Електронна пошта залишається одним із основних сервісів для багатьох компаній. Через неї надходять заявки, пересилаються документи, проводяться листування з клієнтами, співробітниками та партнерами.

Всю цю інформацію необхідно вносити в CRM програму, а це забирає час. Саме тому компанії, які інтенсивно використовують електронну пошту, вибирають CRM для Gmail.

CRM-розширення для Gmail: що воно дає?

NetHunt CRM — це і повнофункціональна CRM-система, і розширення для пошти Gmail. CRM вбудовується в інтерфейс пошти. Завдяки цьому, всі можливості CRM-системи будуть доступні в Gmail, а управління поштою стане простіше і зручніше. Крім цього, з розширенням NetHunt CRM Gmail отримує унікальні функції, про які ми розповімо докладніше в цій статті.

Така програма для пошти Gmail дає можливість:

  • Автоматично зберігати інформацію з пошти в CRM.
  • Використовувати розширену навігацію по листам.
  • Переглядати в пошті додаткову інформацію з CRM.
  • Відстежувати, чи був прочитаний лист, який ви відправили.
  • Робити масові розсилки прямо з Gmail без додаткових сервісів.
  • Призначати, переглядати та змінювати завдання CRM в інтерфейсі пошти.

CRM-розширення для Gmail працює в браузерах Google Chrome, Mozilla Firefox і Safari. Звичайно, використовувати CRM можна не тільки в пошті, але й самостійно — як окрему версію для комп'ютера.

Які функції стають доступні після інтеграції CRM і пошти?

1. Всі функції CRM у поштовій скриньці

Після встановлення розширення CRM для Gmail в пошті з'являється панель управління CRM-системою. Через цю панель користувач отримує доступ до всіх основних функцій CRM, включаючи записи, завдання, управління користувачами та інші.

Завдяки цьому можна працювати з поштою і CRM в одному вікні, не витрачаючи час на перемикання між вікнами.

2. Створення записів CRM в Gmail

Коли CRM інтегрована з Gmail, інформацію з листа легко зберегти в CRM-системі без копіювання вручну, прив'язавши його до існуючого запису. Також можна створити новий запис в CRM з листа Gmail: наприклад, картку клієнта або угоди.

При створенні картки клієнта лист збережеться в CRM-системі. Таким чином, в CRM буде зберігатися вся історія листування по кожному запису.

3. Перегляд даних з CRM в Gmail

У листах, які прив'язані до записів в CRM, відображається інформація з CRM. Справа з'являється панель, через яку можна переглянути картку клієнта, угоди, події та інші деталі. Це економить час, оскільки потрібна інформація завжди під рукою.

4. Мітки листів

Ще одна зручна функція, яка полегшує управління поштою Gmail — це мітки (ярлики) листів. Мітки налаштовуються в CRM-системі та відображають коротку ключову інформацію по кожному запису. Наприклад, ви можете створити мітки, які будуть показувати етап угоди і/або менеджера, який веде клієнта, навпроти кожного листа, що надходить у пошту. За допомогою міток можна швидше орієнтуватися в потоці листів і переходити до потрібного запису в CRM.

5. Email-трекінг в Gmail

Листи, надіслані за допомогою NetHunt CRM, містять піксель відстеження. Тому ви будете знати, чи було прочитано ваш лист і коли саме. Також можна відстежувати кліки за посиланнями в листі і тип пристрою, з якого було прочитано лист.

6. Постановка задач

CRM-розширення для пошти Gmail містить вбудований таск-менеджер, що дозволяє призначати і переглядати задачі, не залишаючи електронної пошти. Будь-який лист може бути прив'язаний до задачі. При цьому листи із задачами будуть позначені спеціальним символом з кількістю призначених задач. Задачі, які не пов'язані з листами, можна призначати та змінювати через панель управління CRM в Gmail.

7. Масові розсилки

І, наостанок, ще одна фішка CRM для пошти —це можливість відмовитися від сторонніх сервісів масових розсилок. CRM дозволяє надсилати необмежену кількість листів через Gmail та отримувати розгорнуту статистику по кожній розсилці. Управління розсилками Gmail отримує розширені можливості. Ви можете швидко виділити потрібний сегмент клієнтської бази, а також надіслати листи прямо з CRM системи.

CRM-система та електронна пошта — два незамінних сервіси практично для кожного бізнесу. Їх інтеграція спрощує роботу та заощаджує час. При цьому, користувачі можуть не тільки вести переписку в інтерфейсі CRM-системи, а й навпаки: працювати в CRM з поштової скриньки Gmail.

Зміст