Інтеграція з WhatsApp Business
Ми раді повідомити, що довгоочікувана підтримка WhatsApp Business доступна у NetHunt CRM!
Якщо у вас є WhatsApp Business на смартфоні, підключити його до NetHunt CRM тепер можна всього скануванням QR-коду.
Так ви зможете:
-
Надати команді спільний доступ до бізнес-акаунту;
-
Спілкуватися з клієнтами, не залишаючи систему;
-
Створювати нові Контакти або Угоди з вхідних повідомлень у кілька кліків (або навіть повністю автоматизувати цей процес).
Дізнатися більше
Нова дія в Автоматизації: “Залишити коментар”
Дія “Залишити коментар” дозволяє автоматично залишати коментарі у рамках ваших автоматизацій.
Підтримується все звичне форматування тексту, а також можливість динамічно згадувати колег через макроси.
Приклади:
-
Якщо угода, що потрапляє в автоматизацію, має критичні параметри (наприклад, розмір або пріоритет), залишати коментар із терміновою згадкою менеджера.
-
Під час створення запису з даних, отриманих через Webhook, просто розміщувати всі деталі у коментарі, замість заповнення кожного поля окремо.
Багаторядкове поле формули
Ми оновили редактор формул — тепер він розширюється вертикально, тож довгі формули стало значно легше писати й редагувати.
Виправлено відображення пересланих постів і рілзів у Instagram
Раніше, якщо вам надсилали пост з Instagram, ви бачили тільки повідомлення, але не сам пост. Тепер переслані пости й рілзи коректно відображаються та мають відповідні позначки в чатах.
Виправлення: Обрізані деталі автоматизації в Історії активності
У рідкісних випадках деталі запуску автоматизації відображалися не повністю, через що не відкривалось посилання на конкретний запуск.
Цю помилку виправлено.