Ні для кого не секрет, що дзвінки — як гарячи, так і холодні — один із найефективніших інструментів продажу на українському ринку. Тож інтеграція із телефонією була одним із найпопулярніших запитів серед користувачів NetHunt CRM.

Оскільки клієнтоорієнтованість — одна з основних засад роботи NetHunt, наша команда не барилася з розробкою нового функціоналу, і вже сьогодні ми можемо порадувати компанії, які обирають NetHunt CRM для свого бізнесу, інтеграцією з Binotel!

Віртуальна АТС Binotel забезпечує внутрішні телефонні лінії для співробітників, розподіляє вхідні дзвінки по менеджерам, записує всі розмови та, як результат, виводить обслуговування клієнтів на якісно новий рівень.

А разом із NetHunt CRM, система Binotel стає ще більш ефективною!

Основний функціонал інтеграції NetHunt CRM із Binotel

Інтеграція NetHunt CRM з Binotel значно розширює нативні можливості Binotel та пропонує користувачам наступний функціонал:

Інформація про клієнта при вхідному дзвінку

Персоналізація споживацького досвіду — одна з основних умов успішного продажу. Як менеджеру з продажу, вам необхідно запевнити клієнта в тому, що ви завжди пам'ятаєте про нього та його запити. Втім, якщо клієнтів у вас багато, це завдання стає доволі проблематичним. І справді, важко пам'ятати не тільки ім'я пов'язане із кожним вхідним дзвінком, але й деталі попереднього спілкування.

Наша інтеграція з Binotel значно полегшує цю задачу!

Знайте хто вам дзвонить ще до того як підняти слухавку, адже при вхідному дзвінку на екрані вашого монітора з'явиться спливаюче вікно з іменем дзвінка та посиланням на картку ліда в NetHunt CRM (якщо він існує).

Спливаюче вікно при вхідному дзвінку
Спливаюче вікно при вхідному дзвінку

Окрім того, щоб забезпечити безперервний споживацький досвід, залишити позитивне враження від вашого бренду та просто уникнути плутанини, дзвінки від клієнта автоматично переводяться на менеджера, який закріплений за ним у NetHunt CRM.

Історія дзвінків у вкладці Binotel дзвінки

У вкладці "Дзвінки Binotel" ви можете бачити інформацію про всі дзвінки в компанії: хто зі співробітників прийняв або здійснив дзвінок і на який номер, тривалість та дату дзвінка, а також його статус — прийнятий чи пропущений.

Список дзвінків Binotel
Список дзвінків Binotel

За замовчуванням, у вкладці Binotel дзвінки відображаються дзвінки всіх користувачів воркспейсу. Втім, завдяки фільтрації по користувачу, ви також можете переглянути всі дзвінки здійснені конкретним представником відділу продажу. Це допоможе менеджерам завжди бути в курсі того, хто, коли та як часто спілкується з клієнтами.

Також ви можете сортувати всі дзвінки у журналі дзвінків у системі за такими параметрами як тривалість дзвінка, датою створення та датою останнього оновлення. Таке сортування допоможе вам оперативно реагувати на всі нові записи у журналі дзвінків та, відповідно, ефективніше рухати лідів вниз по воронці продажу.

Сортування дзвінків
Сортування дзвінків

Швидке створення нового контакту в NetHunt CRM із вхідного дзвінка

Якщо лід телефонує вам вперше, ви можете швидко створити новий контакт у NetHunt CRM прямо під час дзвінку через спливаюче вікно.

Альтернативно, ви можете створити новий контакт вже після того, як дзвінок пройшов і номер співрозмовника з'явився у журналі дзвінків. Новий телефонний номер матиме відповідну позначку в журналі Binotel дзвінків у NetHunt CRM — ви точно його не пропустите!

Новий дзвінок із Binotel у NetHunt CRM
Новий дзвінок із Binotel у NetHunt CRM

Створити новий контакт із вхідного дзвінку можна за декілька кліків. Достатньо просто натиснути на іконку NetHunt, і система сама підкаже, що робити далі:

Створення картки клієнта із дзвінка
Створення картки клієнта із дзвінка


Історія дзвінків та записи розмов у картці клієнта в NetHunt CRM

Як і будь-які інші комунікації з лідами та клієнтами, усі Binotel дзвінки пов'язані із конкретним контактом відображатимуться в історії активності у картці клієнта. Окрім, власне, факту дзвінку та його дати, ви зможете бачити параметр диспозиції (“Відповів”/”Не відповів”), менеджера, який спілкувався з клієнтом, тривалість дзвінка та всі пов'язані з ним нотатки.

Історія активності у NetHunt CRM
Історія активності у NetHunt CRM

Запис дзвінків

Одна із основних переваг CRM системи — це те, що вся інформація надійно зберігається в одному місці та може бути використана будь-коли.

Інтеграція NetHunt CRM з Binotel дотримується цього принципу: вам зовсім не обов'язково запам'ятовувати перебіг ваших дзвінків та їхні деталі. В решті-решт, коли ви працюєте з великою кількістю клієнтів, зробити це не просто складно, а майже неможливо.

Завдяки нашій інтеграції, ви завжди можете повернутися до дзвінка та пригадати розмову, прослухавши її запис. Натисніть на іконку гучномовця, і система автоматично перекине вас у ваш особистий кабінет Binotel.

Дана функція особливо корисна тоді, коли ви готуєтесь до демо-дзвінка або фінального дзвінка та хочете освіжити в пам'яті все, про що ви спілкувалися із лідом до цього, щоб мати змогу сформувати супер-персоналізовану пропозицію.

Окрім того, записи дзвінків — чудовий інструмент для менеджерів. Якщо коефіцієнт конверсії залишає бажати кращого, менеджер може прослухати дзвінки та зрозуміти, в чому проблема.

Дзвінок клієнту в один клік прямо із картки контакту

Інтеграція NetHunt з Binotel здатна значно підвищити вашу ефективність праці та зменшити час, який ви марнуєте на перехід з однієї вкладки на іншу. Для того щоб зателефонувати клієнту, вам достатньо просто натиснути на телефонний номер клієнта у картці контакту та обрати опцію Дзвінок (Binotel). Інформація про цей дзвінок одразу буде додана до історії активності, а отже, жодна деталь не буде втрачена.

Дзвінок із картки клієнта
Дзвінок із картки клієнта

Інформація про клієнта з NetHunt CRM у кабінеті Binotel

Завдяки інтеграції NetHunt CRM з Binotel ви завжди знатимете, хто вам телефонував. Інтеграція є двосторонньою, а отже, ім'я та прізвище контакту підтягуватимуться із CRM системи та відображатимуться в журналі дзвінків в Binotel.

Важливо зазначити, що використання функціоналу інтеграції NetHunt CRM з Binotel доступне лише користувачам Business та Advanced планів.

Як встановити інтеграцію з Binotel?

Для того щоб встановити інтеграцію NetHunt CRM з Binotel вам потрібно наступне:

  • Акаунт в Binotel (перегляньте доступні плани Binotel тут)
  • Встановити розширення для браузера Сhrome (завантажте його тут)
  • Акаунт в NetHunt CRM (перегляньте доступні плани NetHunt CRM тут)

Перейдіть у вкладку “Інтеграції” в розділі Налаштування NetHunt CRM. Натисніть на кнопку “Прив’язати” поруч з Інтегрувати з Binotel.

Налаштування інтеграції NetHunt CRM та Binotel
Налаштування інтеграції NetHunt CRM та Binotel

Вам також необхідно перевірити, щоб у налаштуваннях NetHunt CRM у вас були попередньо налаштована папка контактів по енрічментам та виявлення дублікатів по номеру телефона.

Для того, щоб активувати інтеграцію, використайте API-ключ і API-пароль. NetHunt CRM підкаже вам як це зробити прямо на сторінках інтеграції в налаштуваннях.

Для більш детальної інформації щодо того як встановити інтеграцію NetHunt CRM, прочитайте цю статтю в нашій базі знань або зарезервуйте дзвінок із представниками нашої Customer Success Team.

Зміст