Бізнес — це не лише про стратегію, бюджет та продажі. Бізнес — це також про місію та цінності, громадянську і соціальну позицію, навколо якої згуртовуються люди.

Як ніколи раніше, українським бізнесам необхідно неухильно притримуватися чіткої громадянської позиції — курсу на патріотизм, економічну підтримку своєї держави та подолання ворога. І починатися цей курс має з повного ембарго на будь-які, без виключень, російські товари.

Ще донедавна серед користувачів російських amoCRM та Бітрікс24 були українські бізнеси. Сьогодні цьому варто покласти край.

На щастя, зробити це легко. Ринок програмного забезпечення CRM наразі є одним із найбільш стрімко розвиваючихся, і нові вендори з різних куточків світу поповнюють каталог пропозицій CRM-системами на будь-який смак та для вирішення будь-яких бізнес-запитів.

У цій добірці ми зібрали найнадійніші та найефективніші альтернативи російським CRM-системам. Читайте уважно — деякі з них пропонують спеціальні плани для українських бізнесів, які допоможуть вашій компанії відновитися та розвиватися ще швидше.

NetHunt CRM — вбудована в Gmail

CRM-система, я з українським сердцем, українська команда

NetHunt CRM
NetHunt CRM

NetHunt CRM – це хмарна CRM-система для команд продажу та маркетингу, яка вбудована у Gmail. NetHunt CRM дозволяє керувати потенційними клієнтами, підтримувати та розвивати відносини з клієнтами, стежити за прогресом продажу і укладати більше угод.

Заснована в 2015 році, NetHunt CRM швидко стала фаворитом користувачів, отримала нагороди і відзнаки та безліч позитивних відгуків. Система також щороку успішно проходить оцінку безпеки від Google.

NetHunt CRM може похвалитися рейтингом 4,7 на G2 і 4,8 на Capterra.

Популярність NetHunt CRM зумовлена ​​її потужним функціоналом та широкими можливостями кастомізації системи. NetHunt пропонує такий рівень інтеграції з Gmail, який ви не знайдете в жодній іншій системи — вона без перебільшення живе у вашій поштовій скриньці.

NetHunt допомагає вашому бізнесу організовувати базу контактів, побудувати воронку продажу, автоматизувати процеси продажу та будувати звіти без необхідності регулярно переключатися між вкладками.

На відміну від деяких інших CRM-систем, NetHunt CRM не зосереджується лише на функціоналі для команди продажу. Це чудовий інструмент для команд підтримки клієнтів і маркетингу. Ви можете налаштувати систему відповідно до ваших бізнес-потреб, скориставшись перевагами багатьох різних функцій…

  • Організація бази контактів, сегментація контактів, збереження фільтрів, система запобігання дублів контактів.
  • Створення лідів та угод в кілька кліків із багатьох джерел - імейл, веб форма, чат на сайті, LinkedIn та інші.
  • Повна історія взаємозв’язків та комунікації з клієнтом - прив’язка імейлів та чатів до картки клієнта, коментарі, документи.
  • Воронка продажу, налаштована під ваші етапи продажу. Є можливість створили кілька вронок продажу, якщо ви, наприклад, продаєте різні товари.
  • Розширений функціонал імейл-маркетингу: персолізовані листи, масові розсилки, відстеження відкриття листів, шаблони листів, тестові імейли, функціонал Відписок від розсилок та інше.
  • Автоматизація продажу - автоматичне створення лідів, розподіл між менеджерам, серії автоматичних листів, зміна етапу воронки в залежності від дій ліда, створення завдань та автоматичні сповіщення в Google Chat або Slack.
  • Можливості для спільної роботи, такі як @згадки, постановка завдань та спільна бази даних.
  • Звіти по прогресу продажу та маркетингових активностей: звіт по воронці продажу, звіти про продаж по кожному менеджеру, каналу продажу, гео, прогноз проажу, звіт по причинам втрати угод та інше.
  • Пряма інтеграція з LinkedIn, Facebook Messenger та Intercom для генерації потенційних клієнтів. Інтеграція із Zapier для підключення NetHunt CRM до інших інструментів, які ви використовуєте.

NetHunt пишається своїми розробниками та командою підтримки клієнтів, які невтомно працюють над підвищенням функціональності системи. Команди завжди відкриті для запитів, пропозицій, і можуть розглянути можливість розробки функціоналу, який ще недоступний в продукті, але покращить його. Все, що вам потрібно зробити, це запитати.

Кому підійде NetHunt CRM

Завдяки великим можливостям кастомізації системи, NetHunt CRM підійте компанії будь-якої галузі - від SaaS-бізнесу до фінансової компанії до некомерційної організації. NetHunt CRM ідеально підходить малому та середньому бізнесу та компаніям, які працюють у Gmail та інших додатках Google, адже ви не знайдете в жодній CRM-системі такий рівень інтеграції з Gmail, як в NetHunt.

Переваги NetHunt CRM

✅ Повноцінна CRM-система, яка легко інтегрується з Gmail
✅ Розширені функції автоматизації продажів, включаючи збір потенційних клієнтів, введення даних, автоматична прив’язка електронних листів, сповіщення та інше.
✅ Функціонал імейл-маркетингу, включаючи масові розсилки, аналітика імейл-кампаній, шаблони листів, серії імейлів та інше.
✅ Розширені функції керування контактами.
✅ Інтеграція з Google Workspace, LinkedIn, Google Contacts, Data Studio, Intercom і Facebook Messenger.
✅ Висока можливість налаштування та кастомізації - змінюйте будь-що, від кількості та назв ваших папок до кожного поля в записі клієнта.
✅ Легка навігація та зручна для користувача.
✅ Легко і швидко реалізується; коротка крива навчання.
✅ Має чудову, чуйну команду успіху клієнтів.

Недоліки NetHunt CRM

❌ Обмежений функціонал мобільного додатка в порівнянні з десктоп версією.
❌ Деякі функції доступні лише для тарифів Business і Advanced.
❌ Наразі пропонує лише сім інтеграцій із сторонніми програмами та платформами.
❌ Телефонія та смс-розсилки в розробці.

Тарифні плани

💰Basic: 250 грн за користувача в місяць, при річній передплаті
💰Business: 500 грн за користувача в місяць, при річній передплаті
💰 Advanced: 1000 грн за користувача в місяць, при річній передплаті

Наразі, до кінця 2022 року, NetHunt CRM пропонує спеціальну програму для українських некомерційних організацій. Ви можете дізнатись всі умови за посиланням.

Як почати користуватись NetHunt CRM

Перейдіть на веб-сайт NetHunt і зареєструйтеся на 14-денний безкоштовний пробний період. Потім завантажте розширення Chrome із Chrome Store, NetHunt CRM з’явиться у вас в інбоксі Gmail. Ви також можете використовувати веб-версію системи.

Sales Creatio — професійне управління продажами

Українська компанія

Sales Creatio
Sales Creatio

Sales Creatio — це продукт для автоматизації та прискорення повного циклу продажу: від ліда до повторних замовлень.

Система дозволяє відділам продажу управляти продажем та автоматизувати процеси у одному інтерфейсі. У систему вже закладені певні бізнес-процеси, які відображають найкращі світові практики з продажу. За допомогою системи, користувачі можуть визначити вузькі місця в процесах та швидко їх змінити для закриття більшої кількості угод.

  • Портрет клієнта 360° - ви можете створити карту клієнта, яка зберігає всі дані про нього та історію комунікації. Ви можете сегментувати клієнтів та обирати для кожного сегменту необхідну взаємодію.
  • Управління лідами та продажами.
  • Робота з прямими, польовими та партнерським продажами з довгим і коротким циклом угоди.
  • Воронка продажу для моніторингу процесу продажу.
  • Виставлення рахунку та контроль оплати.
  • Аналіз продажів - готові звіти з продажів, клієнтської інформації, ефективності роботи менеджерів.
  • Задачі та комунікація - управляйте робочим часом команди, ставте задачі своїм менеджерам та контролюйте їх виконання.
  • Автоматизація бізнес-продажів.

Кому підійде Sales Creatio

Більш за все Sales Creatio підходить для великих бізнесів, які залучають до користування CRM-системою різні відділи компанії. Більш того, Sales Creatio пропонує своїм клієнтам виключно довгострокові контакти з мінімальним строком укладання - 3 роки. Саме через це не кожен маленький та середній бізнес зможе дозволити собі користування системою.

Переваги Sales Creatio

✅ Повноцінна CRM-система, яка ще має у портфоліо інші програми для ведення бізнесу, такі як Studio Creatio та Portal Creatio.
✅ Зручний інтерфейс та робочий простір, навіть початківцям буде легко розібратись.
✅ Можливість налаштовувати поля та екрани та створювати робочі процеси, які сумісні з вашими бізнес-цілями.
✅ Вбудований штучний інтелект, що дозволяє збагачувати дані про клієнтів із зовнішніх джерел.
✅Предикативний скоринг та інтелектуальні підказки.

Недоліки Sales Creatio

❌ Деякі функції доступні лише для тарифів Team та Commerce.
❌ Немає сповіщень для команди.
❌ Немає відкритого API.
❌ Відсутні інтеграції із соціальними мережами.
❌ Дорога система, адже інколи вам необхідно буде придбати декілька продуктів, щоб отримати весь функціонал.

Тарифні плани

💰Team: 610 грн за користувача в місяць
💰 Commerce: 610 грн за користувача в місяць
💰 Entreprise: 1260 грн за користувача в місяць

Наразі Creatio розробила спеціальну програму підтримки українського бізнесу, пропонуючи 50% знижки для 50 перших користувачів, безкоштовне навчання та сертифікацію клієнтів, та мінімальну суму річної підписки $500. Деталі можна дізнатись тут.

Як почати користуватись Sales Creatio

Запросіть на сайті безкоштовний тест-драйв платформи або ж презентацію системи від менеджера.

KeepinCRM — зрозуміла CRM для продажів

Українська компанія

KeepinCRM
KeepinCRM

KeepinCRM — CRM-система для малого та середнього бізнесу з фокусом на автоматизацію бізнес-процесів. Платформа поєднує в собі безліч функціоналу: організацію лідів та клієнтів, моніторинг угод, завдання, склад, фінанси, служби доставки та інше. KeepinCRM також інтегрується з вашим сайтом, щоб відстежувати поведінку користувачів задовго до того, як вони заповнюють форму зворотного зв’язку або підписуються на ваш продукт.

Функції KeepinCRM:

  • Створення лідів в кілька кліків, сегментація клієнтів, історія комунікації та замовлень у картці клієнта.
  • Воронка продажу, щоб відстежувати кожен етап продаж та процеси, які приносять прибуток, або ж навпаки втрачають.
  • Ведення складу: залишки товарів, накладні, аналіз оборотності товарів, прихід та переміщення між складами, інтеграція із Новою Поштою, УкрПоштою, JustIn.
  • Аналітика для оптимізації процесів та планування стратегії продажу: статистика по кількості продажу, середній чек, розподіл по етапах воронки та інше.
  • Автоматизація бізнес-процесів: автоматичне створення угод, відправлення sms, перехід на інший етап воронки, тощо.
  • Повноцінний документообіг дозволяє формувати, зберігати та надсилати документи клієнтів - рахунки, договори, акти.
  • Можливість ставити завдання всередині системи: планувати задачі, виставляти пріоритетність, контролювати виконання завдань.
  • Прямі інтеграції з такими системами як SendPulse, Binotel, TurboSMS, OpenCart та іншими.

Кому підійде KeepinCRM

KeepinCRM буде корисна бізнесам, які займаються роздрібною торгівлею. В системі є всі необхідні функції для ефективної роботи з клієнтами й підрядниками. Інтеграції з великими маркетплейсами, транспортними компаніями, складом роблять всі процеси простими та прозорими.

Переваги KeepinCRM

✅ Висока гнучкість системи, що дозволяє налаштувати її під ваші процеси.
✅ Швидке оновлення системи та додавання нового функціоналу.
✅ Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс системи, що дає змогу безболісно почати використовувати систему та звикнути до неї.
✅ Швидка відповідь на звернення клієнтів та допомога із впровадженням CRM.

Недоліки KeepinCRM

❌ Немає можливості зберігати застосовані фільтри.
❌ Відсутність маркетингових інструментів.
❌ Неможливо побудувати декілька воронок продажу, що є корисним, якщо ви продаєте декілька товарів.

Тарифні плани

💰 Безкоштовний план для 1 користувача із обмеженим функціоналом, але весь необхідний базовий функціонал присутній.
💰 250 грн на місяць для кожного додаткового користувача.

Мінімальний термін підписки - 3 місяці. При оплаті на рік діє знижка 15%.

Під час війни в Україні діє знижка 50% на оплату та продовження ліцензій, треба звернутись до відділу підтримки.

Як почати користуватись KeepinCRM

На сайті компанії одразу можна створити собі аккаунт, ви будете перенаправлені у веб додаток KeepinCRM. Якщо систему буде використовувати більше ніж одна людина, то треба одразу оплатити підписку для користувача.

Pipedrive CRM — створена продавцями для продавців

Pipedrive CRM
Pipedrive CRM

Pipedrive конкурує з такими відомими CRM як Salesforce CRM, Hubspot CRM і Zoho CRM. Будучи на ринку деякий час, ця платформа зарекомендувала себе як одна з найбільш зручних і надійних платформ.

Це інтуїтивно зрозуміла CRM-система, що була «створена продавцями для продавців». Це CRM-система, орієнтована на продажі, яка пропонує користувачам справедливе співвідношення ціни та якості за допомогою простого та зручного інтерфейсу. Тут є всі основні функції CRM такі як керування контактами, воронка продажу та автоматизація. Pipedrive також пропонує безліч унікальних функцій, орієнтованих саме на менеджерів з продажу. Можливо саме тому у Pipedrive відсутні деякі критичні маркетингові функції, такі як імейл-маркетинг.

Функції Pipedrive:

  • Воронка продажу: додавайте угоди, їх вартість, ймовірність закриття та очікувану дату закриття, а потім впорядковуйте та відстежуйте їх по етапам воронки.
  • Автоматизація продажу: ви можете автоматично надсилати персоналізовані листи, коли створюється угода або досягає певного етапу воронки продажу. Також, ви можете назначати відповідального менеджера для кожної угоди, щоб пришвидшити комунікацію.
  • Обмежений функціонал імейл-маркетингу: шаблони листів, підписи, масові розсилки максимум на 100 імейл-адрес в більш дорогих тарифних планах.
  • Звітність: ви можете перейти до ріал-тайм дашборду та відслідковувати всі поточні цілі, такі як суми нових угод, які члени команди генерують більше угод, підсумок автиності кожного менеджера, закриті та втрачені угоди, тощо.
  • Кастомізація CRM-системи дозволяю вам налаштувати етапи воронки продажу, поля в картці клієнта, валюту, та права доступу.
  • Leadbooster, інструмент для генерації потенційних клієнтів через чат-бот, який компанії можуть додавати на свої веб-сайти.
  • Можливість ставити завдання всередині системи: планувати задачі, виставляти пріоритетність, контролювати виконання завдань.
  • Автоматичні сповіщення та поради щодо ефективності вашої роботи та дій стосовно певних угод.

Кому підійде Pipedrive

Pipedrive CRM буде корисною компаніям, які пропонують та продають послуги та сервіси аніж товари. Також, ця система підійде B2B SaaS компаніям.

Переваги Pipedrive CRM

✅ Зручний, інтуїтивно зрозумілий інтерфейс.
✅ Гарний функціонал мобільного додатку плюс синхронізація дзвінків та електронної пошти.
✅ Управління контактами.
✅ Керування роботою команди продажу та постановка завдань.
✅ Корисні сторонні інтеграції для продажників

Недоліки Pipedrive CRM

❌ Відсутність функціональності імейл-маркетингу.
❌ Слабка автоматизація продажу.
❌ Повільні реакції служби підтримки на запити клієнтів.

Тарифні плани

💰 Essential: $12,50 за користувача на місяць, при річній оплаті
💰 Advanced: $24,90 за користувача на місяць, при річній оплаті
💰 Professional: $49,90 за користувача на місяць, при річній оплаті
💰 Enterprise: $99 за користувача на місяць,при річній оплаті

Як почати користуватись Pipedrive

Відвідайте сайт Pipedrive і зареєструйтесь на безкоштовну пробну версію, яка триває 14 днів. Після того, вам необхідно буде обрати підходящий тарифний план. Ви можете використовувати веб додаток, або ж встановили розширення Gmail для свого браузера.

Hubspot CRM  — легка в користуванні CRM

Hubspot CRM
Hubspot CRM

Hubspot – це відоме ім’я у світі CRM. Мільйони користувачів у всьому світі насолоджуються цим продуктом і використовують його для розвитку свого бізнесу, керуючи продажами, маркетингом і відносинами з потенційними клієнтами.

Функції Hubspot CRM:

  • Деталізовані картки клієнтів, які містять всю історію взаємозв’язків між компанією та клієнтом.
  • Відстеження угод за допомогою воронки продажів.
  • Інтеграція з телефонією, додаток надає купу різних даних для кожного дзвінка, таких як залученість клієнта, журнал викликів і можливість зберігати деталі розмови за допомогою нотаток.
  • Автоматизація процесу продажів і робочого процесу: автоматичні фолоу-апи, серії листів, створення лідів, переміщення їх по воронці продажу, створення завдань, автоматичні сповіщення про продаж, тощо.
  • Вбудований софт для призначення зустрічей.
  • Онлайн чат, який можна додати на сайт та миттєво з’єднувати потенційних клієнтів з необхідними менеджерами, щоб закривати більше угод.
  • Функціонал імейл-маркетингу: відстеження відкриття листів, шаблони листів, заплановані (відкладені) відправлення листів, серії листів.
  • Створення та відстеження документів.
  • Аналітика продажу: об’єднуйте всі свої дані в одному місці та отримайте повне бачення всіх процесів, щоб ефективно прогнозувати прибуток.

Кому підійде Hubspot CRM

Hubspot CRM стане в нагоді малим та середнім бізнесам, які хочу більшість бізнес-процесів виконувати у одній платформі. Hubspot має багато інших модулей для маркетингу, відділу підтримки клієнтів, що безперечно зручно.

Переваги Hubspot CRM

✅ Наявність безкоштовної версії.
✅ Інтеграції з різними інструментами для продажу та маркетингу.
✅ Функціонал автоматизації продажів.
✅ Функції імейл-маркетингу.
✅ Функціональність керування контактами.
✅ Дуже розширений функціонал звітності.

Недоліки Hubspot CRM

❌ Безкоштовна версія пропонує обмежений функціонал.
❌ Обмежений рівень кастомізації.
❌ Створення контактів у кожній угоді займає багато часу.
❌ Відносно довгий період навчання та адаптації до системи.

Тарифні плани

💰 Hubspot має безкоштовну версію CRM з обмеженим функціоналом. Якщо ви хочете отримати доступ до таких модулів як Marketing Hub, Sales Hub або Service Hub, вам необхідно буде придбати платну підписку.

Ціни починаються від 45 доларів США на місяць для двох користувачів, при річній оплаті.

Як почати користуватись Hubspot CRM

Створіть обліковий запис на сайті Hubspot, ви одразу отримаєте доступ до системи.

Як безболісно перенести дані із amoCRM до NetHunt CRM

Ми підготували покрокову інструкцію для користувачів, щоб безболісно перенести дані із amoCRM до NetHunt CRM.

Після того, як ви імпортуєте дані, ви зможете побудувати воронку продажу, автоматизувати процеси та налаштувати необхідні звіти, щоб відстежувати прогрес продажу та ефективність команди.

Тож поїхали!

Щоб перенести дані з АМО вам потрібно буде вигрузити їх із системи та імпортувати до NetHunt у форматі CSV. Вам необхідно буде вигрузити три папки:

  • Контакти (Угоди)
  • Компанії
  • Ліди
  • З кожної папки треба буде окремо вигрузити кожну з ваших воронок. На жаль, такі папки як Завдання, Товари, а також імейли та чати експортувати буде неможливо, а отже і додати до NetHunt CRM.

    Ми радимо спершу вигрузити дані до Excel або Google Spreadsheet, щоб привести дані до чистого та гарного виду і вже потім імпортувати їх до NetHunt CRM.

    Експорт даних із amoCRM
    Експорт даних із amoCRM

    Після того як ви вигрузили файл ми можемо його почистити та видалити непотрібні дані. Наприклад, вам навряд чи знадобляться такі поля як ID, дата створення ліда, хто створив картку ліда і т.д.

    Звісно, у тому разі, якщо ці поля важливі для вас — не треба їх видаляти.

    Непотрібні дані при експорті із amoCRM
    Непотрібні дані при експорті із amoCRM

    Є деякі відмінності в назві та відображенні полів у amoCRM та NetHunt CRM, ось деякі з них:

    • Зверніть увагу на те, що в amoCRM дата та час відображаються в одній клітинці, в той час як в NetHunt CRM є поле дата, але не має поля час. Якщо вам треба імпортувати поля Дата та час, то потрібно їх розділити до різних клітинок. Детальну інструкцію ми написали у нашій Базі знань.
    • Поле Флаг (Toggleswitch). Це поле буде імпортоване у NetHunt CRM у вигляді чекбоксу. При експорті із amoCRM воно відображається у клітинці як пусте або із значенням “1”. Вам необхідно замінити всі значення “1” у стовпці на значення TRUE.
    Заміна значення
    Заміна значення
    Заміна значення у Spreadsheets
    Заміна значення у Spreadsheets
    • Поле Менеджер (або відповідальний). Поле Відповідальний в amoCRM експортується у вигляді імені та прізвища. Для того, щоб успішно імпортувати дані у NetHunt CRM, вам потрібно буде змінити це на поле імейл користувача у NetHunt, або імпортувати його як текстове поле.
    • Поля, які відносяться до Контакту (вебсайт, номер, імейл і тд.) можна також видалити, адже ви окремо будете імпортувати папку Контакти і поєднаєте контакти з угодами. Залиште лише назву компанії, щоб по цьому полю можна було з’єднати картку угоди та картку компанії.

    Тепер ви готові до того, щоб зберегти цей файл у формат CSV та імпортувати його у NetHunt CRM.

    Після того, як ви експортували папку Угоди, зробіть те ж саме для папок Контакти та Компанії.

    Ми будемо імпортувати дані до NetHunt CRM в такій послідовності:

    1. Контакти
    2. Компанії
    3. Угоди

    Завантажувати дані будемо у форматі .CSV, тож вам треба зберегти Google Spreadsheet у відповідному форматі.

    Збереження файлу у .CSV
    Збереження файлу у .CSV

    В налаштуваннях NetHunt CRM обираємо Імпорт даних - СSV:

    Імпорт даних до NetHunt CRM
    Імпорт даних до NetHunt CRM

    Важливим етапом при імпорті кожної папки є підтягування полів – вам потрібно перевірити, що типи полів співпадають. Наприклад, що імейл користувача має тип поля “Email”, а номер телефону відповідає полю “Phone”.

    Якщо NetHunt CRM неправильно співставив якесь поле, ви можете змінити або ж створити його на ходу.

    Співставлення даних у NetHunt CRM
    Співставлення даних у NetHunt CRM

    Після того як ви співставили всі поля, не вагайтесь та імпортуйте дані.

    Те ж саме слід зробити і з наступними папками Компанії та Угоди.
    Важливим кроком при імпорті Компаній є це перевірка на дублікати, адже вам навряд чи потрібно додавати у NetHunt CRM однакові дані - вам потрібна чиста та надійна база.

    Перевірка дублікатів у NetHunt CRM
    Перевірка дублікатів у NetHunt CRM

    Якщо у вас в amoCRM було побудовано декілька воронок, ми рекомендуємо використовувати окрему папку для кожної воронки, тому якщо у вас декілька воронок, зробіть декілька копій папки Угоди.

    Також при завантаженні Угод прилінкуйте їх до все існуючих записів у папках Контакти та Компанія. Тачим чином, у вас будуть пов’язані угода із компанією, а також із особами, з якими ви ведете комунікацію стосовно угоди.

    Прив'язка даних угод, компаній і контактів у NetHunt CRM
    Прив'язка даних угод, компаній і контактів у NetHunt CRM

    Ми додали ще більше деталей стосовно імпорту даних у NetHunt CRM із amoCRM у нашу Базу знань. А якщо вам необхідна будь-яка допомога із імпорту даних - звертайтесь до нашої команди, у них є досвід із перенесення даних із amoCRM.

    Після того як ви імпортуєте дані до NetHunt CRM ви можете кастомізувати систему та налаштувати її під ваші процеси. Ми детально описали можливості кастомізації у цій статті.

    • Ви можете побудувати воронку продажу та кастомізувати вигляд карток; винести важливі дані.
    • Можете сегментувати аудиторію та зберегти різноманітні фільтри, щоб у вас завжди перед очима була необхідна інформація. Наприклад, угоди за менеджером, угоди, які плануєте закрити цього місяця, нові угоди за останній тиждень, підписки на розсилки та багато інших.
    • Можете побудувати кастомні звіти, щоб слідкувати за прогресом продажу та ефективністю команди.

    Імпортувавши дані у NetHunt CRM, ви можете активно вести та моніторити процес продажу у системі.

    Окрім організації бази даних, ви зможете ставити завдання своїм колегам, налаштовувати автоматичні ланцюжки дій, під’єднати різноманітні канали залучення лідів та спілкування - телефонію, месседжери, соціальні мережі і т.д.

    Якщо вам необхідна будь-яка допомога із налаштування NetHunt CRM, ви завжди можете забронювати дзвінок із нашою командою підтримки, вони залюбки допоможуть.

    Зміст