Конкуренція, брак ресурсів, нестача лідів, хаос у процесах, відтік клієнтів — це все лише частина викликів, з якими щодня стикаються підприємці. Щоби справитися з ними важливо не просто продумати стратегію, а й мати інструмент, який розв’яже проблеми до того, як вони стануть критичними.

У статті ви дізнаєтеся про те, як CRM-система перетворить хаос на лад, нестачу лідів на потік нових клієнтів, а втрати на зростання лояльності.

Дізнайтеся, чому CRM-система — найліпший друг вашого бізнесу.

Нестача потенційних клієнтів

«Життя було б у мільйон разів легше, якби було кому продавати!» — фраза, яку можна почути від менеджерів із продажу та власників бізнесу.  Про відмінності продажів у сферах B2B і B2C розповідаємо у новенькій статті.

Лідогенерація — одна з головних проблем бізнесу. Без відомого бренду й задоволених клієнтів, які радять продукт, залучити нових клієнтів складніше. Треба не тільки зібрати контакти, але й упевнитися, що ці люди дійсно можуть стати вашими клієнтами.

Як CRM-система розв’язує цю проблему?

Є кілька способів покращити залучення лідів за допомогою CRM-системи. Розглянемо найефективніші з них.

1. Налаштуйте персоналізовані масові розсилки. Напишіть холодний лист, створіть у CRM-системі список релевантної аудиторії та надішліть розсилку. Відстежуйте основні метрики, як-от відкриття, відповіді, кліки та відписки, прямо в NetHunt CRM.

Імейл-кампанія в NetHunt CRM
Імейл-кампанія в NetHunt CRM

2. Залучайте клієнтів через форми зворотного зв’язку. Це ефективний спосіб зібрати нові контакти із сайту. NetHunt CRM автоматично створює картки лідів із даних форми.

Вебформа у NetHunt CRM
Вебформа у NetHunt CRM

3. Інтегруйте CRM-систему із сервісами телефонії. Ви можете зателефонувати клієнту прямо з CRM-системи, бачити історію дзвінків, а також прослухати запис кожної розмови.

Неточні дані

Є багато джерел із яких можна отримувати заявки від клієнтів. Наприклад, клієнт міг спочатку лишити заявку на сайті. Через декілька днів написати у Facebook, а потім зателефонувати, щоб дізнатися більше про послуги компанії. Чимала кількість джерел лідів може призвести до неточних даних, появи дублікатів, браку важливих деталей щодо угод або клієнтів.

Як CRM-система розв’язує цю проблему?

CRM-система впорядковує дані. Вона збирає інформацію з різних джерел в одному місці. Якщо клієнт надіслав вам листа або написав у чаті, повідомлення будуть зберігатися на його картці у CRM.

Картка клієнта та історія його активності в NetHunt CRM
Картка клієнта та історія його активності в NetHunt CRM

Також у NetHunt CRM можна додати обов’язкові поля. Менеджер не зможе створити картку клієнта, поки не введе всі важливі дані, як от посада, номер телефону тощо.

Налаштування обов'язкового поля в NetHunt CRM
Налаштування обов'язкового поля в NetHunt CRM

Хаотичні робочі процеси

Без CRM-системи, фахівці з продажу можуть дублювати роботу один одного, витрачати час на пошук інформації, яку вже записав хтось інший, але не додав у систему. Продуктивність команди знизиться, а клієнти будуть незадоволеними.

Як CRM-система розв’язує цю проблему?

CRM-система допомагає автоматизувати робочі процеси. Менеджерам не доведеться тримати все в голові. Щойно клієнт зареєструється, система автоматично надішле вітальний лист. Якщо він не відповість, NetHunt CRM нагадає фахівцю надіслати повторний лист. Коли клієнт перейде на новий етап у лійці продажів, система нагадає підготувати договір.

Автоматизація в NetHunt CRM
Автоматизація в NetHunt CRM

Користувачі NetHunt CRM можуть автоматизувати:

  • Розподіл вхідних заявок між менеджерами для швидкої обробки.
  • Налаштування ланцюжків імейлів для підігрівання лідів.
  • Переміщення лідів лійкою продажу.
  • Надсилання автоматичних сповіщень про важливі події, які потребують уваги менеджерів.
  • Створення завдань для менеджерів.

Коли співробітники знають, що робити, їхня робота стане ефективнішою. Це допомагає компанії швидше закривати угоди і збільшувати продажі — саме те, що потрібно для розвитку бізнесу!

Менеджери спілкуються з одними й тими ж лідами

Проблема повторного контакту з одними й тими ж потенційними клієнтами трапляється у великих командах продажу та має три серйозні наслідки:

  1. Це непродуктивно. Якщо менеджери повторно звертаються до одного й того ж клієнта, то витрачають час, який могли б витратити на нових лідів.
  2. Це шкодить репутації. Персоналізація спілкування — основа успішного продажу. Якщо ви двічі звернетеся до однієї і тієї самої людини, вона відчує себе непотрібною і не буде працювати з компанією в майбутньому. Навряд чи вам хочеться бути неуважним продавцем в очах потенційного клієнта.
  3. Це призведе до конфліктів у команді. Якщо один менеджер постійно звертається до клієнтів, які вже працюють з іншим колегою, напруження між фахівцями не уникнути.

Як CRM-система розв’язує цю проблему?

Якщо два або більше співробітників внесуть ідентичні дані про клієнта у CRM-систему, вона автоматично виявить дублікат і запропонує об’єднати записи.

Кожен член команди може застосувати фільтр, щоби бачити тільки своїх лідів і працювати з ними.

Менеджери також можуть створювати інші фільтри та зберігати їх для швидкого доступу до інформації, яку вони використовують найчастіше. Наприклад:

  • потенційні клієнти, з якими не спілкувалися протягом X днів;
  • потенційні клієнти, які були неактивні протягом X днів;
  • угоди, які мають бути закриті цього місяця / тижня;
  • усі угоди в певній країні / місті /області.

Брак злагодженої роботи між відділами продажу та маркетингу

Відділи продажів і маркетингу мають спільну мету — збільшити продажі, але часто використовують різні методи, щоби досягти цього. Це нормальна практика в бізнесі, але вона може стати проблемою, якщо дії колег не узгоджені.

Як CRM-система розв’язує цю проблему?

Завдяки CRM-системі відділи продажу й маркетингу мають доступ до однакових даних про клієнтів. Це дає змогу відстежувати кожен канал залучення лідів і продажів, відмовлятися від неефективних маркетингових каналів і масштабувати ті, що працюють добре.

Відтік клієнтів

Залучити нового клієнта коштує в п’ять разів дорожче, ніж утримати наявного. Є багато стратегій для збільшення LTV (життєвої цінності клієнта) та поліпшення утримання клієнтів. Усі ці стратегії працюють найкраще з CRM-системою.

Як CRM-система розв’язує цю проблему?

Якщо клієнт був неактивним протягом 30 днів, система нагадає вам зв’язатися з ним особисто або надіслати листа автоматично. Якщо він не відповідає, CRM-система призначить завдання для менеджера, щоби він зв’язався з ним.

Втрачені можливості для додаткових і перехресних продажів

Процес продажу не припиняється, коли угода закрита, а ви отримали гроші. Навіть після того, як клієнт придбав товар або послугу, ви можете заробити додатково. Спробуйте збільшити чек, продати додаткові послуги, які можуть бути корисними клієнтові.

Якщо ви просто відправите неперсоналізований лист із пропозиціями — це не спрацює. Клієнт відчує, що ви не звертаєте увагу на його потреби, і це зіпсує відносини з ним.

Як CRM-система розв’язує цю проблему?

У СRM-системі можна створити спеціальні теги для клієнтів із необхідними функціями або особливими запитами. Ви сегментуєте базу клієнтів і будете надсилати їм персоналізовані пропозиції, що підвищують шанси на конверсію та додаткові продажі.

Неточне планування продажів

Щоби управляти своїми фінансами, важливо знати, скільки ви заробляєте і скільки витрачаєте.

Якщо ви не знаєте точно, скільки грошей у вас є і куди рухається ваш бізнес, буде важко його розвивати. Якщо дохід від бізнесу низький, вам не вистачить грошей, щоби покрити витрати. З іншого боку, якщо ви неправильно оцінюєте свої продажі, це теж не допоможе.

Як CRM-система розв’язує цю проблему?

У CRM-системі можна стежити за прогнозованим доходом від угод, клієнтами, які приносять найбільше прибутку, менеджерами, які закривають найбільше угод, фахівцями, які працюють із великими угодами, і тими, хто займається малими.

Звіт з обсягу угод по менеджерах
Звіт з обсягу угод по менеджерах

Неякісне спілкування з клієнтами

Клієнти не будуть чекати годинами або днями, щоби отримати допомогу. Їм потрібне розв’язання проблеми тут і зараз. Не можете задовольнити їхні потреби? Вони оберуть конкурентів. Пам’ятайте: якщо ви втратите одного клієнта через погане обслуговування, то ризикуєте втратити й інших, адже негативні відгуки розповсюджуються швидше, ніж позитивні.

Як CRM-система розв’язує цю проблему?

У CRM-системі вся історія взаємодії з клієнтом в одному місці: його болі, запити, листування, записи дзвінків, документація, завдання, коментарі менеджера тощо.

Головне

Бізнес повинен працювати в тандемі з CRM-системою. Але це можливо тільки якщо ви обрали якісний інструмент. Щоб ваша CRM-система стала справжнім двигуном вашого успіху, ретельно підійдіть до її вибору.

Якщо ви у пошуках надійної CRM-системи, спробуйте NetHunt CRM — перші 14 днів безплатні! Або забронюйте дзвінок із представником нашої команди, щоби дізнатися, як система допоможе вашому бізнесу.

Зміст