Email-кампанії
у вашому Gmail

Написати лист. Надіслати лист ... Повторити знову?
Забудьте про це з NetHunt CRM.

Спробувати безкоштовно
Gmail image pink ball yellow ball blue ball
Email-кампанії
Тригерні розсилки
blue ball

CRM + Email-кампанії

7 простих кроків для ефективного управління email-кампаніями.

Сегментуйте ваші контакти

Сегментуйте ваші контакти

iconСегментуйте ваші контакти

Використовуйте NetHunt Gmail CRM для фільтрації, сортування та сегментації ваших контактів і підписників будь-яким зручним вам способом. Створіть кілька сегментів і автоматично доповнюйте їх новими контактами, коли вони потрапляють під ваш фільтр.

Створюйте та зберігайте шаблони листів

Створюйте та зберігайте шаблони листів

iconСтворюйте та зберігайте шаблони листів

Створюйте, зберігайте та діліться шаблонами ваших листів. Персоналізуйте ваші електронні листи будь-якою інформацією, яка зберігається в картці клієнта. Надсилайте завжди найбільш актуальні та цікаві пропозиції для ваших лідів.

Відправляйте email-кампанії через Gmail або ваш SMTP

Відправляйте email-кампанії через Gmail або ваш SMTP

iconВідправляйте email-кампанії через Gmail або ваш SMTP

Ви можете відправляти невеликі email-кампанії через Gmail, або підключити свій SMTP сервіс для відправки більш масштабних розсилок.

Слідкуйте за ефективністю вашої email-кампанії

Слідкуйте за ефективністю вашої email-кампанії

iconСлідкуйте за ефективністю вашої email-кампанії

Відстежуйте всі основні показники: скільки було відкриттів, кліків і відмін підписки, скільки листів було доставлено і скільки повернулося. Отримуйте повідомлення коли ваш лід відкриває електронний лист від вас і відправляйте йому фоллоу-ап.

Внесіть зміни відразу до декількох контактів

Внесіть зміни відразу до декількох контактів

iconВнесіть зміни відразу до декількох контактів

Ви можете вибрати відразу кілька контактів та оновити їх дані. Наприклад, призначити для них менеджера з продажу, перемістити на інший етап воронки, оновити їх статус.

Відправляйте фоллоу-ап кампанії

Відправляйте фоллоу-ап кампанії

iconВідправляйте фоллоу-ап кампанії

Сегментуйте свої контакти в залежності від результатів email-кампанії, а потім відправляйте наступні кампанії найбільш релевантним потенційним клієнтам.

Переглядайте історію

Переглядайте історію

iconПереглядайте історію

Переглядайте всю історію взаємодії з лідами. Скільки email-кампаній вони отримали? Які електронні листи були відкриті і на які посилання були кліки? Чи просунулися вони по воронці? Завжди тримайте під рукою повну інформацію.

Навіщо використовувати CRM
для масових розсилок?

CRM і email-кампанії ідеально підходять один одному. Ось чому вам потрібна ця комбінація.

Для узгоджених дій в продажах і маркетингу... screen

Для узгоджених дій в продажах і маркетингу... icon Для узгоджених дій в продажах і маркетингу...

Синхронізуйте зусилля обох команд за допомогою єдиної клієнтської бази і повного обсягу інформації по кожному ліду. Складіть карту шляху клієнта від отримання запиту і аж до здійснення продажу, і відстежуйте ефективність кожного маркетингового каналу.

Для ідеальної сегментації... screen

Для ідеальної сегментації... icon Для ідеальної сегментації...

Надсилайте ідеальне повідомлення вашій аудиторії в потрібний час. Використовуйте CRM для сегментації контактів на основі демографічних даних, галузі, унікальних переваг і взаємодій з попередніми email-кампаніями.

Для підвищення конверсії... screen

Для підвищення конверсії... icon Для підвищення конверсії...

Переконайтеся, що ваші ліди отримують необхідну увагу протягом всієї маркетингової воронки і передавайте їх відділу продажів як тільки вони будуть готові до покупки.

yellow ball

Навчилися відправляти
ефективні email-кампанії?

Тепер спробуйте автоматизувати свій маркетинг за допомогою тригерних розсилок.

Ось що роблять деякі користувачі NetHunt за допомогою тригерних розсилок...

... що оберете ви?

Спробувати безкоштовно
Підігрів лідів icon

Підігрів лідів

Створіть шаблони для своїх листів і підготуйте їх до відправлення в потрібний час потрібним лідам. Після цього заплануйте відправлення ваших листів через певні проміжки часу, починаючи з підписки і протягом усіх етапів воронки аж до продажу.

Привітальна розсилка icon

Привітальна розсилка

Розкажіть про себе та свій бізнес вашим новим підписникам. Вітальний лист - це безкоштовний інструмент для взаємодії з новими підписниками, який має найвищий показник відкриттів серед усіх email-кампаній. Пишіть коротко і по суті; додайте посилання на ключові посадкові сторінки, аби підвищити кількість відвідувань вашого сайту.

Робота з клієнтами після продажу icon

Робота з клієнтами після продажу

Зберігайте гарні відносини з клієнтами, спілкуючись із ними після здійснення покупки. Ефективна стратегія роботи з клієнтами після покупки робить можливим додатковий і перехресний продаж, а також збільшує шанси на отримання рекомендації.

Робота з лідами після відмови від підписки icon

Робота з лідами після відмови від підписки

Пам'ятайте: не всі клієнти відмовляються від ваших листів через те, що у вас поганий контент. Вони можуть захотіти отримувати менше листів або отримувати ваш контент через інші канали. Тригерна розсилка для лідів, які відмовляються від підписки, виявляє основну причину відмови і допомагає вам робити правильні висновки.

Кампанія Win-Back icon

Кампанія Win-Back

Дуже давно ваш клієнт любив вас, довіряв вам і щось у вас купив. Але ... він пішов, навіть не попрощавшись. Ринки перевантажені; конкуренція жорстка. Дуже важливо мати сильну стратегію повторного залучення, і ваш кращий інструмент для цього - добре обміркована, персоналізована тригерна розсилка, націлена на повернення клієнтів.

Перехресний продаж icon

Перехресний продаж

Основна ідея перехресного продажу полягає в рекомендації додаткових продуктів на основі існуючої історії замовлень і уподобань клієнта. Візьміть цю концепцію і перетворіть її на ефективну персоналізовану тригерну розсилку. Якщо все зробити правильно, ви можете покращити середню вартість замовлення і підвищити дохід.

Обмежена пропозиція icon

Обмежена пропозиція

Зробіть пропозицію, яку ваш лід просто не зможе проігнорувати.

Залишились питання?

Ми з задоволенням відповідаємо на ваші запитання в чаті, під час дзвінків, а також в базі знань на нашому сайті.

Користуючись цим веб-сайтом, ви погоджуєтесь на використання нами файлів cookie. Про політику конфіденційності.

Вебінар

30 квітня

Як збирати чати та заявки з усіх месенджерів у єдиній системі

Зареєструватись

Зв'яжіться з нами

Дякуємо!

Ми отримали ваш запит і скоро зв’яжемося з вами.