Без довгих вступів скажемо, що у травні вся наша команда у поті чола працювала над покращенням існуючого функціоналу NetHunt CRM та створенням нового, тож нам є чим похизуватися.

  1. Інтеграція NetHunt CRM з Binotel

Певно, одне з найочікуваніших поповнень у родині інтеграцій NetHunt CRM — інтеграція з Binotel. Скоріш за все, ви вже отримували листа із детальним описом цієї інтеграції, коли ми анонсували її запуск, але давайте освіжимо його в пам’яті.

Завдяки інтеграції NetHunt CRM з Binotel ви зможете:

  • Бачити інформацію про клієнта при вхідному дзвінку
  • Створювати новий контакт в NetHunt CRM із вхідного дзвінка у декілька кліків
  • Бачити історію дзвінків та записи розмов у картці клієнта в NetHunt CRM
  • Дзвонити клієнтам прямо із їхньої картки у системі
  • Бачити інформацію про клієнта з NetHunt CRM у кабінеті Binotel

Читайте більше про інтеграцію, її можливості та інструкцію по використанню у нашому дописі в Базі знань або у нашій попередній статті.

2. Нові дії в автоматизації: Зробити виклик API та Генерувати PDF файл


Дія “Зробити виклик API” дозволяє легко інтегрувати NetHunt CRM з будь-яким сервісом. Наприклад, ви можете надсилати дані з NetHunt CRM до каналу Telegram або групового чату, у свою систему обліку чи в будь-які інші сторонні додатки та програми, які підтримують інтеграцію по API.
Дізнайтеся більше про Зробити виклик API, варіанти його використання та те, як його налаштувати, у статті нашої Бази знань. А в цій статті ви можете дізнатись як зробити виклик API для Telegram-каналу.

Дія “Генерувати PDF файл (бета-версія)” дає змогу створювати будь-які документи, як-от контракти та рахунки-фактури, коли це необхідно. Ви можете створити шаблон PDF і налаштувати NetHunt CRM таким чином, щоб система автоматично заповнювала PDF-файли усією необхідною інформацією про контакт та/або угоду (наприклад, розмір угоди, назва компанії, дата тощо).

Щодо інших оновлень системи… У травні ми:

  • Додали до фільтрів автоматизації фільтрацію за макросами в полі «Користувач», що дозволяє порівняти, чи мають два записи в автоматизації одного й того самого менеджера.
  • Покращили підтримку Rich Text формату в коментарях, тим самим дозволив вставляти відформатований текст. Форматування буде збережено без порушення загального макета сторінки.
  • Додали пошук до всіх елементів керування, де користувач може вибрати папку (наприклад, під час створення тригера, імейл-кампанії, переміщення запису в іншу папку тощо). Ця функція буде особливо корисною, якщо у вашому робочому просторі багато папок.
  • Розширили функціональність "обов'язковий для етапу". Вона більше не обмежується лише етапом угод, і тепер параметр можна встановити в будь-якій папці та в будь-якому спадному полі.
  • Додали новий макрос, Посилання на запис, який дозволяє давати посилання на запис в автоматизації (чудово працює для сповіщень).
  • Випустили інтеграцію з Make (колишній Integromat). Якщо ви хочете використовувати NetHunt CRM зі сторонніми програмами, які ще не мають інтеграції з NetHunt CRM, ви можете зробити це за допомогою Make.
  • Додали розділ “Нещодавні” у пов’язані записи, щоб швидко знайти нещодавно оновлені записи.
  • Додали нове інформаційне поле в Завданнях, в якому видно хто створив певне завдання.

А поки що на цьому все. Але ми готові до супер-спекотного літа і обіцяємо, що у червні ми поділимося ще більш крутими оновленнями! До зустрічі!

Якщо ви хочете дізнатися більше про будь-які оновлення NetHunt CRM або дізнатися, як ваш конкретний бізнес може їх використовувати, скоріше бронюйте дзвінок з нашою чудовою командою підтримки клієнтів.

Зміст