Щомісяця NetHunt CRM стає потужнішою для вашого бізнесу, і вересень — не виняток. Цього місяця ми не лише оновили функції, а й посіли 1 місце від Solutions Awards 2025 серед B2B CRM. Розповідаємо про все по черзі!
Головні оновлення й поліпшення функціоналу
Сповіщення про важливі події
Відтепер у системі доступні сповіщення, які приходять навіть якщо система закрита. Переглянути їх можна у правому верхньому куті робочого простору або у браузері.
Основні дії, про які ви отримаєте сповіщення:
✅ вас призначили відповідальним за угоду чи контакт;
✅ створили або призначили нове завдання;
✅ колега згадав вас у коментарі;
✅ наближається дедлайн;
✅ завдання, яке ви делегували, виконано або повторно відкрито;
✅ виникла технічна проблема (наприклад, відключений чат чи збій у процесі).
Детальніше про налаштування сповіщень читайте у базі знань.
Інтеграція з WhatsApp Business (Beta-версія)
Підключайте й керуйте всіма чатами просто з NetHunt CRM:
- спілкуйтеся з клієнтами в єдиному вікні;
- створюйте контакти та угоди з повідомлень;
- автоматизуйте оброблення діалогів.
📌 Детальніше про інтеграцію та функціонал читайте у базі знань.

Нова дія в автоматизаціях: «Залишити коментар» в історії активності клієнта
Автоматично додавайте коментарі в історію активності на картку клієнта, тегайте колег тощо.

🧮 Мультирядкові формули
Тепер зручніше працювати із довгими формулами в полі на картці клієнта без зайвого клопоту.

🗓️ Опція пропуску кроків «Очікування дати» в автоматизації
Якщо дата в полі вже минула, виконання кроку не скасовується, а продовжується. Раніше процес просто зупинявся, але зараз можна налаштувати його за потреби.
Це корисно, коли:
- у вас є запланована послідовність дій, яка має чекати на певну дату
- потрібно діяти миттєво, якщо дата вже минула;
- користувач забув встановити дату в записі.
📅 Формат дати для тригера «Подія вебхука»
Раніше дата з вебхука автоматично зчитувалася у форматі мм/дд/рррр.Тепер можна самостійно обрати потрібний формат. Наприклад, 04.11.2025 раніше визначалася як 11 квітня, а тепер, обравши дд.мм.рррр, вона запишеться як 4 листопада.
⚠️ Важливо: обирайте точний формат, інакше дата не буде встановлена коректно.
📸 Вміст постів та Reels у Instagram видно в чатах в CRM
Переглядайте контент без перемикання між застосунками та комунікуйте з клієнтами в одному місці.
🏆 NetHunt CRM — переможець CRM Solutions Awards 2025 у категорії B2B!
Дякуємо за підтримку! Ваша оцінка та визнання журі надихають нас робити CRM ще зручнішою та кориснішою для бізнесу!
Нові кейси клієнтів
Helsi
Дізнайтеся, як Helsi подолали виклики стартапу з NetHunt CRM — для систематизації процесів, управління командами та захисту інтелектуальної власності.
Zakaz.ua
Дізнайтеся, які звіти налаштувала команда Zakaz.ua, щоб контролювати ефективність роботи та ухвалювати зважені стратегічні рішення.
Корисні матеріали з блогу за вересень
1️⃣ Відновлення комунікації: сценарії для повернення клієнтів у NetHunt CRM
Розповідаємо, як виявити «сплячих» клієнтів у CRM та повернути їх до діалогу.
2️⃣ Звіти, які варто налаштувати керівникам в NetHunt CRM
Розглядаємо, які звіти в NetHunt CRM найважливіші для керівників відділів продажу і маркетингу, розповідаємо для чого вони та як їх налаштувати.
Слідкуйте за всіма оновленнями NetHunt CRM у Telegram-каналі! Нові функції, практичні поради та кейси клієнтів — щоб ви були в курсі всього найцікавішого.
На цьому все 💙
Почуємося у жовтні! Готуємо для вас нові корисні функції та історії.
Зміст
Підпишіться на CRM Lab
Отримуйте інформацію про останні тренди та стратегії для вашого бізнесу!