, автоматизації рутинних завдань та забезпечення доступу до всієї необхідної інформації про клієнтів, CRM-система створює сприятливі умови для ефективної роботи відділу продажів і покращення комунікації з клієнтами. Крім того, вона дозволяє вдосконалювати стратегії маркетингу і підтримки клієнтів, що призводить до збільшення прибутковості і зміцнення конкурентоспроможності технологічних компаній.

Які команди в технологічних компаніях можуть використовувати CRM для SaaS?

Відділ продажів — основний користувач CRM. Фахівці можуть використовувати програмне забезпечення для управління потенційними клієнтами, моніторингу взаємодії з ними, автоматизації та відстеження процесів продажу. Таким чином, CRM допомагає команді залишатися організованими, правильно розставляти пріоритети та укладати угоди більш ефективно.

Маркетингова команда може використовувати CRM для аналізу даних про клієнтів, відстеження ефективності кампанії та вимірювання рентабельності інвестицій. Це допомагає створювати цільові маркетингові кампанії, керувати потенційними клієнтами та розвивати їх протягом усієї воронки продажу.

Служба підтримки може отримати вигоду від CRM, маючи доступ до профілів клієнтів, історії взаємодій з продуктом. Це допомагає ефективніше вирішувати проблеми клієнтів, надаючи їм персоналізовану підтримку.

Команда відділу розробки продукту може використовувати CRM для збору відгуків і моніторингу задоволеності клієнтів.

Нарешті, керівники та менеджери можуть використовувати CRM для відстеження ключових показників ефективності та прийняття обґрунтованих бізнес-рішень.

Який CRM функціонал потрібен технологічним компаніям?

На ранніх стадіях розвитку бізнесу багато компаній використовують готове CRM-програмне забезпечення для управління відносинами з клієнтами. Але коли організація стає більш зрілою, її потреби також зростають. Як наслідок, готові рішення перестають виконувати свою місію. У найгіршому випадку вони можуть навіть ускладнювати робочі процеси замість того, щоб їх оптимізувати.

Тому в певний момент визначення всього функціоналу з нуля — виявляється складним завданням для багатьох бізнесменів, незалежно від їх знань та досвіду. Щоб допомогти вам впоратися з цим завданням, ми зібрали основний функціонал CRM-системи, який стовідсотково знадобиться технологічним компаніям. Ознайомтеся з ним, щоб не пропустити нічого важливого.

Управління контактами та лідами

Це основа будь-якого CRM-рішення, як індивідуального, так і готового. Тож якщо ви хочете бути на зв'язку зі своїми поточними та потенційними клієнтами, не може бути жодних сумнівів щодо того, чи включати цей функціонал у перелік обов'язкових чи ні. Ця функція дозволить вам збирати інформацію про клієнтів, автоматично заповнювати профілі клієнтів і лідів, зберігати повну історію взаємодії, а також сегментувати контакти на групи за кількома критеріями.

Рівень сегментації клієнтів залежатиме від поточних потреб компанії. Наприклад, ви можете почати з базових характеристик, таких як вік і географія, і розширювати категорії в міру необхідності. Наявність детальної інформації про кожного клієнта є важливою передумовою для створення більш персоналізованих пропозицій та забезпечення задоволеності клієнтів.

Можливість автоматизації продажів

Спрямуйте свої зусилля на пошук такої CRM-cистеми, яка пропонує функції автоматизації для оптимізації процесів продажів. Це включає:

  • автоматичне призначення лідів: наприклад, якщо лід належить до певного регіону або відповідає певним характеристикам, система може автоматично призначити його відповідному менеджеру з продажу. Це дозволяє розподілити робоче навантаження між членами команди рівномірно і швидко реагувати на нові ліди.
  • послідовність електронних листів: після першого контакту з лідом, система може автоматично надсилати послідовність електронних листів, в яких нагадуватиме про переваги продукту або запрошуватиме на його демонстрацію.
  • створення завдань: після успішних переговорів із клієнтом система може автоматично створювати завдання для надсилання офіційної пропозиції або підписання угоди. Це допомагає не пропускати важливі кроки в процесі продажу.
  • оновлення етапів угод: якщо клієнт підтвердив свою готовність до покупки, система може автоматично перемістити угоду з етапу "Переговори" на етап "Угода".

Інструменти для ведення звітності та аналітики

CRM-рішення зазвичай зберігають багато інформації про потенційних клієнтів і  бізнес-операції. Щоб отримати з цих даних реальну користь, необхідно мати потужні аналітичні інструменти, вбудовані в систему. Такі інструменти можуть обробляти величезні масиви даних, а потім надавати розумні висновки про різні аспекти діяльності компанії.

На практиці більшість організацій використовують певні комбінації наступних типів аналізу даних:

  • аналіз споживання: дозволяє компаніям виявляти, яких продуктів та послуг найбільше потребує ринок, розуміти вподобання своїх клієнтів, їх звички та поведінку;
  • аналіз ринку: включає дослідження ринку, конкурентів і трендів, допомагає компаніям отримати глибше розуміння свого конкурентного середовища, виявити можливості для розвитку;
  • аналіз клієнтів: спрямований на розуміння потреб та поведінки клієнтів компанії. Він допомагає ідентифікувати цільову аудиторію, створювати персоналізовані пропозиції та покращувати відносини з клієнтами. Цей тип аналізу дозволяє компаніям прогнозувати зміни в потребах клієнтів та адаптувати свою стратегію продажу.;
  • аналіз продажів: дозволяє оцінити ефективність стратегій продажу та виявити можливості для покращення. Він включає в себе вимірювання ключових метрик продажу, таких як обсяг продажів, конверсія, середній чек, час виконання угод тощо. Аналіз продажів допомагає компаніям визначити ефективні стратегії продажу, виявити прогалини та розробити плани дій для покращення результатів.

Управління завданнями

Це критично важлива функція SaaS CRM для технологічних компаній, оскільки вона допомагає забезпечити організованість, ефективність та спрямованість у роботі команди.

Наприклад, велика технологічна компанія має проєкт розробки нової програмної продукції. Вони використовують CRM-систему для управління задачами. Менеджер створює завдання для кожної функціональної частини проєкту та призначає їх відповідним фахівцям. Вони встановлюють дедлайни та отримують нагадування про наближення термінів.

Крім того, команда може спілкуватися через коментарі до завдань, обмінюватися інформацією та вирішувати питання, що виникають під час розробки. Це допомагає їм керувати процесом, відстежувати прогрес та досягати успішного завершення проєкту.

Гнучкість

Технологічна компанія може створити спеціальні поля для збору важливих даних, які є унікальними для їхньої галузі або бізнес-процесів. Наприклад, поле для збору технічних характеристик продукту або особливостей проєкту. Це дозволить їм зберігати всю необхідну інформацію в єдиному інтерфейсі.

Крім того, компанія може налаштувати робочі процеси, щоб автоматизувати певні кроки  у процесі продажу. Наприклад, вони можуть налаштувати послідовність автоматичних електронних листів, які надсилаються потенційним клієнтам на різних етапах воронки. Це допоможе забезпечити систематичний і ретельний підхід до комунікації з клієнтами, збільшить шанси на успішне укладення угод.

Можливості інтеграції з іншими важливими інструментами та системами, які ви використовуєте у своєму SaaS-бізнесі

Якщо ви використовуєте Gmail для комунікації з клієнтами, ви можете інтегрувати свою CRM з Gmail, щоб автоматично зберігати всю переписку з клієнтами в CRM-системі. Це дозволяє вам мати доступ до всієї комунікації з клієнтами в одному місці і зберігати важливі дані для подальшої роботи з ними.

Інший приклад — інтеграція CRM з соціальними медіа-платформами. Наприклад, якщо ваша компанія активно присутня в соціальних мережах, ви можете інтегрувати свою CRM з Linkedin.Це дозволить вам відстежувати активність клієнтів у соціальних мережах,  взаємодіяти з ними, а також збирати дані про їхню діяльність для подальшого використання в маркетингових кампаніях.

Масштабованість

Одним із прикладів може бути компанія, яка починає свій шлях зі 100 клієнтів, але з часом збільшує свою клієнтську базу до тисяч або навіть мільйонів користувачів. У такому випадку, CRM-система повинна бути готовою обробляти і організовувати великі обсяги даних, швидко відстежувати та оновлювати інформацію про клієнтів.

Така масштабованість дозволяє вам зберігати і керувати даними про клієнтів без проблем, незалежно від того, наскільки великим стає ваша компанія. Вона також дає можливість розширювати функціональність CRM-системи, додавати нові інтеграції, які відповідають вашим потребам і допомагають ефективно управляти вашим бізнесом на різних етапах його розвитку.

Наведений перелік функціоналу список не є вичерпним. Оскільки кожна компанія має свою власну специфіку та цілі, тому важливо провести аналіз потреб свого бізнесу і визначити ті функції CRM, які будуть найбільш корисними та відповідатимуть конкретним вимогам.

NetHunt CRM для технологічних компаній

NetHunt CRM — потужний інструмент для технологічних компаній, який допомагає впоратися з унікальними викликами цієї галузі. CRM-система надає ряд функціональних можливостей, спеціально розроблених для відділів продажу, маркетингу та підтримки клієнтів.

NetHunt CRM одна з найкращих CRM-систем для SaaS-компаній з кількох причин:

1. Завдяки NetHunt CRM, ви можете налаштувати свою воронку продажів

Структурована воронка продажів дозволяє вам контролювати прогрес кожної угоди, сортувати їх за пріоритетністю, призначати відповідальних менеджерів, встановлювати терміни та планувати наступні кроки. Ви можете легко відслідковувати, на якому етапі знаходиться кожен потенційний клієнт і приділяти увагу найважливішим угодам.

Воронка продажів у NetHunt CRM
Воронка продажів у NetHunt CRM

2. Завдяки NetHunt CRM, у вас вийде скоротити цикл продажів за допомогою автоматизації

У висококонкурентній SaaS-індустрії автоматизація продажів відкриває можливості для масштабування та зростання. Вона дозволяє компаніям обробляти більше лідів, керувати складними циклами продажів та адаптуватися до мінливих потреб клієнтів.

Деякі завдання є рутинними і не потребують участі людини. Завдяки функціоналу автоматизації, який надає SaaS CRM, ці завдання можна передати автоматизованому робочому процесу, в той час як ваша команда може працювати над побудовою міцних відносин з клієнтами.

З SaaS CRM ймовірність людської помилки також різко знижується, оскільки такі процеси, як призначення завдань, розподіл лідів і збір даних стають автоматизованими.

NetHunt CRM — найкраща CRM для SaaS завдяки своєму потужному механізму автоматизації продажів. За допомогою Workflows ви можете автоматизувати:

  • введення даних у CRM-систему;
  • розподіл лідів між менеджерами;
  • оперативну реакцію на листи від потенційних клієнтів;
  • оновлення статусу угод, коли вони рухаються вниз воронкою продажу;
  • призначення завдання та отримання сповіщень, щоб ніколи не забути про жодного ліда.

3. Завдяки NetHunt CRM, ви мінімізуєте відтік клієнтів та підвищите їхню  лояльність

По-перше, утримання існуючих клієнтів — більш ефективне, ніж залучення нових. По-друге, лояльні клієнти можуть стати адвокатами бренду і рекомендувати ваш продукт або послугу іншим завдяки "сарафанному радіо". Крім того, постійні клієнти, як правило, більш сприйнятливі до перехресних продажів, а також функцій або оновлень, які пропонує SaaS-бізнес.

NetHunt CRM дозволяє:

  • знати все про свого клієнта: його проблеми, контент, якому він віддає перевагу, функції, які він використовує. Все це для того, щоб запропонувати йому саме те, що потрібно.
  • визначати можливості для додаткових продажів або планувати оновлення продукту;
  • надсилати персоналізовані електронні листи;
  • підтримувати постійну комунікацію, щоб забезпечити задоволеність клієнтів та мінімізувати ризик відтоку.
Історія активності у NetHunt CRM
Історія активності у NetHunt CRM

4. Завдяки NetHunt CRM, ви зможете генерувати звіти в режимі реального часу

Без аналізу конкретних показників, SaaS-бізнесу бізнес не зможе визначити свої сильні та слабкі сторони, приймати рішення на основі даних та вживати відповідних заходів для покращення загальної ефективності.

Маючи ці цифри під рукою, технологічні компанії можуть адаптувати маркетингову стратегію, переглянути цінову політику, ефективно розподіляти ресурси. Крім того, детальна звітність висвітлює вузькі місця в процесах або продуктивності команди. А це, в свою чергу, дозволяє компаніям визначити сфери для додаткового навчання.

У NetHunt CRМ ви можете:

  • визначати найефективніші джерела лідів і зосередитися на каналах, які демонструють найкращі результати.
  • аналізувати загальний обсяг продажів, ефективність роботи менеджерів, середній обсяг угоди тощо.
  • вчитися на втрачених угодах, вивчаючи причини їхнього провалу;
  • створювати прогнози продажів, яким можна довіряти;
  • визначати прогрес вашої команди на шляху до досягнення поставлених цілей.

5. Завдяки NetHunt CRM, можна відстежити вплив маркетингових кампаній на SaaS-бізнес

Використовуючи різні системи відстеження маркетингових кампаній, бізнес ризикує отримати упереджену інформацію. NetHunt CRM для SaaS допоможе вам:

  • збирати потенційних клієнтів з різних каналів: форм на сайті, лендінгів, завантажень контенту тощо;
  • відстежувати ефективність маркетингових кампаній за каналами, географією та іншими критеріями;
  • надсилати персоналізовані імейл-розсилки за допомогою макросів;
  • повторно залучати неактивних клієнтів.

6. Завдяки NetHunt CRM, ви створите спільне робоче середовище для усіх членів команди

Через спільний доступ до інформації, команди можуть розробляти маркетингові кампанії, обговорювати стратегії, обмінюватися ідеями та працювати над спільними цілями. Наприклад, якщо відділ продажів помічає, що конверсія з певного маркетингового каналу низька, вони можуть поділитися цією інформацією з відділом маркетингу через CRM-систему. Відділ маркетингу, в свою чергу, проведе аналіз цього каналу і внесе необхідні зміни для покращення результатів.

Таким чином, відділи продажів і маркетингу працюватимуть злагоджено, разом, обмінюватимуться ідеями та спільно займатимуться вдосконаленням стратегій.

Підбиваємо підсумки

У цій статті ми розглянули важливість використання CRM-системи для технологічних компаній і як вона сприяє поліпшенню управління взаємодією з клієнтами, оптимізації процесів продажу та підвищенню лояльності клієнтів.

За допомогою CRM-системи, такої як NetHunt CRM, технологічні компанії можуть отримати ряд переваг. Вона дозволяє налаштовувати і структурувати воронку продажу, автоматизувати рутинні завдання, генерувати звіти в режимі реального часу і створювати спільне робоче середовище для команди. Крім того, вона підтримує інтеграцію з іншими важливими інструментами та системами, що дозволяє забезпечити гармонійну роботу всіх процесів у компанії.


Зміст