Розповідаємо про можливості інтеграції NetHunt CRM і Ringostat

Фахівці з продажу щодня витрачають багато часу на те, щоб занотувати домовленості під час дзвінків з клієнтами, а потім перенести нотатки до CRM-cистеми й не припуститися помилок. Це завдання потребує неабиякої уваги до деталей і зосередженості. Але чи доцільно витрачати стільки сил на рутинну роботу?

Інтеграція NetHunt CRM із Ringostat допомагає автоматизувати цю роботу. Деталі розмови зафіксуються в картці контакту, а фахівці отримають дані про тривалість дзвінка й відповідального менеджера та прослухають запис розмови.

Зі статті ви дізнаєтеся більше про інтеграцію NetHunt CRM з Ringostat, як вона допоможе заощадити час менеджерів із продажу й покращити якість обслуговування клієнтів.

Чому інтеграція з телефонією важлива на українському ринку

По-перше, в Україні здебільшого холодні (і навіть теплі) продажі здійснюють саме через дзвінки. Це відповідає культурним особливостям і національним уподобанням українців: сприйняття продуктів і послуг залежить від спілкування. Особистий контакт і голосова комунікація допомагають краще зрозуміти емоції та наміри співрозмовника.

По-друге, дзвінок дає змогу встановити особистий контакт, докладно розповісти про продукт чи послугу й уважно вислухати потреби клієнта. За даними Accenture, 91 % споживачів схильні придбати продукт чи послугу в компаній, які надають персоналізований підхід, релевантні пропозиції та рекомендації.

Про платформу Ringostat

Ringostat — українська ШІ-платформа телефонії, аналізу й аналітики дзвінків. Портфоліо компанії налічує приблизно 2000 компаній із 77 різних галузей, як-от Peugeot, Mercedes-Benz, Jooble, OLX. Понад 200 провідних цифрових агентств — партнери Ringostat і щодня користуються послугами платформи.

Основні продукти платформи:

  • розумна телефонія зі 109 функціями: схеми переадресації, голосове меню, черга викликів тощо;
  • ШІ-технологія аналізу дзвінків: Ringostat стала першою українською бізнес-телефонією із вбудованим штучним інтелектом;
  • зручна програма для дзвінків і роботи із CRM;
  • відстеження рекламних джерел дзвінків — до ключового слова в контекстній рекламі;
  • віджет зворотного дзвінка для легкого зв’язку з клієнтами.

Про NetHunt CRM

NetHunt CRM — це українська хмарна CRM-система для B2B-компаній. За допомогою неї можна позбутися плутанини в базі даних, автоматизувати процеси продажу й маркетингу, спростити ведення звітності та збільшити частку закритих угод.

‎NetHunt CRM така гнучка, що компаніям не треба кардинально змінювати звичні робочі процеси. CRM-система бере це на себе й адаптується під потреби й запити клієнтів!

Андрій Петрик, головний виконавчий директор і співзасновник у NetHunt CRM

NetHunt CRM уже 8 років на ринку й має чималі здобутки: продуктом компанії користується понад 10 000 людей із 77 країн світу.

Систему можуть використовувати різні типи бізнесу: стартапи й великі компанії, приватні компанії та неприбуткові організації. NetHunt CRM довіряють Rozetka Pay, Uklon, iPlan, Haski, Ensuria, Hurma, Epom і багато інших українських та закордонних компаній.

У цієї CRM-системи високий рейтинг на незалежних агрегаторах відгуків професійного програмного забезпечення, наприклад на Capterra і Chrome Store Featured — 4,8 з 5, а на G2 — 4,7 з 5.

Щоб система відповідала стандартам безпеки, NetHunt щороку проходить перевірку Security Assessment від Google. У грудні 2022 року компанія отримала фінансування в програмі Google for Startups Ukraine Support Fund. Цей важливий здобуток означає визнання й підтримку від провідного гравця в галузі технологій і підкреслює перспективність NetHunt CRM.

NetHunt CRM допоможе:

  • Підтримувати впорядкованість бази даних. Щоразу, коли ви додаватимете нові контакти в систему, вона автоматично виявлятиме дублікати. Можна самостійно налаштувати теки, фільтри й додавати обов’язкові поля в картку клієнта, щоб збирати потрібну інформацію.
  • Позбутися затримок в обробленні заявок. Коли новий лід потрапить до системи, вона автоматично призначить відповідального менеджера з продажів, повідомить його про потенційну угоду й підкаже, що треба зробити на кожному етапі воронки продажу.
  • Автоматизувати процеси різних відділів. NetHunt CRM допоможе автоматизувати не лише продажі, а й внутрішні процеси компаній, як-от погодження документів між відділами. Завдяки цьому працівники зможуть сфокусуватися на найбільш важливих і прибуткових завданнях, наприклад продажу й перемовинах.
  • Будувати прогнози продажу. Завдяки візуалізованій воронці продажу фахівці завчасно знатимуть вартість угоди, імовірність виграшу й очікувану дату закриття. На основі цих даних ви зможете коригувати стратегії продажу. У NetHunt CRM можна створювати необмежену кількість воронок продажу залежно від специфічних потреб бізнесу.
  • Налаштовувати автоматичні масові електронні розсилки. За допомогою них команда зможе підігрівати лідів, підтримувати цікавість клієнтів до компанії та продукту й відстежувати ключові дії, як-от відкриття, відповіді, кліки й відписки.
  • Відмовитися від ручного введення даних. Це можливо завдяки унікальній інтеграції NetHunt CRM з LinkedIn. Зі спеціальним розширенням NetHunt CRM автоматично додаватиме всі доступні дані про людину чи організацію (посаду, розмір, індустрію тощо) з LinkedIn у їхній профіль у системі.
  • Створювати угоди із вхідних листів. Оскільки NetHunt CRM інтегрується з Gmail і Google Workspace, ви завжди будете в курсі запланованих подій і зустрічей завдяки синхронізації календаря, пошти й інших сервісів Google із CRM-системою.
  • Призначати завдання собі й команді, ставити пріоритети, кінцеві терміни й стежити за їх виконанням. Це значно полегшує співпрацю між колегами й пришвидшує робочий процес.

Можливості інтеграції NetHunt CRM і Ringostat

Інтеграція NetHunt CRM і Ringostat надає компаніям унікальні можливості покращити керування відділом продажів і поліпшити якість обслуговування клієнтів. Розгляньмо деякі із цих можливостей.

Уся історія дзвінків — в окремому звіті й картці контакту

Після кожного вхідного чи вихідного дзвінка вся інформація про нього фіксується в окремому звіті — «Дзвінки Ringostat». Це дає змогу контролювати кількість лідів у роботі та вчасно реагувати на пропущені виклики.

За кожним викликом із Ringostat передаються такі дані:

  • тип дзвінка;
  • номер, на який або з якого телефонують;
  • дата й час дзвінка;
  • статус виклику;
  • інформація про закріплення дзвінка за контактом певного клієнта;
  • інформація про закріплення дзвінка за контактом певного клієнта;

Це дає змогу контролювати роботу відділу продажів та оцінювати продуктивність фахівців. Крім того, історію дзвінків зручно сортувати за допомогою фільтрів.

Просте, швидке й зручне оброблення дзвінків

Зручне оброблення дзвінків надзвичайно важливе для менеджерів із продажу: вони не витрачають час на технічні питання. До того ж спілкування з командою має бути комфортним і клієнтові.

З усіма цими викликами легко впорається програма Ringostat! Працювати з нею навіть зручніше, ніж користуватися телефоном.

Інтеграція з Ringostat дає змогу користувачам NetHunt CRM:

  • Зателефонувати клієнтові в один клік. Треба лише натиснути на номер телефону в картці клієнта, і програма автоматично почне дзвінок.
  • Мати швидкий доступ до подробиць. Ви не губитиметеся між вкладками й нотатками: якщо клієнт уже є в базі даних NetHunt CRM, ви зможете перейти до його профілю чи угоди, натиснувши відповідні кнопки в інтерфейсі системи.
  • Виконувати додаткові дії паралельно з викликом. Дзвінок можна перевести на колегу, поставити на утримання або зателефонувати іншому менеджеру.
  • Отримати цінну інформацію про клієнта ще до початку розмови. Можна дізнатися, з якого каналу прийшов клієнт, з яким запитом звернувся, у якому місті живе, які товари найчастіше переглядає та як часто звертався до вас.
  • Переглядати статистику пропущених і прийнятих дзвінків та прослуховувати записи розмов. Це допоможе вам зрозуміти, як удосконалити підхід до спілкування з клієнтами й підвищити якість обслуговування.
Дані, які показує програма Ringostat ще до відповіді на дзвінок

Економія часу на механічні дії після дзвінка

Без інтеграції з телефонією менеджери з продажу витрачають щонайменше 5–7 хвилин, щоб зафіксувати виклик, створити картку контакту або угоду, перевірити наявність контакту, щоб уникнути дублікатів.

Завдяки інтеграції NetHunt CRM із Ringostat:

  • новий контакт із джерелом «Ringostat» і позначкою «Дзвінок» створюється автоматично;
  • позначка закріплюється за менеджером, який відповів на виклик;
  • якщо телефонував клієнт, який уже є в базі даних, контакт не продублюється;
  • якщо виклик пропущено, новий контакт і позначка «Дзвінок» буде створено, але не закріплено за менеджером;
  • якщо менеджер зателефонує новому клієнту, дзвінок з’явиться лише у звіті «Дзвінки Ringostat»;
  • якщо менеджер телефонує постійному клієнту, дзвінок буде додано до контакту.
Дані про дзвінки, які автоматично додаються до картки дзвінка в NetHunt CRM

Аналіз програшу й виграшу угод за допомогою аудіозаписів дзвінків

Як зрозуміти, чому насправді не закрили угоду? Коментаря менеджера часто буває недостатньо, тому прослуховування викликів може виявити успішні стратегії продажів, надати важливу зворотну інформацію та рекомендації, щоби поліпшити роботу відділу продажів.

Але якщо аудіозаписи дзвінків зберігають в одній системі, а дані про угоди — в іншій, це може бути незручно. Інтеграція NetHunt з Ringostat додає запис дзвінків у звіт «Дзвінки Ringostat» і картку контакту. Завдяки цьому можна:

  • аналізувати успішні й неефективні стратегії продажу;
  • виявляти сильні та слабкі сторони кожного менеджера;
  • проводити тренінги з обговоренням сценаріїв дзвінків, щоби покращувати навички комунікації та ефективність роботи команди;
  • підвищувати якість обслуговування клієнтів, враховуючи їхні попередні запити й побажання.

Щоб прослухати виклик, натисніть на значок динаміка!

Можливість миттєво з’єднати клієнта з його менеджером

Якщо клієнт повторно звертається до компанії та не знає, з ким спілкувався минулого разу, нічого страшного! Йому не доведеться наново описувати нюанси угоди, чекати, поки знайдуть відповідального менеджера й переведуть виклик. Інтеграція Ringostat швидко визначає, хто відповідає за певний номер телефону, і з’єднує клієнта з відповідним менеджером.

Як інтегрувати NetHunt CRM і Ringostat

Щоб інтегрувати NetHunt CRM і Ringostat, треба:

  • бути користувачем NetHunt CRM і Ringostat і перевірити доступні тарифи й ціни на сайтах обох платформ;
  • під’єднати програму Ringostat, якщо хочете отримувати корисну інформацію про клієнтів під час дзвінків;
  • виконати прості кроки й активувати інтеграцію

Маєте питання? Звертайтеся до команди підтримки NetHunt CRM. Наші фахівці залюбки допоможуть вам досягати більшого!

Висновок

Інтеграція NetHunt CRM з Ringostat підвищить якість обслуговування клієнтів, оскільки дає змогу збирати й аналізувати дані про дзвінки та інші взаємодії з компанією в одній системі. Менеджери з продажу краще розумітимуть потреби й побажання клієнтів, швидше реагуватимуть на їхні запити й розв’язуватимуть проблеми.Покращте взаємодію з клієнтами просто зараз — підʼєднайте інтеграцію NetHunt CRM і Ringostat, щоб миттєво обробляти дзвінки й повідомлення!

Зміст