Щоденні зустрічі, дзвінки, десятки резюме, інтерв’ю з кандидатами можуть перетворити найорганізованішу людину на заручника хаосу. Але є інструмент, який автоматизує рутинні завдання. Це — CRM-система.

У статті ви дізнаєтеся про можливості та функції CRM-системи HR-менеджерів, і як саме NetHunt CRM допоможе організувати всі процеси в одному інтерфейсі.

Як використовувати CRM-систему для підбору персоналу? Огляд можливостей NetHunt CRM.

Для чого HR-менеджерам CRM-система

Щоби зрозуміти, чому CRM-система — незамінний інструмент для HR, розглянемо її ключові функції.

Організація бази працівників або кандидатів

CRM-система дає змогу зберігати базу даних усіх працівників компанії. Ви можете легко відстежувати їхні дні народження, відпустки та навіть зберігати такі деталі, як розміри футболок.

Ба більше, CRM-система допомагає структурувати базу даних кандидатів, резюме та всю історію комунікацій із ними. Цей процес можна автоматизувати завдяки інтеграції з іншими сервісами, як-от Gmail і LinkedIn.

Контроль за процесом наймання

За допомогою канбан-дошки або фільтрів ви можете бачити, хто з кандидатів уже пройшов інтерв’ю, а хто ще чекає на остаточне рішення. Це допомагає зрозуміти, на якому етапі можливі затримки чи проблеми. Наймання стає більш прозорим, контрольованим і зрозумілим.

Управління розкладом

Якщо ви наймаєте працівників на кілька вакансій одночасно, створіть завдання для кожного етапу: перегляд резюме, організація інтерв’ю та підготовка пропозиції. Запланувати зустріч можна прямо в CRM-системі. Вона автоматично нагадає вам і колегам про неї та відправить нагадування.

Прийняття на роботу

Кожен відділ або спеціаліст у призначений час отримає автоматичне нагадування про важливі завдання. Наприклад, налаштувати новий обліковий запис, підготувати робоче місце чи відкрити доступ до ресурсів компанії. Це допомагає продумати адаптацію нових членів команди, бути впевненим, що ви нічого не пропустили.

Відстеження ефективності співробітників

CRM-система дає змогу слідкувати за тим, як кожен співробітник виконує свою роботу, чи дотримується термінів, як досягає цілей. Це особливо важливо, коли команда працює віддалено. Ви можете побачити, хто з колег потребує підтримки або додаткового навчання.

Корисні інтеграції NetHunt CRM для HR-менеджерів

Особливість NetHunt CRM — її гнучкість. Фахівці можуть:

  • Додавати індивідуальні поля для збору інформації, яка важлива для компанії. Наприклад, про професійні навички кандидатів, їхній досвід роботи, особисті якості.
  • Створювати та називати теки відповідно до ваших потреб. Наприклад, «Співробітники», «Курси та тренінги», «Зовнішні тренери».
  • Налаштовувати фільтри для відбору кандидатів за різними критеріями, як-от досвід роботи, кваліфікація, місце проживання тощо.

Серед додаткових функцій NetHunt CRM можна виділити інтеграції з:

Gmail

NetHunt CRM повноцінно інтегрується з Gmail. Коли HR-менеджер отримає лист із резюме, то всього за одне натискання зможе створити картку кандидата в CRM-системі. Фахівцю не треба копіювати, зберігати й завантажувати в CRM-систему дані та документи. Ім’я, контакти, листування і вкладені файли, автоматично підтягнуться до картки.

Google Календарем

Якщо ви призначили співбесіду з кандидатом у CRM-системі, подія автоматично з’явиться в Google Календарі. У застосунку ви побачите ім’я людини та інформацію про неї.

Google Контактами

Інтеграція спрощує роботу з контактами. HR-менеджери можуть швидко додавати та оновлювати інформацію про кандидатів і співробітників в одній системі. У фахівців завжди буде доступ до контактів на пристроях, які підключені до Google-акаунту.

Linkedin

  • Зберігайте контакти з LinkedIn у CRM за одне натискання. Фото, ім’я, прізвище, компанія, посада, електронна пошта, телефон, дата народження та посилання на профіль LinkedIn автоматично додаються в CRM. Крім того, ви можете швидко додавати не тільки нові контакти, а й компанії разом із їхніми даними.
Створення картки клієнта із LinkedIn за допомогою інтеграції NetHunt CRM з LinkedIn
Створення картки клієнта із LinkedIn за допомогою інтеграції NetHunt CRM з LinkedIn
  • Відстежуйте, які профілі та компанії LinkedIn вже є у вашій CRM, а які нові. Синій значок NetHunt поруч з ім’ям контакту вказує на його наявність в CRM. Білий свідчить про те, що цього контакту немає у вашій CRM або ви не пов’язали його із записом у NetHunt.
Іконка NetHunt CRM у LinkedIn
Іконка NetHunt CRM у LinkedIn
  • Переглядайте картку кандидата або компанії поруч із їхнім профілем в LinkedIn. Майте доступ до повної історії взаємодій, деталей контактів і будь-яких важливих нотаток.
Створення картки клієнта із LinkedIn за допомогою інтеграції NetHunt CRM з LinkedIn
Створення картки клієнта із LinkedIn за допомогою інтеграції NetHunt CRM з LinkedIn
  • Призначайте завдання для себе чи команди, завантажуйте файли, плануйте зустрічі та вносьте інформацію в CRM-картку контакту прямо в його профілі в LinkedIn.

Додаткові переваги NetHunt CRM для HR-менеджерів

Імейл-трекінг

Ви можете побачити, чи прочитав кандидат листа, коли, які посилання зацікавили людину. Ця інформація допоможе краще підготуватися до подальшої комунікації з кандидатом, оцінити ефективність розсилки та переглянути її за потреби.

Розсилки листів

Припустимо, ви обрали потрібного кандидата й хочете відмовити іншим. Виберіть контакти за допомогою фільтрів у CRM-системі та відправте готовий шаблон листа.

Якщо процес наймання чітко прописаний, розсилки можна автоматизувати. Наприклад, лист із відмовою автоматично відправлятися щоразу, щойно кандидат в CRM-системі набуде статусу «Відмова». Тим, хто отримав пропозицію приєднатися до команди, надсилати листи з інформацією про документи, які потрібно взяти в перший робочий день. Умови для відправлення цих листів ви налаштовуєте самостійно в CRM-системі.

Ще одна зручна функція NetHunt CRM — безплатні масові розсилки з Gmail без обмежень за кількістю листів. Це корисно для рекрутерів, які працюють із багатьма кандидатами одночасно.

Таск-менеджер у Gmail

Якщо HR-менеджер отримує листа від кандидата, то може одразу призначити завдання прямо з пошти. Наприклад, зателефонувати йому. Лист прив’яжеться до нового завдання, але й ті, що існують також відобразяться в пошті.

Швидка навігація базою контактів

NetHunt CRM пропонує зручний пошук кандидатів за допомогою фільтрів і міток. Наприклад, якщо у вашого робочому просторі для сутності «Кандидат» є поля «Бажана зарплата», «Освіта», чи «Теперішня посада», ви можете відібрати фахівців і відправити їм листа.

Також NetHunt CRM використовує мітки, які допомагають швидко знаходити кандидатів у базі.

Автоматизація управління персоналом

NetHunt CRM для HR спрощує рутинні завдання. Автоматично система може:

  • зберігати контакти потенційних нових співробітників;
  • надсилати листи кандидатам, наприклад, при переході на новий етап відбору;
  • змінювати статус кандидата, якщо він відповідає на лист або не виходить на зв’язок;
  • призначати завдання, що повторюються, як-от дзвінки кандидатам або перегляд резюме;
  • збирати заявки з вебформ на сайті;
  • сповіщати про оновлення статусу кандидата.

Висновок

Робота HR-спеціаліста може бути легшою, ефективнішою та навіть цікавішою з правильною CRM-системою. NetHunt CRM — саме те, що треба, щоби звільнити себе від рутинних завдань і зосередитися на найважливішому — пошуку, підборі, та покращенню людських талантів у вашій компанії.

Спробуйте NetHunt CRM безплатно — розпочніть 14-денний пробний період сьогодні!

Зміст