Сьогодні електронна пошта залишається одним із найпопулярніших інструментів для комунікації з клієнтами. У той же час, вона не завжди здатна забезпечити достатній рівень зручності роботи.

Значно розширити функціонал електронної пошти та автоматизувати рутинні завдання допоможе проста CRM-система для Gmail.

Що таке CRM для Gmail

CRM-системи — це програми, за допомогою яких можна здійснювати всі процеси взаємодії з клієнтами. Можливості CRM включають: облік замовлень та аналіз продажів, історію комунікації з кожним клієнтом, ведення розгорнутої клієнтської бази, а також функції, які допомагають організовувати щоденну роботу та керувати співробітниками.

Для компаній, які переважно використовують електронну пошту, чудовим рішенням стане CRM для Gmail. Її основна особливість —  інтеграція CRM та пошти, завдяки чому ви можете продовжувати працювати в Gmail, але з широким набором додаткових функцій.

Кому підходить CRM для Gmail?

У першу чергу, зручна CRM-система необхідна тим компаніям, які зацікавлені у вибудовуванні довгострокових відносин з клієнтами, прагнуть персоналізувати спілкування та потребують впорядкованої клієнтської бази. CRM може використовуватися як програма для запису клієнтів і ведення бізнесу.

Якщо бізнес пов'язаний з обробкою заявок через e-mail, веденням листування та масовими розсилками, створенням однотипних листів та документів за шаблоном — CRM для Gmail значно спростить роботу.

CRM для Gmail з успіхом використовується у відділах продажів, маркетингу та підтримки, для ведення проектів і підбору персоналу. Широкі можливості CRM для пошти дозволяють застосовувати її в найрізноманітніших напрямках бізнесу: маркетингові агентства, нерухомість, консалтинг, салони краси, оздоровчі послуги, IT і Діджитал, продаж товарів, туризм, навчання та багато іншого.

Завдяки своїй зручності, гнучкості налаштувань і доступною ціною, проста CRM стане відмінним рішенням для малого бізнесу та стартапів.

Які завдання вирішує CRM для Gmail

CRM для Gmail —  це простий та дуже зручний додаток для запису та обліку клієнтів. Щоб перевести співробітників на роботу в CRM, не потрібно великих витрат часу або довгого онбординга. Що ж уміють CRM-системи для пошти?

Всі сервіси в одному
CRM інтегрується з сервісами Google. При переході на зручну CRM-систему ви позбудетеся від необхідності використовувати відразу декілька програм. Більше не потрібно вносити зустрічі в календар, завдання — в таск-менеджер, звіти про угоди та дані про клієнтів — у таблиці, а нотатки — у блокнот. Всі ці сервіси та програми об'єднуються в одному інтерфейсі. Окрім того, CRM може бути інтегрована з іншими ресурсами: Linkedin, телефонією і ін. Чи варто говорити, скільки часу та уваги можна буде направити на більш важливі завдання?

Облік клієнтів та угод
Проста та зручна CRM дає широкі можливості для обліку замовлень та управління роботою з клієнтами. Вся історія з кожного контакту представлена ​​у вигляді зручних карток. Щоб додати новий контакт з усією наявною інформацією по ньому (e-mail адресу, телефон, сайт та ін.), досить буквально кілька кліків. CRM для пошти дозволяє зібрати найбільш повну, детальну та зручну в роботі базу даних клієнтів, а також керувати нею через CRM-додаток у пошті — без перемикання між програмами. Реалізована можливість переглядати профайл клієнта або угоди прямо в листі Gmail і створювати записи в CRM з пошти всього в один клік.

Автоматизація
Робити щоденну роботу більш простою — одна з головних задач CRM. Це досягається такими функціями автоматизації, як створення листів та документів за шаблоном. У CRM також доступні масові автоматизовані розсилки по певним триггерам, які користувач налаштовує залежно від власних завдань.

Налаштування зв'язку між відділами
Як зараз відбувається обмін інформацією між різними відділами у вашій компанії? При переході на CRM систему в пошті більше не потрібно пересилати колегам дані в окремих файлах. Бухгалтерія, відділ продажів і маркетинг зможуть користуватися єдиною уніфікованою базою клієнтів та угод.

Аналітика продажів
В історії клієнтів та угод фіксується вся важлива інформація. За допомогою гнучких фільтрів, які налаштовуються індивідуально, ви зможете провести аналіз продажів. Так, досить налаштувати CRM для пошти один раз, щоб потім з легкістю відстежувати етапи воронки продажів, сегментувати базу за різними критеріями (наприклад, відфільтрувати тих клієнтів, які не придбали певний товар/послугу), аналізувати успішність угод, а також формувати потрібні звіти одним кліком.

Управління командою і організація роботи
У CRM для пошти передбачено ряд функцій для організації роботи. До їхнього числа входить: інтеграція з Google-календарем, можливість призначати завдання та фіксувати хід їх виконання, а також налаштування ієрархії. Кожному співробітнику і / або відділу можна відкривати доступ тільки до певної інформації та функцій. Керівники можуть швидко переглядати стан справ підлеглих, а співробітники завжди мають список завдань і розклад під рукою.

NetHunt: огляд CRM-системи для Gmail

Щоб вибір CRM був вдалим, надзвичайно важливо не упустити жодної деталі. NetHunt — це проста та зручна CRM, яка створена з урахуванням потреб бізнесу, які часто змінюються. NetHunt використовує унікальну концепцію інтеграції з Gmail: CRM вбудовується в інтерфейс пошти. З NetHunt не доведеться переключатися між поштою та CRM. Ви зможете працювати з базою даних клієнтів, керувати продажами та переглядати аналітику прямо в Gmail. Це є однією причиною з того, що NetHunt — інтуїтивно зрозуміла в освоєнні CRM-програма.

Переваги NetHunt:

Безпечна інтеграція CRM та пошти, а також сервісів GSuite: NetHunt об'єднує всі сервіси Google в одному інтерфейсі: пошту, таблиці, диск, календар, контакти, Data Studio. Ви завжди можете бути впевнені у безпеці даних, оскільки NetHunt CRM має статус Google Cloud Partner, пройшовши оцінку безпеки від Google.

Інтеграція з іншими сервісами: бізнес розвивається, а з ним зростають і можливості вашої CRM. Уже сьогодні NetHunt може бути інтегрована з LinkedIn, а також із сотнями інших сервісів через Zapier або Apiant. Ми також працюємо над тим, щоб забезпечити пряму інтеграцію з сервісами розсилок, соціальними мережами та месенджерами.

Гнучкість налаштувань: продажі послуг або товарів, відділ підтримки або рекрутингу — NetHunt зможе підлаштуватися під усі ці завдання. Можливість створювати та змінювати фільтри, ярлики, папки, етапи воронки продажів дозволять персоналізувати CRM на 100%.

Зрозумілий інтерфейс: NetHunt — це CRM-система в пошті. Коли ви працюєте в Gmail, ви одночасно працюєте і в CRM, керуючи контактами та етапами продажів. Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс дозволить уникнути складнощів, пов'язаних з переходом на CRM.

Простий старт роботи: щоб почати роботу з NetHunt, вам не потрібно дороге налаштування із залученням фахівців. CRM сама імпортує базу даних і видалить дублікати. Для цього достатньо завантажити файл Excel або Google Таблиць.

Ефективна підтримка: якщо знадобитися вияснити будь-які питання, команда NetHunt завжди допоможе.

Основні функції NetHunt CRM створенi таким чином, щоб вирішувати завдання компаній з різних сфер:

  • Уніфікована база даних клієнтів: CRM дозволяє створювати, змінювати, структурувати та переглядати всі дані про клієнтів, не залишаючи пошти.
  • Управління дублікатами: для виявлення дублікатів ви можете призначати різні параметри: наприклад, звірити контакти по e-mail адресам, номером телефону або прізвищам.
  • Звіти: всього в декілька кліків ви зможете формувати звіти по потрібним параметрам: в інтерфейсі CRM, Data Studio або Google Spreadsheets.
  • Гнучкі фільтри: ви можете привласнювати будь-які ярлики та сегментувати дані за тими параметрами, які необхідні саме вам.
  • Управління лідами: в NetHunt ліди з Gmail і LinkedIn створюються в один клік. Ви можете розподіляти їх серед співробітників і переглядати хід виконання роботи. Контакти з Gmail і LinkedIn зберігаються в CRM з усією інформацією, яка доступна про них.
  • Мульти-воронки продажів: як і багато функцій, воронки продажів налаштовуються в NetHunt індивідуально під потреби компанії.
  • Синхронізація Google Контактів: NetHunt синхронізується з контактами, збереженими у вашому Google акаунті.
  • E-mail-кампанії: тепер ви можете робити масові розсилки прямо в Gmail, без додаткових сервісів і обмежень по кількості листів.
  • Таск-менеджер і календар: для управління роботою співробітників і організації розкладу доступні такі функції як призначення зустрічей і завдань, контроль виконання, відстеження успішності, розподіл завдань по пріоритету.

Як впровадити CRM для Gmail?

Може здатися, що перехід на CRM — досить трудомісткий і тривалий процес. Це всього лише міф, який спростовує NetHunt. Почати роботу в CRM гранично просто:

✓Після реєстрації NetHunt відразу з'явиться у вашій пошті;

✓Всі існуючі контакти в e-mail і облікового запису Google будуть автоматично додані в CRM;

✓  Для імпорту бази даних клієнтів досить зберегти дані в таблиці Excel або Google.

✓Після завантаження файлу CRM імпортує контакти, створить картки для кожного клієнта та виконає пошук дублікатів, порівнюючи клієнтів по заданим параметрам (наприклад, за адресою електронної пошти).

✓Заключний крок — це індивідуальні налаштування (категорії товарів і послуг, фільтри та ярлики, етапи воронки продажів, установка ієрархії доступу співробітників).

На кожному з цих етапів команда підтримки NetHunt завжди готова оперативно підтримати вас і допомогти налаштувати CRM так, щоб ви отримали максимум користі для бізнесу.

Використовуючи електронну пошту як основний канал комунікації з клієнтами, власники бізнесу зможуть значно розширити її функціонал за рахунок використання СRM для Gmail. Вона позбавить співробітників від необхідності працювати в декількох сервісах, постійно переключаючись між вкладками та вікнами. Об'єднання всіх сервісів в одному інтерфейсі СRM-програми допоможе нічого не забути і не упустити, заощадити сили та час за рахунок автоматизації рутинних задач і направити свою увагу на виконання дійсно важливих справ.

Бажаєте навести порядок у справах? Розпочніть безкоштовний пробний період в NetHunt!

Зміст