Відстежуйте ключові показники та ефективність діяльності відділів за допомогою звітів у NetHunt CRM.
Спробувати безплатноЗвіти у NetHunt CRM дають вам розуміння, які етапи вашого процесу продажу працюють, а які ні.
Звіт воронки продажу дає вам інформацію про розвиток потенційних угод. Завдяки ньому ви можете проаналізувати ваші дії та виявити вузькі місця.
Загальний звіт про продаж показує вам вартість усіх угод, які ви уклали за певний період. Ви можете сортувати угоди за менеджером, каналом залучення клієнта тощо.
Цей звіт показує розподіл вартості угод за клієнтами та показує, продаєте ви великій кількості менших клієнтів, або меншій кількості великих покупців.
Цей звіт показує, який дохід приносить кожен із ваших менеджерів. Визначте найефективніших менеджерів і поділіться їхніми стратегіями з командою.
Дізнайтеся, звідки надходить більшість ваших успішних угод, і розумно розподіліть свої інвестиції між джерелами угод.
Який прибуток ви прогнозуєте отримати в наступному кварталі? Створіть цей звіт, щоб побачити, як ваші очікувані продажі порівнюються з реальними.
Визначте основні причини втрати угод, щоб скоригувати стратегію продажу та покращити кількість угод, що ви закриваєте.
Подивіться, наскільки ваша команда близька до досягнення загальної мети продажів. Після того, як менеджер закриє наступну угоду, цей звіт автоматично оновиться.
Використовуйте цей звіт, щоб визначити ідеальний проміжок часу для угоди на кожному етапі продажу і покращуйте ефективність вашої команди.
На які етапи продажу менеджери витрачають найбільше часу? Дізнайтесь, чи є угоди, які перебувають на певних етапах довше, ніж середня тривалість етапу.
Цей звіт дає вам інформацію щодо ефективності кожного маркетингового джерела з точки зору залучення потенційних клієнтів.
Дізнайтеся про статус усіх ваших потенційних клієнтів протягом певного періоду часу. Скільки потенційних клієнтів є кваліфікованими? Скільки з них близькі до того, щоб бути готовими до продажу?