У цій серії статей ми розмовляємо з клієнтами NetHunt CRM з різноманітних галузей. Кожен із них має різні потреби від CRM-системи та різні цілі, яких вони хочуть досягти за допомогою CRM. Ми хочемо з’ясувати, які функції NetHunt CRM вони використовують найбільше та як вони покращують їх робочі процеси.

Цього разу ми говоримо з Recom, компанією, яка спеціалізується на генерації лідів. Recom працює як агенція та знаходить клієнтів для своїх клієнтів.

Їх мета – стати найкращою компанією з лідогенерації у Франції завдяки поєднанню глибокого розуміння індустрій своїх клієнтів і побудові міцних стосунків із ними.

Основна задача Recom – забезпечити першу зустріч (дзвінок) із потенційними клієнтами для своїх клієнтів. Клієнти вже самі відповідають за завершення продажу та закриття угоди. Recom надає команду пошуку лідів та ряд інструментів та програмного забезпечення, які допомагають їх клієнтам розвиватися.

Ми поговорили із Recom. Тож, давайте дізнаємося як NetHunt CRM, лише за два роки допомогла Recom-у збільшити кількість своїх клієнтів у п’ять разів.👇


Які виклики та проблеми привели вас до рішення, що вам потрібна CRM система?

Для того, щоб знаходити потенційних клієнтів ми залучаємо велику кількість інструментів – файли, email-листування, відстеження відкриття та кліків на листи, телефонія, тощо. Ми також щодня збираємо багато інформації про потенційних та вже існуючих клієнтів, щоб максимально персоналізувати комунікацію та збільшити кількість закритих угод.

Ми розуміли, що нам терміново потрібна система, яка централізує все вище зазначене.

Ми також розуміли, що можемо генерувати більшу кількість лідів, якщо будемо постійно їх підігрівати. А це важко зробити вручну, особливо, коли компанія так швидко зростає. В генерації лідів постійність є неймовірно важливою.

Наші бізнес-девелопери можуть працювати з трьома або чотирма клієнтами одночасно, в той час, як у кожного клієнта можуть бути тисячі лідів. Нерозумно просити бізнес-девелоперів виконувати такі величезні об'єми роботи вручну.

Нам потрібна була платформа, яка стандартизує та автоматизує весь процес.

Ось, що говорить команда Recom про NetHunt CRM (відео англійською)

Які функції були важливими для вас під час пошуку CRM?

Виходячи з наших запитів, нам вкрай важливими були такі функції…

  • Інтеграція з Gmail, оскільки все наше спілкування відбувається через електронну пошту. Ми не хотіли, щоб бізнес-девелопери витрачали час на перемикання між декількома інструментами.
  • Ми вже обслуговуємо сотні клієнтів і в нас сформовані процеси, які ефективно працюють, щоб генерувати лідів. Нам потрібна була система, яку можна легко дублювати. Ми хотіли дублювати нашу воронку продажу (певні етапи та інформацію на угодах) для кожного клієнта. Також, у нас є добре працюючі автоматизовані ланцюжки – ми хотіли їх легко копіювати для кожного клієнта, а не створювати їх кожного разу вручну.
  • Нагадування про завдання, щоб бізнес-девелопери ніколи не пропускали фоллоу-апи, заплановані на тиждень, місяць, або ж півроку вперед.
  • Функції для зберігання комунікації: шаблони листів, журнали викликів тощо.
  • Автоматизація робочого процесу, щоб зняти ручну роботу з плечей бізнес-девелоперiв.
  • Надійні, автоматичні та візуально привабливі звіти для надання статистики нашим клієнтам, які не є користувачами CRM.

Що вам більше всього подобається в NetHunt CRM?

Звичайно, те що NetHunt CRM відповідає нашим вимогам щодо необхідного функціоналу.

Nethunt CRM  –  інструмент, який ми використовуємо кожен день для більшості наших процесів. Для нас дуже важливо, що вона зруча, ергономічна і доступна кожному. Ми хочемо, щоб наші нові працівники миттєво починали працювати з CRM, тому інтерфейс має бути легким для розуміння.

NetHunt CRM на 100% відповідає нашим очікуванням.

Для нас також важливі міцні відносини між клієнтами та брендом. Ми регулярно спілкуємося з Анастасією, нашим менеджером. Ми не просто новий запит у відділі підтримки клієнтів з терміном відповіді до трьох робочих днів. Ми відчуваємо, що команда піклується про наш успіх і хоче, щоб ми ефективно використовували NetHunt CRM.

З командами NetHunt легко і швидко комунікувати. Вони чують нас, коли ми просимо їх розробити функцію, якої нам не вистачає. Вони не кажуть нам "це неможливо". Натомість, вони завжди намагаються знайти рішення для наших запитів.

Який функціонал NetHunt CRM вам найбільше подобається?

На це питання легко відповісти –  автоматизація!

Це те, чого нам не вистачало в нашій попередній CRM і те, що робить наших бізнес-девелоперів щасливими!

Для кожного з наших клієнтів ми автоматизуємо ланцюжок із трьох електронних листів у рамках однієї кампанії.

Ми надсилаємо перший лист після спрацювання тригеру “зміна етапу воронки продажу”. З певним інтервалом ми надсилаємо серію наступних листів.

В залежності від поведінки та дій, потенційний клієнт виходить із автоматичного ланцюжка листів, і менеджер з продажу отримує про це сповіщення.

Це дозволяє нам…

  • Оцінити якість бази контактів, на яку ми робимо розсилку та намагаємось сконвертувати
  • Розставити пріоритети для подальших дій зі сторони бізнес-девелоперів. Наприклад, якщо наш лист відкрили 3 рази, то пріоритет стає вищим, лід виходить із автоматичного підігріву і наш менеджер має зателефонувати потенційному клієнту.

До NetHunt CRM ми вручну надсилали кожен лист із ланцюжка. Ми налаштовували нагадування про завдання для надсилання другого, третього та четвертого листів. Уявіть, як було це робити для тисяч лідів.

Тепер ми автоматизуємо весь ланцюжок електронних листів потенційним клієнтам.

Наші бізнес-девелопери часто використовують функцію Завдань та Нагадувань. Якщо потенційний клієнт просить зв'язатись з ним пізніше, наприклад через тиждень, місяць, або й більше, бізнес-девелопери можуть безпосередньо із листа створити собі відповідне завдання. Коли прийде дата виконання завдання, воно з'явиться у переліку задач у менеджера. Завдання прив'язано до картки клієнта, тож можна легко згадати про що було попереднє спілкування. Таким чином, ми не забуваємо про жодного потенційного клієнта.

Шаблони листів також є незамінними для наших менеджерів з лідогенерації. Окрім автоматичних листів, наші менеджери також ведуть багато персональної комунікації на певних етапах воронки. Багато листів є однаковими. Наприклад перед кожною призначеною зустріччю вони надсилають лист із нагадуванням. В цьому випадку, шаблони листів дуже допомагають. Це теж свого роду автоматизація.  

Щовечора ми відправляємо звіти нашим клієнтам. Ми використовуємо інтеграцію NetHunt CRM із Looker Studio (раніше Google Data Studio), щоб показати їм усі цифри у зручному вигляді. Це дуже зручно, оскільки наші клієнти не мають доступу до нашої CRM. Робити кожного дня скріншоти або копіювати та вставляти необхідні дані вручну займає багато часу і не є ефективним.

Завдяки функціоналу Звітів NetHunt CRM усі дані оновлюються автоматично, а також візуально дуже зрозумілі. Наші клієнти можуть перевірити їх коли забажають.

Як CRM вписується у ваше повсякденні процеси?

Оскільки ми працюємо в Google Workspace протягом вже багатьох років, і наші бізнес девелопери 90% свого дня працюють із CRM, ми не хотіли змінювати робочу середу чи додавати ще один процес навчання.

Все, що потрібно для роботи нашим менеджерам є в NetHunt CRM або інтегровано з нею.

Наші імейли, інструменти відстеження листів, журнал дзвінків, звіти –  захищені, централізовані та візуально зручні.

NetHunt CRM налаштовується під нас та під наші процеси, а не навпаки.

Чи досягли ви якихось важливих цілей, використовуючи CRM?

Чимало!

  • Економія часу завдяки автоматизації та прямій інтеграції з нашими інструментами
  • Якісне визначення пріоритетності лідів та роботи завдяки доступним метрикам і фільтрам, які надають швидкий доступ до необхідної інформації

Завдяки поєднанню автоматизації та можливістю бачити як вона впливає на воронку продажу, ми генеруємо на 20-25 більше якісних лідів на місяць.

Вишенька на торті? За останні два роки ми збільшили кількість наших клієнтів в п’ять разів. Тільки уявіть!

Чи ви вважаєте, що можете припинити використовувати CRM?

О ні!

Навпаки, ми хочемо більш глибоко використовувати наявний функціонал NetHunt CRM. Ми хочемо ще більше автоматизувати наші процеси.

NetHunt CRM одна з центральних частин нашого бізнесу.

Зміст