Як компанія почала ефективніше відстежувати динаміку продажів і покращила комунікацію всередині команди
У цьому кейсі розповімо, як упровадження NetHunt CRM допомогло компанії Eltrino ефективніше відстежувати динаміку продажів, перестати втрачати потенційних клієнтів і покращити комунікацію між колегами завдяки спільній базі даних.
Хто така Eltrino
Eltrino — міжнародна IT-компанія, що була заснована в Україні та спеціалізується на розробленні рішень для електронної комерції. Фахівці працюють із двома популярними платформами: Magento й Shopify.
«Команда складається з висококваліфікованих фахівців з досвідом розроблення рішень для електронної комерції. Вони використовують сучасні підходи й інструменти автоматизації. У нашій команді є і досвідчені розробники, які понад 14 років працюють з Magento, і молоді талановиті спеціалісти».
Анна Хаженська, бізнес-партнерка Eltrino
За 11 років на ринку компанія втілила десятки проєктів для замовників зі США, Німеччини, Нідерландів, Італії, Франції.
«Здебільшого ми працюємо із середніми й великими бізнесами. Але завжди відкриті до співпраці з малими підприємствами».
Анна Хаженська, бізнес-партнерка Eltrino
Що спонукало Eltrino розпочати пошуки CRM-системи й чому компанія вибрала NetNunt CRM
Перш ніж придбати CRM-систему й упровадити її в бізнес-процеси компанії, фахівці вели облік справ у Google Таблицях. Це простий і доступний інструмент зберігання й оброблення даних, але з обмеженим набором функцій проти CRM-системи.
Наприклад, у Google Таблицях немає вбудованих інструментів автоматизації завдань, інтеграції зі сторонніми застосунками, там не можна створити нагадування.
Через ці недоліки Google Таблиць виникали непотрібні труднощі, а рутинні завдання забирали багато часу. Складно було координувати роботу між відділами, що призводило до ризику втрати лідів і зменшення ефективності управління відносинами з клієнтами.
Компанії Eltrino була потрібна потужна CRM-система, яка допомогла б покращити оброблення даних, ефективніше розподіляти завдання й підвищити якість обслуговування клієнтів.
«Спершу ми користувалися HubSpot. Проте це програмне забезпечення коштувало забагато й не виправдало наших очікувань. Нам були важливі такі критерії:
📌 інтеграція з LinkedIn, щоб легко знаходити й залучати нових клієнтів та автоматизувати імпорт їхніх контактів;
📌 інтеграція із Gmail, щоб зберігати всю історію спілкування з клієнтами в CRM та уникнути дублювання або втрати інформації;
📌 потужний функціонал автоматизації, який допоміг би поліпшити продуктивність команди;
📌 можливість призначати завдання, позначати колег і додавати нагадування;
📌 доступна ціна та її співвідношення з функціоналом системи.
NetNunt CRM відповідала всім нашим критеріям. CRM-cистема підкорила нас гнучкістю, швидкістю налаштування, інтеграцією з LinkedIn і Gmail, можливістю відстежувати перебіг угод лійкою продажів і будувати точні звіти!».
Анна Хаженська, бізнес-партнерка Eltrino
Eltrino почала користуватися NetHunt CRM приблизно пів року тому. За цей час фахівці переконалися в перевагах програмного забезпечення й дуже задоволені його роботою.
Команди, які користуються NetHunt CRM в Eltrino
У штаті компанії до 50 працівників. Далі розповімо докладніше, як і для чого різні фахівці Eltrino використовують CRM-систему.
Лідогенератори
Завдяки інтеграції NetHunt CRM із LinkedIn фахівці швидко й без помилок можуть імпортувати важливі дані з профілів користувачів LinkedIn, як-от ім’я, прізвище, фото профілю, компанію, посаду, електронну адресу, номер телефону, посилання на профіль LinkedIn. Автоматизоване введення заощаджує час, а повна й актуальна інформація завжди під рукою!
Менеджери з продажу й маркетологи
За допомогою NetHunt CRM фахівці відстежують перебіг угод лійкою продажів — з моменту першого контакту до укладення угоди. Вони визначають, що сповільнює просування угод лійкою продажів або, навпаки, сприяє їх успішному підписанню. Це дає змогу оптимізувати стратегію продажів і рекламну кампанію та не припускатися таких помилок у майбутньому.
Яким функціоналом NetHunt CRM найчастіше користується Eltrino
Далі розповідаємо докладніше про функції NetHunt CRM, якими фахівці користуються щодня.
Інтеграція з LinkedIn
Інтеграція з LinkedIn дає змогу фахівцям Eltrino не лише отримувати актуальну інформацію про лідів у CRM-системі, а й використовувати ці дані для аналізу та розроблення персоналізованих стратегій залучення й утримання клієнтів.
«Найголовніше — ми перестали втрачати лідів, які раніше просто зникали в потоці інформації. Тепер фахівці аналізують інтереси й запити потенційних клієнтів і вже на основі цих даних створюють персоналізовані електронні листи та інші маркетингові матеріали, які відповідають їхнім потребам.
Ми хотіли б додати до NetHunt CRM лише можливість бачити в системі листування в LinkedIn».
Анна Хаженська, бізнес-партнерка Eltrino
Інтеграція із Gmail
Один з ключових плюсів інтеграції із Gmail — можливість зберігати історію спілкування з клієнтами на одній платформі. Це допомагає фахівцям вести безперервний діалог.
Відстеження лійки продажів
Лійка продажів надає зрозумілу картину того, як клієнти рухаються через різні етапи угоди, і допомагає вдосконалювати стратегію продажів для підвищення конверсії.
«Ми можемо точно визначити кількість проведених перемовин і відсоток угод, що успішно закрилися. Такий аналіз дає нам змогу визначати найбільш успішні стратегії продажів.
Анна Хаженська, бізнес-партнерка Eltrino
Функціонал звітності
Завдяки цьому функціоналу фахівці відстежують динаміку продажів, розуміють, скільки прибутку «застрягло» на кожному етапі лійки, визначають сильні та слабкі сторони роботи з клієнтами.
Функціонал призначення завдань
Фахівці можуть легко створювати й призначати завдання собі або колегам і відстежувати їх. Крім того, можна встановити терміни виконання, пріоритети, відстежувати прогрес і отримувати сповіщення про найважливіші терміни або події.
Яких результатів Eltrino досягла за допомогою NetHunt CRM
За час використання CRM-рішення від NetHunt компанія Eltrino:
- перестала втрачати потенційних клієнтів;
- почала ефективніше відстежувати динаміку продажів;
- проаналізувала ефективність роботи команди;
- покращила комунікацію між колегами завдяки спільній базі даних;
- зменшила кількість помилок завдяки автоматизації бізнес-процесів.
Спробуйте NetHunt CRM — перші 14 днів безплатні! Або забронюйте дзвінок із представником нашої команди, щоб дізнатися, як NetHunt CRM може допомогти вашому бізнесу.
Зміст
Підпишіться на CRM Lab
Отримуйте інформацію про останні тренди та стратегії для вашого бізнесу!