Надійна CRM для великого бізнесу і амбітних компаній
Повний цикл продажів у єдиній CRM-системі. Збирайте заявки, організовуйте клієнтську базу, оптимізуйте робочі процеси, підвищуйте продуктивність команди та продавайте більше разом з NetHunt CRM.
Спробувати безплатноНам довіряють:
Лідогенерація
Обʼєднайте всі канали продажу
Інтегруйте всі канали комунікації з клієнтами, такі як сайт, месенджери, соціальні мережі, телефон тощо, щоб швидко реагувати на всі заявки. Всі запити автоматично потрапляють у CRM та розподіляються між співробітниками, що підвищує швидкість відповідей менеджерів та запобігає втраті заявок.
Історія активності
Ведіть облік клієнтів та партнерів
Зберігайте та переглядайте всю інформацію щодо кожного клієнта чи партнера у картці CRM: контакти, історію замовлень, документи, записи дзвінків, коментарі менеджерів тощо. Сегментуйте базу за будь-якими параметрами для детального аналізу.
Воронка продажу
Контролюйте кожен етап угоди
Керуйте складними процесами продажів, створюючи окремі воронки для кожного напряму бізнесу. Відстежуйте кожен етап шляху покупця, аналізуйте кількість заявок, отриманих щомісяця, частку успішно закритих угод, час, середній обсяг угод тощо.
Автоматизація
Автоматизуйте продажі
Дозвольте вашій команді зосередитися на реалізації ідей та масштабних проєктів, автоматизувавши рутинні процеси. Налаштуйте автоматичне відправлення нагадувань менеджерам, ланцюжків імейлів, оновлення статусів угоди, призначення завдань тощо.
Проєкти
Координуйте роботу колег
Призначайте завдання та відстежуйте їх виконання, встановлюйте чіткі дедлайни, щоби фахівці завчасно знали свої обов'язки на день. Плануйте зустрічі з допомогою календаря в Gmail і автоматично пов’язуйте події з картками клієнтів або лідів.
Управління командою
Оцінюйте продуктивність команди
Визначайте ключові показники ефективності (KPI), щоби мати чітке уявлення про досягнення кожного співробітника та команди в цілому. Аналізуйте обсяги продажів, кількість опрацьованих лідів, час, який вони витратили на укладення угод тощо.
Звіти
Прогнозуйте обсяги продажів
Аналізуйте основні джерела залучення лідів та продажів, виявляйте слабкі місця, розраховуйте показник рентабельності маркетингових каналів тощо. Покладайтеся на аналітичні інструменти NetHunt CRM, щоби прогнозувати майбутні обсяги продажів.
Готові інтеграції
Легко підʼєднайте до NetHunt CRM ваші програми, сервіси й застосунки.
Застосунок
CRM у телефоні
Із застосунком NetHunt CRM уся інформація про клієнтів і проєкти завжди буде під рукою.
- Знаходьте потрібні контакти.
- Проглядайте попередні домовленості, документи тощо.
- Створюйте завдання.
Встанови NetHunt CRM з App Store
Встанови NetHunt CRM з Google Play
Що про нас кажуть
клієнти
“Упорядкували базу даних та автоматизували бізнес-процеси”
Завдяки гнучкості системи ми змогли налаштувати повний цикл. Є окремі процеси лідогенерації, продажів, супроводу клієнтів. Дуже допомагає автоматизація CRM, яка нагадує про певні події, створює нові записи, коли виконано умови.
“Підвищили ефективність комунікації”
Найбільший плюс — це можливість налаштовувати поля та процеси під конкретні потреби компанії. Приємно здивувала інтеграція з Gmail і чатами із сайту, що значно підвищує ефективність комунікації.
“Перестали втрачати потенційних клієнтів”
CRM-cистема підкорила нас гнучкістю, швидкістю налаштування, інтеграцією LinkedIn і Gmail, можливістю відстежувати перебіг угод лійкою продажів і будувати точні звіти.
“Почали ефективніше відстежувати потік потенційних клієнтів із різних каналів”
Користуватися NetHunt CRM одне задоволення — зручно, просто і зрозуміло! А інтеграція з Google Workspace і Gmail — справжня знахідка, обмін повідомленнями й документами відбувається безпосередньо в пошті.
“Збільшили обсяг продажів на 30 %”
Нас вразила гнучкість NetHunt CRM, інтеграція з Google Workspace і Gmail. Для нашої компанії це була справжня знахідка, оскільки ми комунікуємо з клієнтами безпосередньо через пошту.
“Заощадили 60 робочих годин на місяць”
NetHunt CRM — справжній скарб для автоматизації бізнес-процесів і ефективного менеджменту проєктами. Програмне забезпечення вразило мене доступною ціною, можливістю налаштувань полів, інтеграцією з Gmail, Zapier.
“Автоматизували взаємодію між різними підрозділами й налаштували лійку продажів”
Це дає змогу знати, що роблять колеги з інших департаментів, і планувати завдання наперед.
Переваги NetHunt CRM для
великого бізнесу
Якісна технічна підтримка
NetHunt CRM забезпечує високий рівень технічної підтримки, що дозволяє вирішувати будь-які питання оперативно. Це гарантує безперебійну роботу системи та зменшує час простою, що є критично важливим для великого бізнесу.
Швидка адаптація команди
NetHunt CRM має зрозумілий інтерфейс, що полегшує навчання та адаптацію команди до нової системи. Завдяки інтуїтивно зрозумілому дизайну, співробітники швидко звикають до CRM і починають ефективно використовувати її функціонал у повсякденній роботі.
Гнучкість системи
NetHunt CRM адаптується під процеси та особливості компанії, а не навпаки. Це дозволяє великому бізнесу налаштовувати CRM під свої конкретні потреби без зайвих обмежень. Система підходить під усі процеси компанії – продажі, ведення проєктів, HR-процеси тощо.
Масштабованість
NetHunt CRM легко масштабується разом з ростом вашого бізнесу. Система підтримує збільшення кількості користувачів, даних та процесів без зниження продуктивності. Це робить її ідеальним вибором для компаній, які планують активний розвиток.