Як компанія почала ефективніше відстежувати динаміку продажів і покращила комунікацію всередині команди

У цьому кейсі розповімо, як упровадження NetHunt CRM допомогло компанії Eltrino ефективніше відстежувати динаміку продажів, перестати втрачати потенційних клієнтів і покращити комунікацію між колегами завдяки спільній базі даних.

Хто така Eltrino

Eltrino — міжнародна IT-компанія, що була заснована в Україні та спеціалізується на розробленні рішень для електронної комерції. Фахівці працюють із двома популярними платформами: Magento й Shopify.

«Команда складається з висококваліфікованих фахівців з досвідом розроблення рішень для електронної комерції. Вони використовують сучасні підходи й інструменти автоматизації. У нашій команді є і досвідчені розробники, які понад 14 років працюють з Magento, і молоді талановиті спеціалісти».

Анна Хаженська, бізнес-партнерка Eltrino

За 11 років на ринку компанія втілила десятки проєктів для замовників зі США, Німеччини, Нідерландів, Італії, Франції.

«Здебільшого ми працюємо із середніми й великими бізнесами. Але завжди відкриті до співпраці з малими підприємствами».


Анна Хаженська, бізнес-партнерка Eltrino

Що спонукало Eltrino розпочати пошуки CRM-системи й чому компанія вибрала NetNunt CRM

Перш ніж придбати CRM-систему й упровадити її в бізнес-процеси компанії, фахівці вели облік справ у Google Таблицях. Це простий і доступний інструмент зберігання й оброблення даних, але з обмеженим набором функцій проти CRM-системи.

Наприклад, у Google Таблицях немає вбудованих інструментів автоматизації завдань, інтеграції зі сторонніми застосунками, там не можна створити нагадування.

Через ці недоліки Google Таблиць виникали непотрібні труднощі, а рутинні завдання забирали багато часу. Складно було координувати роботу між відділами, що призводило до ризику втрати лідів і зменшення ефективності управління відносинами з клієнтами.

Компанії Eltrino була потрібна потужна CRM-система, яка допомогла б покращити оброблення даних, ефективніше розподіляти завдання й підвищити якість обслуговування клієнтів.

«Спершу ми користувалися HubSpot. Проте це програмне забезпечення коштувало забагато й не виправдало наших очікувань. Нам були важливі такі критерії:

📌 інтеграція з LinkedIn, щоб легко знаходити й залучати нових клієнтів та автоматизувати імпорт їхніх контактів;
📌 інтеграція із Gmail, щоб зберігати всю історію спілкування з клієнтами в CRM та уникнути дублювання або втрати інформації;
📌 потужний функціонал автоматизації, який допоміг би поліпшити продуктивність команди;
📌 можливість призначати завдання, позначати колег і додавати нагадування;
📌 доступна ціна та її співвідношення з функціоналом системи.

NetNunt CRM відповідала всім нашим критеріям. CRM-cистема підкорила нас гнучкістю, швидкістю налаштування, інтеграцією з LinkedIn і Gmail, можливістю відстежувати перебіг угод лійкою продажів і будувати точні звіти!».

Анна Хаженська, бізнес-партнерка Eltrino

Eltrino почала користуватися NetHunt CRM приблизно пів року тому. За цей час фахівці переконалися в перевагах програмного забезпечення й дуже задоволені його роботою.

Команди, які користуються NetHunt CRM в Eltrino

У штаті компанії до 50 працівників. Далі розповімо докладніше, як і для чого різні фахівці Eltrino використовують CRM-систему.

Лідогенератори

Завдяки інтеграції NetHunt CRM із LinkedIn фахівці швидко й без помилок можуть імпортувати важливі дані з профілів користувачів LinkedIn, як-от ім’я, прізвище, фото профілю, компанію, посаду, електронну адресу, номер телефону, посилання на профіль LinkedIn. Автоматизоване введення заощаджує час, а повна й актуальна інформація завжди під рукою!

Менеджери з продажу й маркетологи

За допомогою NetHunt CRM фахівці відстежують перебіг угод лійкою продажів — з моменту першого контакту до укладення угоди. Вони визначають, що сповільнює просування угод лійкою продажів або, навпаки, сприяє їх успішному підписанню. Це дає змогу оптимізувати стратегію продажів і рекламну кампанію та не припускатися таких помилок у майбутньому.

Яким функціоналом NetHunt CRM найчастіше користується Eltrino

Далі розповідаємо докладніше про функції NetHunt CRM, якими фахівці користуються щодня.

Інтеграція з LinkedIn

Інтеграція з LinkedIn дає змогу фахівцям Eltrino не лише отримувати актуальну інформацію про лідів у CRM-системі, а й використовувати ці дані для аналізу та розроблення персоналізованих стратегій залучення й утримання клієнтів.

«Найголовніше — ми перестали втрачати лідів, які раніше просто зникали в потоці інформації. Тепер фахівці аналізують інтереси й запити потенційних клієнтів і вже на основі цих даних створюють персоналізовані електронні листи та інші маркетингові матеріали, які відповідають їхнім потребам.

Ми хотіли б додати до NetHunt CRM лише можливість бачити в системі листування в LinkedIn».

Анна Хаженська, бізнес-партнерка Eltrino

Інтеграція із Gmail

Один з ключових плюсів інтеграції із Gmail — можливість зберігати історію спілкування з клієнтами на одній платформі. Це допомагає фахівцям вести безперервний діалог.

Відстеження лійки продажів

Лійка продажів надає зрозумілу картину того, як клієнти рухаються через різні етапи угоди, і допомагає вдосконалювати стратегію продажів для підвищення конверсії.

«Ми можемо точно визначити кількість проведених перемовин і відсоток угод, що успішно закрилися. Такий аналіз дає нам змогу визначати найбільш успішні стратегії продажів.

Анна Хаженська, бізнес-партнерка Eltrino

Функціонал звітності

Завдяки цьому функціоналу фахівці відстежують динаміку продажів, розуміють, скільки прибутку «застрягло» на кожному етапі лійки, визначають сильні та слабкі сторони роботи з клієнтами.

Функціонал призначення завдань

Фахівці можуть легко створювати й призначати завдання собі або колегам і відстежувати їх. Крім того, можна встановити терміни виконання, пріоритети, відстежувати прогрес і отримувати сповіщення про найважливіші терміни або події.

Яких результатів Eltrino досягла за допомогою NetHunt CRM

За час використання CRM-рішення від NetHunt компанія Eltrino:

  • перестала втрачати потенційних клієнтів;
  • почала ефективніше відстежувати динаміку продажів;
  • проаналізувала ефективність роботи команди;
  • покращила комунікацію між колегами завдяки спільній базі даних;
  • зменшила кількість помилок завдяки автоматизації бізнес-процесів.

Спробуйте NetHunt CRM — перші 14 днів безплатні! Або забронюйте дзвінок із представником нашої команди, щоб дізнатися, як NetHunt CRM може допомогти вашому бізнесу.

Зміст