Що нового в NetHunt CRM: листопад 2025
Що змінилося в NetHunt CRM цього місяця? Ось основні апдейти які вже доступні для користувачів.
Головні оновлення й поліпшення функціоналу
Сповіщення тепер доступні і у мобільному застосунку
Не пропускайте важливі події з CRM і реагуйте вчасно на: коментарі та згадки, оновлення в угодах і контактах, інші події, які тримають роботу під контролем.
Переконайтеся, що у вас актуальні версії:
- iOS – 2.22
- Android – 2.25.0
Детальну інструкцію з налаштування читайте у базі знань.
Керування правами доступу до розсилок
Раніше всі користувачі бачили всі кампанії в розділі «Розсилки». Тепер адміністратор може обмежити доступ: кожен бачить лише свої розсилки.
У історії активності у картці клієнта теж приховано зміст розсилок для всіх, окрім власника. Це зберігає приватність і не відволікає колег зайвою інформацією.
Поліпшені інтеграції з двома сервісами телефонії — CallsApp і Ringostat
- Ringostat: NetHunt CRM тепер може дзвонити не лише на SIP-лінію. Дзвінки тепер надходять на всі прив'язані канали менеджера, включно з мобільним — шанс пропустити клієнта мінімальний.
- Закріплені менеджери тепер працюють і в CallsApp: дзвінок автоматично перенаправляється до відповідального менеджера, а не в загальну чергу.
🎊 Запустили сторінку з продуктовими оновленнями
Тепер кожне покращення і новий функціонал— на одній сторінці. Коротко, структуровано та з деталями.
Якщо хочете дізнаватися про новинки ще до того, як вони потрапляють у добірку? Доєднуйтеся до нашого Telegram-каналу, там всі оновлення майже в режимі реального часу!
Новий кейс клієнта
LOKO
Дізнайтеся, як LOKO пришвидшили підписання партнерів і закриття угод, зробили процеси керованими та прозорими — і отримали приємний бонус: команда стала помітно згуртованішою.
Корисні матеріали
1️⃣ Як організувати день менеджеру з продажів, щоб не втрачати ліди і закривати угоди
Дізнайтеся, як менеджери з продажів планують день, управляють лідами та підтримують продуктивність.
На цьому все 💙
Почуємося у грудні! Готуємо для вас нові корисні функції та кейси клієнтів.