Що змінилося в NetHunt CRM цього місяця? Ось основні апдейти які вже доступні для користувачів. 

Головні оновлення й поліпшення функціоналу

Сповіщення тепер доступні і у мобільному застосунку 

Не пропускайте важливі події з CRM і реагуйте вчасно на: коментарі та згадки, оновлення в угодах і контактах, інші події, які тримають роботу під контролем.
Переконайтеся, що у вас актуальні версії: 

  • iOS – 2.22
  • Android – 2.25.0

Детальну інструкцію з налаштування читайте у базі знань

Керування правами доступу до розсилок 

Раніше всі користувачі бачили всі кампанії в розділі «Розсилки». Тепер адміністратор може обмежити доступ: кожен бачить лише свої розсилки.

У історії активності у картці клієнта теж приховано зміст розсилок для всіх, окрім власника. Це зберігає приватність і не відволікає колег зайвою інформацією. 

Поліпшені інтеграції з двома сервісами телефонії — CallsApp і Ringostat

  • Ringostat: NetHunt CRM тепер може дзвонити не лише на SIP-лінію. Дзвінки тепер надходять на всі прив'язані канали менеджера, включно з мобільним — шанс пропустити клієнта мінімальний.
  • Закріплені менеджери тепер працюють і в CallsApp: дзвінок автоматично перенаправляється до відповідального менеджера, а не в загальну чергу.

🎊 Запустили сторінку з продуктовими оновленнями

Тепер кожне покращення і новий функціонал— на одній сторінці. Коротко, структуровано та з деталями. 

Якщо хочете  дізнаватися про новинки ще до того, як вони потрапляють у добірку? Доєднуйтеся до нашого Telegram-каналу, там всі оновлення майже в режимі реального часу!   

Новий кейс клієнта 

LOKO

Дізнайтеся, як LOKO пришвидшили підписання партнерів і закриття угод, зробили процеси керованими та прозорими — і отримали приємний бонус: команда стала помітно згуртованішою.

 👉 Читати кейс 

Корисні матеріали 

1️⃣ Як організувати день менеджеру з продажів, щоб не втрачати ліди і закривати угоди

Дізнайтеся, як менеджери з продажів планують день, управляють лідами та підтримують продуктивність.

Читати статтю 

На цьому все 💙
Почуємося у грудні! Готуємо для вас нові корисні функції та кейси клієнтів.