Компанія запускає рекламу, інвестує в розсилки, організує холодні дзвінки, але кількість клієнтів не збільшується, а витрати на їх залучення тільки ростуть? Це може бути пов’язано з тим, що стандартні методи маркетингу не враховують індивідуальних потреб клієнтів. Тут на допомогу приходить CRM-маркетинг.

У статті ми розповімо, як CRM-маркетинг допоможе залучити нових клієнтів і втримати їх. Ви дізнаєтеся, як використовувати NetHunt CRM, щоб покращити маркетингові стратегії, оптимізувати витрати й підвищити ефективність бізнесу.

Що таке CRM-маркетинг і як NetHunt CRM допомагає підтримувати довгострокові відносини з клієнтами

Що таке CRM-маркетинг

CRM-маркетинг використовує CRM-систему як основний інструмент управління всім циклом продажів.

Як працює CRM-маркетинг

Збирання лідів

Аналітика показує, що якась частина лідів надходить через рекламні кампанії в Google, інша — із соціальних мереж, а решта — через органічний трафік на вебсайті. Якщо ви використовуєте CRM-маркетинг, ці ліди автоматично потрапляють у CRM-систему.

Пошук дублікатів

Коли потенційні клієнти заповнюють форму на вашому сайті, CRM-система автоматично перевіряє їхні дані. Якщо вони раніше купували у вас, а тепер цікавляться іншим продуктом, система додасть нову інформацію до профілю.

CRM під’єднується до багатьох сервісів і збирає дані звідусіль

Поведінка на сайті

На яких сторінках людина виконує дію, наприклад реєструється на вебінари

Взаємодія з електронними листами

На яких сторінках людина виконує дію, наприклад реєструється на вебінари

Листування в Gmail, месенджерах і чатах

CRM збирає повідомлення з усіх месенджерів у профілі клієнта, і коли менеджер відповідає, то бачить повну історію спілкування й надає якісну допомогу

Історія дзвінків

Менеджер бачить усі дзвінки, має їх записи, знає контекст попередньої розмови та може швидко й точно відповісти на запитання

Прогрес у лійці продажів

Як клієнт проходить певну послідовність кроків — від першого контакту до моменту продажу

Ба більше, CRM-система дає змогу бачити в одному місці таку інформацію:

  • хто ваші клієнти;
  • що їх цікавить;
  • скільки коштів вони витрачають;
  • як часто купують;
  • скільки часу їм потрібно, щоб закрити угоду.

На основі цих даних можна ефективно управляти відносинами з клієнтами за допомогою таких операцій:

  • Розподіл клієнтів на групи й створення стратегій для кожної з них.
  • Використання лійки продажів . Ви бачитимете, де клієнти затримуються та що їм потрібно.
  • Аналіз маркетингових даних. Ви зрозумієте, що працює найкраще, і поліпшите стратегії.

CRM-маркетинг перетворює масив даних на дієві стратегії й допомагає давати клієнтам те, що вони хочуть, ще до того, як вони самі це зрозуміють.

Користь CRM-маркетингу

Розглянемо, яку суперсилу отримає бізнес, коли всі дані про клієнтів зібрані в одній CRM-системі.

CRM-маркетинг допомагає краще класифікувати потенційних клієнтів. Деякі клієнти частіше реєструються на події, наприклад вебінари, чи завантажують матеріали, як-от посібники з автоматизації.

На основі класифікації можна розробити стратегію для різних груп клієнтів. Це допоможе спланувати й заздалегідь розподілити роботу команди продажів. Високоякісні ліди отримають більше уваги, а на менш перспективних клієнтів ви не витрачатимете час.

CRM-маркетинг краще утримує клієнтів. Це можливо завдяки персоналізованому спілкуванню, правильному вибору стратегії, контролю роботи менеджерів і делегуванню їхніх завдань.

Інструменти CRM-маркетингу

З упровадженням CRM-системи бізнес отримує сучасні інструменти маркетингу. Про відмінності продажів у сферах B2B і B2C розповідаємо у новенькій статті.

Основні функції CRM, які може використовувати відділ маркетингу, подані в таблиці.

Інтеграцiя зі сторонніми сервісами
CRM-система перетворюється на хаб, де зберігається вся інформація про взаємодію з клієнтами. Це спрощує роботу, адже замість десятка програм працівники використовують одну

Автоматизація
CRM-система бере на себе зберігання даних, масові розсилки, створення завдань і звітів. Це дає змогу обробляти великі обсяги інформації, робити точні маркетингові висновки й прогнози

Візуалізація лійки продажів
У CRM-системі можна відстежувати просування лідів лійкою продажів, використовувати фільтри й сегментацію, аналізувати лійку з різних поглядів, управляти поведінкою лідів на кожному етапі й координувати роботу відділу продажів

Ведення бази клієнтів
CRM-система збирає дані про нові контакти, оновлює інформацію про наявних клієнтів, разом з історією переговорів, завданнями, укладеними угодами

Як використовувати CRM-маркетинг

Щоб отримати максимум від CRM-маркетингу, дотримуйтеся чотирьох правил:

Після впровадження CRM-системи й під’єднання інших сервісів розпочніть збирати дані. Подумайте, які метрики хочете відстежувати. Використовуйте поточну стратегію продажів і пізніше оцініть її ефективність.

  1. Коли інформації буде достатньо, проаналізуйте її. Розділіть лідів на групи за різними параметрами: сумою угоди, демографічними даними тощо.
  2. Щойно визначили основні групи лідів, розробіть окремі стратегії для кожної з них. Подумайте, як краще комунікувати з аудиторією.
  3. Протестуйте нові стратегії, а потім оцініть їхню ефективність і внесіть потрібні зміни.
  4. Протестуйте нові стратегії, а потім оцініть їхню ефективність і внесіть потрібні зміни.

Чи підійде CRM-маркетинг вашому бізнесу

CRM-маркетинг — справжній скарб для тих, хто хоче втримати клієнтів. Він незамінний для компаній, що використовують програми лояльності, акції та знижки.

CRM-маркетинг покаже себе найкраще в таких сферах:

  • медицина й індустрія краси;
  • туризм;
  • консалтинг і підбір персоналу;
  • роздрібна торгівля, електронна комерція;
  • компанії зі складним продажем, наприклад продаж авто або нерухомості.

CRM-маркетинг допоможе вам краще розуміти клієнтів, створювати персоналізовані кампанії та підвищувати конверсію.

Як вибрати систему для CRM-маркетингу

По-перше, визначте, що вам потрібно. Автоматизація маркетингових кампаній, покращення взаємодії з клієнтами? Можливо, ви хочете відстежувати продажі й аналізувати поведінку клієнтів? Відповіді на ці запитання допоможуть звузити коло пошуку.

По-друге, переконайтеся, що CRM інтегрується з інструментами, до яких звикли ви й ваші колеги.

По-третє, прочитайте відгуки інших користувачів і перегляньте рейтинги різних CRM-систем. Це допоможе зрозуміти, як система працює на практиці й чи задоволені нею інші компанії.

По-четверте, порівняйте ціни різних CRM-систем і врахуйте всі додаткові витрати на впровадження й підтримку.

І останнє: виберіть CRM, яка пропонує якісну підтримку й навчальні матеріали.

Переваги NetHunt CRM:

  • Ви завжди матимете доступ до повної інформації про клієнта: з якого каналу звернулася людина, яких домовленостей вдалося досягти, а які кроки ще попереду.
  • База даних завжди буде актуальною, зрозумілою та організованою. Поля, теки й фільтри можна налаштувати так, щоб вони відображали процеси всередині компанії.
  • Чати з усіх месенджерів поєднані в інтерфейсі NetHunt CRM завдяки інтеграції системи з популярними месенджерами: Telegram, Facebook Messenger, WhatsApp, Viber, Instagram.
  • Прямо в CRM-системі можна здійснювати дзвінки, а також створювати заявки із вхідних дзвінків і зберігати деталі комунікацій по телефону в картці клієнта в CRM завдяки інтеграції із сервісами VoIP-телефонії: Stream Telecom, Binotel, Ringostat, UniTalk.
  • Автоматизація значно зекономить ваш час. Ви не заплутаєтеся в рутинних завданнях, не забудете про демонстрацію продукту замовнику, не пропустите важливий дзвінок.
  • Ви зможете ретельно планувати завдання для різних відділів, ділитися ідеями з колегами в режимі реального часу.
  • Ви зможете ретельно планувати завдання для різних відділів, ділитися ідеями з колегами в режимі реального часу.
  • Ви матимете чітку картину щодо прогресу угод і прибутку й знатимете, які етапи лійки ефективні, а де треба вдосконалити процеси.

Спробуйте NetHunt CRM сьогодні — перші 14 днів безплатні!

Що можна робити за допомогою CRM-маркетингу

CRM-маркетинг відкриває бізнесу нові горизонти. Він дає змогу не лише зберігати й аналізувати дані про клієнтів, а й будувати з ними довготривалі відносини.

Із NetHunt CRM ви зможете:

Створювати й надсилати імейл-кампанії

Наприклад, щотижневі розсилки про новини компанії, додаткові послуги або оновлення продукту. Ба більше, можна персоналізувати розсилки для різних аудиторій. До Дня будівельника можна запропонувати знижку цим фахівцям, а згодом відстежувати успіх кампанії: відсоток відкриттів і натискань за кожним посиланням.

Імейл-кампанія в NetHunt CRM 

Збирати лідів із сайту за допомогою форм

NetHunt CRM має власні форми. Їх можна додати на сайт. Завдяки їм ліди автоматично потраплятимуть у CRM і одразу передаватимуться у відділ продажів. Маркетологам не треба нічого додатково налаштовувати — усе автоматизовано.

Вебформа в NetHunt CRM 

Відстежувати шлях користувачів на сайті

Якщо правильно налаштувати аналітику, маркетологи зможуть бачити, з якої сторінки користувачі починають взаємодію на сайті, наприклад зі статті в блозі, і де саме натискають кнопку «Спробувати безплатно».

Картка клієнта в NetHunt CRM 

Створювати ідеальний портрет користувача

Щоб добре продавати, треба знати своїх клієнтів. Система NetHunt CRM допомагає створювати детальні портрети користувачів. Вона будує діаграми та лійки, які показують, скільки людей користуються CRM, з яких вони індустрій, скільки працівників у їхніх компаніях і які посади вони обіймають.

Відстежувати окремі бізнес-процеси

Ви можете створювати окремі лійки продажів для різних процесів, наприклад вебінарів, і відстежувати етапи взаємодії з користувачами й потенційними клієнтами. Ви дізнаєтеся, скільки людей зареєструвалося на подію, кому вже зателефонували, з ким провели переговори та уклали угоду.

Лійка продажу в NetHunt CRM

Адаптувати систему для різних маркетингових активностей

PR-менеджери можуть зберігати контакти журналістів і медіа не в окремому застосунку, а в CRM-системі. Якщо ваша компанія організує події, ви можете керувати всією інформацією про них у CRM-системі.

Популярні запитання

Висновок

Забудьте про масові розсилки й неперсоналізовані дзвінки — майбутнє за точними та продуманими стратегіями, що відповідають потребам клієнтів! У статті ми описали, як за допомогою CRM-маркетингу й NetHunt CRM ви можете створювати й надсилати імейл-кампанії, збирати лідів із сайту за допомогою форм тощо.

Спробуйте зараз — перші 14 днів безплатні!

Зміст