З першим вибухом, з першим воєм сирени та з першими руйнуваннями, які завдали нам росіяни 24 лютого 2022 року, кожному свідомому українцю стало зрозуміло: українцям необхідно раз і назавжди припинити будь-які відносини з державою-агрессором; як дипломатичні, так і економічні. З початку повномасштабного вторгнення, відмова від російського софта стала пріоритетним завданням для сотень українських бізнесів.

І це також вияв неабиякої сміливості.

Справа в тому, що переважна більшість українських бізнесів роками зберігали та структурували свої дані в російських CRM-системах. (Просто тому, що ті домінували на ринку; вибору особливо не було.) Ці масиви інформації про клієнтів, постачальників, партнерів та медіа — живе серце будь-якої компанії. І страх втратити його абсолютно раціональний та зрозумілий.

Але, насправди, не такий страшний вовк, як його малюють!

Ми підготували покрокову інструкцію для користувачів, щоб безболісно перенести дані із amoCRM до NetHunt CRM.

Після того, як ви імпортуєте дані, ви зможете побудувати воронку продажу, автоматизувати процеси та налаштувати необхідні звіти, щоб відстежувати прогрес продажу та ефективність команди.

Тож поїхали!

Щоб перенести дані з АМО вам потрібно буде вигрузити їх із системи та імпортувати до NetHunt у форматі CSV. Вам необхідно буде вигрузити три папки:

  • Контакти (Сделки)
  • Компанії
  • Ліди
  • З кожної папки треба буде окремо вигрузити кожну з ваших воронок. На жаль, такі папки як Задачі, Товари, а також імейли та чати експортувати буде неможливо, а отже і додати до NetHunt CRM.

    Ми радимо спершу вигрузити дані до Excel або Google Spreadsheet, щоб привести дані до чистого та гарного виду і вже потім імпортувати їх до NetHunt CRM.

    Експорт даних із amoCRM
    Експорт даних із amoCRM

    Після того як ви вигрузили файл ми можемо його почистити та видалити непотрібні дані. Наприклад, вам навряд чи знадобляться такі поля як ID, дата створення ліда, хто створив картку ліда і т.д.

    Звісно, у тому разі, якщо ці поля важливі для вас - не треба їх видаляти.

    Непотрібні дані при експорті із amoCRM
    Непотрібні дані при експорті із amoCRM

    Є деякі відмінності в назві та відображенні полів у amoCRM та NetHunt CRM, ось деякі з них:

    • Зверніть увагу на те, що в amoCRM дата та час відображаються в одній клітинці, в той час як в NetHunt CRM є поле дата, але не має поля час. Якщо вам треба імпортувати поля Дата та час, то потрібно їх розділити до різних клітинок. Детальну інструкцію ми написали у нашій Базі знань.
    • Поле Флаг (Toggleswitch). Це поле буде імпортоване у NetHunt CRM у вигляді чекбоксу. При експорті із amoCRM воно відображається у клітинці як пусте або із значенням “1”. Вам необхідно замінити всі значення “1” у стовпці на значення TRUE.
    Заміна значення
    Заміна значення
    Заміна значення у Spreadsheets
    Заміна значення у Spreadsheets
    • Поле Менеджер (або відповідальний). Поле Відповідальний в amoCRM експортується у вигляді імені та прізвища. Для того, щоб успішно імпортувати дані у NetHunt CRM, вам потрібно буде змінити це на поле імейл користувача у NetHunt, або імпортувати його як текстове поле.
    • Поля, які відносяться до Контакту (вебсайт, номер, імейл і тд.) можна також видалити, адже ви окремо будете імпортувати папку Контакти і поєднаєте контакти з угодами. Залиште лише назву компанії, щоб по цьому полю можна було з’єднати картку угоди та картку компанії.

    Тепер ви готові до того, щоб зберегти цей файл у формат CSV та імпортувати його у NetHunt CRM.

    Після того, як ви експортували папку Угоди, зробіть те ж саме для папок Контакти та Компанії.

    Ми будемо імпортувати дані до NetHunt CRM в такій послідовності:

    1. Контакти
    2. Компанії
    3. Угоди

    Завантажувати дані будемо у форматі .CSV, тож вам треба зберегти Google Spreadsheet у відповідному форматі.

    Збереження файлу у .CSV
    Збереження файлу у .CSV

    В налаштуваннях NetHunt CRM обираємо Імпорт даних - СSV:

    Імпорт даних до NetHunt CRM
    Імпорт даних до NetHunt CRM

    Важливим етапом при імпорті кожної папки є підтягування полів – вам потрібно перевірити, що типи полів співпадають. Наприклад, що імейл користувача має тип поля “Email”, а номер телефону відповідає полю “Phone”.

    Якщо NetHunt CRM неправильно співставив якесь поле, ви можете змінити або ж створити його на ходу.

    Співставлення даних у NetHunt CRM
    Співставлення даних у NetHunt CRM

    Після того як ви співставили всі поля, не вагайтесь та імпортуйте дані.

    Те ж саме слід зробити і з наступними папками Компанії та Угоди.
    Важливим кроком при імпорті Компаній є це перевірка на дублікати, адже вам навряд чи потрібно додавати у NetHunt CRM однакові дані - вам потрібна чиста та надійна база.

    Перевірка дублікатів у NetHunt CRM
    Перевірка дублікатів у NetHunt CRM

    Якщо у вас в amoCRM було побудовано декілька воронок, ми рекомендуємо використовувати окрему папку для кожної воронки, тому якщо у вас декілька воронок, зробіть декілька копій папки Угоди.

    Також при завантаженні Угод прилінкуйте їх до все існуючих записів у папках Контакти та Компанія. Тачим чином, у вас будуть пов’язані угода із компанією, а також із особами, з якими ви ведете комунікацію стосовно угоди.

    Прив'язка даних угод, компаній і контактів у NetHunt CRM
    Прив'язка даних угод, компаній і контактів у NetHunt CRM

    Ми додали ще більше деталей стосовно імпорту даних у NetHunt CRM із amoCRM у нашу Базу знань. А якщо вам необхідна будь-яка допомога із імпорту даних - звертайтесь до нашої команди, у них є досвід із перенесення даних із amoCRM.

    Після того як ви імпортуєте дані до NetHunt CRM ви можете кастомізувати систему та налаштувати її під ваші процеси. Ми детально описали можливості кастомізації у цій статті.

    • Ви можете побудувати воронку продажу та кастомізувати вигляд карток; винести важливі дані.
    • Можете сегментувати аудиторію та зберегти різноманітні фільтри, щоб у вас завжди перед очима була необхідна інформація. Наприклад, угоди за менеджером, угоди, які плануєте закрити цього місяця, нові угоди за останній тиждень, підписки на розсилки та багато інших.
    • Можете побудувати кастомні звіти, щоб слідкувати за прогресом продажу та ефективністю команди.

    Імпортувавши дані у NetHunt CRM, ви можете активно вести та моніторити процес продажу у системі.

    Окрім організації бази даних, ви зможете ставити завдання своїм колегам, налаштовувати автоматичні ланцюжки дій, під’єднати різноманітні канали залучення лідів та спілкування - телефонію, месседжери, соціальні мережі і т.д.

    Якщо вам необхідна будь-яка допомога із налаштування NetHunt CRM, ви завжди можете забронювати дзвінок із нашою командою підтримки, вони залюбки допоможуть.

    Зміст