Розглянемо можливості обох систем, їх переваги, недоліки, обмеження, цінову політику тощо

CRM-системи — неодмінна частина сучасного бізнес-середовища. Вони допомагають компаніям зберігати, оновлювати та аналізувати дані про клієнтів. Це дозволяє взаємодіяти з ними більш персоналізовано, виявляти нові можливості для продажів і покращувати загальну продуктивність команд. Очікується, що до 2028 року обсяг світового CRM-ринку зросте до $128,97 млрд доларів. Втім, нові CRM-рішення зʼявляються щодня. Користувачам стає дедалі складніше об'єктивно оцінити ту чи іншу систему і визначити, яка з них найкраще відповідатиме потребам і цілям компанії.

Саме порівняння CRM-систем — ключовий етап у процесі прийняття рішення. Це дозволить вам проаналізувати функціональні можливості систем, їх переваги, недоліки, обмеження, цінову політику тощо. А, як відомо, правильний вибір CRM-системи впливає на подальший успіх компанії та забезпечує конкурентну перевагу на ринку. У статті ми порівняємо дві популярні CRM-системи — NetHunt CRM і Pipedrive. І незалежно від того, чи ви впроваджуєте CRM вперше, чи розглядаєте заміну поточної, цей матеріал буде корисним для вас.

Від стартапу до лідера CRM-систем: як і завдяки чому NetHunt CRM здобула популярність у бізнес-середовищі

NetHunt CRM — це українська СRM-система, яка успішно працює на ринку з 2015 року.

За вісім років на ринку (у тому числі й на міжнародному) компанія здобула довіру понад 10 000 користувачів. Наразі NetHunt CRM обирають клієнти із 77 країн світу. Щасливими користувачами NetHunt CRM є як малі та середні бізнеси, так і великі корпорації: Rozetka Pay, Uklon, iPlan, Haski, Ensuria, Hurma, Epom тощо.

NetHunt CRM стала ідеальним вибором для українських підприємців, які прагнули не лише гарантувати конфіденційність даних, але й організувати клієнтську базу, автоматизувати свої процеси продажу, маркетингу та підтримки клієнтів, підвищити рівень контролю над ефективністю команди тощо.

Окрім того, NetHunt CRM щороку успішно проходить оцінку безпеки від Google, щоб підтвердити відповідність CRM-системи всім стандартам безпеки. А у грудні 2022 року NetHunt CRM отримала інвестиції від компанії Google в рамках програми Google for Startups Ukraine Support Fund.

Інтерфейс NetHunt CRM

NetHunt CRM дозволяє вам:

  • збирати заявки від лідів із різних джерел;
  • зберігати всю історію клієнта в одному місці;
  • сегментувати базу даних і відправляти імейл-розсилки;
  • підтримувати базу даних чистою і без дублікатів;
  • візуалізувати воронку продажу;
  • сортувати угоди за пріоритетом і шансом на закриття;
  • автоматизувати процеси продажу та маркетингу;
  • точно знати, на якому етапі застрягли угоди;
  • контролювати навантаження команди із завданнями;
  • налаштовувати сповіщення про нових лідів;
  • підігрівати лідів автоматичними листами;
  • будувати точні прогнози продажу;
  • складати звіти про продаж та ефективність команди.

Більше того, NetHunt CRM відома своїми інтеграціями, серед яких слід особливо відзначити:

  • Інтеграцію з усіма популярними в Україні месенджерами(Telegram, WhatsApp, Viber, Instagram, Facebook Messenger), яка надає можливість керувати чатами з усіх месенджерів у єдиному вікні, автоматично створювати картки клієнтів із чатів та відповідати на повідомлення прямо з інтерфейсу CRM-системи.
  • Інтеграцію з сервісами IP-телефонії (Stream Telecom, Binotel, Ringostat, UniTalk), яка дозволяє телефонувати прямо із інтерфейсу CRM-системи, оформлювати заявки з дзвінків, приєднувати дзвінки до відповідної картки клієнта.
  • Інтеграцію з Linkedin, яка допомагає переглядати профілі клієнтів і компаній, автоматизувати генерацію лідів і введення даних, швидше знаходити потенційних замовників і залучати їх до співраці.

Оскільки NetHunt CRM розроблена в Україні, компанія добре розуміє особливості та виклики українського ринку. Саме тому команда адаптувала ціни для українських клієнтів і зробила їх більш доступними в порівнянні з цінами для інших країн світу.

  • Тариф Basiс — ідеально підходить для новачків у роботі з CRM-системою, які потребують базового функціоналу: зручного імпорту інформації, створення бази даних і її сегментації, відстеження історії взаємодій з клієнтами тощо. Вартість — €8 за користувача в місяць, при річній оплаті.
  • Тариф Basic Plus — розширена версія базового плану з додатковим функціоналом: масові розсилки листів, більше ролей, папок, шаблонів, можливість підключити 2 додаткових месенджери тощо. Вартість — €12 за користувача в місяць, при річній оплаті.
  • Тариф Business — накращий варіант для бізнесів, які мають багато каналів залучення лідів і потребують автоматизації процесів. Вартість — €16 за користувача в місяць, при річній оплаті.
  • Тариф Business Plus — ідеальний вибір для великих компаній, які потребують розширеного функціоналу та більшого контролю над бізнес-процесами. Коштує €23 за користувача в місяць, при річній оплаті.
  • Тариф Advanced — абсолютно весь функціонал NetHunt CRM з необмеженими можливостями налаштування сутностей, кількістю API викликів, месенджерів і додаткових годин підтримки з боку фахівців. Вартість — €32 за користувача в місяць, при річній оплаті.

Користувачі NetHunt CRM можуть скористатися безплатним тестовим періодом, який триває 14 днів. Цього цілком достатньо, щоб ознайомитися з функціоналом, інтерфейсом та можливостями NetHunt CRM без витрат. Більше того, команда досвідчених фахівців допоможе вам у налаштуванні системи, здійснить міграцію даних із попередньої CRM, і докладе максимум зусиль, щоб ви могли використовувати програмне забезпечення ефективно.

Спробуйте NetHunt CRM безплатно — просто зареєструйтеся на сайті.

Що таке Pipedrive CRM?

Pipedrive CRM позиціонує себе, як перша CRM-система, створена спеціалістами з продажу для спеціалістіві із продажу. Pipedrive працює на ринку вже понад 10 років. Трохи статистики:

  • Понад 100 тисяч компаній використовують CRM від Pipedrive;
  • Користувачі Pipedrive закрили 16,5 млн угод у 2022 році;
  • У Pipedrive доступно понад 400 інтеграцій.
Інтерфейс Pipedrive CRM

Рейтинг Pipedrive на G2 від користувачів становить 4,5 з 5 зірок.

Pipedrive цінується серед клієнтів за співвідношення ціни та якості, простоту налаштування. Усього представлено 5 тарифних планів на використання CRM-системи:

  • Базовий — 15 € на місяць
  • Розширений — 29 € на місяць
  • Професійний — 59 € на місяць
  • Потужний — 69,90 € на місяць
  • Корпоративний — 99 € на місяць

Тарифний план “Аdvanced та “Professional” в Pipedrive розширює можливості системи. Придбавши ці пакети послуг, користувачі  можуть:

  • визначати обов'язкові поля, налаштовувати їх відповідно до своїх потреб;
  • створювати внутрішні каталоги товарів або послуг безпосередньо в системі;
  • управляти документами / договорами з функцією електронного підпису;
  • керувати доступом до інформації для певних користувачів, відкриваючи або закриваючи доступ до певних даних або функціонала.
  • використовувати готові шаблони для створення звітів;
  • отримати доступ до розширеної аналітики, яка включає дані про продажі, продукти, клієнтів, джерела та інші параметри, а також зведені фінансові звіти.
  • встановлювати цілі для менеджерів та команди та відстежувати ключові показники продуктивності;

За бажаннями можна доповнити тарифний план додатковими функціями. Щоби протестувати Pipedrive перед купівлею, також можна скористатися 14-денним безплатним пробним періодом.

Платні доповнення Pipedrive
Інші платні доповнення до Pipedrive

Що спільного у NetHunt CRM і Pipedrive

Розглянемо спільні риси обох CRM-систем:

1. Зручний інтерфейс і простота у використанні

Системи мають інтуїтивний інтерфейс, який дозволяє почати працювати без навчання чи складних налаштувань. Особливо варто відзначити, що NetHunt CRM інтегрована з Gmail, що спрощує взаємодію з поштовою скринькою та робить продукт ще зрозумілішим. Також NetHunt CRM та Pipedrive мають чітку структуру меню та навігації. Це допомагає користувачам легко знаходити потрібні функції в системі.

Завдяки цьому ці дві CRM-системи привабливі для різних категорій користувачів — від початківців, які тільки починають вивчати програмне забезпечення до досвідчених фахівців, які шукають ефективні рішення для управління клієнтськими відносинами.

Користувацький інтерфейс Pipedrive CRM
Користувацький інтерфейс Pipedrive CRM
Користувацький інтерфейс NetHunt CRM
Користувацький інтерфейс NetHunt CRM

2. Потужний функціонал автоматизації

Обидві CRM-системи мають вбудований функціонал автоматизації, але важливо відзначити різницю між ними. У NetHunt CRM є можливість створювати автоматизації з багатьма гілками, що дозволяє деталізувати та кастомізувати процеси автоматизації для різних сценаріїв.

Натомість, у Pipedrive можна створити автоматизацію лише з однією гілкою, тому для кейсів із декількома гілками доведеться створювати окремі автоматизації. Це може негативно вплинути на ефективність та гнучкість управління автоматизованими процесами.

3. Ідеально підходить для компаній будь-якого розміру та індустрії

Незалежно від того, чи ви стартап або корпорація, у вас є доступ до безлічі можливостей систем — від базового функціонала як-то організація клієнтської бази до автоматизацій та точного прогнозування прибутку від продажу товару / послуги.

4. Можливість зберігати повну історію взаємодії з клієнтом

Це дозволяє менеджерам із продажу зберігати важливі відомості, фіксувати деталі розмов, відстежувати вимоги або запити клієнтів у єдиному місці — картці клієнта. Всі ці дані легко доступні і допомагають підтримувати високу якість обслуговування та персоналізований підхід до кожного клієнта.

5. Управління задачами команди

Обидві платформи надають можливості для створення та організації завдань — ви можете призначати завдання для себе та своєї команди, ставити пріоритети, дедлайни та слідкувати за їх виконанням. Це допоможе вам організовувати свою робочу діяльність, тримати руку на пульсі всіх подій та не пропускати важливі терміни.

Що відмінного у NetHunt CRM і Pipedrive

Обидві CRM-cистеми пропонують рішення для автоматизації продажів, відстеження контактів, планування завдань та аналізу даних, ефективного спілкування з клієнтами. Однак, у них є і свої відмінності.

NetHunt CRM

Pipedrive

Рейтинг G2

4.7

4.2

Найпопулярніший тарифний план (за користувача на місяць, при річний оплаті)

€16

€49.90

Інтеграції:

Gmail & Google Workspace

Так

Ні

LinkedIn

Так

Ні

Viber, WhatsApp, Telegram, Instagram

Так

Ні

Email-розсилки

Входить до тарифного плану

За додаткові кошти

Ролі та права доступу

Входить до тарифного плану

За додаткові кошти

Створення та додавання нових CRM-об'єктів — таких як папок

Так

Ні

Створення нових полів у картці клієнта

Так

Ні

Обмеження:

Кількість відкритих угод

Необмежено

Обмежено

Поля

Необмежені

Обмежені

Кастомні типи полів

Широкий вибір

Обмежений вибір

Затримка та очікування кроків у автоматизації

Необмежений

Обмежений

Набори прав доступу

7

2

Позмагаймося за кращу воронку продажу: NetHunt CRM чи Pipedrive?

Обидві CRM-системи працюють за принципом Kanban. Кожна угода — це окрема картка на дошці, а дошка — перелік усіх угод залежно від того на якому статусі вони знаходяться. Колонки показують стадію угоди. Ви можете легко перетягувати угоди між різними етапами воронки, при цьому не втрачати жодних деталей і відстежувати загальний прогрес команди.

І в NetHunt CRМ, і в Pipedrive можна додавати угоди, їхню вартість, вірогідність виграшу та очікувану дату закриття, а потім систематизувати дані та відстежувати їх за етапами воронки продажів. Налаштуйте етапи відповідно свого циклу продажів, створіть воронки для різних команд і відфільтруйте отримані результати.

Воронка продажів у NetHunt CRM
Воронка продажів у NetHunt CRM
Воронка продажів у Pipedrive
Воронка продажів у Pipedrive

А як щодо управління базою контактів?

Обидві CRM-системи дозволяють створювати, зберігати та упорядковувати контактну інформацію про клієнтів, включно з ім'ям, прізвищем, адресою, електронною поштою, номером телефону тощо. Додавши нові контактні дані, ви можете привʼязати їх до відповідних угод.

Крім того, NetHunt CRМ і Pipedrive дають змогу отримати загальний огляд комунікації з клієнтами у вигляді візуальної історії дзвінків, електронних листів і завдань. Що ще більше спрощує пошук останніх взаємодій із клієнтом перед подальшими кроками.  

Також у NetHunt CRМ і Pipedrive у вас вийде швидко знаходити потрібні контакти за допомогою функцій пошуку та фільтрації. Спробуйте знайти необхідного клієнта за знайомими критеріями: іменем, компанією, електронною поштою.

Історія активності в NetHunt CRM
Історія активності в NetHunt CRM

Історія активності в Pipedrive
Історія активності в Pipedrive

Автоматизація

У Pipedrive є одна відмінна риса. Це — наявність інтелектуального помічника — асистента з продажу. Інструмент аналізує вашу активність, угоди, контакти та інші дані, щоб розробити персоналізовані рекомендації для покращення процесу продажу. Крім того, асистент із продажу повідомлятиме вас і вашу команду про зміни,  які було внесено в налаштування облікового запису клієнта.

За допомогою Pipedrive ви можете скористатися безліччю засобів автоматизації та рішень, які усунуть низку завдань з комунікації з клієнтами, як-от персоналізацію повідомлень, планування зустрічей, сканування та друк документів або реєстрацію дзвінків.

Проте попереджаємо: можливості автоматизації робочих процесів в Pipedrive не завжди відповідають вимогам деяких компаній. Особливо це стосується підприємств зі складними бізнес-процесами, які вимагають гнучкості та індивідуального підходу до автоматизації. У Pipedrive доступний обмежений набір конфігурацій автоматизації, і  лише кілька опцій для вибору.

Ось тут у NetHunt CRM є істотна перевага — програмне забезпечення пропонує надійну автоматизацію бізнес-процесів, яка стає незамінною для підприємств абсолютно різних розмірів і галузей.

До можливостей NetHunt CRM в автоматизації процесу продажу відносяться:

  • Введення даних: ви можете автоматично створювати картки клієнтів із листів, форм на сайті, дзвінків, повідомлень у месенджерах тощо
  • Наповнення картки клієнтів даними: коли клієнт заповнює форму заявки на сайті, NetHunt CRM автоматично створює новий запис в системі, який містить ім'я, прізвище, адресу електронної пошти, назву компанії, номер телефону та інші дані. Це дозволить вам збирати важливу інформацію про клієнтів без зайвих зусиль.
  • Автоматичне приєднання листів, дзвінків, повідомлень до відповідного клієнта
  • Розподіл лідів між менеджерами
  • Підігрів лідів за допомогою ланцюжків автоматичних листів
  • Оновлення статусу угоди. Наприклад, якщо лід звернувся до команди продажу, CRM-система автоматично змінить статус ліда на «Зацікавлений».

Звітність

NetHunt CRM і Pipedrive надають засоби для аналізу даних та отримання звітів про продажі, активність команди та ефективність маркетингових кампаній. Ви можете бачити цінну інформацію про ваш бізнес, і на основі цих даних приймати обґрунтовані рішення щодо поточних проблем, запитів із боку клієнтів та крок за кроком вдосконалювати стратегію роботи.

Функціонал для командної роботи

І NetHunt СRM, і Pipedrive дозволить вашій команді спільно працювати над контактами та карточками замовлення від клієнтів. Ви можете додавати коментарі, @тегати своїх колег, вказувати відповідальних менеджерів і призначати дедлайни колегам. Це значно полегшує спілкування та співпрацю між учасниками команди.

Безпека

За допомогою Pipedrive ви можете використовувати набори дозволів для користувачів і групи видимості, щоб обмежити те, що користувачі можуть робити, бачити, а також до чого вони можуть отримати доступ. Крім того, ви можете підвищити безпеку входу в обліковий запис з будь-якого пристрою за допомогою двофакторної автентифікації електронною поштою або централізовано керувати доступом користувачів через постачальника послуг єдиного входу.

Безпека даних в CRM-системі NetHunt забезпечується завдяки гнучким налаштуваннями доступу. Адміністратор може призначати різні ролі для співробітників і управляти дозволами для них. Кожному менеджеру можна відкрити тільки ту частину бази, з якою він безпосередньо працює.

Оскільки NetHunt CRM має пряму інтеграцію з сервісами Google Workspace, вона відповідає стандартам безпеки Google. Ці стандарти включають ряд параметрів, у тому числі вимоги до доступу по API, до рівня захисту даних в CRM і умов використання даних. Для відповідності стандартам, NetHunt щорічно проходить перевірку безпеки від Google.

Більше гнучкості в налаштуванні NetHunt CRM

Кастомізація у NetHunt CRM відкриває безмежні можливості для користувачів. Наприклад, ви можете:

  • Створювати власні поля у картці клієнта та зв'язувати їх між собою. Це допомагає налаштовувати CRM-об'єкти під конкретні потреби бізнесу.
  • Налаштовувати правила автоматизації, додавати власні статуси, категорії та поля в контактах та угодах.
  • Створювати шаблони для записів та налаштовувати вигляд списків, щоб відображати необхідну інформацію. Це полегшує роботу з даними та прискорює навігацію.
  • Керувати правами доступу до даних, обмежуючи або дозволяючи перегляд чи редагування конкретної інформації.

Все це дозволяє створити CRM-систему, яка повністю відповідає бізнес-потребам компанії і сприяє ефективному управлінню клієнтами, угодами та завданнями.

Інтеграції

NetHunt CRM пропонує унікальну форму інтеграції, яка суттєво відрізняє її від інших CRM — ця система вбудована прямо в інтерфейс Gmail! Уся функціональність NetHunt CRM доступна всередині вашої поштової скриньки. Ви можете керувати контактами, угодами, створювати ланцюжки автоматизації, працювати з чатами, створювати звіти, будувати воронки продажу і багато іншого — все із вашої поштової скриньки.

Ця інтеграція не обмежується лише Gmail, вона розширюється на інші продукти Google, такі як Google Календар, Google Контакти, Looker (Google Data Studio) і більше. Завдяки цій інтеграції, ви можете одразу перейти до картки клієнта в NetHunt CRM із події у Google Календарі або бачити всі деталі клієнта поряд із їхнім листом у Gmail.

Для користувачів NetHunt CRM також доступні інтеграції з основними месенджерами на ринку України:

  • Telegram
  • WhatsApp
  • Viber
  • Instagram
  • Facebook Messenger
Мультиканальне спілкування у NetHunt CRM

Із цими інтеграціями користувачі NetHunt CRM мають змогу:

  • Створювати нові контакти та заявки із чатів в месенджерах і коментарях в Instagram.
  • Автоматично додавати чати до відповідних карток клієнтів чи угод.
  • Відповідати на повідомлення в месенджерах прямо з інтерфейсу NetHunt CRM.
  • Ділитися доступом до бізнес-чатів з іншими членами команди, що є користувачами NetHunt CRM.
  • Створювати Allow та Denylists, щоб особисті чати менеджерів на персональних акаунтах не потрапляли до CRM.

Також до NetHunt CRM можна під’єднати такі сервіси як:

  • Binotel
  • Stream Telecom
  • Ringostat
  • LinkedIn
  • Looker Studio
  • Google Contacts
  • Intercom
  • Slack
  • UniTalk

Що стосується Pipedrive, то CRM-система нараховує понад 350 інтеграцій зі сторонніми застосунками. Ось лише найпопулярніші з них: Zapier, Zoom, Slack, Asana, Trello, Microsoft Teams, Pandadoc, Intercom, HubSpot, Gmail, lemist, Jotform, Zendesk, Aircall, Docu Sign тощо.

Вердикт

NetHunt CRM або Pipedrive можуть стати цінними інструментами на шляху до досягнення успіху в управлінні продажами та покращення продуктивності команди. Втім, NetHunt CRM виділяється серед інших CRM-систем завдяки високій ефективності та гнучкості. Інтеграція програмного забезпечення з Gmail та зрозумілий інтерфейс роблять систему ідеальним рішенням для тих, хто бажає спростити процес роботи з клієнтами та легко налаштувати CRM під свої потреби.

Однак незалежно від того, яку CRM ви оберете, пам'ятайте, що успіх у сфері управління продажами належить тим, хто грамотно планує бізнес-процеси, налагоджує комунікацію з клієнтами та постійно навчає свою команду.


Зміст