Щомісяця NetHunt CRM стає потужнішою для вашого бізнесу, і вересень — не виняток. Цього місяця ми не лише оновили функції, а й посіли 1 місце від  Solutions Awards 2025 серед B2B CRM. Розповідаємо про все по черзі! 

Головні оновлення й поліпшення функціоналу

Сповіщення про важливі події

Відтепер у системі доступні сповіщення, які приходять навіть якщо система закрита. Переглянути їх можна у правому верхньому куті робочого простору або у браузері. 

Основні дії, про які ви отримаєте сповіщення: 

✅ вас призначили відповідальним за угоду чи контакт;
✅ створили або призначили нове завдання;
✅ колега згадав вас у коментарі;
✅ наближається дедлайн;
✅ завдання, яке ви делегували, виконано або повторно відкрито;
✅ виникла технічна проблема (наприклад, відключений чат чи збій у процесі).

Детальніше про налаштування сповіщень читайте у базі знань.

Інтеграція з WhatsApp Business (Beta-версія)

Підключайте й керуйте всіма чатами просто з NetHunt CRM: 

  • спілкуйтеся з клієнтами в єдиному вікні;
  • створюйте контакти та угоди з повідомлень;
  • автоматизуйте оброблення діалогів.

📌 Детальніше про інтеграцію та функціонал читайте у базі знань.

Інтеграція з WhatsApp Business (Beta-версія)
Інтеграція з WhatsApp Business (Beta-версія)

Нова дія в автоматизаціях: «Залишити коментар» в історії активності клієнта 

Автоматично додавайте коментарі в історію активності на картку клієнта, тегайте колег тощо.

Нова дія в автоматизаціях: «Залишити коментар» в історії активності клієнта 
Нова дія в автоматизаціях: «Залишити коментар» в історії активності клієнта 

🧮 Мультирядкові формули

Тепер зручніше працювати із довгими формулами в полі на картці клієнта без зайвого клопоту. 

Мультирядкові формули
Мультирядкові формули

🗓️ Опція пропуску кроків «Очікування дати» в автоматизації 

Якщо дата в полі вже минула, виконання кроку не скасовується, а продовжується. Раніше процес просто зупинявся, але зараз можна налаштувати його за потреби.

Це корисно, коли:

  • у вас є запланована послідовність дій, яка має чекати на певну дату
  • потрібно діяти миттєво, якщо дата вже минула;
  • користувач забув встановити дату в записі.

📅 Формат дати для тригера «Подія вебхука»

Раніше дата з вебхука автоматично зчитувалася у форматі мм/дд/рррр.Тепер можна самостійно обрати потрібний формат. Наприклад, 04.11.2025 раніше визначалася як 11 квітня, а тепер, обравши дд.мм.рррр, вона запишеться як 4 листопада.

⚠️ Важливо: обирайте точний формат, інакше дата не буде встановлена коректно.

📸 Вміст постів та Reels у Instagram видно в чатах в CRM

Переглядайте контент без перемикання між застосунками та комунікуйте з клієнтами в одному місці.

🏆 NetHunt CRM — переможець CRM Solutions Awards 2025 у категорії B2B!

Дякуємо за підтримку! Ваша оцінка та визнання журі надихають нас робити CRM ще зручнішою та кориснішою для бізнесу!

Нові кейси клієнтів

Helsi

Дізнайтеся, як Helsi подолали виклики стартапу з NetHunt CRM — для систематизації процесів, управління командами та захисту інтелектуальної власності.

 👉 Читати кейс

Zakaz.ua 

Дізнайтеся, які звіти налаштувала команда Zakaz.ua, щоб контролювати ефективність роботи та ухвалювати зважені стратегічні рішення.

 👉 Читати кейс

Корисні матеріали з блогу за вересень 

1️⃣ ​​Відновлення комунікації: сценарії для повернення клієнтів у NetHunt CRM

Розповідаємо, як виявити «сплячих» клієнтів у CRM та повернути їх до діалогу.

Читати статтю

2️⃣ Звіти, які варто налаштувати керівникам в NetHunt CRM

Розглядаємо, які звіти в NetHunt CRM найважливіші для керівників відділів продажу і маркетингу, розповідаємо для чого вони та як їх налаштувати. 

Читати статтю

Слідкуйте за всіма оновленнями NetHunt CRM у Telegram-каналі! Нові функції, практичні поради та кейси клієнтів — щоб ви були в курсі всього найцікавішого.

На цьому все 💙
Почуємося у жовтні! Готуємо для вас нові корисні функції та історії.

Зміст