У цьому кейсі розповімо, як упровадження NetHunt CRM допомогло Академії інтернет-маркетингу WebPromoExperts покращити обслуговування клієнтів і надійно контролювати бізнес-процеси.

Як Академія інтернет-маркетингу почала тримати всі бізнес-процеси під контролем

Хто така WebPromoExperts

WebPromoExperts — лідер у сфері освіти з інтернет-маркетингу в Україні. Лектори академії — практикуючі фахівці. Вони з радістю діляться досвідом і знаннями, як із початківцями, які прагнуть опанувати нову професію, так і з досвідченими фахівцями, які хочуть підвищити кваліфікацію.

«Ми стали партнерами Міністерства цифрової інформації України в рамках IT Generation і маємо один із найкращих показників працевлаштування студентів у сфері інтернет-маркетингу. Тісно співпрацювали з Новою поштою в проєкті «Школа бізнесу», з Укрсиббанком у проєкті «Жінки в бізнесі». Навчали та консультували грантерів проєкту USAID «Трансформація фінансового сектору в Україні (FST)» і реалізували багато інших проєктів. Також запустили грантову програму безплатного навчання для військових. Допомагаємо захисникам отримати перспективну професію завдяки актуальним знанням у сфері інтернет-маркетингу».

Світлана Митяй, CEO WebPromoExperts

WebPromoExperts розширила свою експертність у напрямку штучного інтелекту. Академія випускає все більше студентів, які вчаться впроваджувати AI-інструменти для оптимізації бізнес-процесів, економії часу та грошей, делегування рутинних завдань штучному інтелекту.

«Перший курс стартував у листопаді 2012 року. Цьогоріч восени академія святкуватиме 12 років роботи на ринку!».

Юлія Ілляшик, керівниця відділу продажів у WebPromoExperts

Нещодавно WebPromoExperts виграла тендер на проведення курсу «Директор з маркетингу» для Національного банку України.

«У корпоративному сегменті ми співпрацюємо з фармацевтичними компаніями та фінансовим сектором. Майже всі провідні компанії України або замовляли в нас корпоративне навчання, або регулярно відправляють колег на підвищення кваліфікації. Ми навчали такі компанії, як Ciklum, Prom, Acino, Rozetka, ПриватБанк, тощо».

Юлія Ілляшик, керівниця відділу продажів у WebPromoExperts

Що спонукало WebPromoExperts розпочати пошуки CRM-системи й чому компанія вибрала NetHunt CRM

До впровадження NetHunt CRM Академія користувалася Bitrix24. Проте з початком повномасштабного вторгнення стало надзвичайно важливо підтримувати український бізнес.

WebPromoExperts усвідомила, що якщо продовжить користуватися Bitrix24, то не лише фінансуватиме економіку країни-агресора через податки, а й підтримуватиме воєнні дії проти своєї держави. Це спонукало Академію шукати українського провайдера.

«Ми зупинилися на NetHunt CRM — системі, яка відповідала нашим потребам і вимогам:

📌 доступна ціна;
📌 інтеграція із самописною LMS-системою;
📌 інтеграція з Binotel;
📌 підтримка Viber, Telegram.

До того ж ми оцінили функцію прикріплення листів до картки клієнта, що значно спростило відстеження історії взаємодій».

Юлія Ілляшик, керівниця відділу продажів у WebPromoExperts

Команди, які користуються NetHunt CRM у WebPromoExperts

Фахівці з продажу почали користуватися NetHunt CRM наприкінці січня — на початку лютого 2023 року.

«До цього ми ретельно вивчали ринок CRM-систем, проводили детальний аналіз, спілкувалися з представниками різних CRM-систем і залучали CRM-інтегратора. Обирали між 6 компаніями, оцінювали їх за такими критеріями: вартість ліцензії,відповідність вимогам, швидкість упровадження, зручність експлуатації, швидкість адаптації, функціональність і можливість розширювати функціонал. Нам підійшли Pipedrive та NetHunt CRM. Вирішальним фактором стала висока якість підтримки NetHunt CRM та пропозиція для українських компаній у 2022 році».

Світлана Митяй, CEO WebPromoExperts

Команда провела всі потрібні інтеграції, перенесла базу даних із Bitrix24. Процес був тривалим, але після завершення всіх налаштувань WebPromoExperts повністю перейшла на NetHunt CRM і припинила співпрацювати з російським програмним забезпеченням.

Нині в штаті академії більше 25 працівників із п’яти відділів:

  • Відділ продукту створює нові програми, працює над покращенням тих, що існують. Слідкує за тим, щоби процес навчання для студентів завжди був на високому рівні, допомагає студентам з розв’язанням організаційних питань. Фактично, це відділ турботи про клієнтів.
  • Відділ продажів і роботи з клієнтами допомагає обрати правильний напрямок і професію у сфері інтернет-маркетингу.
  • Відділ по роботі з корпоративними клієнтами розробляє індивідуальні навчальні програми для компаній, враховує їхні запити, цілі та очікувані результати.
  • Відділ маркетингу працює над тим, щоби про продукт дізналося якомога більше людей, створює масштабні онлайн-конференції та практичні семінари з інтернет-маркетингу й штучного інтелекту.
  • IT-відділ гарантує безперебійну роботу LMS-cистеми й офіційного сайту академії.

«Відділ продукту розробляє програми як для B2C — стандартні курси, що охоплюють різноманітні кейси, де лектори діляться досвідом роботи з різними компаніями з будівельної сфери, фармацевтики тощо; так і для клієнтів за персоналізованим запитом. Якщо компанія звертається до нас із проханням впровадити штучний інтелект, ми розробляємо програму спеціально до їхніх потреб, враховуємо специфіку бізнесу й навчаємо на конкретних прикладах».


Юлія Ілляшик, керівниця відділу продажів у WebPromoExperts

Далі розповімо докладніше про те, як і для чого відділи B2C і B2B використовують CRM-систему

B2C-відділ

Заявки із сайту потрапляють у CRM-систему. Менеджери беруть у роботу картку клієнта й  угоди, фіксують усю потрібну інформацію у коментарях і відповідних полях, ставлять оцінку угоді та ймовірність оплати, призначають завдання, ведуть клієнта лійкою продажів. У разі неуспішної угоди зазначається причина відмови. Це допомагає в майбутньому мінімізувати такі випадки.

Зручно, що можна додавати ім’я користувача в Telegram, адже фахівці часто користуються цим застосунком для комунікації з клієнтами.

Менеджери активно використовують фільтри в NetHunt CRM. Вони докладні та допомагають створювати різноманітні звіти. Крім того, фахівці підтримують базу даних впорядкованою завдяки пошуку та об'єднанню дублів.

Завдяки інтеграції з популярними месенджерами, наприклад, Telegram і Viber, фахівці можуть отримувати повідомлення прямо в інтерфейсі CRM-cистеми й відповідати з однієї вкладки.

B2B-відділ

У B2B-відділі кількість угод менша, але кожна з них потребує ретельного підходу.

«Ми створили автоматизовану лійку, яка поєднує паралельну роботу різних відділів і фахівців. Наприклад, продажів і продукту. Уся історія комунікацій зберігається на картці компанії та контакту. Це виключає одночасне звернення до клієнта різних менеджерів із різних відділів. Кожен бачить останню комунікацію та її деталі. Автоматизована лійка допомагає налагодити процеси таким чином, що коли менеджер із продажу завершує свій етап, приходить сповіщення для продуктового менеджера, який бере наступний етап в роботу. Щойно етап завершується, сповіщення приходить наступному колезі. Це особливо корисно для B2B-відділу, де кожна деталь має значення й швидкість відповіді фахівця може бути вирішальною».


Світлана Митяй, CEO WebPromoExperts

Інтеграція з месенджерами дає змогу вести перемовини з клієнтами в режимі реального часу. Менеджери можуть керувати листуванням з лідами й клієнтами прямо в CRM-системі. Ба більше, інтеграція підтримує обмін текстовими й голосовими повідомленнями, відеофайлами та зображеннями!

Яким функціоналом NetHunt CRM найчастіше користується WebPromoExperts

«CRM-системою користується відділ продажу, що обслуговує сегменти як B2B, так і B2C. У майбутньому хочемо впровадити NetHunt CRM для адміністраторів з відділу продуктів і продакт-менеджерів, які ці продукти створюють. Це значно спростило б роботу академії. Менеджери з продажу бачили б, як адміністратори комунікують зі студентами під час навчання, а вся інформація зберігалася б у СRM-системі».

Юлія Ілляшик, керівниця відділу продажів у WebPromoExperts

WebPromoExperts швидко переходила з Bitrix24 на NetHunt CRM, тому зосередилася лише на найважливіших функціях, які використовувала раніше. Про деякі з них розповімо далі.

Інтеграція з різними каналами зв’язку

Коли клієнт звертається через сайт, Telegram чи Viber, усі повідомлення автоматично потрапляють до CRM-системи. Фахівці з продажу миттєво бачать нові запити та вчасно реагують на них. Вони можуть відстежувати загальну картину продажів: скільки нових лідів з’явилося за день, які джерела трафіку привертають найбільшу увагу, — і оцінювати ефективність різних каналів комунікації.

Додавання листів до картки клієнта

Компанія активно використовує Google Workspace, а саме пошту Gmail для комунікації зі студентами, партнерами та клієнтами. Усі листи автоматично зберігаються на картці клієнта. Менеджерам легко знайти попереднє листування, переглянути деталі домовленостей і пригадати контекст діалогу. Це особливо важливо для нових працівників, які можуть швидко ознайомитися з історією взаємодії та продовжити роботу з клієнтом без затримок.

«Тепер, коли процеси налагоджені й усім зрозумілі, ми готові впровадити нові інтеграції та додаткові функції».

Юлія Ілляшик, керівниця відділу продажів у WebPromoExperts

Яких результатів WebPromoExperts досягла за допомогою NetHunt CRM

За час використання CRM-рішення від NetHunt академія WebPromoExperts:

  • оптимізувала обслуговування клієнтів завдяки єдиній базі даних;
  • налаштувала різні напрямки угод;
  • забезпечила надійний контроль бізнес-процесів та зменшила кількість помилок завдяки автоматизації;
  • покращила комунікацію між відділами. Вже розпочали цей процес, більша частина команди використовує NetHunt CRM.У планах перевести всю команду.
  • Що WebPromoExperts каже про NetHunt CRM

    «Ми завжди отримуємо швидкі відповіді й кваліфіковану допомогу. Якщо виникають якісь питання або проблеми, організовуємо зустріч та обговорюємо все, що цікавить. Команда підтримки завжди йде назустріч, а ми не турбуємося про технічні проблеми!»

    Юлія Ілляшик, керівниця відділу продажів у WebPromoExperts

    Якщо ваша команда втомилася від хаосу в комунікаціях, упроваджуйте NetHunt CRM. Бізнес-процеси працюватимуть як злагоджений механізм, повідомлення автоматично потраплятимуть до CRM-системи, а листування зберігатиметься на картці клієнта.

    Спробуйте NetHunt CRM — перші 14 днів безплатні! Або забронюйте дзвінок з представником нашої команди, щоб дізнатися, як NetHunt CRM може допомогти вашому бізнесу.

    Зміст