Ні для кого не секрет, що дзвінки — як гарячи, так і холодні — один із найефективніших інструментів продажу на українському ринку. Тож інтеграція із телефонією була одним із найпопулярніших запитів серед користувачів NetHunt CRM.
Оскільки клієнтоорієнтованість — одна з основних засад роботи NetHunt, наша команда не барилася з розробкою нового функціоналу, і вже сьогодні ми можемо порадувати компанії, які обирають NetHunt CRM для свого бізнесу, інтеграцією з Binotel!
Віртуальна АТС Binotel забезпечує внутрішні телефонні лінії для співробітників, розподіляє вхідні дзвінки по менеджерам, записує всі розмови та, як результат, виводить обслуговування клієнтів на якісно новий рівень.
А разом із NetHunt CRM, система Binotel стає ще більш ефективною!
Основний функціонал інтеграції NetHunt CRM із Binotel
Інтеграція NetHunt CRM з Binotel значно розширює нативні можливості Binotel та пропонує користувачам наступний функціонал:
Інформація про клієнта при вхідному дзвінку
Персоналізація споживацького досвіду — одна з основних умов успішного продажу. Як менеджеру з продажу, вам необхідно запевнити клієнта в тому, що ви завжди пам'ятаєте про нього та його запити. Втім, якщо клієнтів у вас багато, це завдання стає доволі проблематичним. І справді, важко пам'ятати не тільки ім'я пов'язане із кожним вхідним дзвінком, але й деталі попереднього спілкування.
Наша інтеграція з Binotel значно полегшує цю задачу!
Знайте хто вам дзвонить ще до того як підняти слухавку, адже при вхідному дзвінку на екрані вашого монітора з'явиться спливаюче вікно з іменем дзвінка та посиланням на картку ліда в NetHunt CRM (якщо він існує).
![Спливаюче вікно при вхідному дзвінку](https://nethunt.ua/blog/content/images/2022/05/image6.png)
Окрім того, щоб забезпечити безперервний споживацький досвід, залишити позитивне враження від вашого бренду та просто уникнути плутанини, дзвінки від клієнта автоматично переводяться на менеджера, який закріплений за ним у NetHunt CRM.
Історія дзвінків у вкладці Binotel дзвінки
У вкладці "Дзвінки Binotel" ви можете бачити інформацію про всі дзвінки в компанії: хто зі співробітників прийняв або здійснив дзвінок і на який номер, тривалість та дату дзвінка, а також його статус — прийнятий чи пропущений.
![Список дзвінків Binotel](https://nethunt.ua/blog/content/images/2022/05/image5.png)
За замовчуванням, у вкладці Binotel дзвінки відображаються дзвінки всіх користувачів воркспейсу. Втім, завдяки фільтрації по користувачу, ви також можете переглянути всі дзвінки здійснені конкретним представником відділу продажу. Це допоможе менеджерам завжди бути в курсі того, хто, коли та як часто спілкується з клієнтами.
Також ви можете сортувати всі дзвінки у журналі дзвінків у системі за такими параметрами як тривалість дзвінка, датою створення та датою останнього оновлення. Таке сортування допоможе вам оперативно реагувати на всі нові записи у журналі дзвінків та, відповідно, ефективніше рухати лідів вниз по воронці продажу.
![Сортування дзвінків](https://nethunt.ua/blog/content/images/2022/05/image1.png)
Швидке створення нового контакту в NetHunt CRM із вхідного дзвінка
Якщо лід телефонує вам вперше, ви можете швидко створити новий контакт у NetHunt CRM прямо під час дзвінку через спливаюче вікно.
Альтернативно, ви можете створити новий контакт вже після того, як дзвінок пройшов і номер співрозмовника з'явився у журналі дзвінків. Новий телефонний номер матиме відповідну позначку в журналі Binotel дзвінків у NetHunt CRM — ви точно його не пропустите!
![Новий дзвінок із Binotel у NetHunt CRM](https://nethunt.ua/blog/content/images/2022/05/image8.png)
Створити новий контакт із вхідного дзвінку можна за декілька кліків. Достатньо просто натиснути на іконку NetHunt, і система сама підкаже, що робити далі:
![Створення картки клієнта із дзвінка](https://nethunt.ua/blog/content/images/2022/05/image9.png)
Історія дзвінків та записи розмов у картці клієнта в NetHunt CRM
Як і будь-які інші комунікації з лідами та клієнтами, усі Binotel дзвінки пов'язані із конкретним контактом відображатимуться в історії активності у картці клієнта. Окрім, власне, факту дзвінку та його дати, ви зможете бачити параметр диспозиції (“Відповів”/”Не відповів”), менеджера, який спілкувався з клієнтом, тривалість дзвінка та всі пов'язані з ним нотатки.
![Історія активності у NetHunt CRM](https://nethunt.ua/blog/content/images/2022/05/image7.png)
Запис дзвінків
Одна із основних переваг CRM системи — це те, що вся інформація надійно зберігається в одному місці та може бути використана будь-коли.
Інтеграція NetHunt CRM з Binotel дотримується цього принципу: вам зовсім не обов'язково запам'ятовувати перебіг ваших дзвінків та їхні деталі. В решті-решт, коли ви працюєте з великою кількістю клієнтів, зробити це не просто складно, а майже неможливо.
Завдяки нашій інтеграції, ви завжди можете повернутися до дзвінка та пригадати розмову, прослухавши її запис. Натисніть на іконку гучномовця, і система автоматично перекине вас у ваш особистий кабінет Binotel.
Дана функція особливо корисна тоді, коли ви готуєтесь до демо-дзвінка або фінального дзвінка та хочете освіжити в пам'яті все, про що ви спілкувалися із лідом до цього, щоб мати змогу сформувати супер-персоналізовану пропозицію.
Окрім того, записи дзвінків — чудовий інструмент для менеджерів. Якщо коефіцієнт конверсії залишає бажати кращого, менеджер може прослухати дзвінки та зрозуміти, в чому проблема.
Дзвінок клієнту в один клік прямо із картки контакту
Інтеграція NetHunt з Binotel здатна значно підвищити вашу ефективність праці та зменшити час, який ви марнуєте на перехід з однієї вкладки на іншу. Для того щоб зателефонувати клієнту, вам достатньо просто натиснути на телефонний номер клієнта у картці контакту та обрати опцію Дзвінок (Binotel). Інформація про цей дзвінок одразу буде додана до історії активності, а отже, жодна деталь не буде втрачена.
![Дзвінок із картки клієнта](https://nethunt.ua/blog/content/images/2022/05/image4.png)
Інформація про клієнта з NetHunt CRM у кабінеті Binotel
Завдяки інтеграції NetHunt CRM з Binotel ви завжди знатимете, хто вам телефонував. Інтеграція є двосторонньою, а отже, ім'я та прізвище контакту підтягуватимуться із CRM системи та відображатимуться в журналі дзвінків в Binotel.
Важливо зазначити, що використання функціоналу інтеграції NetHunt CRM з Binotel доступне лише користувачам Business та Advanced планів.
Як встановити інтеграцію з Binotel?
Для того щоб встановити інтеграцію NetHunt CRM з Binotel вам потрібно наступне:
- Акаунт в Binotel (перегляньте доступні плани Binotel тут)
- Встановити розширення для браузера Сhrome (завантажте його тут)
- Акаунт в NetHunt CRM (перегляньте доступні плани NetHunt CRM тут)
Перейдіть у вкладку “Інтеграції” в розділі Налаштування NetHunt CRM. Натисніть на кнопку “Прив’язати” поруч з Інтегрувати з Binotel.
![Налаштування інтеграції NetHunt CRM та Binotel](https://nethunt.ua/blog/content/images/2022/05/image3.png)
Вам також необхідно перевірити, щоб у налаштуваннях NetHunt CRM у вас були попередньо налаштована папка контактів по енрічментам та виявлення дублікатів по номеру телефона.
Для того, щоб активувати інтеграцію, використайте API-ключ і API-пароль. NetHunt CRM підкаже вам як це зробити прямо на сторінках інтеграції в налаштуваннях.
Для більш детальної інформації щодо того як встановити інтеграцію NetHunt CRM, прочитайте цю статтю в нашій базі знань або зарезервуйте дзвінок із представниками нашої Customer Success Team.
Зміст
Підпишіться на CRM Lab
Отримуйте інформацію про останні тренди та стратегії для вашого бізнесу!