Велика частка компаній не інвестує в CRM-систему одразу, а відкладає прийняття рішення про використання програмного забезпечення CRM на потім, коли ситуація стане критичною.
Частіше за все, рушійна сила, що стоїть за таким рішенням, — зростання бізнесу і, відповідно, розширення його клієнтської бази. В якийсь момент даних стає забагато для того, щоб ефективно зберігати та обробляти їх у таблицях Excel. З'являється потреба у краще підлаштованій під ці потреби системі.
Втім, є і приклади компаній, у яких момент підключення CRM збігається з початком розвитку бізнесу.
Саме так було у фінансово-інвестиційній організації iPlan. Партнери компанії Любомир Остапів і Сергій Мікулов прийняли рішення під'єднати NetHunt CRM ще на старті розвитку бізнесу і ні разу про це не пожалкували.
За шість років свого існування компанія пройшла чималий шлях, який вимірюється багатьма тисячами імейлів, зустрічей, різноманітних інформаційних компаній та десятками тисяч підписників на сторінки iPlan в соціальних мережах
Яку роль у розвитку бізнесу зіграла CRM-система NetHunt? Читайте далі!
Хто такі iPlan?
iPlan — українська компанія, що надає послуги з індивідуального фінансового планування.
Заснована у 2016 році партнерами В'ячеславом Масленніковим та Любомиром Остапівим, компанія мала на меті допомогти клієнтам впорядкувати свої фінанси та створити комплексний фінансово-інвестиційний план відповідно до їхніх конкретних життєвих цілей.
Планери та команда підтримки iPlan аналізують доходи та витрати клієнтів, різні аспекти їхніх життів, вивчають фінансові цілі та створюють покроковий план для їх досягнення.
Після створення плану, компанія не залишає клієнтів сам-на-сам із цим планом. Спеціалісти iPlan супроводжують їх протягом усього шляху до реалізації плану.
Таким чином, iPlan забезпечує сучасний підхід до фінансового планування. Вони не надають єдиноразових консультацій. Натомість, компанія пропонує довгострокову співпрацю.
“iPlan – це унікальна для України компанія, адже ми допомагаємо українцям навести лад з особистими фінансами.
Чому ми унікальні? Бо ми перші почали надавати послуги з партнерської діяльності за американським стандартом. Ми допомагаємо клієнтам планувати своє фінансове життя – як на один рік, так і на багато десятків років вперед. На ринку ми вже понад п'ять років.”
🗣️ Партнер iPlan, Любомир Остапів
Наразі в команді iPlan троє партнерів та шістнадцять фінансових планерів, але у 2016, коли компанія була заснована, у ній було лише двоє партнерів та двоє планерів.
Всього в iPlan.ua сьогодні працює понад 20 співробітників, які обслуговують понад 800 клієнтів. Більш як 80% з них – це приватні особи чи родини в Україні; решта – представники з української діаспори в США, ЄС та країнах Азії.
Окрім того, iPlan створює чимало освітнього контенту — як платного, так і безкоштовного, — що має на меті покращення рівня фінансової грамотності своєї аудиторії. Цими матеріалами компанія ділиться на сторінках свого сайту, в освітніх курсах, YouTube-відео та у дописах в LinkedIn.
iPlan до NetHunt CRM
У 2022, популярність CRM-систем набирає обертів як в Україні, так і у всьому світі. Сьогодні це маст-хев інструмент, незалежно від індустрії, у якій працює бізнес, його розміру та структури.
Втім, шість років тому все було по-іншому. Тоді ринок програмного забезпечення CRM ще не був так сильно розвинутий, багато малих бізнесів вважали, що CRM-система — це складний і дорогий софт, без якого вони цілком можуть обійтися на перших етапах свого існування.
Тож, можна сказати, що iPlan пішли нетиповим для стартапів шляхом та інвестували у своє майбутнє зі старту.
“Ми приймали рішення про вибір CRM-системи кілька місяців. Нам пощастило – ми обрали CRM-систему на самому початку існування компанії iPlan.
Мабуть, більшість компаній впроваджує CRM, коли табличок в Excel їм вже замало. А ми впровадили CRM, коли ми в принципі ще могли існувати в табличках.
Ми прийняли таке рішення з розрахунком на те, що компанія буде масштабуватися.
Отже, є сенс заздалегідь впорядкувати всю внутрішню інформацію, якою ми будемо надалі користуватися. З власного досвіду радимо компаніям не затягувати з цим та послідувати нашому прикладу – запровадити CRM-систему вже на старті роботи”
🗣️ Партнер iPlan, Любомир Остапів
Вимоги iPlan до ідеальної CRM-системи
Основний запит, який команда iPlan мала при виборі CRM-системи — зручне керування відносинами із клієнтами.
Як партнерам, так і планерам iPlan важливо було досконало розуміти свої процеси, мати можливість налаштувати систему під себе та впорядкувати великий обсяг клієнтських даних.
“Для нас основна задача була досить типова — ми хотіли управляти відносинами з нашими клієнтами. Розуміти хто вони, звідки вони до нас прийшли та коли останній раз ми з ними зв’язувалися. iPlan – компанія, яка націлена на довгострокове партнерство (мінімум – один рік), тому вирішальним фактором для нас була можливість налаштувати окремі блоки комунікацій в CRM для кожного клієнта.“
🗣️ Партнер iPlan, Любомир Остапів
До впровадження CRM-системи, iPlan користувалися спагетті-систем, але компанії хотілося автоматизувати процеси та централізувати інформацію.
Окремо варто зазначити те, що iPlan шукали CRM-систему для доволі нетипової для українського ринку, але поширеної на заході моделі маркетингу — ведення бізнесу в Gmail.
Переважна більшість процесів компанії була побудована всередині інфраструктури Google, і всі співробітники iPlan хотіли продовжувати в ній працювати.
Чому NetHunt CRM — детальніше про функціонал NetHunt CRM, яким користуються в iPlan
На момент вибору CRM-системи для своєї компанії, iPlan розглядали одразу декілька варіантів програмного забезпечення — NetHunt CRM та одну відому американську CRM-систему.
Втім, за словами партнерів iPlan, остання виявилась “надскладною та надвеликою”.
Отже, порівнявши функціонал обох систем, партнери вирішили надати перевагу саме NetHunt.
Сьогодні iPlan досить широко використовує функціонал NetHunt CRM та оптимізує цілу низку процесів від збору та організації клієнтської бази до управління командою.
Далі — детальніше про топ-функції NetHunt CRM, якими команда iPlan користується щодня.
Інтеграція NetHunt CRM з Gmail
Саме можливість інтеграції CRM-системи з Gmail була одним з основних функціональних запитів компанії. Отже, NetHunt CRM — CRM-система, яка буквально живе у поштовій скринці Gmail — стала ідеальним варіантом для iPlan.
Інтеграція NetHunt CRM з Gmail дозволила компанії отримати ряд переваг: автоматичне створення карток клиєнтів в CRM із вхідних імейлів, підтягування всієї інформації про них, повна історія комунікацій поштою, що відображається у картці клієнта у хронологічній послідовності.
Окрім того, функціонал даної інтеграції дозволяє працівникам iPlan робити імейл-розсилки, сегментувати базу даних за певними крітеріями, створювати та зберігати шаблони листів, відправляти email-кампанії через Gmail та відслідковувати їхню ефективність (відкриття, кліки, відповіді тощо).
“Інтеграція з Gmail впорядковує наше листування та дозволяє робити імейл-розсилки.”
🗣️ Партнер iPlan, Сергій Мікулов
Інтеграція NetHunt CRM з Zapier
Інша інтеграція, користь якої відмічають партнери iPlan — інтеграція NetHunt CRM із Zapier.
Вона дозволяє швидко та без єдиного рядка коду підключити NetHunt CRM до 1000+ додатків для автоматизації вашої роботи.
Воронка продажу
Надзвичайно важливим інструментом NetHunt CRM для iPlan стала воронка продажу.
Завдяки воронці продажу, команда iPlan може:
- Відстежувати прогрес продажу та спостерігати за потенційними клієнтами: виявляти угоди, яким варто приділити більше уваги, оцінювати цінність кожного ліда.
- Прогнозувати свій прибуток.
- Автоматизувати процес продажу.
Кожен з планерів та партнерів iPlan має власну воронку продажів у CRM, що дає змогу максимально ефективно спілкуватися із лідами та закривати якомога більше угод.
Автоматизації NetHunt CRM дозволяють iPlan по максимуму використовувати робочий час — всю рутинну роботу виконує програмне забезпечення.
Наприклад, Автоматизації NetHunt CRM автоматично сповіщають планерів iPlan про лідів, які “зникли з радарів”, і їх треба профолоуапити, щоб закрити угоду.
Окрім того, iPlan налаштували Автоматизацію, що втоматично переміщує лідів на наступний етап воронки, залежно від їх поведінки.
➡️ Дізнайтеся про те, які процеси продажу можна автоматизувати в NetHunt CRM у нашій статті.
Управління контактами
Як було зазначено раніше, саме керування клієнтською базою — одна з основних задач iPlan. Отже, компанія по максимуму використовує функціонал для контакт менеджменту, який пропонує NetHunt CRM.
iPlan налаштували картку клієнта в NetHunt CRM під себе, щоб кожен запис містив важливу для планерів інформацію: контактна інформація, інформація про доходи та витрати клієнтів, їхні фінансові цілі тощо.
Цікавим є і те, що iPlan використовують NetHunt CRM для збору та зберігання контактних даних їхньої команди, ведення бази партнерів.
Звітність
Нарешті, для iPlan важлива достовірна звітність, яку допомагає збирати NetHunt CRM.
iPlan регулярно переглядає зведену звітність воронки продажу, щоб дізнатися більше інформації про своїх клієнтів — хто вони, які мали запити тощо.
Для того, щоб зрозуміти, звідки приходять клієнти, iPlan складають звіт про джерела лідів.
“Любомир працює з Looker Studio (Google Data Studio), валідність даних в NetHunt CRM – це те, що дуже впливає на результати.”
🗣️ Партнер iPlan, Сергій Мікулов
Важливою є також й інформація про розподіл угод за етапами: коли останній раз контактували з лідом та в якому він статусі.
“Всі ці дані використовуються для наших дашбордів, KPI та як наслідок – для нашої мотивації.”
🗣️ Партнер iPlan, Сергій Мікулов
Окрім всього іншого, iPlan зацікавило й українське походження NetHunt CRM:
“NetHunt привабив нас тим, що це український розробник, який робить продукт світового рівня. Нам дуже сподобався той факт, що компанія має український офіс.
Обравши NetHunt, ми можемо сказати, що підтримуємо українську IT-спільноту та вітчизняну економіку.”
🗣️ Партнер iPlan, Сергій Мікулов
Мікулов відмічає переваги українського походження CRM-системи, які навряд чи могла б дати CRM від західного вендора:
“Компанія з українським корінням дозволяла швидше отримати фідбек від служби підтримки та щодо наших запитів на доопрацювання. Зараз ми як компанія зростаємо, у нас нові потреби – NetHunt до них прислухається та завжди їх задовільняє. Наприклад, в системі з’явилась інтеграція з месенджерами, можливість працювати з тими лідами, які в нас є”, – коментує Сергій.
Які цілі iPlan вдалося досягти завдяки використанню NetHunt CRM?
Враховуючи той факт, що iPlan впровадили NetHunt CRM на самому старті, швидке зростання та безумовний компанії — це, в тому числі, заслуга NetHunt CRM.
“Наразі у нас близько тисячі клієнтів. Активна фаза наростання клієнтів почалася з того моменту, як у нас з’явився NetHunt CRM – це початок існування iPlan як компанії. Тому можемо сказати, що ми ростемо разом з NetHunt.
Коли ми починали, у компанії було лише чотири планери, а зараз – уже 16. В липні 2019 року (наш старт) ми мали 53 клієнти, зараз – 968.”
Як відмічають співробітники iPlan, NetHunt для них – це економія часу та швидша картинка їхніх показників як бізнесу.
Хочете повторити успіх iPlan?
Спробуйте NetHunt CRM для свого бізнесу — перші 14 днів безкоштовні!
Зміст
Підпишіться на CRM Lab
Отримуйте інформацію про останні тренди та стратегії для вашого бізнесу!