speaker speaker

Вебінар

4 червня, 16:00

Ефективна співпраця продажів і маркетингу в CRM

Зареєструватись

Управління
воронкою
продажу

NetHunt упорядковує ваші угоди, дає вам контроль над процесом продажів і надає уявлення про те, що працює, а що ні.

Спробувати безкоштовно
video header

Воронка в CRM — це серце вашого процесу продажу

Воронка продажу в NetHunt CRM може принести вам безліч користі, наприклад…

Anastasia

Відстежуйте
прогрес продажу

Воронка продажу важлива для продавців, особливо коли вони працюють оразу над кількома угодами. Вона дає змогу спостерігати за потенційними клієнтами; виявляти угоди, яким варто приділити більше уваги; оцінювати цінність кожного ліда.

Прогнозуйте
свій прибуток

Спрогнозуйте кількість угод, які ви зможете закрити протягом певного періоду часу, та їх вартість. Розрахуйте прогноз продажу для вашої команди, всієї компанії або кожного менеджера з продажу окремо.

Створіть декілька воронок продажу

Немає ідентичних компаній. Саме тому ми створили NetHunt — щоб відповідати вашому бізнесу та вашому процесу продажу. Створюйте стільки воронок, скільки вам потрібно, і налаштуйте їх так, як потрібно саме вам.

Автоматизуйте
процес продажу

Автоматично переміщайте лідів на наступний етап воронки, залежно від їх поведінки. Розподіляйте потенціальних лідів між менеджерами та створюйте набір задач для кожного етапу воронки. Налаштуйте сповіщення на важливі події.

Спробувати безкоштовно

Створюйте більше ніж одну воронку

Будуйте стільки воронок продажу, скільки необіжно вашому бізнесу.

Воронка продажу

Воронка продажу

Добре налаштована воронка продажу покращує весь процес продажу, надає точні прогнози про прибуток, автоматизує звіти про продаж, дає уявлення наскільки успішні ті чи інші стратегії продажу і дозволяє розумно розподіляти ресурси.

Маркетингова воронка

Маркетингова воронка

Якщо ви займаєтесь інбаунд маркетингом, ви можете візуалізувати процес підігріву лідів за допомогою воронки. Коли ліди проявлять зацікавленість у покупці, ви можете передати їх команді продажу. Маркетингова воронка покаже ефективність ваших кампаній та контенту на кожному етапі.

Воронки для різних продуктів

Воронки для різних продуктів

Різні продукти дають різні результати, тому для вашого бізнесу важливо повністю розуміти, які результати на яких продуктах ви отримуєте. Одні налаштування воронки продажу можуть не підходити для одного продукту, але бути ідеальними для іншого.

Воронки для різних каналів

Воронки для різних каналів

Ви можете використовувати різні канали, щоб залучати нових клієнтів та збільшувати продаж. У цьому випадку, ви можете створити окремі воронки продажу для кожного каналу і визначати, які з них є найбільш ефективними для вашого бізнесу.

Воронка після закриття угоди

Воронка після закриття угоди

Вам також може знадобитися план гри після продажу, щоб підвищити цінність кожного клієнта для вашого бізнесу. Будуйте воронку для реферальниого продажу або для продажу супутніх товарів.

Зв'яжіться з нами

Дякуємо!

Ми отримали ваш запит і скоро зв’яжемося з вами.