Кожен місяць у NetHunt CRM — це нові можливості для вашого бізнесу. У серпні ми вдосконалили комунікації, пошук і роботу з поштою. Давайте розглянемо ці оновлення докладніше.
Головні оновлення й поліпшення функціоналу
Пошук у розділі «Чати»
Ви легко знайдете розмову за:
- ім’ям контакту;
- номером телефону (якщо він збережений у системі);
- назвою групового чату.
- іменем користувача;
⚠️ Важливо: пошук працює тільки за цими даними — знайти повідомлення за текстом у чаті наразі неможливо.
Додали кнопку «Деталі електронної пошти» в історії взаємодій
Тепер можна побачити, з якої скриньки пов’язаний лист — зручно для усунення несправностей. У майбутньому ця секція стане ще інформативнішою.
Попередній перегляд розсилки став зрозумілішим
Раніше, якщо електронна розсилка містила 3750 одержувачів, на етапі попереднього перегляду ми показували число 2000 (оскільки ми генерували лише 2000 попередніх переглядів). Це заплутувало користувачів.
Наразі технічно неможливо показувати реальне число, тому замість цього ми показуємо «2000+», якщо одержувачів більше.
Більше часу для відповідей у Facebook та Instagram
Покращили інтеграцію з API Meta Business Suite. Тепер з NetHunt CRM користувачі можуть відповідати на повідомлення своїх клієнтів протягом 7 днів (замість 24 годин).
Детальніше у базі знань.
📲Інтеграція з номерним (персональним) Viber
Усі діалоги з Viber можна вести та зберігати прямо у NetHunt CRM. Інтеграція доступна через eChat.
Що це дає:
- Повідомлення з Viber в одному вікні разом з іншими каналами.
- Можливість створювати контакти чи угоди безпосередньо з повідомлень.
- Спілкуйтеся з клієнтами безпосередньо у CRM.
- Вся історія спілкування автоматично зберігається в картці клієнта.
📌 Детальніше — у базі знань або звертайтеся до команди підтримки.
Нові кейси клієнтів
Ділимося історією проєкту «Ветерани в агро» від Superhumans використовують NetHunt CRM, щоб:
- фіксувати звернення та взаємодії з ветеранами у CRM;
- зменшити рутину завдяки автоматизаціям;
- координувати консультантів і зовнішніх експертів без втрат інформації.
- формувати звіти для донорів у кілька кліків.
Корисні матеріали з блогу за серпень
1️⃣ Як зробити CRM робочим простором для всієї команди
У статті показуємо, як зробити з NetHunt CRM повноцінний робочий простір для всієї команди: від ролей і коментарів до автоматизації між відділами. На прикладі кейсу RozetkaPay.
2️⃣ Як автоматично ставити завдання команді залежно від етапу угоди
Розповідаємо, як CRM-система допомагає працювати із завданнями: хто їх створює, як делегує, які типи бувають, як автоматизація рятує від рутини.
3️⃣ Як вести облік клієнтів, які ще не купили: тримайте потенційних у полі зору
Розповідаємо, як влаштувати облік потенційних клієнтів у NetHunt CRM: які поля додати, як автоматично створювати завдання і повертатися у потрібний момент без нав’язливості.
Слідкуйте за всіма оновленнями NetHunt CRM у Telegram-каналі! Нові функції, практичні поради та кейси клієнтів — щоб ви були в курсі всього найцікавішого.
На цьому все 💙
Почуємося у вересні! Готуємо для вас нові корисні функції та історії.
Зміст
Підпишіться на CRM Lab
Отримуйте інформацію про останні тренди та стратегії для вашого бізнесу!