Процеси продажу, які можна автоматизувати у NetHunt CRM

Дізнайтеся, як NetHunt CRM спрощує процеси продажів, автоматизуючи рутинні завдання, щоб менеджери могли зосередитися на важливих аспектах, як-от будування відносин з клієнтами й укладення угод.

Рутинні завдання — найзапекліший ворог менеджерів із продажу.

Чи хотіли б ви нарешті перестати вручну вводити дані в CRM, копіювати те саме шаблонне повідомлення для сотень лідів, занотовувати зустрічі й повідомлення, якими обмінюєтеся з потенційними клієнтами?

Це довго, нудно й часто неефективно.

У всіх менеджерів з продажу є історії про те, як вони забували надіслати фоловап ліду, відправити додаткові матеріали після демодзвінка чи перенести угоду на наступний етап лійки продажу. Це нормально, це людський фактор.

Але це сповільнює розвиток вашого бізнесу. Тож ручних процесів пора позбутися хоча б частково.

Команда NetHunt CRM вірить у силу автоматизації та несе цю ідею на широкий загал. Ми пропонуємо багато інструментів, щоб полегшити вашу роботу в продажах, позбавити рутинних клопотів і дати змогу зосередитися на більш креативних завданнях.

У статті ми обговоримо, що таке автоматизація процесу продажів, розповімо про основні процеси, які NetHunt CRM може оптимізувати й автоматизувати, і детально пояснимо, яку користь це принесе вашому бізнесу.

Що таке процеси продажів

Процеси продажів — дії менеджерів із продажу для перетворення потенційного клієнта на реального покупця: від пошуку клієнтів до укладення угод і подальшого обслуговування.

Коли кожен етап продажу має мету й завдання, які треба виконати, щоб успішно провести клієнта через продаж, менеджерам простіше організувати роботу, підвищити ефективність і гарантувати стабільне зростання бізнесу.

CRM-система, як-от NetHunt CRM, упорядковує процеси продажів, стежить за кожним етапом та автоматизує деякі з них для економії часу. Автоматизувавши процеси продажу й рутинні завдання, як-от надсилання листів чи нагадування, ви зосередитеся на ключових діях: переговорах, установленні відносин з клієнтами й укладенні угод.

Автоматизація процесів продажів не тільки підвищує ефективність, а й мінімізує ризик людських помилок, отже, менеджери із продажу працюють більш продуктивно й організовано.

Які процеси продажів можна автоматизувати в NetHunt CRM

Команда NetHunt CRM надає користувачам цілий спектр функціоналу, потрібного для автоматизації процесів продажу.

Від залучення лідів і до їх розподілу між менеджерами з продажу, від створення завдань і сповіщень до просування угод лійкою продажів та аналітики щодо завершення угод  — у NetHunt CRM можна автоматизувати більшість процесів продажу.

NetHunt CRM спрощує роботу менеджерів і робить їх ще ціннішими. Завдяки автоматизації частини процесів менеджери з продажу можуть приділити більше часу на підвищення кваліфікації, побудову якісних відносин з клієнтами, удосконалення скриптів розмов чи написання робочих повідомлень лідам.

Це приводить до збільшення прибутків і зарплати менеджера з продажу. Тож у виграші всі.

💡Якщо ви шукаєте шаблон — чи то для спілкування електронною поштою, чи то для повідомлень у месенджерах, — обов’язково ознайомтеся з нашою бібліотекою безплатних шаблонів.

Окрім того, автоматизація певних процесів продажу підтримує інформацію в базі даних упорядкованою, повною та актуальною. Відповідно, усі процеси й рішення, які дотично чи прямо залежать від якості даних, будуть кращими.

Далі розповімо про базові процеси продажу, які можна автоматизувати в NetHunt CRM.

Автоматичне введення й оновлення даних

Інформація про клієнтів — основа бізнесу, його історія та майбутні перспективи. Регулярне оновлення й підтримання порядку в базі — надважливе завдання. Найкращий підхід тут — автоматизація.

Чому це важливо? Ручне введення даних призводить до помилок, пропусків і дублювання. Автоматизація мінімізує ці ризики й підтримує чистоту бази.

Із CRM-системою можна відмовитися від ручного введення даних. NetHunt CRM автоматично створює картки клієнтів з листів, сайту чи соцмереж, як-от LinkedIn. Також вона перевіряє дані на дублювання, щоб вони були унікальні.

NetHunt CRM синхронізує контакти з Google Контактів, постійно оновлюючи їх. Нові записи можна створювати з листів лише за кілька натискань, а для сайтів є власні вебформи. Для контактів у таблицях (Excel, Spreadsheets) система підтримує імпорт через CSV.

Синхронізуйте дані разом з NetHunt CRM!

Збирання запитів і заявок з різних джерел

Перевага NetHunt CRM — інтеграції з популярними інструментами, як-от Gmail, Intercom, месенджери (Facebook Messenger, Viber, Telegram), телефонія (Ringostat, Binotel), соцмережі (Instagram, Linkedin) тощо.

Можна збирати всі заявки й запити з різних джерел в одному місці, не пропускаючи повідомлень від потенційних клієнтів і можливостей продажу. Автоматизація усуває людський фактор і мінімізує помилки.

З NetHunt CRM можна:

  • автоматично створювати картки клієнтів із вхідних листів Gmail, фіксуючи всю комунікацію
  • захоплювати лідів з вебформ на сайті й запускати автоматичний підігрів серією листів
  • створювати картки клієнтів із чатів Intercom на сайті, зберігаючи всі розмови в CRM
  • додавати нові контакти з месенджерів і комунікувати з потенційними клієнтами прямо із CRM
  • створювати картки з телефонних дзвінків через інтеграції з Binotel і Ringostat
  • переносити дані з LinkedIn до CRM за одне натискання
  • перевіряти електронні адреси потенційних клієнтів завдяки інтеграції з Apollo та Hunter
  • структурувати й візуалізувати дані через інтеграцію з Google Looker Studio.

Отже, ви повністю контролюєте й організуєте контакти незалежно від каналу комунікації.

Розподіл лідів серед менеджерів з продажу

Надзвичайно важливо швидко реагувати на нові запити від лідів і клієнтів, адже від того, як швидко ви встановите перший контакт, залежить імовірність закриття угоди.

Коли ви отримуєте заявку від потенційного клієнта, її отримують і ваші конкуренти. Тому діяти треба швидко!

З NetHunt CRM ви можете автоматично розподіляти між менеджерами нові заявки, щойно вони надходять до системи, що значно пришвидшить установлення першого контакту з лідами.

Можна налаштувати рівномірний розподіл потенційних клієнтів між менеджерами з продажу або ж призначати відповідальних менеджерів за певними критеріями.

Наприклад, якщо у вас є менеджер з досвідом у галузі логістики, можна призначати лідів із цієї сфери лише на нього. Або, якщо певні менеджери працюють з малим і середнім бізнесом, а інші — з корпораціями, ви можете налаштувати розподіл потенційних клієнтів за розміром компанії.

Лійка продажу

Лійка продажу — візуальне відображення різних етапів угоди, які проходить клієнт від першого контакту до купівлі, повторної купівлі або рекомендації. Це простий інструмент, з яким компанії стандартизують процес продажу, запобігають випадінню клієнтів з фокуса менеджера й максимізувати прибуток.

Лійка продажів особливо доцільна, коли менеджери працюють одночасно над кількома угодами. Вона дає уявлення про сукупність усіх потенційних клієнтів, цінність, яку бізнесу принесе кожна потенційно закрита угода, і дії, які треба виконати, щоб закриту конкретну угоду швидше.

Побудувати лійку продажу вкрай складно без спеціального програмного забезпечення, тож тут потрібна CRM-система. У NetHunt CRM можна додати етапи лійки, що відповідатимуть вашому процесу.

Як створити лійку продажів у NetHunt CRM? Усе дуже просто:

  1. Відкрийте папку «Угоди», натисніть «Картковий вид» і згрупуйте угоди за полем «Етап». Цей картковий вид і є вашою лійкою продажів, тут можна налаштувати етапи.
  2. Натисніть кнопку «Налаштування картки», щоб визначити, які параметри угоди відображатимуться, наприклад сума угоди або кількість днів на етапі лійки.
  3. Збережіть цей фільтр і лійку продажу для швидкого доступу.

Такий вигляд має лійка продажу в NetHunt CRM:

Звіт воронки продажу у NetHunt CRM

NetHunt CRM також оптимізує численні бізнес-процеси, автоматизує рутинні завдання й підвищує ефективність роботи команди продажів. Від підігрівання лідів і пріоризації потенційних клієнтів до відстеження KPI та створення повторних угод — система автоматично виконує дії для плавних і контрольованих продажів.

Читайте далі, щоб дізнатися, як NetHunt CRM може підвищити продуктивність вашої команди та зекономити час.

Підігрівання лідів

Коли ви додаєте нового ліда до бази даних, наступним логічним кроком буде розпочати процес підігрівання цього потенційного клієнта.

Ви можете налаштувати автоматизацію так, щоб система автоматично надсилала ліду імейл (або ж, якщо вам подобається крапельний маркетинг, то активувала ланцюг імейлів), щойно він потрапить у лійку продажу.

➡️Дізнайтеся, як правильно скласти ланцюг імейлів, щоб успішно закрити угоду, у нашому дописі Ланцюжок листів на мільйон: як закрити угоду за допомогою фоловап-розсилки.

З автоматизаціями в NetHunt CRM також можна автоматично пересувати лідів на наступний етап лійки продажу залежно від їх взаємодії з листами (була відповідь чи ні; чи натиснув лід на посилання в імейлі тощо).

Залучайте лідів ефективно разом з NetHunt CRM!

Пріоризація лідів

Пріоризація потенційних клієнтів — ключовий бізнес-процес і фактор, який допомагає вирішити, наскільки важливо приділити увагу цьому ліду, щоб закрити угоду.

Цей процес можна значно спростити з автоматизаціями NetHunt CRM. Налаштуйте автоматизацію, яка змінюватиме пріоритет ліда в системі залежно від відповідності низці критеріїв, які ви виберете самі.

Наприклад, якщо потенційний клієнт читає кожен лист, йому можна надати вищий пріоритет. А якщо клієнт не відповів на останні п’ять листів, його пріоритет можна понизити.

Утім, перелік критеріїв не обмежується наведеними прикладами: у NetHunt CRM можна міксувати різні параметри, допоки ви не знайдете оптимальну комбінацію.

Ось неповний список параметрів, на які ви можете спиратися, коли створюєте правила автоматичного змінення пріоритетності угоди:

  • посада
  • взаємодія з вебформами
  • етап у лійці продажів
  • взаємодія з вашою компанією в LinkedIn
  • відкриті тикети підтримки.

Створення завдань і нагадувань для окремих етапів лійки продажу

Тримати в пам’яті всі завдання, які треба виконати впродовж дня, тижня або місяця, надзвичайно складно. Однак забувати про зустрічі, фоловапи й дзвінки також не варто, адже помилки призводять до втрачених угод.

Налаштувавши всього кілька автоматизацій в NetHunt CRM, ви не переживатимете, що щось забули, — система нагадає вам про всі важливі завдання!

Наведемо приклади процесів, які можна автоматизувати в NetHunt CRM:

  • Після того як завдяки автоматизованому процесу лід прогріли й передали менеджеру з продажу, для менеджера можна автоматично створити завдання зв’язатись із цим потенційним клієнтом протягом певного часу.
  • Щоразу, коли лід переміщуватиметься на наступний етап лійки продажів, відповідні завдання для цього етапу автоматично створюватимуться для відповідального менеджера.
  • Для різних типів завдань можна встановлювати автоматичні нагадування через визначені проміжки часу. Так ваші менеджери з продажу завжди знатимуть, які завдання заплановані на день

Контроль над забутими угодами

У NetHunt CRM можна налаштувати фільтр, щоб бачити всі угоди, з якими не взаємодіяли певний час. Для цього треба налаштувати статистичне поле: «кількість днів з моменту отримання останнього листа», або «кількість днів на певному етапі лійки», або «остання дата взаємодії» тощо.

Із цим фільтром менеджер бачитиме потенційних клієнтів, які не контактували з бізнесом певний час, і зможе щось зробити додатково: подзвонити ліду чи відправити фоловап.

Цей фільтр автоматично оновлюється, з ним менеджери завжди можуть відстежувати, з ким їм треба знову встановити контакт і продовжити роботу над угодами.

Створення повторних угод

З інструментами автоматизації NetHunt CRM ви можете налаштувати автоматичне створення повторних угод на основі попередньо визначених параметрів.

Наприклад, коли термін контракту з клієнтом наближається до завершення, CRM автоматично створить нову повторну угоду й поверне ліда до лійки продажів.

Також разом зі створенням повторної угоди ви можете створити завдання для відповідального менеджера з продажу, щоб він заздалегідь зв’язався з клієнтом, попередив щодо термінів завершення договору й обговорив майбутній контракт.

Отримання зворотного зв’язку

Щоб запобігти відтоку клієнтів, підтримуйте з ними відносини навіть після укладання угоди. Треба запровадити проактивну методологію Customer Success і постійно нагадувати клієнту, що його думка і його успіх вам важливі.

Зворотний зв’язок чудово підходить для цього, адже ви можете оцінити рівень задоволеності клієнтів, дізнатися про недоліки продукту й підвищити рівень довіри до бізнесу.

Однак збирати відгуки одразу після укладання угоди не вийде: треба дати клієнту час покористуватися продуктом і сформувати враження про нього. Отже, планувати дзвінки варто через деякий час після укладання угоди. Коли клієнтів усього кілька, то проблеми начебто й немає. Але якщо їх багато, шанс забути про когось і не відправити листа вчасно значно зростає.

Делегуйте це завдання автоматизації в NetHunt CRM і налаштуйте автоматичні ланцюги листів для збирання відгуків кожні кілька місяців. NetHunt CRM також відстежуватиме, як клієнт взаємодіяв з листом, і надішле ще одне повідомлення через деякий час, якщо відповіді не буде.

Звітність

Важко швидко рости й збільшувати прибутки без відстеження ключових показників і коригування стратегії на їх основі. CRM допомагає зрозуміти, які процеси ефективні, і об’єднати дані з різних систем для повного огляду бізнесу.

NetHunt CRM створює такі звіти для оцінювання прогресу й коригування процесів:

  • обсяг продажу — вартість угод за певний період;
  • звіт лійки — аналіз часу на кожному етапі угоди;
  • звіт про продажі — кількість потенційних клієнтів на кожному етапі продажів;
  • звіт за менеджером — обсяг угод, що закрили конкретні менеджери;
  • звіт за каналом — кількість продажів з певного джерела (реклама, сайт, LinkedIn, дзвінки);
  • прогноз продажів — очікуваний прибуток від продажів у певний період;
  • причини втрати угод — аналіз втрачених угод за категоріями причин (висока ціна, нестача функцій);
  • цілі продажів — оцінювання, наскільки команда близька до досягнення мети;
  • час на етапі — скільки часу угоди проводять на кожному етапі лійки продажів.

NetHunt CRM інтегрується з Looker Studio, що дає змогу відобразити дані з різних систем на одному дашборді для аналізу конверсій та активності користувачів.

Інтеграція з Looker Studio

Збереження фільтрів для моніторингу важливої інформації

Що більший ваш бізнес, то більше лідів і угод треба обробляти. Ліди перебувають на різних етапах лійки, тому важко тримати все в голові чи в записах. Так можна втратити угоди й гроші.

З фільтрами в CRM можна швидко знайти важливу інформацію. У NetHunt CRM є такі фільтри:

  • Фільтр за каналами продажу. Визначте, з яких джерел надходять клієнти, та оптимізуйте зусилля.
  • Фільтр за часом останнього контакту. Не втрачайте клієнтів через недостатнє спілкування.
  • Фільтр за втраченими угодами. Аналізуйте причини відмов і покращуйте продукт.
  • Фільтр за угодами, які мають закритися. Пріоризуйте важливі угоди й прогнозуйте продажі.
  • Фільтр за новими угодами. Швидко обробляйте нових лідів, щоб випередити конкурентів.
  • Фільтр за менеджерами. Відстежуйте угоди кожного вашого менеджера.

У NetHunt CRM є багато корисних автоматизацій, щоб спростити процеси й підвищити ефективність відділу продажів.

Приклад автоматизації у NetHunt CRM

Висновки

З автоматизацією процесів продажу з NetHunt CRM компанії ефективно організують роботу й значно скоротять кількість рутинних завдань. Завдяки автоматичному введенню й оновленню даних, збиранню запитів з різних джерел, розподілу лідів серед менеджерів та управлінню лійкою продажів система мінімізує людські помилки й підвищує продуктивність команди.

Менеджери можуть зосередитися на важливіших завданнях, як-от побудова відносин з клієнтами й закриття угод. NetHunt CRM сприяє розвитку бізнесу завдяки структурованим та автоматизованим процесам.

Поділитися дописом з друзями та колегами!