Як компанії вдалося ефективніше відстежувати потік потенційних клієнтів з різних каналів

У цьому кейсі розповідаємо, як NetHunt CRM стала незамінним помічником для HR-спеціалістів, лідогенераторів, менеджерів з продажу та маркетологів і допомогла фахівцям з Web-Systems Solutions підвищити ефективність роботи.

Про Web-Systems Solutions

Web-Systems Solutions — українська IT-компанія, яка спеціалізується на розробці рішень електронної комерції для підприємств різного масштабу. Уже 15 років фахівці працюють з двома популярними платформами — Shopify та OpenCart.

«Команда об’єднує експертів з розробки веб і мобільних рішень, дизайну, тестування, менеджменту й продажу. Це допомагає нам забезпечувати клієнтів ефективними рішеннями під ключ.

Окрім розробки онлайн-магазинів, ми створюємо публічні та приватні застосунки для Shopify та OpenCart, а також мобільні застосунки з системами лояльності для електронної комерції. Приватні застосунки розширюють функціонал конкретного онлайн-магазину, а публічні — доступні для завантаження у Shopify App Store і дають змогу заробляти на них».

Євген Недєлін, СМO у Web-Systems Solutions

Клієнти Web-Systems Solutions — невеликі й середні підприємства з України й із-за кордону, зокрема зі Швеції, Німеччини, Великої Британії, США, Канади, Нідерландів, Австралії. Зараз у компанії 60 постійних клієнтів.

«Нині багато клієнтів уникають співпраці з українськими компаніями через війну. Але деякі з них готові ризикувати. Вони знають, що українці — сильні, незламні й надійні партнери, на яких можна покластися навіть попри скрутні часи й непередбачувані обставини.

Команда Web-Systems Solutions згуртувалася й адаптувалася до воєнних реалій. Ми працюємо, надихаємо одне одного, надаємо клієнтам найкращий сервіс і підтримку».

Євген Недєлін, СМO у Web-Systems Solutions

Що спонукало Web-Systems Solutions шукати CRM-систему й чому компанія обрала NetNunt CRM

Для Web-Systems Solutions попередній досвід використання CRM-систем був дещо складним. Подібно до багатьох українських компаній, команда довго намагалася впровадити системне використання CRM.

У фахівців була мета — знайти CRM-рішення, яке б стало незамінним помічником для HR-cпеціалістів, менеджерів з продажу й допомогло збільшити потік потенційних клієнтів із різних каналів. Серед додаткових вимог компанія зазначила такі:

  • гнучкість програмного забезпечення, можливість налаштувати додаткові поля;
  • потужний функціонал автоматизації;
  • легка інтеграція з внутрішніми чатами, як-от Slack і Telegram;
  • можливість відстежувати коментарі й повідомлення від клієнтів, які надходять із сайту компанії

«Спершу ми користувалися Bitrix24. 2020–2021-го відмовилися від російського програмного забезпечення й перейшли на HubSpot. Однак із часом ми виявили, що платформа не відповідає нашим очікуванням. Навіть попри її потужність, менеджерам із продажу було досить складно стежити за перебігом угод у воронці продажу. Ба більше, налаштування HubSpot під особисті потреби компанії займало багато часу.

Ми продовжували шукати альтернативні CRM-рішення. Підтримка бізнесу в Україні стала для нас пріоритетом. Ми активно досліджували місцеві CRM-системи, радилися з акаунт-менеджерами.

Аж раптом натрапили на презентацію NetHunt CRM. З перших хвилин демонстрації CRM-система вразила нас гнучкістю, швидкістю налаштування, зручним інтерфейсом, індивідуальним підходом до створення воронки продажу та інтеграцією Gmail з LinkedIn.

Звісно ж, ми скористалися безоплатним тестовим періодом, щоб ознайомитися з функціоналом системи, і зрозуміти, чи відповідає вона потребам компанії. Тут стався справжній метч. Ми впевнилися, що NetHunt CRM — саме те, що треба нашому бізнесу, тому не гаяли часу й розпочали інтеграцію системи з іншими інструментами».

Євген Недєлін, СМO у Web-Systems Solutions

Web-Systems Solutions стала активно користуватися NetHunt CRM у липні 2023 року, і з того часу команда помітила значний прогрес в організації робочих процесів, підвищення ефективності комунікації та аналізу даних.

Перелік відділів, які користуються NetHunt CRM у Web-Systems Solutions

У штаті компанії 55 працівників. Далі — докладніше про те, як і для чого окремі фахівці Web-Systems Solutions використовують CRM-систему.

HR-менеджери

Щоби полегшити наймання кандидатів, команда Web-Systems Solutions інтегрувала сайт компанії з NetHunt CRM. Тепер кандидати, які хочуть приєднатися до команди, автоматично потрапляють у CRM-систему. HR-спеціаліст отримує посилання на статус кандидата, перевіряє його й переносить на наступний етап відповідно до вимог HR-відділу.

Крім того, фахівці впровадили чатботи в Telegram, які автоматично надсилають резюме й контактні дані кандидатів HR-спеціалісту, щойно кандидат подає заявку на позицію. Так дані швидше потрапляють до системи. Раніше інформацію треба було вводити вручну, а тепер це делегували NetHunt CRM.

Лідогенератори

Раніше фахівці витрачали багато часу на опрацювання профілів у LinkedIn. Тепер завдяки інтеграції NetHunt CRM з LinkedIn система автоматично імпортує дані з профілів користувачів, як-от ім’я, прізвище, фото профілю, компанію, посаду, електронну адресу, номер телефону, посилання на профіль LinkedIn. Це заощаджує час і зменшує ймовірність помилок під час ручного введення даних.

Менеджери з продажу

Завдяки NetHunt CRM у кожному запиті із сайту тепер є не лише контактні дані, а й інформація про джерело, тобто звідки прийшов клієнт. Це особливо важливо, оскільки компанія має багато джерел лідів — контекстна реклама, ремаркетинг і періодичні персоналізовані електронні розсилки.

За допомогою NetHunt CRM фахівці можуть відстежувати й визначати, які канали приносять більше клієнтів, і оптимізувати стратегію продажу.

Маркетологи

Коли фахівці помічають, що частина клієнтів застрягла на певному етапі воронки продажу, то точно знають, як діяти далі. За допомогою фільтрів у NetHunt CRM Web-Systems Solutions аналізує, скільки часу клієнти провели на цьому етапі.

Якщо цей час перевищує прийнятний ліміт, то вони можуть створити й відправити персоналізовані електронні розсилки, які допоможуть підігріти інтерес клієнта до продукту.

«Усі фахівці компанії підкреслили, що користуватися NetHunt CRM одне задоволення — зручно, просто й зрозуміло! А інтеграція з Google Workspace і Gmail — справжня знахідка, оскільки обмін повідомленнями й документами відбувається безпосередньо в пошті».

Євген Недєлін, СМO у Web-Systems Solutions

Яким функціоналом NetHunt CRM Web-Systems Solutions користується найчастіше

У Web-Systems Solutions одним із пріоритетних завдань було автоматизувати створення рахунків для угод. Це особливо актуально, коли фахівці ділять певні послуги на підугоди.

«Раніше менеджери вручну оформлювали платіжні доручення до кожної угоди. Тепер завдяки окремим полям у NetHunt CRM фахівець може легко проставити дату, підпис, поставити прапорець, згенерувати рахунок і відправити його клієнту прямо на електронну пошту, яка вказана в угоді».

Євген Недєлін, СМO у Web-Systems Solutions

Також спеціалістів Web-Systems Solutions цікавить не лише те, звідки прийшов лід, — з реклами у Facebookі, реферального посилання чи іншого, — але й те, на якій конкретно сторінці він перебував.

«У NetHunt CRM ми можемо налаштувати індивідуальний звіт, щоб відстежувати повний шлях користувача на нашому сайті. Так ми з’ясовуємо, які саме матеріали зацікавили користувача, а на які нам треба звернути увагу в майбутньому».

Євген Недєлін, СМO у Web-Systems Solutions

Імейл-маркетинг

Фахівці Web-Systems Solutions визнають потребу комунікації з лідами, які з різних причин ще не стали постійними клієнтами або стоять на паузі на будь-якому етапі воронки продажу.

«У нас налаштовані електронні розсилки, у яких ми надсилаємо клієнтам корисні матеріали. Наприклад, якщо певна група лідів зацікавилася інтернет-магазинами, до листа додаємо посилання на блог, де регулярно публікуємо корисні поради та статті про ефективні продажі з Shopify, сучасні тренди тощо. Отже, ми підтримуємо інтерес потенційних клієнтів до нашої компанії та продуктів.

Ми завжди стежимо за статусом клієнтів у лійці продажу і відповідно реагуємо на кожну ситуацію. Крім того, в електронних розсилках ми завжди нагадуємо, що готові відповідати на запитання клієнтів і допомагати з розв’язанням проблем».

Євген Недєлін, СМO у Web-Systems Solutions

З додаткових інтеграцій команда зазначила:

  • Looker Studio — сервіс від Google для відстеження загальної статистики лідогенерації: кількості опрацьованих лідів, вихідних запрошень, успішних і невдалих угод, відсоток лідів, які перетворилися на MQL і SQL.
  • Телеграм — інструмент контролю швидкості опрацювання заявок.

Яких результатів Web-Systems Solutions досягла за допомогою NetHunt CRM

З моменту впровадження NetHunt CRM компанія змогла:

  • скоротити час опрацювання лідів у 2,5–3 рази;
  • ефективніше відстежувати перебіг угод;
  • аналізувати ефективність роботи команди й ідентифікувати проблемні моменти;
  • відстежувати потік потенційних клієнтів з різних каналів;
  • зменшити кількість помилок завдяки автоматизації бізнес-процесів.

Що кажуть про NetHunt CRM у Web-Systems Solutions

«Ми хочемо особливо подякувати команді підтримки NetHunt CRM. Ваш професійний підхід до справи, швидкість відповідей і своєчасна підтримка заслуговують на найвищу оцінку — 12 з 12!».

Євген Недєлін, СМO у Web-Systems Solutions

Спробуйте NetHunt CRM — перші 14 днів безплатні! Або забронюйте дзвінок з представником нашої команди, щоб докладніше дізнатися, як NetHunt CRM може допомогти вашому бізнесу.

Зміст