Особливість роботи менеджерів з підбору та управління персоналом — багатозадачність. Щодня доводиться мати справу з безліччю сервісів і показників, працювати в щільному і постійно мінливому графіку, контактувати з великою кількістю людей і ... нічого не забувати.

Для ефективної роботи просто необхідна структура. CRM для HR використовується як головний хаб, де збирається і організовується вся робоча інформація.

Для чого потрібна CRM-система HR-менеджеру

CRM для підбору персоналу допоможе організувати базу кандидатів, резюме та всю історію комунікації з кандидатами. Причому, цей процес максимально автоматизований завдяки інтеграції з іншими сервісами (в тому числі, Gmail і LinkedIn). В CRM для HR завжди видно, на якому етапі перебуває кожен кандидат завдяки візуалізованій воронці закриття вакансії.

Невід'ємна частина CRM-системи для рекрутингу — це вбудований таск-менеджер і інтеграція з Google Календарем, що полегшує управління як своїм розкладом, так і розкладом підлеглих.

Ще один плюс використання CRM-системи для підбору персоналу — полегшена комунікація всередині компанії. Замість пересилання резюме і ведення таблиць певні співробітники мають прямий доступ до бази претендентів на вакансію та історії спілкування з ними.

CRM спрощує етап прийому на роботу. Кожен відділ або фахівець у призначений час отримає нагадування про задачі (наприклад, налаштувати новий обліковий запис, підготувати робоче місце і так далі).

CRM-система для управління персоналом не менш корисна. Вона дозволяє легко відстежувати ефективність кожного співробітника, дотримання дедлайнів, швидкість роботи і KPI. Якщо колектив працює віддалено, CRM просто необхідна.

Розповімо докладно, які корисні функції для HR пропонує NetHunt CRM.

NetHunt CRM для підбору та управління персоналом

Відмінна особливість NetHunt CRM — широкий діапазон налаштувань. Самостійно можна зробити практично будь-яку структуру CRM-системи. Користувач може задавати будь-які поля, назви папок, налаштовувати потрібні фільтри. Така CRM для HR повністю адаптується під задачі компанії.

Інші корисні функції CRM для управління персоналом включають інтеграцію зі сторонніми сервісами, автоматизацію процесів, таск-менеджмент, швидку роботу зі звітами і базою даних.

Інтеграція з програмами Google Workspace

Інтеграція з Gmail. NetHunt CRM вбудовується в інтерфейс електронної пошти. Це дозволяє одночасно працювати в Gmail і CRM, не перемикаючись між вікнами. Після інтеграції ведення бази кандидатів автоматизується. Коли HR-менеджер отримує лист з резюме, він може всього в один клік створити картку нового претендента в CRM-системі. Фахівцю не доведеться копіювати, зберігати і завантажувати в програму необхідні дані та документи. Вся інформація, включаючи ім'я, контакти, листування і вкладені файли, автоматично підтягнеться до картки.

Більше про функції CRM для Gmail  у цій статті.


Інтеграція з Google Drive спрощує зберігання файлів на Диску. CRM-система самостійно створює потрібну структуру папок у хмарі, аналогічну структурі в CRM. Всі документи з Google Drive доступні в картці кандидата або співробітника в CRM-системі.

Інтеграція з Google Календарем — це можливість управління робочим розкладом в CRM-системі. При цьому, в Google Календарі відображається інформація з CRM-системи — наприклад, прев’ю картки кандидатів, яким призначено співбесіду.

Інтеграція з Google Контактами дозволяє синхронізувати список контактів акаунту Google і CRM-системи в автоматичному режимі.

Інтеграція з LinkedIn

Інтеграція з LinkedIn спрощує пошук кандидатів завдяки таким функціям:

Збереження контактів з LinkedIn в CRM в один клік. Контакти з LinkedIn, які вас цікавлять, зберігаються в CRM з усіма відкритими даними (фото, ім'я, прізвище, компанія, посада, адреса електронної пошти, номер телефону, Skype, Twitter, дата народження, посилання на профіль LinkedIn і т. д.). Завдяки інтеграції NetHunt-LinkedIn ви можете миттєво додавати в CRM не тільки нові контакти, а й нові організації разом із їхніми даними.

— Інтеграція NetHunt з LinkedIn автоматично показує, які профілі та компанії LinkedIn вже є у вашій CRM, а які нові. Це економить час і дозволяє зосередитися на нових потенційних кандидатах замість того, щоб вручну перевіряти всі профілі LinkedIn і поточний статус контактів.\

Миттєвий перегляд CRM-картки або компанії, поряд з їхнім профілем в LinkedIn.

Постановка задач, завантаження файлів, створення подій в Google календарі і внесення інформації в CRM-картку контакту прямо в його профілі в LinkedIn.

Просунута навігація в Gmail

Менеджери з підбору персоналу щодня обробляють велику кількість листів. Інтеграція NetHunt і Gmail дозволяє «прокачати» пошту і зробити роботу в ній швидше і зручніше.

У Gmail підтягується інформація з CRM-системи. Коли HR-менеджер відкриває лист, праворуч він бачить картку контакту в CRM. На ній відображаються всі дані про відправника, стрічка подій і поточні задачі, якщо контакт внесений в базу. У картку контакту може виводитись будь-яка інформація в залежності від задач. Наприклад, інформація  щодо посади, яка цікавить, побажання по заробітній платні, етап, на якому знаходиться кандидат і будь-які інші дані.

Сторінка вхідних листів також стає більш інформативною. NetHunt CRM використовує мітки листів, аналогічні міткам Gmail, однак більш функціональні. Всі мітки налаштовуються індивідуально, виходячи з того, яку інформацію вам необхідно бачити. Наприклад, мітки можуть відображати менеджера, за яким закріплений кандидат, або проект і посаду, на яку він подається. Клік по мітці веде до відповідного запису в CRM-системі.

Email-трекінг

Емейл-трекінг — це відстеження дій з листом. Завдяки емейл-трекінгу можна дізнатися, чи прочитав кандидат лист і коли, скільки разів було переглянуто лист, чи були переходи за посиланнями в листі і якщо так, то за якими саме. Емейл-трекінг допомагає підвищувати ефективність розсилок і полегшує комунікацію.

Розсилки листів

Сторонній сервіс розсилок вимагає постійного імпорту та експорту контактів. Коли CRM-система інтегрована з Gmail, списки розсилки не потрібно нікуди експортувати — лист можна відправити відразу з CRM.

Припустимо, потрібний кандидат був обраний і рекрутеру необхідно повідомити інших претендентів про відмову. Для цього достатньо вибрати контакти за допомогою фільтрів і відправити готовий шаблон листа.

Якщо процес найму стандартизований, ці розсилки можна автоматизувати. Так, лист з готовим текстом може відправлятися самостійно кожен раз, як кандидату в CRM-системі буде присвоєно статус  «Відмова». Тим, хто отримав пропозицію про роботу, можна автоматично відправляти листи з організаційною інформацією (наприклад, які документи потрібно взяти в перший робочий день). Умови, за якими відправляється той чи інший лист, задає користувач при налаштуванні CRM.

Ще одна фіча NetHunt CRM — безкоштовні масові розсилки прямо з Gmail без обмежень по кількості листів. Рекрутери, які працюють з великим потоком кандидатів, оцінять цю функцію належним чином.

Таск-менеджер в Gmail

Припустимо, HR-фахівець отримує лист від кандидата, який його зацікавив. Завдяки інтеграції Gmail з CRM-системою, фахівець може призначити задачу прямо з пошти — наприклад, телефонний дзвінок. Лист буде прив'язаний до задачі. Існуючі задачі також відображаються в пошті. Їх можна змінювати при необхідності, не покидаючи вікно Gmail.


Швидка навігація в базі кандидатів

NetHunt CRM для підбору персоналу пропонує зручний пошук кандидатів за допомогою фільтрів і міток. Компанія може задавати будь-які фільтри, які їй необхідні, щоб фільтрувати кандидатів по потрібним критеріям. Це може бути рівень зарплати, посада, кваліфікація — все, що завгодно.

За допомогою фільтрів рекрутер отримує можливість за пару кліків відібрати кандидатів по параметрам, які його цікавлять. Потім з такою групою контактів можна виконувати різні операції — наприклад, відправити лист, призначити певним співробітникам задачу зв'язатися по телефону, зробити діаграму та інше.

Крім фільтрів, NetHunt CRM використовує мітки, які присвоюються кандидатам, і теж допомагають у швидкому пошуку по базі.

Автоматизація управління персоналом

NetHunt CRM для HR робить акцент на автоматизації рутинних операцій:

  • Збереження контактів — може бути повністю автоматичним або в один клік, що особливо важливо для рекрутерів, які працюють з великим потоком резюме.
  • Автоматичні серії листів кандидатам — наприклад, при переході кандидата на наступний етап відбору.
  • Автоматичний перехід кандидата на наступний етап можливий, якщо задати системі необхідну умову. Так, статус кандидата може змінюватися, якщо він відповідає на лист або навпаки, не виходить на зв'язок довгий час.
  • Автоматичне призначення задач. При використанні однотипних повторюваних задач (дзвінок кандидату при відповіді на лист, перегляд резюме при його отриманні і так далі) CRM може самостійно призначати ці задачі.
  • Автоматизація збору заявок із сайту. NetHunt CRM інтегрується з веб-формами і пропонує власний конструктор веб-форм. Це дозволяє збирати заявки претендентів з сайту в автоматичному режимі. При отриманні заявки в CRM буде створюватися картка кандидата з усією інформацією, вказаною в заявці.
  • Сповіщення про ключові події. Є важлива вакансія і керівництво хоче бути в курсі справ щодо її закриття? У NetHunt передбачені автоматичні оповіщення, які будуть приходити потрібним користувачам при виконанні тієї чи іншої умови (наприклад, оновлення статусу кандидата).

Висновки

CRM-система для рекрутингу та управління персоналом звільняє HR-фахівців від заповнення таблиць і залишає час для дійсно важливої ​​роботи. З урахуванням специфіки діяльності, ми рекомендуємо вибирати CRM для HR, яка інтегрується з Gmail і LinkedIn, адже саме ці сервіси найбільш часто використовуються в підборі персоналу.

Одна з таких CRM-систем — NetHunt, і почати роботу з нею гранично просто. Ця CRM-система розрахована на самостійну установку і налаштування. А безкоштовний 14-денний період тестування дозволяє перевірити всі функції CRM-системи для HR в дії.

З NetHunt CRM ваш Gmail може набагато більше





Зміст