Як компанія збільшила обсяги виробництва та заощадила приблизно 60 робочих годин на місяць

Для Powerglide Elevators, як для будівельної новозеландської компанії, було надважливо знайти CRM-систему, яка дасть змогу не тільки ефективно управляти базою клієнтів, а й відстежувати поточний статус проєктів. І все це — без необхідності відкривати сторонні застосунки та перемикатися між сотнями вкладок.

Читайте далі, щоби дізнатися, як Powerglide Elevators вдалося зробити процес управління проєктами максимально ефективним за допомогою NetHunt CRM.

Хто такі Powerglide Elevators?

Powerglide Elevators — компанія з Нової Зеландії, яка проєктує та будує ліфти преміумкласу.

У 2003 році засновник компанії Ян Фуллертон шукав ліфт для свого будинку. Йому не вдалося знайти такий варіант, який би його влаштовував. Це й надихнуло Яна та його сина Аллана на винайдення власного ліфта.

Чоловіки взялися за реалізацію ідеї. Невдовзі знайомі родини попросили зробити ліфт для них. Потім ще один, і ще… Попит на ліфти спонукав Яна й Аллана започаткувати власний бізнес. Так у 2005 році з’явилася компанія Powerglide Elevators.

За 18 років існування Powerglide Elevators компанія побудувала понад 650 ліфтів і встановила їх у всій Новій Зеландії.

Що спонукало Powerglide Elevators розпочати пошуки CRM-системи та чому компанія обрала NetNunt CRM?

Powerglide Elevators не новачок у використанні CRM-систем. Раніше компанія користувалась Capsule CRM. Але в програмного забезпечення була істотна вада — воно не містило необхідних функцій для бізнесу. Навіть такий технічний гігант як Salesforce, не вразив Аллана Фуллертона, засновника компанії.

«Для нас було надважливо знайти CRM-систему, яка дасть змогу не тільки ефективно управляти базою клієнтів, а й відстежувати поточні статуси проєктів. І все це — без необхідності перевіряти сторонні застосунки та перемикатися між сотнями вкладок і програм.

На момент пошуку CRM-системи, компанія була досить маленькою і мала обмежені фінансові ресурси. У нас працювало троє співробітників, включаючи мене. Ми просто не могли дозволити собі витратити значну частину бюджету на впровадження CRM-системи.

Я кожного дня гортав стрічку Google, тестував пробні 7- або 14-денні версії різних програм. Я повторював цю процедуру допоки не знайшов NetHunt CRM — справжній скарб для автоматизації бізнес-процесів і ефективного менеджменту проєктами. Програмне забезпечення вразило мене доступною ціною, можливістю налаштувань полів, інтеграцією з Gmail, Zapier»

Аллан Фуллертон, засновник компанії Powerglide Elevators

Команди, які використовують NetHunt CRM у Powerglide Elevators

Штат працівників компанії поступово розширювався і зараз становить 30 співробітників. Близько половини з них працюють із NetHunt CRM. Далі — докладніше про те, як і з якою метою окремі відділи компанії використовують CRM-систему.

Відділ продажів і дизайну

У Powerglide Elevators відділ продажів і дизайну — це одне й те саме. У команд дещо нетрадиційний підхід до збуту обладнання. Фахівці не шукають архітекторів. Натомість ті самостійно знаходять їх через сайт. Щонайменше 70 робіт компанії — це повторні замовлення від архітектурних бюро.

Фахівці заносять у CRM-систему дані про поточний проєкт. Наприклад, розміри ліфта, деталі дизайну (кольорову палітру та іншу дотичну інформацію). Усе для того, щоби передати якомога більше деталей виробничій команді — спеціалістам, які будуть втілювати задум архітектора в життя.

Виробнича команда

Щойно вищеперелічена інформація відобразиться в системі, можна переходити до виготовлення ліфта, який відповідатиме всім специфікаціям і вимогам архітектора. Зі свого боку, фахівці з виробництва фіксують у CRM-системі дані про замовлення та його поточний статус.

У такий спосіб, NetHunt CRM гарантує, що жодна деталь не вислизне з поля зору. Програмне забезпечення допомагає реалізувати проєкт з урахуванням усіх потреб і побажань замовника.

Польова команда (команда на місцях)

У NetHunt CRM фахівці відстежують статус замовлень та готовність дизайну. Це потрібно для того, щоб точно визначити, коли саме майстрам-інсталяторам можна виїжджати на об’єкт і розпочинати роботу.

«Щоб уникнути передчасних виїздів на об’єкт, ми ретельно вдосконалили цей процес. Спершу ми забезпечуємо збір усієї необхідної інформації. Потім — використовуємо NetHunt CRM і інтеграції програмного забезпечення з Zapier та іншими застосунками. Наприклад:

📌 simPRO — як сервіс для виїзних бригад
📌 Xero — для бухгалтерських потреб
📌 Google Таблиці, Google Drive, Gmail, Google Calendar і PDF Filler — для ефективного обміну даними
📌 Message Media — для обміну повідомленнями
📌 Better Proposals — для котирування
📌 Asana — помічник для «польової» команди, яка не використовує NetHunt CRM напряму. Ми беремо дати та завдання з NetHunt CRM і переносимо їх до Asana».

Аллан Фуллертон, засновник компанії Powerglide Elevators

Керівники компанії

Вони ретельно аналізують завдання, відстежують нових потенційних клієнтів, контролюють статус пропозицій і оцінюють час, упродовж якого завдання перебувають на конкретному етапі.

Керівники компанії розглядають впровадження NetHunt CRM як стратегічну перспективу для розвитку бізнесу. Інтеграція CRM з іншими застосунками сприяє прозорості бізнес-процесів і підвищує продуктивність усіх відділів компанії.

Як Powerglide Elevators використовує функціонал автоматизації у NetHunt CRM?

Powerglide Elevators налаштували систему автоматичних нагадувань та повідомлень для клієнтів, які вирішили придбати ліфт. Перш ніж розпочати будівництво, замовнику треба обрати макет дизайну обладнання. Отже, команда встановлює тригер «Обрати макет дизайну» для старту робочого процесу. Якщо ж людина тривалий час не відповідає на лист, їй приходить нагадування з проханням надати важливі деталі.

Фахівці також використовують автоматизацію для перевірки полів на наявність необхідних даних. Якщо поля не відповідають зазначеним критеріям, система повідомляє про проблему керівника проєкту та надсилає повідомлення з проханням надати інформацію.

Також команді вдалося автоматизувати процес замовлення сталевих деталей. Інтеграція з застосунком App Sheet виявилася надзвичайно корисною. Спочатку вона була створена за межами NetHunt CRM, але згодом її інтегрували безпосередньо в систему.

Монтажники використовують цей застосунок для проведення вимірів ліфтових шахт на об’єктах. Це дає змогу їм вводити дані, які потім автоматично потрапляють в Google Sheets як у базу даних. З цією інформацією фахівці працюють у NetHunt CRM, порівнюють дані та запевняються, що вони збігаються з проєктом.

Далі — система автоматично формує замовлення на основі зібраних даних і відправляє замовлення постачальникам сталі. За допомогою лазерів вони розрізають матеріал для ліфта і висилають його.

«Інтеграція NetHunt CRM із Google Sheets і Zapier дозволяє нам автоматизувати перевірку та підтвердження даних. Це стало ключовим елементом нашого успіху, хоча й забрало багато часу та ресурсів для налаштування»

Аллан Фуллертон, засновник компанії Powerglide Elevators

Й остання автоматизація, яку налаштували Powerglide Elevators призначена для оптимізації процесу обслуговування ліфтів. Якщо робота над обладнанням завершена й будівельники підтвердили це, система автоматично зануляє дату. Потім, за рік-два, автоматично нагадує керівнику проєкту, що ліфт потребує технічного обслуговування.

Якими звітами користується Powerglide?

Powerglide Elevators використовує різні види звітів для моніторингу різних аспектів бізнесу (переважно в контексті проєктів). Серед важливих показників, за якими пильно стежить команда у NetHunt CRM, є:

1. Кількість потенційних клієнтів, які виявляють цікавість до продукту компанії

Аксіома проста — чим більше клієнтів цікавляться обладнанням, тим більший попит Powerglide Elevators зможуть задовольнити. Це дає змогу планувати подальшу роботу, приймати стратегічні рішення щодо обсягів виробництва, щоби своєчасно задовольнити потреби замовників.

2. Проміжок часу, що проходить із моменту звернення клієнта до підписання індивідуальної пропозиції

Аналіз цього показника допомагає ідентифікувати слабкі місця та вжити заходів. Якщо інтервал перебування клієнта на певному етапі короткий, — це свідчить про високий рівень професіоналізму команди продажів. Якщо ж, навпаки, довший, — треба зосередитися на додатковому навчанні колег, поліпшенні маркетингових стратегій.

Ба більше, цей показник слугує індикатором змін на ринку, дає змогу краще зрозуміти настрій клієнтів. Наприклад, коли відсоткові ставки низькі, це може свідчити про зацікавленість клієнтів у послугах Powerglide Elevators. Отже, компанія може використовувати цю інформацію для адаптації стратегій продажу.

З іншого боку, якщо на ринку є дефіцит будівельних матеріалів, — це сигнал, що клієнти поспішають розпочати будівництво й готові швидко приймати рішення.

3. Кількість днів із моменту створення робочого місця до отримання першого платежу

Будівельна галузь у Новій Зеландії є у деяких моментах неефективною. Будівельники часто обіцяють швидко закінчити з роботою, але процес затягується на місяці. Це призводить до великих втрат не тільки часу, але і грошей.

«Ми витрачали $100 тисяч доларів щорічно на окрему будівлю для зберігання ліфтів. Усе це через неготовність об'єкта до роботи й непорозуміння з будівельниками.

Зараз же все інакше. Ми не розпочинаємо виробництво ліфтів поки не запевнимося в готовності об’єкта. Щобільше, команда навіть отримує фото та відеоматеріалу з майданчика до фактичного візиту на місце призначення.

Отже, відстеження показника «Кількість днів із моменту створення робочого місця до отримання першого платежу» принесло свої плоди. Ми помітили стрімкий приріст прибутку до компанії».

Аллан Фуллертон, засновник компанії Powerglide Elevators

Цей приклад наочно демонструє, чому так важливо бути свідомим у веденні бізнесу, а також наскільки корисною може бути CRM-система для збору та аналізу даних.

«Загалом, ми вже протягом 6 років активно складаємо графіки, поступово вивчаємо можливості полів у NetHunt CRM. Щоправда, зараз ми не отримуємо значну кількість інформації з них. Але перевага в тому, що наші проєкти — довготривалі. Отже, попереду в нас достатньо часу для збору корисних даних».

Аллан Фуллертон, засновник компанії Powerglide Elevators

Яких результатів Powerglide досягли за допомогою NetHunt CRM?

З моменту впровадження NetHunt CRM, компанія змогла:

  • Збільшити обсяги виробництва від 12 до 15 ліфтів щомісяця
  • Заощадити приблизно 60 робочих годин на місяць
  • Зменшити кількість людських помилок завдяки автоматизації бізнес-процесів
  • Покращити комунікацію між різними командами завдяки спільній базі даних

Що Powerglide кажуть про NetHunt CRM

«Не можу не похвалити команду підтримки NetHunt CRM. Ваші фахівці завжди на зв’язку. Вони оперативно реагують на будь-який запит і готові вдосконалювати продукт! NetHunt — не просто програмне забезпечення, а справжня знахідка, де кожна функція — це те, що потрібно. Це геніально.»

Аллан Фуллертон, засновник компанії Powerglide Elevators

Спробуйте NetHunt CRM — перші 14 днів безплатні! Або забронюйте дзвінок із представником нашої команди, щоб докладніше дізнатися про те, як NetHunt CRM може допомогти вашому бізнесу.

Зміст