Якщо бізнес невеликий, то команди найчастіше відмовляються від засобів автоматизації, виконуючи усі завдання вручну. Та чи дійсно це вигідно та дозволяє зекономити?

Згідно різних оцінок, лише на листування по електронній пошті може витрачатися від від 2 годин. В цілому, до 64% робочого часу витрачається на різноманітні організаційні та службові завдання, які не мають прямого відношення до зросту продаж (наприклад, ведення таблиць). Адже ручна праця — найдорожча у всьому світі.

Якщо ви зберігаєте усі дані про клієнтів в Excel, то це може вам коштувати до 50 % втраченого прибутку. Відповідно до того, як розростається зміст таблиць, стає все важче згадати усі нюанси комунікації з кожним клієнтом.

CRM — важливий крок для збільшення ефективності бізнесу та оптимізації праці команди. Доки ви кожного дня заповнюєте таблиці Excel, ваші конкуренти легко та просто проводять детальну аналітику у CRM та використовують індивідуальний підхід у продажах.

Навіть якщо ваша команда поки що складається з кількох людей, встановлення CRM допоможе упорядкувати усі бізнес-процеси та зняти з команди більшу частину рутинних завдань.

Що дає CRM невеликим командам?

  • Полегшує управління взаємовідносинами з клієнтами, а також збір, організацію та перегляд даних про клієнтів.
  • Фіксує усі дані кожного контакту з клієнтом: листування, телефонний дзвінок або особисту зустріч.
  • Виконує функції особистого асистента у плануванні роботи кожного співробітника та всієї компанії.
  • Синхронізує роботу команди. Позбавляю від необхідності пересилати файли та передавати одну й ту ж саму інформацію по багато разів.
  • Допомагає швидко керувати задачами персоналу, оцінювати завантаження та хід виконання кожної задачі.
  • Надає широкі можливості аналітики та візуалізації воронки продажів.
  • Використовує засоби автоматизації бізнесу, позбавляючи вас від виснажливої та дорогої ручної праці.

Як вибрати найкращу CRM для невеликої команди

Для того, щоб CRM дійсно спростила працю, вона повинна чітко відповідати задачам та цілям вашого бізнесу. Коли ви остаточно визначитесь із необхідним функціоналом, можна переходити до вибору CRM. Наприклад, якщо вам потрібна CRM для Gmail, подивіться рейтинг.

При виборі CRM важливо враховувати наступні особливості:

  1. Ціна. Вибирайте CRM, яка підходить під ваш бюджет. Переконайтеся, що тариф не містить прихованих додаткових платежів за потрібні функції.
  2. Мобільна версія. Невеликим командам часто дуже важливо знаходитися на зв’язку 24/7. Отут і виявиться найбільш доречним мобільний додаток вашої CRM-системи.
  3. Індивідуальне налаштування CRM. Вибирайте CRM з гнучкими налаштуваннями. У невеликих командах бізнес-процеси часто не налагоджені, тому CRM повинна адаптуватися під можливі зміни.
  4. Зручність використання. У невеликих компаніях, зазвичай, немає часу довго розбиратися зі складними налаштуваннями  CRM. Звертайте увагу на CRM з інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом та функціоналом.
  5. Простота установки. Якщо ви не бажаєте зіткнутися з труднощами, розглядайте ті CRM-системи, які розраховані на самостійну установку.

Вибравши декілька рішень, домовтеся про демонстраційну зустріч та безкоштовне тестування CRM-системи. Це допоможе точніше зрозуміти, як працює CRM, і зупинитися на кращому варіанті.

До числа CRM-систем для невеликих команд відноситься NetHunt. Це CRM, у якій можна налаштовувати та змінювати абсолютно все, що буде потрібно. Вона інтегрується з Gmail, завдяки чому ви зможете працювати у знайомому інтерфейсі, але з розширеними функціями. До того ж, технічна підтримка NetHunt буде супроводжувати вас протягом усього періоду співробітництва, починаючи з моменту вибору CRM.

Впровадження CRM-системи в 4 кроки

Після того, як ви зупините свій вибір на одному з рішень, ви будете готові до встановлення та налаштування програми. На прикладі NetHunt розповімо, наскільки просто та зручно може бути організований процес впровадження CRM.

Крок 1. Установка CRM

Як тільки ви зареєструєтесь у системі, ви зможете зв’язати CRM з електронною поштою. Інтеграція NetHunt CRM з Gmail проходить в один клік, після чого CRM-система з’явиться у вашій пошті.

Установка CRM

Крок 2. Імпорт даних у CRM

Вам необхідно буде зібрати у таблицю усі дані, які потрібно імпортувати у CRM та зберегти таблицю у форматі CSV.

Що далі? Просто виберіть «Імпорт», завантажте файли та задайте кінцеву папку, куди будуть перенесені ваші дані. Коли CRM-система завантажить інформацію, вона проведе пошук дублів та перевірить, чи всі дані мають однаковий формат. Так, якщо CRM виявить, що номери телефонів записані по-різному, вона запропонує це виправити.

Імпорт даних у CRM

Крок 3. Початкові налаштування

Якщо ви вже зв’язали CRM з поштою, в інтерфейсі GMail з’явиться панель управління NetHunt. Тут будуть доступні основні розділи («Контакти», «Угоди») та доступ до налаштувань CRM. У першу чергу можна налаштувати воронку продажів та додати співробітників.

Поруч зі вхідними листами з’являться мітки з ключовою інформацією з CRM: картка клієнта, номер замовлення та інші дані, які будуть потрібні.

Початкові налаштування

Крок 4. Тестування CRM-системи та аналіз результатів

Коли ви виконаєте базові налаштування, можна розпочинати роботу у програмі. Це надзвичайно важливий етап впровадження CRM, під час якого необхідно визначити, чи немає помилок у воронках, автоматизації та інших аспектах. Якщо ви помітили, що щось працює недостатньо зручно, то саме час змінити налаштування.

Корисно буде зібрати зворотний зв'язок від співробітників, зафіксувати, скільки часу витрачається на кожну задачу та проаналізувати, чи вдалося досягти запланованих результатів.

На кожному із цих кроків відділ технічної підтримки NetHunt готовий оперативно допомогти з виникаючими запитаннями — при цьому абсолютно безкоштовно.

Корисні фішки CRM для автоматизації бізнесу

Як тільки ви звикнетеся з базовими налаштуваннями, можна буде переходити до використання CRM на повну. NetHunt представляє широкі можливості автоматизації бізнесу. Розповімо про деякі з них.

Масові розсилки

Якщо ви використовуєте сервіс розсилок, ви добре знаєте, скільки часу займає сегментація бази, завантаження у програму, поновлення та/або синхронізація адреси. NetHunt позбавляє від цієї тяганини. Ви сегментуєте базу по заздалегідь установленим фільтрам, проводите аналітику та створюєте розсилку безпосередньо в CRM-системі, без обмежень по кількості листів та додаткових платежів.

Високий рівень таск-менеджмент

Із Нетхант ви завжди будете в курсі, хто із співробітників чим займається, яке завантаження у кожного з них та як просувається праця по задачам. Ви з легкістю зможете призначати задачу та змінювати відповідального, керувати пріоритетами та графіками. Також NetHunt виконує функцію особистого асистента для кожного користувача, турбуючись про щоденний розклад та нагадування. Такий функціонал важливий не лише для керівництва. Коли виконавець наочно бачить обсяг своїх завдань, він зможе ефективніше розподіляти власні сили для досягнення максимального результату.

CRM-система прямо у вашій пошті

Коли вам не потрібно перемикатися між різними вкладками та додатками, ви економите час та увагу. Всі основні функції NetHunt завжди знаходяться у вас під рукою, безпосередньо у пошті. Це надзвичайно просте і в той же час відмінне рішення: не збільшувати кількість використовуваних програм, а об’єднувати їх.

Воронка продажів та аналітика

Важлива інформація краще сприймається візуально. Не випадково ми дуже часто використовуємо графіки та діаграми. Візуалізована воронка продажів дає можливість швидко та просто орієнтуватися у стані справ вашого бізнесу в будь-який час доби та без громіздких таблиць. Гнучкі налаштування та можливості створення кількох воронок одночасно дозволять врахувати усі деталі, важливі для продажів та аналітики.

Автоматичні звіти

Використовуючи NetHunt, можна забути про щомісячну рутину по створенню однотипних звітів. Створіть шаблон один раз — і CRM буде робити звіти замість вас, коли це буде потрібно.

Може здаватися, що регулярно виконувати звичні, хоча й обридлі дії — це швидше та простіше, ніж зайнятися автоматизацією бізнесу. Насправді, перехід на CRM для невеликих команд може зайняти менше часу, ніж ви витрачаєте на ведення Excel кожного дня.

NetHunt — CRM, яка звільняє час для дійсно важливих задач.
Хочете це перевірити безкоштовно? Активуйте пробний 14-денний період!

Зміст