Виклик
Як і багато команд на старті, ми певний час працювали в таблицях. З часом їх ставало дедалі більше, а підтримувати єдину структуру та узгодженість даних ставало складніше. Через це з’являлися ризики втрати інформації або помилок у формулах і зв’язках.
Що LOKO шукали у CRM-системі
-
No-code/low-code кастомізація та автоматизації без залежності від розробників.
-
Єдине середовище для крос-функціональної взаємодії всіх відділів із ролями/правами доступу для безшовної передачі партнерів.
-
Автоматизації: автозадачі (договори/активація/супровід), мітки часу щоб відстежувати швидкість роботи співробітників, статуси з обов’язковою причиною виграшу чи програшу угод.
-
Фіксація комунікацій у CRM, насамперед інтеграція з Telegram для прозорості спілкування і взаємозаміни менеджерів під час відпусток.
-
Масштабованість під ріст команди та бази (300+ нових партнерів/місяць) і підтримка мереж/мульти-локацій в одній картці.
-
Контроль швидкості угод на етапах – щотижневі/щомісячні огляди, видимість «де сповільнились».
-
Інтуїтивний інтерфейс для високого використання і мінімального опору команди.
Нам потрібно було об’єднати всі наші команди, що працюють із Партнерами, в одне середовище, де кожен може бачити, що відбувається з партнером, але не заважати іншим. Проєкт росте, ми доволі динамічні, тому нам потрібне середовище, яке зможе ефективно зростати з нами.
Рішення від NetHunt CRM
Автоматична та безшовна передача партнерів між відділами
Все починається з лідогенерації та продажів, далі:
-
Фінанси отримують автозадачі (створити/погодити договір, внести показники).
-
Відділ активації бере партнера в роботу (меню, фото, навчання).
-
Після публікації контенту картка автоматично переходить у cупровід для довгострокової роботи ( аналіз продажів, оновлення контенту, комунікація з партнером).
Раніше, щоб активувати партнера, треба було зробити це в трьох таблицях, відмітити в Jira та написати в чаті. Це багато роботи та часу. Зараз фактично все, що потрібно — активувати партнера в бек-офісі і змінити статус у CRM.
Відстеження швидкості роботи менеджерів та перебігу етапів угод
Навіщо це бізнесу:
-
Знаходити «вузькі місця». Видно, які етапи сповільнюються і чому.
-
Керувати продуктивністю. Порівняння швидкості по менеджерах/командах.
-
Планувати ресурси. Розуміння, де додати людей або спростити кроки.
Комунікації та Telegram у CRM
На практиці це вирішує відразу дві болючі задачі:
-
швидку координацію між відділами;
-
безшовну взаємозаміну менеджерів.
Інтеграція з Telegram робить комунікацію прозорою та зручною. Команда бачить усю історію спілкування, може швидко допомогти чи підстрахувати колегу
Контроль процесів та аналітика
-
Продажі. Головне — швидкість активації та оборотність партнерів. Аналізують на яких умовах частіше підключають партнерів, де потрібен коучинг менеджерам або зміна сценарію перемовин. Додатково відстежують комісію по менеджерам.
-
Відділ активації. Час від збору матеріалів до публікації, виконання задач із підготовки контенту та навчання партнера.
-
Супровід. Баланс активних/деактивованих партнерів і відсоток відтоку партнерів, причини деактивацій.
-
Фінанси/бухгалтерія. Швидкість роботи з договорами: створення, завантаження, підписання.
Автоматизації, що стандартизують процеси та менеджери не забувають
Ось кілька прикладів:
-
Щойно створюють картку партнера — ставиться задача фінменеджеру підготувати договір. На етапі «погодження» — нове завдання іншому фінменеджеру додати потрібні реквізити.
-
Коли контент від партнера готовий, система ставить задачу менеджеру активації — взяти партнера в роботу і довести до публікації (меню, фото, опис).
Якщо партнер деактивується, NetHunt створює нагадування відділу супроводу: виконати всі потрібні дії за чеклістом деактивації.
Невидимий бонус: згуртованість команд
Єдина система об’єднує команди навколо спільних процесів. Коли всі працюють у CRM, стає простіше бачити, як взаємопов’язані дії різних відділів — супровід краще розуміє потреби продажів, а продажі можуть швидко уточнити деталі взаємодії з партнерами. Такий формат сприяє відкритій комунікації та командності.
Результати
Швидший перебіг угод і прозора передача
Автоматизації та мітки часу показують швидкість на кожному етапі воронки; керівники бачать, де сповільнились, і швидко усувають вузькі місця.
Єдиний простір замість розрізнених інструментів
Замість Jira, чатів, кількох таблиць — CRM єдиний інструмент: менше ручних кроків, менше помилок, швидше оновлення статусів і документів.
Актуальні дані та керованість портфеля партнерів
Оновлені записи та статуси по мережах і локаціях дозволяють бачити повну картину: аналізувати активність і динаміку партнерів, вчасно реагувати на ризики та приймати зважені рішення щодо розвитку портфеля.